• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ja hoor, het is perfect.(A) Ik heb daar ook weer gereageerd, en nu reageer ik weer hier.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Zayn eventjes fronsend aan. 'Louis en ik zijn getrouwd, hebben drie kinderen en wonen samen. Ja, dit alles is in één dag gebeurd.' zeg ik met een bloedserieuze uitdrukking, waarna ik begin te lachen.
    'Nee, Louis was gisteren met me mee naar huis gegaan, daar hebben we gezoend en hij heeft bij mij thuis geslapen. En nu zitten we hier.' leg ik uit, waarna ik eventjes knipper en Zayn aankijk.
    'Heb jij nog iets speciaals gedaan?' vraag ik, terwijl ik hem eventjes speels aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Yeah en gezellig (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Oeh gezellig, maar denk niet dat Hazz daar heel blij mee gaat zijn en drie kinderen? Naar wie heb je ze vernoemd?' vraag ik serieus. 'Wel naar ons toch of niet.' Na die woorden schiet ik al snel weer in de lach en kijk haar aan. 'Niet verwacht van louis, maar moet toegeven dat hij geen slechte keuze heeft gemaakt.' Ik schud mijn hoofd al antwoord op haar laatste vraag. 'Nee, eigenlijk niet. Maar de vakantie is nog niet voorbij'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach eventjes. 'Bedankt Zayn, het is lief dat je zo denkt.' zeg ik, waarna ik hem even aankijk terwijl ik mijn hoofd ietsjes scheef houdt.
    'Ah... Had je plannen dan? Gaat Zayn op meisjesjacht?' vraag ik lachend, waarna ik hem nog eens bekijk. 'Al vind ik je daar eigenlijk te lief voor. Ik ga je Sweetheart noemen, iedereen krijgt een bijnaam van mij.' zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik glimlach. 'Het is graag gedaan en ik ben ook hartstikke lief. Nou tot je verkkerd dingen zegt over de andere of aan mijn haar zit. Dat is verboden terrein' zeg ik lachend en schud opnieuw mijn hoofd. 'Nee. nog niet en misschien is dat wel een plan. Ik zie wel wat er gaat gebeuren. Sowieso zon, zee, strand en veel plezier met de rest, want we zijn in Miami' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Ahh dat is lief van je en ga ook even wat voor jou verzinnen.' Ik trek een bedenkelijk gezicht tot me iets te binnen schiet. 'Wat heeft Louis je voor bijnaam gegeven. Zeker iets met Carrot?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik ga op mijn handen zitten en kijk Zayn plagend aan. 'Ik zeg niks verkeerds en ik kan niet aan je haar zitten. En ja, het was Carrotgirl, maar Steph is ook goed.' zeg ik grijnzend, waarna ik weer normaal ga zitten.
    'Ik ben net als jou lief, maar je moet geen geheimen voor me hebben als die over mij gaan en als ik iets wil zeggen is het fijn als je luistert. Toch Styles?!' roep ik sarcastisch, waarna ik eventjes met mijn ogen rol.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Louis en Harry horen je echt niet zolang ze net elkaar bezig zijn. Die twee lijken dan echt net een getrouwd stel. Maar dat had je volgens mij al door.' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Carrotgirl is echt typish iets voor Louis en ik verzin wel eventjes, dan hoor je het vanzelf wel weer en ben blij dat je van mijn haar af blijft.' Ik knik eventjes. 'Geheimen moet je ook niet hebben en luister is inderdaad fijn. Maar ook iemand die gewoon voor je klaarstaat zodra je hem nodig heb.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [reageer zo ook bij die andere, maar ben gelijk even met mijn geschiedenis bezig]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik even. 'Precies, jij snapt het.' zeg ik glimlachend, waarna ik Zayn eventjes fronsend bekijk.
    'Ja, dat had ik al door, en dat is soms maar goed ook.' zeg ik grinnikend.

    (Inspiloos, ben er straks weer. Moet gaan trainen. -_-)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ben blij dat je er ook zo overdenkt en zo denkt de rest er trouwens ook over. Alleen zijn Louis en Harry soms.' Ik kijk even achterom'en dan weer naar Stephanie. 'Van de wereld als ze samen zijn.' Ik glimlach en knik. 'Je wend er vanzelf aan en vooral als een van die twee je vriendje is. Het is alleen soms even iets anders zijn dan gewend, maar dat krijg je met al deze dingen en het feit dat we beroemd blijven.' zeg ik lachend. 'Maar soms is het inderdaad maar goed ook'

    [tot straks]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Whaha, trainen noem ik: Even gaan wandelen.:P En paardrijden dan.(A))

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niets uit, het is hetzelfde zoals twee vriendinnen elkaar knuffelen en een kus op de wang geven. En sommigen lopen zelfs hand in hand.' zeg ik grijnzend. 'Het is dus niet heel verschillend, en ik vertrouw die twee volkomen.' zeg ik, waarna ik Zayn even aankijk.
    'Dus als ik het goed begrijp is heel One Direction single?' vraag ik voor de zekerheid.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ga eventjes eten en reageer erna]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    'Als je het zo zegt klinkt het vest wel logisch en lijkt het daar inderdaad op. Alleen komt dit iets minder vaak voor' zeg ik grijnzend. 'Die twee zijn ook te vertrouwen en verschillend is het niet.' Ik kijk haar aan en knik. 'Ja, iedereen behalve Louis neem ik nu dus aan. En het ligt eraan op welke manier je het bekijk. Louis en Harry zijn samen. Niall en zijn eten. ik en toch wel mijn spiegel en Liam samen met meerdere dingen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Als Zayn het woord spiegel laat vallen begin ik te lachen.
    'Een spiegel?! Serieus?!' vraag ik lachend, waarna ik bijna op de grond val. Nooit gedacht dat een jongen verliefd kon zijn op zichzelf, als hij in de spiegel keek tenminste.
    'Oké, sorry als ik je beledigd heb.' zeg ik verontschuldigend als ik ben uitgelachen.
    'En ik ben verliefd op mijn kat. Oh... En mijn deken.' zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.