• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Caitlin Summers.
    Ik trek mijn mouwen nog wat verder over mijn handen. Ik keek even om me heen of er geen meiden waren die ik kon. Straks gingen ze nog weggen dat ik vast elke dag naar de starbucks ging, wat ik eigenlijk ook wel ging..... Maar daarging het niet om. Het ging om het feit dat zeme dan weer dik en lelijk gingen noemen. Ik loop de starbucks stilletjes binnen en ga wat te drinken halen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Louis William Tomlinson

    Een grijns komt op mijn gezicht en kijk hem aan. 'Dat zijn woorden die ik graag hoor en heb jou ook gemist, maar daar was je al achter.' zeg ik. 'Eigenlijk best wel veel, maar kan me de helft al niet meer herinneren.' Ik kijk hem met een onschuldige glimlach aan. 'Nou...euh dat is eigenlijk wel een grappig verhaal, maar dat komt later wel. ben blij dat je er weer bent' zeg ik glimlachend en geef hem nog een knuffel.

    Zayn Jawaad Malik

    Lachend schud ik mijn hoofd. 'Jullie zijn en blijben vreemd, maar wel nog steeds de beste vrienden' zeg ik tegen Harry en Louis. Mijn blik gaat naar het meisje dat me aanspreek en toen weer verdween. Niet veel later komt ze terug met iemand anders. 'Hello' zeg ik glimlachend tegen beide. 'Mijn naam is trouwens Zayn Malik'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amina Esma Lopez.

    Ik knik en glimlach eventjes. 'Je naam is erg mooi, wat het trouwens ook betekent. Arabisch?' vraag ik, waarna ik Stephanie onzeker aankijk. Ik vroeg me echt af wat zij met vijf jongens hier moest, maar goed. Dat ging ik ook niet vragen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Stephanie Swift.' stel ik mezelf voor aan Zayn en ik geef hem een hand. 'Maar ik heb je al eens gezien, op het vliegveld volgens mij.' zeg ik grinnikend.
    Ik bloos eventjes na Harry zijn woorden die ik nog had kunnen opvangen en bijt op mijn lip.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik knik. 'Het is inderdaad een Arabische naam en dat het die betekenis heeft heb ik inderdaad wel een keer gehoord''zeg ik glimlachend en kijk even naar degene die zich voorstelt als Stephanie. 'Volgens mij heb ik je inderdaad ook op het vliegveld gezien. Je was op dat moment toch in gesprek met Hazz en Boobear?.' Ik zie haar blozen na de woorden van Harry. iets wat zorgt voor een grijns op mijn gezicht. 'Moeten jij en Louis ons misschien iets vertellen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Dat klopt. En het is Superbunny.' zeg ik plagend, waarna ik mijn tong uitsteek en bij Louis op schoot ga zitten. 'Hoe bedoel je? Ik heb niks te zeggen hoor.' zeg ik heel onschuldig, waarna ik wegkijk om ervoor te zorgen dat ik niet weer begin te blozen.

    Amina Esma Lopez.

    Ik knik langzaam voordat ik maar besluit om mijn mond te houden. Niet wetend wat ik moet zeggen. Ik kijk naar een meisje dat helemaal alleen staat en krijg een beetje medelijden met haar.
    'Kennen jullie haar misschien?' vraag ik zacht, waarna ik een hoofdbeweging maak naar het meisje.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk van haar naar Louis en weer terug. 'SuperBunny?' vraag ik lachend en haal dan mijn schouders op. 'Ik bedoel dat dit er op wijst dat er wel wat aan de hand is. Weet je heel zeker dat er niets tussen jullie is?' vraag ik met een onschuldige glimlach. Na die woorden gaat mijn blik naar Amina en dan naar het meisje waar ze een hoofdbeweging naar maak. 'Nee, eigenlijk niet, maar misschien komt het doordat ik niemand ken behalve jullie.' Ik sta op. 'Misschien moeten we haar bij het gesprek betrekken?' vraag ik twijfelend.

    Louis William Tomlinson

    Mijn blik gaat van Harry naar Zayn en uiteindelijk naar Stephanie die op mijn schoot gaat zitten. 'Die vraag hoorde ik vanmiddag nu ookal, alleen was Liam toen degene die hem stelde' zeg ik zacht en neem een slok van mijn drinken. 'Alleen heb ik hem toen ook geen antwoord meer gegeven.' Ik kijk even naar de andere en dan weer terug. 'Maar de woorden van gisteravond meende ik wel echt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amina Esma Lopez.

    Ik knik eventjes. 'Ze lijkt me wel aardig... Maar... Ik weet niet. Ze ziet er niet echt heel blij uit.' zeg ik, waarna ik eventjes naar Zayn kijk. 'Ik ga wel even.' mompel ik, voordat ik naar het meisje loop en haar zachtjes op haar schouder tik.
    'Hallo, mijn naam is Amina.' zeg ik glimlachend.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik speel met de mouw van mijn vest en kijk Zayn weer aan. 'Ja, Superbunny.' zeg ik grijnzend. 'En euh... Ik weet niet of Louis het wel wilt vertellen.' zeg ik zachtjes, waarna ik Louis vragend aankijk. Mijn blik dwaalt af naar Amina en ik frons.
    'Wat is zij aan het doen?!' vraag ik verbaasd. Normaal stapt Amina nooit zomaar op iemand af. Ze mag namelijk niet met vreemden praten, en ze houdt zich altijd netjes aan de regeltjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hayley Caitlin Summers
    Ik krijg net mijn coffie in mijn handen gedrukt als er op mijn schouder word getikt. Oh nee, ze stond toch niet achter me toch. Ik was al verbaasd over het feit dat ze hier nog kwam. Vanaf dat ik 8 was ofzo werd ik gepest door een meisje wat Jasmin heette en elke dag was ik heel bang om haar tegen te komen. Ik draaide me geschrokken om en zuchtte, toen ik zag dat het haar niet was. "Sorry, slecht geweten." Zeg ik met veel spijt in mijn stem en neem een slokje van mijn drinken. Heerlijk gewoon. "Amina is een hele mooie naam. Ik ben Hayley." Zeg ik een beetje uit het veld geslagen doordat ik zo schrikkerig gereageerd had. Fijn nou dacht ze vast dat ik gek was ofzo. Ik kon er opzich niks aandoen dat de enige die normaal op me schouder tikte als ik hier was Jasmin was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik weet het eerlijk gezegd ook niet, maar ben het ook wel weer met je eens' zeg ik en kijk nog een keer naar het meisje. Voor ik kan zeggen dat ik meeloop is ze al naar haar toegelopen. Mijn blik gaat even naar Stephanie en Louis. 'Oke, maar zelf hou ik het liever op BooBear' zeg ik lachend. 'Amina ging praten met haar en ik ga er nu ook eventjes naartoe. Erna hoor ik maar al te graag wat jullie te vertellen hebben' zeg ik en loop dan ook naar het meisje toe.

    Louis William Tomlinson

    Verbaasd kijk ik naar Stephanie en Zayn, maar besluit om niets te vragen. Zodra Zayn wegloopt, kijk ik haar weer aan. 'Wat en waarom zou ik het niet aan de andere willen vertellen?' vraag ik glimlachend en geef haar een kus. 'Ze zijn en komen er toch wel achter ookal vertellen wij niets. Kijk maar, want Zayn en liam vroegen het ook allebei al'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amina Esma Lopez.

    Ik glimlach. 'Bedankt Hayley, leuk je te ontmoeten. Wil je misschien bij ons komen zitten?' vraag ik, waarna ik haar nog eventjes bekijk.
    Haar houding was nogal ineengedoken, alsof ze bang was. Ik besloot er verder niet op in te gaan, dat waren vast en zeker zaken die mij niks aangingen. Ik trek het gewaad wat ik draag eventjes recht. Het was echt te warm in die kleding en het liefst zou ik ook in shorts of een topje rondlopen, maar dat mocht ik gewoon niet. Ik was al blij dat ik van mijn ouders geen hoofddoek op hoefde met dit warme weer.
    'Als je wilt heet dat. Het hoeft niet.' zeg ik nog snel.
    Niet dat ik haar weg wilde hebben, maar ze kwam heel onzeker over en ik was bang dat ik haar misschien nog meer verlegen maakte in zo'n grote groep.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Logisch dat ze erachter komen als je me gaat zoenen.' zeg ik grinnikend, waarna ik Louis zijn kus beantwoord.
    'Misschien omdat je het geheim wilde houden, ik weet niet.' mompel ik, waarna ik begin te lachen.
    'Doe niet alsof je niet weet waar ik over praat Mr. Tomlinson!' zeg ik waarschuwend, terwijl ik mijn iPhone pak en weer wat op Twitter begin te kloten.
    'Wist je dat je veel volgers en tweets krijgt als bijna heel One Direction je volgt? Op Harry en Zayn na.' zeg ik fronsend.
    Het aantal was binnen een paar uur behoorlijk gestegen. Normaal volgde ik altijd iedereen terug, maar dit aantal terug volgen was gewoonweg onmogelijk.
    'Hoe lukt het me nou ooit om al die mensen ook te volgen?!' zeg ik gefrustreerd, waarna ik zoveel mogelijk volgknoppen begin aan te klikken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hayley Caitlin Summers.
    Ik kijk even op. Mee. Naar een groep. Ik. Dat was iets nieuws. Meestal zat ik hier de hele middag zonder dat iemand me ook maar iets vroeg, dus dit was een beetje raar. Ik slik en knik even. "Ik zou het heel leuk vinden." Zeg ik glimlachend en kijk naar de jongen die aan kwam lopen. "Umh wie is dat?" Vraag ik en wijs naar e jongen. Ik bedenk me dat wijzen onbeleeft is en trek mijn hand snel weer terug en hou mijn beker met twee handen vast.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Amina Esma Lopez.

    Ik kijk achterom. 'Oh, dat is Zayn.' zeg ik, waarna ik Zayn met mijn ogen blijf volgen totdat hij stilstaat.
    'Hij is aardig hoor. En hij bijt niet.' zeg ik grinnikend, waarna ik me bedenk dat die laatste zin niet echt handig is als je met zo'n onzeker meisje praat. Echt weer een van mijn slimme acties.
    'Hebben jullie het niet te warm om koffie te drinken?! Ik stik zowat hier.' zeg ik, als ik naar Hayley haar beker kijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Echt? Ik dacht nu dus echt dat het niet zou opvallen' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Voor mij hoeft het niet geheim te blijven, maar weet wel dat je binnenkort dan ook bekend bent. Mensen weten tegenwoordig alles' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Misschien weet Mr. Tomlinson echt niet waar je het over heb, maar misschien ook wel.' Ik pak haat iPhone uit haar handen en tweet een paar dingen om hem vervolgens weer terug te geven. 'Ja, heel veel volgers en die twee volgen je dalijk ook en dan worden het er nog meer. Net als door de tweets die ik net heb verstuurd'
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Je moet ze ook niet allemaal volgen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Zayn Malik is inderdaad mijn naam' zeg ik glimlachend als ik naast ze sta. 'Dat is fijn om te horen en waarom zou ik iemand bijten?' vraag ik nog steeds glimlachend. Even bijt ik op mijn lip na de laatste woorden. Misschien niet heel handig om daar op te antwoorden. 'Het is ook best warm, maar tijd voor koffie is er altijd. Hoe warm het ook is.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer