• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Caitlin Summers.
    ik open mijn mond om wat te zeggen, maar sluit deze ook weer. Ik pak mijn IPhone en kijk even tussen al mijn andere liedjes. Ik kan echt niks vinden bij de 'O' dus besloot ik te kijken bij andere letters. En daar stond het, het enige liedje wat ik van hun had. 'Tell Me a Lie'. "Ah, ik heb wel eens van jullie gehoord. Jullie waren toen derde bij X-Factor." Snel sla ik mijn hand voor me mond. Voor mijn gevoel praatte ik voel te hard en te veel. Ik kijk hem even aan om zijn reactie te peilen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik draai me om en kijk Stephanie met een grijns aan. 'Ja, ik weet inderdaad wat Louis op twitter heeft gezet en het is echt heel erg lief van hem. Nee, ik ga niet vertellen wat aangezien jullie me ook nog wat moeten vertellen' zeg ik lachend en richt me weer tot Hayley. 'Ja klopt dat zijn/waren wij'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amina Esma Lopez.

    Fronsend bekijk ik wat er speelt tussen de twee jongens, waarvan ik de namen nog niet eens wist. De enige die zich had voorgesteld was Zayn, ook erg vriendelijk. Maar dat zei ik maar weer niet, anders was ik weer onbeleefd. En nu zat ik dus met twee jongens aan een tafeltje, zwijgend.
    'Dus... Waarom zegt die jongen met krullen dat die andere vreemd gaat? En waarom reageert Stephanie daar niet op door kwaad te worden?' vraag ik maar, terwijl het in mijn hoofd een grote warboel wordt. Ik volgde dit hele schouwspel niet meer hoor...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Dat klinkt al wat beter'zeg ik met een grijns en druk gauw mijn lippen op zijn wang. Ik grijns even en knuffel hem nog even. 'Larry Stylinson fore ever' fluister ik nog gauw in zijn oor en grijns even naar hem.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Eventjes heb ik de neiging om naar buiten te lopen en de eerste persoon die ik zie te vragen wat Louis heeft getweet, maar dan krijg ik weer een rare reactie en daar had ik momenteel geen zin in.
    'Zayn... Dat is niet lief!' zeg ik met een piepstemmetje, waarna ik een treurig gezicht opzet.
    Ik kijk Zayn nog even aan, maar aangezien hij geen antwoord geeft loop ik mokkend terug naar het tafeltje en ga daar als een klein kind met haar armen over elkaar zitten. Als dit niet werkte koos ik toch echt voor mijn eerste plan hoor.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hayley Caitlin Summers.
    Ik keek even langsZayn heen naar het groepje mensen waarmee hij aan het praten was. Ik wou aan het meisje, Amina, vragen wie het waren, maar ze was al weg. Ik kijk even een beetje awkward om me heen enzucht. Ik wist echt niet wat ik nu moest zeggen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Superbunny

    'Ben blij dat je weer kan lachen en trouwens het is de waarheid. Ik hou een dag zonder jou niet uit. Laat staan meerdere dagen' zeg ik serieus en kijk hem aan waarna een grijns op mijn gezicht verschijnt. 'Forever and Always Hazz' fluister ik terug en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Tuurlijk kan ik lachen, ik lach altijd en al helemaal als ik bij jou ben'grijns ik en kijk hem aan. 'Ik kan ook geen dag meer zonder jou hoor boobear' grijns ik en mijn grijns wordt breder door wat die terug fluister. 'Love you' fluister ik grijnzend en druk nogmaals een kus op zijn wang.

    Zayn Jawaad Malik

    'Jullie ook niet aangezien jullie zebggen dat jullie niets hoeven te vertellen en zodra iemand zich omdraait het echt op iets anders lijkt ' zeg ik lachend en kijk even naar Louis en Harry. 'Vraag het zo nog maar een keer aan Louis...tenminste al hij en Harry klaar zijn met het hele Larry Stylinson gedoe' zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SuperBunny

    Mijn grijns word breder door zijn woorden en knik. 'Eigenlijk heb ik daar niets meer aan toe te voegen gezien ik het met je eens bent' zeg ik. 'Dat hoef toch niet meer gezien ik dat van gister echt niet meer toe sta.' Ik druk een kus op zijn wang en grijns. 'Love you too Hazz'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Als ik merk dat niemand reageert en Louis en Harry nogal vaag bezig zijn sta ik op.
    'Wat zijn jullie toch aardig...' mompel ik sarcastisch, waarna ik naar buiten loop en even rondkijk. Wie zou hier een Directioner zijn die mij even wilt vertellen wat Louis heeft getweet op mijn account? Ik grinnik bij de gedachten dat iemand zo gek is om antwoord te geven, dus loop ik maar terug naar binnen en vraag Amina haar mobiel.

    Amina Esma Lopez.

    Ik frons eventjes en geef Stephanie uiteindelijk mijn mobiel.
    'Steph... Ik ga zo meteen weer hoor. Je sleept me ergens mee naar toe, en uiteindelijk beland ik hier en ik zit hier maar wat, terwijl jouw aandacht alleen maar bij die jongens ligt.' zeg ik, waarna ik snel mijn hand voor mijn mond sla.
    'Sorry...' fluister ik, waarna ik bloos en naar beneden kijk. 'Ik voel me gewoon een beetje buitengesloten.' zeg ik zacht, waarna ik nog eens om me heen kijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ik zou dat na gister ook nooit meer laten gebeuren hoor'zeg en grijns als ik zijn lippen op mijn wang voel. 'Niet eens op me mond'zeg ik voor de grap, het totaal niet gemeend, zover ging het ook weer niet. Ik glimlach even naar hem en haal lachend mijn haar door zijn haren heen.

    [ Ik moet er echt vandoor gezien ik mijn spullen voor morgen nog moet zoeken. Ik reageer morgen voor school weer.]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oke, doeeg, tot morgen ^_^]

    (Doei!(K) Ik ben er nog wel even.(A) Wat kan ik eigenlijk nu schrijven?xD)


    Reading a good book is like taking a journey.