• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Caitlin Summers.
    Ik kijk even naar mijn kleren als ze vraagt of ik het niet te warm vind voor koffie/ Vooral omdat ik het nog vrij koud had. Ik had een short aan met een shirtje. niks speciaals, al had het een uur geduurd voordat ik naar buiten durfde en ik had alsnog een vest aangetrokken over het shirtje aangezien ik heel erg dik was. Kuch kuch. "Umh, nee. Coffie is lekker." Zeg ik voorzichtig en lach even. Ik kijk naar Zayn en zwaai even al staat hij misschien net twee meter bij me vandaan. Ik zwaaide vaak naar mensen. "Ik ben hayley. Leuk je te ontmoeten Zayn." Zei ik met een klein glimlachje en bekeek hem even zo onopvallend mogelijk van top tot teen. "Blij om te horen dat je niet bijt."

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk naar mijn iPhone. 'Lou? Wat heb je gedaan?' vraag ik, waarna ik hem fronsend aankijk. 'En waarom wil je dat ik nog meer volgers krijg?! Dadelijk hou ik het niet meer bij!' zeg ik jammerend, terwijl ik doorga met mensen volgen.
    'Jawel, anders kom ik zo beroemd over.' zeg ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik pak haar iPhone af en stop hem met een onschuldige glimlach in mijn zak. 'Ik heb niets gedaan..of tenminste niet wat je nu kan bewijzen' zeg ik lachend en schud mijn hoofd. 'Je moet niet iedereen volgen, want het zijn niet alleen maar fans die je volgen. Trouwens ik wil het niet, maar wil wel iets anders' zeg ik met een pruillip. 'Beroemd word je nog wel. Geloof me maat'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Het is ook leuk om jou te ontmoeten Hayley' zeg ik en opnieuw verschijnt een glimlach rond mijn lippen. 'Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom ik iemand zou moeten bijten. Het klinkt nu trouwens ook niet echt....wat zijn de juiste woorden ervoor' zeg ik bedenkelijk. 'Komt er nog wel een keer op terug gezien ik de juiste woorden niet weet.' Ik voel mijn telefoon trillen en haal hem uit mijn zak. Snel lees ik twitter en draai me heel even om. 'Louis William Tomlinson, je bent echt gestoord en blijkbaar moet je me echt nog even bijpraten' zeg ik lachend en zie hoe hij zijn schouders ophaalt terwijl een grijns rond zijn lippen speelt. na die woorden draai ik me weer om en kijk weer naar Hayley.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis eventjes kwaad aan. 'Geef mijn iPhone terug!' zeg ik.
    'Fijn, omdat jij het zegt zal ik stoppen met mensen volgen... En ik word niet beroemd, misschien door de eerste persoon te zijn die in een vijver valt terwijl ze in de Sahara liep.' zeg ik grinnikend, waarna ik Louis met puppy-oogjes aankijk. 'Ik kan het ook hoor... Geef mijn mobiel alsjeblieft terug! En zeg wat je hebt gedaan.' zeg ik zo onschuldig mogelijk, waarna ik begin te lachen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hayley Caitlin Summers.
    Ik probeer even na te denken, maar kan niet bedenken waar ik Zayn en de andere jongen van ken. Ik haal mijn hand even door mijn haar en neem nog een slokje drinken. "Ik vind dat iemand bijten nog als Kannibalistisch klinkt." Zeg ik zacht en haal mijn schouders op. Ik kijk even naar de grond en dan weer naar Zayn. "Sorry, maar ik gatoich echt vragen waarvan ik je ken. Want ik weet het niet." Beken ik zacht en sla mijn armen over elkaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    SuperBunny/Louis William Tomlinson

    'Nee, niet totdat ik heb wat ik wil. Anders is het heel erg oneerlijk' zeg ik grijnzend. 'Kijk dat is inderdaad iets wat je niet moet doen. je word wel beroemd en vooral als je je weddenschap hebt verloren...tenminste dat is de eerste stap' zeg ik en schiet in de lach door haar reactie. 'Jij di in een vijver valt terwijl ze in de Sahara liep?' vraag ik nog steeds lachend. Na een paar minuten is het lachen wat verminderd en schud mijn hoofd. 'Niet tot dat ik heb wat ik wil en ik heb helemaal niets gedaan. Oke misschien heb ik ergens een tweet naargezet op jou account met mijn naam eronder, maar wat erin staat ga ik niet zeggen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sorry dat ik even niet meer op gereageerd heb, waar moet ik op reageren?]

    Zayn Jawaad Malik

    Ik bestel snel wat te drinken aangezien ik daarvoor kwam, maar nog steeds niets heb en richt mijn blik dan weer op Hayley. 'Dat ben ik inderdaad met je eens en dat lijken op de woorden die ik wilde zeggen, maar niet op kon komen' zeg ik en glimlach. 'Het maak niet uit. Ik heb liever dat je het zo vraagt dan dat je gaat lopen schreeuwen, omdat je ons gelijk al herkent zoals vanmiddag bij het hotel. Maar ik en zij daar' zeg ik en wijs naar Louis, Liam, Harry en Niall. 'Zijn van One Direction'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    quin98 schreef:
    [Sorry dat ik even niet meer op gereageerd heb, waar moet ik op reageren?]


    [Maak niet uit er staat nog ergens een reactie van Louis op de vraag van Harry ]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MirrorMalik schreef:
    Louis William Tomlinson

    Een grijns komt op mijn gezicht en kijk hem aan. 'Dat zijn woorden die ik graag hoor en heb jou ook gemist, maar daar was je al achter.' zeg ik. 'Eigenlijk best wel veel, maar kan me de helft al niet meer herinneren.' Ik kijk hem met een onschuldige glimlach aan. 'Nou...euh dat is eigenlijk wel een grappig verhaal, maar dat komt later wel. ben blij dat je er weer bent' zeg ik glimlachend en geef hem nog een knuffel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kijk Louis aan en schud mijn hoofd. 'Ik laat je een dagje alleen en je gaat al vreemd'zeg ik en stop mijn hoofd tussen mijn handen. Ik laat mijn schouders schokken en loop wat veder weg. Ik hou mijn hoofd tussen mijn handen en mijn schouders schokken nog steeds.

    [Kan ik wat met Liam?}

    Amina Esma Lopez.

    Ik kijk Hayley en Zayn nog eventjes aan en besluit dat het hun wel verder alleen lukt. 'Nou eh... Ik ga weer terug.' zeg ik, voordat ik terugloop naar het tafeltje waar de anderen druk in gesprek zijn. Ik zucht eventjes. Ik voelde me nogal buitengesloten. Ik was blij voor Steph dat ze inmiddels veel vrienden had, maar ze trok mij in haar vriendenclubje terwijl ik er niet echt in paste. Tenminste, dat vond ik. Zwijgend ga ik zitten en kijk de jongen met krullen eventjes aan, die ineens is weggelopen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Louis vragend aan. 'Sorry, maar wat wilde je ook alweer hebben?' vraag ik blozend. 'En waarom ga je wat tweeten op mijn Twitter?!' vraag ik verbaasd, waarna ik opsta en naar Zayn toe loop.
    'Zayn? Jij weet wat Lou op Twitter heeft gezet, toch?' vraag ik poeslief, waarna ik het andere meisje even snel bekijk. 'Oh, hoi.' mompel ik snel.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:25 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    SuperBunny

    'Hazz je weet toch dat Larry Stylinson nooit voorbij is en volgens mij is dat ook iets wat jij wel eens een keer riep, weet je nog?' roep ik en sta op om verbolgens naar hem toe te lopen en hem een knuffel te geven. 'Ik kan niet zonder je en dat weet je. je bent en blijf te belangrijk voor me'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer