• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Als je wilt kan je nog met Liam praten?, iets vragen over Lou en hazza of zo? xd]

    (Ok.(A) Al had ik dat al gedaan.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Amina Esma Lopez.

    Ik kijk eventjes naar de jongen die ook maar stil aan het tafeltje zit.
    'Ik snap die twee jongens niet... Waarom zegt die ene dat de ander vreemd gaat, dan gaan ze mekaar steeds kussen op de wang en Steph wordt niet kwaad...' zeg ik, al was het meer een vraag.
    'Hoe heet je trouwens?' vraag ik daarna snel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    -

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Liam James Payne
    Ik grinnik even en kijk het meisje aan. 'Die twee hebben een bromance'zeg ik rustig en kijk haar aan. 'Liam James Payne'zeg ik en glimlach even. 'En jij?"vraag ik daarna terwijl ik even langs haar kijk naar Harry en Louis.

    Amina Esma Lopez.

    Ik glimlach en kijk Liam aan. 'Mooie naam. Ik heet Amina Esma Lopez.' zeg ik grinnikend. 'En voordat je het gaat vragen... Ik kom niet uit Miami, maar dat zal je wel horen aan de Arabische naam.' zeg ik, waarna ik eventjes glimlach en mijn hoofd een tikkeltje scheef houdt. 'En jij komt ook niet uit Miami, toch?' vraag ik, waarna mijn ogen weer afdwalen naar de jongen met de krullen. Ik wist niet waarom, maar op de een of andere manier trok hij echt mijn aandacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Dankje, jij ook'zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. 'Nee klopt, ik kom uit Engeland'zeg ik met een glimlach en kijk haar aan. 'Snap je het nu wel een beetje, waarom het zo gaat tussen die twee?'vraag ik lachend met nog een blik op Louis en Harry.

    Amina Esma Lopez.

    Ik knik langzaam. 'Ja, ik begrijp het.' mompel ik, waarna ik mijn hoofd schud en stop met staren. Ik bloos even en kijk weer naar Liam.
    'Leuk, Engeland. Één van mijn broers woont daar.' zeg ik glimlachend, waarna ik weer naar beneden kijk en zwijg. Na een paar seconden bloos ik nog erger als ik iets wil vragen, maar het eigenlijk niet durf.
    'Euh... Ik eum... N-Niks.' stamel ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. 'Zeg maar gewoon hoor'zeg ik en glimlach even naar haar. Ik kijk haar even aan, inmiddels best wel nieuwsgierig wat ze wou zeggen. Ik wou dat dan altijd weten anders bleef ik het mezelf maar afvragen.

    Amina Esma Lopez.

    Ik schud snel mijn hoofd. 'N-Nee... Je lacht me zeker uit, of je vind me stom bezig, of je vind me raar.' zeg ik, waarna ik eventjes zucht.
    'Laten we zeggen dat ik iets wilde vragen over die jongen met de krullen.' maak ik er maar van, terwijl ik nog wat roder kleur. Waarom had ik nou geen hoofddoek op als ik hem nodig had?! Die kon ik tenminste nog over mijn wangen trekken als ik wilde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Vraag maar gewoon, ik beloof je dat ik niet zou lachen'zeg ik en kijk der aan. 'Die jongen met de krullen is trouwens Harry' zeg ik terwijl ik weer even kort naar Louis en Harry kijk. Die twee waren soms ook klef samen, maar eigenlijk was dat wel grappig. Gelukkig leek Stephanie er ook geen probleem mee te hebben want anders zou dat nog een heel gedoe worden.

    Amina Esma Lopez.

    'Harry dus...' mompel ik zacht, waarna ik weer naar Liam kijk. 'Nou euh... Ik... I-Ik wilde dus vragen... Heeft hij een vriendin?' stamel ik, terwijl ik het liefst nu door de grond wilde zakken. Waarom vroeg ik het ook alweer?! Ik bijt op mijn lip en heb nu echt de neiging om op te staan, weg te lopen en nooit meer terug te komen. Maar ik blijf zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Nee heeft die niet, hij houdt al teveel van Louis'zeg ik lachend maar schud dan mijn hoofd. 'Maar nee, op dit moment heeft die geen vriendin'zeg ik en kijk haar aan. Daarna kijk ik even door starbucks heen en sta dan op. 'Wil je nog wat drinken?'

    Amina Esma Lopez.

    'Nee, ik hoef niets, maar bedankt.' zeg ik, waarna ik flauwtjes glimlach. Ik kijk weer eventjes naar Harry en schud dan mijn hoofd. Dit zouden mijn ouders nooit goedkeuren. Bovendien, hij vond mij niet eens leuk. Hij had zichzelf niet eens voorgesteld. Forget it.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'ow oke, ben zo terug'zeg ik en bestel een ijskoffie bij de kassa. ik neem alvast een paar sloken en loop dan terug naar Aminia. 'ben ik weer'glimlach ik en ga weer zitten. Ik kijk haar even aan en neem ondertussen wat slokken van mijn ijskoffie.