• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Nialler leeft!:P Ja, dat moest ik even schreeuwen.xD)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Tegen mensen die streepjes op hun kleding dragen.Dan voel ik me echt bedrogen' zeg ik lachend en knik dan. 'Tegen die pruiillip kan ik inderdaad ook niet, maar het vreemde is dat ik alleen tegen die van jou niet kan' antwoord ik en trek een bedenkelijk gezicht. 'Superkrachten allemaal van mij? Mhm ja dat kan misschien wel kloppen, maar ook niet allemaal hoor'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik moet weer naar school toe tot een uur of 4, maar probeer tussendoor nog wel eens te reageren]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Laim James Payne
    'aah leuk nu heb ik een nieuw cool kapsel' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'straks wordt er nog een foto van gemaakt' lach ik weer en probeer daarna mijn haar goed te doen.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns eventjes. 'Die had ik dan wel gemaakt, maar Louis heeft nog steeds mijn mobiel, die ik echt eens terug wil hebben.' zeg ik met een treurige blik. Ik kijk hoe Liam zijn haar goed doet en grinnik zachtjes.
    'Ik verveel me...' mompel ik, waarna ik wat op mijn stoel heen en weer begin te wippen, totdat ik bijna omval.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'ja streepjes zijn jou ding' zeg ik lachend en kijk hrm aan. 'komt gewoon om dat je zoveel van me houd' zeg ik weer lachend en glimlach daarna even. 'oke dan, niet allemaal maar de looks heb ik van jou hoor' zeg ik en druk grijnzend een dikke zoen op zijn wang. 'ik heb wat met je wang kussen vandaag' zeg ik grijnzend. 'tja ik heb wat in te halen he, gister de hele dag niks bij je kunnen doen'

    (andere reactie komt later)

    [schrijf mij maar uit. ik heb in verband met school, alles behalve tijd om te reageren. ja nu,omdat ik niets betters te doen heb met mijn Keuzne werktijd uur. maarik zit bijna elke dag tot kwart over 5 opschool, en dan heb ik het 's avonds te druk met huiswerk.. dus het spijt me, maar school gaat voor.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Snap ik volkomen met je school. Het maakt niets uit, want je hebt inderdaad gelijk dat school voorgaat.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ja, mijn power zit hem in de streepjes en bij jou in je geweldige krullen' zeg ik lachend en haal een hand door zijn haar. 'Waarschijnlijk ligt het inderdaad daaraan.' Ikk kijk hem aan en glimlach. 'Misschien wel en misschien ook niet, want ik heb ook genoeg dingen van jou' zeg ik en druk ook nog een kus op zijn wang. 'Gister is voorbij en we zitten bij vandaag dus, maar ben blij dat je het nog inhaalt'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 16:00 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ik snap het inderdaad ook en het maak niet uit. School gaat inderdaad voor alles]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Louis/Zayn is er ook.(A) HoixD Maar nu kan ik niet reageren... ): Of Zayn moet iets zeggen.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Doe wel eventjes wat met Zayn gewoon Louis nog met harry bezig is XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik loop naar Liam en Stephanie en grijns. 'Louis heeft het te druk met Harry aangezien ze weer bij elkaar zijn. Dus het kan eventjes duren voor hij weer aandacht heeft voor ons en je je mobiel terug krijgt' zeg ik lachend en haal mijn hand door het haar van Liam. 'Het zit echt perfecte Liam' zeg ik en ga op een van de stoelen zitten en richt mijn blik op Stephanie. 'Vertel in de tussentijd maar een hoe het tussen jou en SuperBunny zit en zeg niet dat er niets is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Had trouwens ook bij die andere gepost. Alleen klopt het zo eigenlijk met wat je in gedachten had?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer