• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hello ^_^]

    (Ik leef weer.:P)

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Gaan we dealen Malik?' vraag ik, waarna ik eventjes nadenk en hem met een zucht de spiegel teruggeef.
    'En nu vertel je wat Louis op Twitter heeft gezet! En anders gooi ik een steentje door de spiegel en is hij kapot.' zeg ik dreigend, waarna ik eventjes lach. Nee, zover zou ik nooit gaan, maar dat hoefde Zayn niet te weten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ach je komt toch niet meer van me af en blij dat ik je uiteindelijk toch heb ontmoet' zeg ik lachend en kijk hem eventjes rond waarna ik weer naar harry kijken. 'Waarom kijken mensen eigenlijk zo vreemd?'vraag ik lachend en knik dan. 'Of we gaan zwemmen en dan naar de winkels of omgekeerd. Dan hoeven we niet te kiezen.' Lachend kijk ik hem aan en knik. 'Achhh arme Hazz en tuurlijk slaap ik vannacht gewoon weer bij jou. Net als de rest van de vakantie. Alleen moet ik mijn koffers nog bij Liam halen'

    [Hello (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Ja, dat gaan we inderdaad' antwoord ik lachend en pak dan mijn spiegel aan. Gelijk stop ik hem weer in mijn tas en hou de iPhone voor haar neus. 'Louis had het erover dat hij je heel erg lief vond en de rest mag je zelf lezen. Dus mijn spiegel is veilig neem ik aan?' vraag ik en hou de tas voor de zekerheid in mijn handen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik wil ook niet van je af hoor'zeg ik lachend en haal daarna mijn schouders op. 'Misschien omdat we zo staan of zo'mompel ik en haal mijn schouders weer op. 'Ach het maakt mij niet uit hoor'zeg ik en laat mijn handen gewoon om hem heen. 'Ja dat is een goed idee'zeg ik daarna als hij voorstelt het beide te doen. 'Yay, goed zo'zeg ik en grijns even. 'Ik miste je vannacht in bed al hoor'zeg ik en lach even lichtjes. Ik druk een kus op zijn wang en laat mijn hoofd dan op zijn schouder rusten. 'Hmm, je schouder ligt lekker'zeg ik lachend en laat mijn hoofd rustig liggen. 'Maar zullen we zo eerst gaan zwemmen dan?'

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns eventjes en pak mijn iPhone aan. 'Ja, je spiegel is volkomen veilig.' zeg ik lachend, waarna ik de hele tweet lees en glimlach.
    'Dit is lief...' fluister ik, waarna ik mijn iPhone opberg en Zayn weer aankijk.
    'En wat ga je verder vandaag doen?' vraag ik geïnteresseerd.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Dat gaat toch niet gebeuren ook. Ookal zou je dat wel een keer willen' zeg ik lachend. 'Het maak mij ook niet uit en laat ze maar denken wat ze denken. Ik ben blij met iemand als jouw' zeg ik en druk een kus op zijn wang. 'Yeahh, ik heb een goed idee. Dat mag ook een keer in de krant gezien jij degene bent met altijd de geweldige ideeën. Of laat jet eigenlijk ook maar niet in de krant komen te staan.' Ik kijk hem aan. 'Ik mis jou ook en heb dan ook echt geen oog dicht gedaan. Dat verklaart ook gelijk mijn nieuwe zombielook.' Ik grinnik. 'Als jij het zegt dan geloof ik dat en ja tuurlijk gaan we zo eerst zwemmen'

    Zayn Jawaad Malik

    'Yeah gelukkig aangezien je anders een nieuwe had mogen kopen' zeg ik lachend en zet de tas weer op de grond neer. 'Louis is ook lief en weet dat hij dit nog nooit eerder heb gedaan. Je bent speciaal Stephanie' zeg ik glimlachend en kijk haar aan waarna ik mijn schouders ophaal. 'Geen idee eigenlijk. Wat ga jij doen en als je niets doet, heb je dan zin om samen wat te gaan doen?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik bloos eventjes. 'Euhm... Dankje, maar ik denk niet dat ik zo speciaal ben.' zeg ik, waarna ik glimlach. 'Het is wel heel lief dat je dat zegt, en ik ga heel graag met je mee.' zeg ik, waarna ik opspring en Zayn van zijn stoel trek.
    'Wat wil je doen? Rondleiding door Miami? Zwemmen? Shoppen? Slapen?' ratel ik, waarna ik snel adem naar adem hap en weer verder ga. 'Zonnen? Naar de speeltuin? Euh... Er is hier nog meer te doen, maar ik kom even niet op alles.' zeg ik, waarna ik grijns. 'Ik zal wel wat rustiger doen, volgens mij ben je niet echt het drukke type.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Ik weet zeker dat ik dat nooit wil maar toch ben ik erg vlij daarmee'zeg ik lachend, 'Inderdaad, en ik ben nog veel blijer met iemand als jou'grijns ik en geef even een kusje in zijn nek waarna ik begin te lachen. 'Sorry kon het niet laten, maar gelukkig voor jou is het geen zuigzoen hé'lach ik en grijns daarna. 'Nou, ik zou het in de krant zetten maar als jij dat niet wilt doe ik het niet, maar je hebt wel vaker goede ideeën hoor'zeg ik met een glimlach. 'Zelf als een zombie zie je der nog hartstikke goed uit, maar vannacht kom je dan maar lekker weer tegen mij aanliggen dan slaap je wel goed'zeg ik lachend, 'Oké, zullen we anders nu naar het hotel om zwembroeken aan te trekken?'vraag ik terwijl ik mijn hoofd van zijn schouder haal en hem aankijk.

    Zayn Jawaad Malik

    'Geen dank en dat ben je wel al denk je van niet. Zoals eerder verteld heeft Louis dit allemaal nog nooit eerder gedaan en die tweet doet hij ook nooit.' zeg ik glimlachend en pak snel mijn tas van de grond voor ze me van mijn stoel trekt. 'Gezellig en kies jij maar wat we gaan doen. Het klinkt namelijk allemaal heel erg leuk' zeg ik lachend en ga nog harder lachen als ze naar adem hapt en dan vrolijk verder vertelt. 'Het maakt niet uit en het is wel gezellig. Trouwens je merk dat ik straks vanzelf wel een stuk drukker word. Meestal gedraag ik met altijd zo aan het begin'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Ik denk het inderdaad ook niet, maar je weet het maar nooit. Het leven kan soms raar lopen. Kijk maar, dit alles had ik echt nooit verwacht en durfde het alleen maar te dromen' zeg ik lachend. 'Het maak niet uit en dat zou nog wel eens wat vragen op kunnen leveren.' Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. 'Heb wel genoeg dingen in de krant gezien dus doe het maar niet en als jij het zegt' zeg ik en mijn glimlach word groter door zijn volgende woorden. 'Dankjewel Hazz en laat ik dat inderdaad maar doen. Dan slaap ik inderdaad goed.' Opnieuw knik ik als antwoord op zijn volgende vraag. 'Ja, laten we maar naar het hotel gaan en je moet wel even helpen met inbreken gezien de sleutels nog op het bed van liam liggen en mijn koffer daar staan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Dat is waar natuurlijk maar toch, zoals ik al vaak heb gezegd larry Stylinson fore ever hé'zeg ik lachend en geef hem een knipoog. 'Ach, we zijn nu toch niet bekent en ik zie geen paparazzi dus dat kan eigenlijk best'zeg ik met een wenkbrauw wiebel en grijns daarna even. Ik glimlach en kijk hem aan. 'Goedzo, mijn boobear moet namelijk wel goed slapen'lach ik en laat hem daarna los. 'Is goed ik help je daar wel mee'zeg ik en pak daarna grijnzend zijn hand. 'Let's go'zeg ik een beetje vragend en kijk hem aan.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grinnik eventjes. 'Lou? Ik ben met Zayn weg. Ik heb mijn iPhone al terug, ik zie je later wel.' roep ik nog even, maar ik ben er zeker van dat hij me toch niet hoort.
    'Oké, ik laat je Miami wel zien. En dan zal ik nog iets over mijn kindertijd vertellen, want dat sluit namelijk goed aan op de plekken waar we heen gaan.' zeg ik, waarna ik Zayn zijn hand pak en hem meetrek. Iedereen meesleuren was gewoon een gewoonte voor mij geworden.
    'We beginnen bij het begin.' zeg ik lachend, waarna ik Zayn meetrek naar mijn oude middelbare school. Dat lag om de hoek bij Starbucks, lekker gebouwd daar trouwens.
    'Hier zat ik op school, totdat ik stopte omdat ik gek werd van de leraren en de kinderen mij niet mochten.' zeg ik, waarna ik over het hek klim en grijns. Dit mocht niet, maar dat maakte het juist leuk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Is het ook Hazza, dat is het ook. Niemand die daar tussen kan komen en het kan veranderen' zeg ik lachend en druk snel nog een kus op zijn wang. 'Doe wat je niet later kan en die zijn er inderdaad niet' zeg ik en begin nog harder te lachen. 'Boobear kan blijkbaar alleen slapen als Hazza naast hem ligt en anders niet' zeg ik en laat hem dan ook los. 'Yeah wij zijn gewoonweg supergoed samen' Ik ou zijn hand tevig vast en knik. 'Let's go' zeg ik om zijn vragende ondertoon te beantwoord. Snel kijk ik naar Stephanie en knik. 'Veel plezier en dat had ik al door.Waarschijnlijk had je ondertussen ook al door dat ik met Hazza weg ga vandaag'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:57 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    'Klinkt als een geweldig idee en ben ook benieuwd naar wat je te vertellen hebt over je kindertijd en waar we dan allemaal naartoe gaan' zeg ik lachend en loop met haar mee. 'Lijkt me inderdaad wel handig' antwoord ik als ze zegt dat we bij het begin beginnen. 'Ja, leraren vinden het leuk om je gek te maken en waarom zouden mensen jou niet mogen?' vraag ik en klim dan ook over het hek. 'Dat zou ik me echt niet voorstellen en trouwens je hebt ons ook altijd nog'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer