• Ik zoek leerlingen voor in de Glee club die duo's moeten vormen met Rachel, Quinn, Brittany, Santana, Finn, Kurt en Puckerman. Maar die voor Rachel heb ik al, die speelt mijn personage.
    Ik zoek ook jongens, want de wereld bestaat niet alleen uit meisjes. :Y)
    Will Schuester > Marleen. :9~

    Duo Quinn: Canales
    Duo Finn: Aria
    Duo Puckerman: Canales
    ''Duo'' Will: Progeny
    Duo Brittany: Aria
    Duo Mercedes: Aria
    Duo Rachel: Professor


    Informatie

    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Een bekend persoon (:
    Karakter:
    Hobby's:
    Stem van: Pak iemand die covert op Youtube
    Lievelingsliedje:
    Duo met:
    Familie:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:13 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik maak even een jongen en meisje voor je! :9~


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zoek ook jongens, want de wereld bestaat niet alleen uit jongens
    klopt niet echt :'D

    Ik zal wel even een rol maken


    Volledige naam: Kevin Morrison
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    Kevin is 1m80 en heeft kort zwart haar dat zowat alle kanten uitsteekt. Zijn ogen zijn donkerbruin maar ze lijken soms zwart. Zijn lichaam is erg gespierd maar toch niet overdreven. (beroemdheid Alex Meraz)
    Karakter: Kevin is met momenten een heethoofd. Hij kan met momenten een kort lontje hebben en is daardoor soms wat snel op zijn tenen getrapt. Kevin laat zich niet doen en heeft op alles wel een antwoord klaar. Diep in zijn hart is Kevin best een gevoelige jongen, maar dat steekt hij weg onder een stoer imago. Hij is goed voor zijn vrienden en familie, maar als je hem ooit kwetst, is het beter als je bij hem uit de buurt blijft.
    Hobby's: Kevin speelt gitaar, drum en zingt.
    Stem van: Tyler Ward
    Lievelingsliedje:

    Duo met: Santana
    Familie: De vader van Kevin stierf toen hij 8 was aan een hersentumor. Zijn moeder zit in een psychiatrische instelling omdat ze het verlies van haar man niet kon verwerken. Momenteel woont Kevin bij zijn 6 jaar oudere zus Michelle
    Extra: Kevin geeft het niet graag toe maar is dolverliefd op Santana. Hij maakt misschien altijd "ruzie" met haar maar dat is gewoon zodat zijn ware gevoelens niet zichtbaar worden voor de anderen.


    Laat je weten of ik de rol heb of niet? :)
    en graag een link naar de storie :'D

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 16:40 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Geen voor Will Schuester?:C
    Zoals je weet, kijk ik geen Glee, maar hij is lekker.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Geen voor Will Schuester?:C
    Zoals je weet, kijk ik geen Glee, maar hij is lekker.:'D


    Dude, maken. DOEN! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga een duetparnter invullen voor Puck:9~


    The best things in life aren't things.

    Professor schreef:
    (...)

    Dude, maken. DOEN! :9~



    Hahahahhahahahaha yaaaaaaaaaaaaaah! I love you, cutiepie.<3
    Haha, wie had ooit gedacht dat ik in een Glee verhaal zou komen?:'D


    everything, in time

    Heb een rol ingevult ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Volledige naam: Lena (dankanikmebeterinlevenwbw) Tara Johnson
    Leeftijd: Is twee jaar jonger dan Will goed? Ik heb geen idee hoe oud hij is, loool. :3
    Uiterlijk: Keira Knightly, deze foto is mooi!


    Karakter: Vrolijk, optimistisch, maar is serieus als het nodig is. Ze houdt van romantiek, zolang het maar niet klef is, de kleine gebaartjes zijn voor haar goed genoeg. Ze is heel medelevend en staat altijd voor een ander klaar. Als ze iets of iemand wil, gaat ze er 100% voor en zal ze niet opgeven voor ze heeft wat ze wil. Ze is ontzettend eerlijk, daardoor kan ze soms lomp of gemeen uit de hoek komen.
    Hobby's: Zingen, dansen, acteren
    Stem van: Zie het meisje op de volgende pagina, hehe.
    Lievelingsliedje: Zie hieronder.(;
    Duo met: Wiiiiiiiiiiiiiiiill.
    Familie: Ze heeft één oudere broer van 25 en twee broertjes (tweeling) van 17.
    Extra: Omdat ze thuis het enige meisje is, heeft ze een ontzettend sterke band met haar moeder. Haar vader is uit beeld, naar een jongere vrouw. Lena voelt zich 'geroepen' om haar moeder te helpen met de verzorging van haar broertjes, die dat juist irritant vinden omdat ze vinden dat ze zelfstandig genoeg zijn.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 15:17 ]


    everything, in time

    Volledige naam: Candice Bailee Pickett, haar roepnaam is Candice, soms word ze wel eens Candy genoemd maar dat is zeer zelden.
    Leeftijd: Zelfde leeftijd als Finn Hudson, ze is geboren op 2 maart.
    Uiterlijk:


    Candice haar kledingstijl is vooral erg modieus, ze houdt van sieraden, haarbanden, korte broekjes en rokjes. Ook vind ze make-up erg belangrijk en test ze en probeert ze graag nieuwe dingen uit. Bloemenprint, streepjesprint is ook iets waar Candice dol op is. Als het om schoenen gaat draagt Candice het liefst hakken, ballerina’s of haar `Vans. Pixie Lott.
    Karakter: Candice is een vooral erg eigenwijs en open meisje die overal wel voor in is. Ze is een echte levensgenieter en ziet alles zeer positief in. Buiten dit wilt ze best vaak haar zin door drammen en houdt ze ervan om de aandacht op zich te hebben. Doordat Candice zo open is verteld ze vaak haar eigen geheimen door, waardoor deze vaak genoeg rond de school dwalen. Ook kan ze zelf niet goed geheimen bewaren en is ze een echte kletskous en roddeltante. Candice staat erom bekend dat ze met vrijwel iedereen goed om kan gaan. Wél heeft ze een hekel aan het type meisje die denkt dat ze alles kan en de beste is, tegen hen is ze vooral erg arrogant en heeft ze altijd wel een woordje klaar staan. Voor haar vrienden neemt ze het gauw op, ze is zeer zorgzaam. Ook kan je Candice sportief noemen, ze is erg lenig en heeft een goede conditie.
    Hobby's: Zingen is Candice haar grootste hobby. Ze stopt er erg veel tijd in en is zeer virtuoos. Zo speelt ze het liefst de piano, maar kan ze ook viool en gitaar spelen. Al vanaf haar veertiende zit Candice in het cheerleaderteam van McKingley High, ze is niet de bekendste van het team, maar ook zeker niet de minst populaire, gewoon normaal. Dansen vind Candice ook erg leuk, niet dat ze er erg goed in is. Ze kan nog veel leren, maar vind het gewoon leuk om los te gaan. Schaatsen, lezen en tekenen zijn ook grote hobby’s van Candice. Candice geeft bijles aan leerlingen die problemen hebben met geschiedenis, haar favoriete vak.
    Stem van: Candice haar stem kan je het meest vergelijken met die van Cher Lloyd.
    Lievelingsliedje: Candice is dol op liedjes van Adele, Taylor Swift, maar ook Paramore vind ze erg goed. Haar muziekstijl is erg gevarieerd. Als ze een favoriet liedje zou moeten uitkiezen is dat Empire State Of Mind, Part II.
    Duo met: Finn Hudson
    Familie: Candice woont in een redelijk normaal opgevoed gezin. Ze zijn zeker niet streng gelovig, maar toch vinden haar ouders het naar de kerk gaan belangrijk, Candice is dus christelijk opgevoed. Haar vader, Matthew is zesenveertig jaar oud en werkt als wiskundeleraar op McKingley, het is een zeer loyale en zorgzame man die altijd wel in is voor een potje voetbal of honkbal. Candice kan het goed met hem vinden, doordat haar vader leraar is op school komt ze ook vaak zat achter toetsantwoorden die ze steelt. Dan komt Viola, de vierenveertig jarige moeder, wie een eigen lunchroom heeft geopend genaamd Blueberry, hij is erg goed lopend. Viola is vooral een erg vriendelijke vrouw die altijd klaar staat om je te helpen, net zoals Candice is ze een echte kletskous. Hierna komt Candice, de oudste van de drie kinderen. Ook heeft Candice nog een jonger broertje genaamd Liam, hij is vijftien en erg opstandig, vol humor, sportief en net zoals zijn zus ook erg virtuoos, maar ondanks zijn opstandigheid kan hij het goed vinden met Candice en hebben ze vaak lol samen. Als laatst komt de dertien jarige Felicia, wie vooral erg nieuwsgierig, creatief en vrolijk is. De familie heeft het zeker niet als één van de breedste, ze wonen in een normaal twee onder één dak huis en hebben twee auto’s, dus alles is zeker niet heel uitgebreid. Matt Davis, Gwyneth Paltrow, Niall Horan & Dakota Fanning


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Volledige naam: Mila Jovanovic
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Emilie Nereng. Meer fotos van haar dan moet je op deze link klikken.



    Mila heeft een lichtgebruinde huid ondanks haar Servische afkomst. Haar lippen hebben een heel lichtroze kleurtje en meestal laat ze die ook heel naturel. Ze houd niet van heel veel make-up. Ze draagt altijd alleen maar wat foundation, mascara en eyeliner. Meer zal je nooit vinden op haar gezicht. Ze heeft hele mooie blonde haren, net dezelfde als haar moeder. Meestal stijlt ze ze gewoon, niet dat ze niet stijl zijn, maar uit voorzorg. Soms doet ze er ook krullen in of steekt ze ze op. Haar Lichtblauwe, grijze ogen heeft ze van haar vader en ze is er zeer fier op. Mila is klein, 1m59 , maar ze kan perfect haar mannetje staan bij anderen.
    Karakter: Mila is een heel lief meisje, die sterk in haar schoenen staat. Ze heeft een heel nuchtere kijk op het leven en zal geen dingen doen zonder er eens goed over na te denken. Sommige zeggen daardoor dat ze een bang iemand is, maar ze is gewoon heel verstandig en neemt niet graag risico’s. Als mensen haar voor de eerste keer zien geeft ze altijd een verlegen indruk, maar ze moet gewoon wat loskomen bij de persoon in kwestie. Als je ze eenmaal kent is Mila een heel grappig iemand, die heel actief is en altijd heel geconcentreerd te werk gaat. Ze is heel perfectionistisch en zal nooit blij zijn met dingen die niet af zijn. Ze is een heel koppig iemand ook en ze gaat altijd blijven discusieren tot ze haar gelijk krijgt. Maar toch kan ze niet tegen ruzie’s en zal ze altijd de eerste zijn om alles terug goed te maken. Mila is ook niet bang om gevoelens te tonen. Ze zal nooit haar huilbuien en boosheid inhouden. Ze zal altijd zeggen wat ze denkt en liegen kan ze al helemaal niet. Ze is eerlijk, oprecht en zeer trouw aan mensen. Haar vrienden en familie zijn alles voor haar, als je die kwetst, kwetst je Mila zelf dubbel zo hard. Ze zal haar hand in het vuur steken voor iedereen, zelfs voor vreemden. Met andere woorden haar hart is puur goud. Qua jongens doet ze altijd hard-to-get ze heeft liever een jongen die zijn best doet voor haar en zo toont dat hij haar echt heel graag ziet.
    Hobby's: Buiten zingen en dansen is Mila een echte voetbalchick. Elk weekend zal je haar vinden in het stadium van Liverpool. Een jaar geleden ging ze met vrienden in Miami surfen sinds dien is heeft ze de surfmicrobe gekregen die haar broer al eerder had.
    Stem van: Allison Williams
    Lievelingsliedje: Someone like you - Adele
    Duo met: Puck!
    Familie: Mila is op haar 7e samen met haar drie broers en haar vader en moeder weg gevlugt uit ServiË voor de oorlog. Dit versterkte de band heel sterk tussen Mila en haar drie broers. Mathew is 15 en is de meest puberale van de vier. Hij zal altijd een weerwoord klaar hebben en nooit doen wat hem gevraagd word wat in huis voor grote conflicten zorgt. Simon is 20 en de sporter van de familie. Hij is ook de oudste en daardoor heeft hij altijd de drang om voor de anderen te moeten zorgen. Elke zaterdag gaat hij mee met Mila naar Liverpool. Alex is de grappigste van allemaal. Hij zal altijd grappen uithalen op familiefeesten en is ook de ‘badboy’ op school gaat er geen dag voorbij of hij vliegt de klas uit. Zijn punten zijn dan ook heel slecht. Mariah is de moeder van de vier schepsel. Ondanks haar vier bevallingen mag ze nog steeds fier zijn op haar mooi lichaam op haar 40e. Ze is heel modieus en probeert altijd ‘modern’ te zijn wat niet altijd lukt. Daniel, hun vader, is een groot zakenman hij is vaak niet thuis.
    Extra: Mila is gelovig en word ook zo opgevoed, maar ze gaat niet naar de kerk ofzo. Ze gelooft gewoon in god, maar gaat ook niet doen aan geen sex voor het huwelijk of andere dingen.


    The best things in life aren't things.

    Ik maak het straks of morgen bekend. (:
    Ik heb even bedacht voor wie ik graag een jongen wil, hihi. (:
    Voor Quinn, Brittany, Kurt en Mercedes. De rest mogen ook jongens zijn, maar meisjes is ook goed. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Professor schreef:
    Ik maak het straks of morgen bekend. (:
    Ik heb even bedacht voor wie ik graag een jongen wil, hihi. (:
    Voor Quinn, Brittany, Kurt en Mercedes. De rest mogen ook jongens zijn, maar meisjes is ook goed. :9~

    Ik zal een jongen voor Quinn invullen ;d


    The best things in life aren't things.

    ohmygo, gimme me puckerman! Oké wacht ik ga hem zo invullen :9~


    Alleen maar tranen van geluk

    Volledige naam: Michelle Brauw
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Michelle heeft een normaal postuur, maar is iets groter dan de andere meisjes van haar leeftijd. Ze heeft een lichtjes getinte huidskleur. Haar ogen zijn bruin en haar originele haarkleur ook, maar door de verschillende kleuren in haar haar zou je dat niet meteen zeggen. Het liefst draagt Michelle een baddy jeans op een strak topje met ofwel all stars of wel gewone ballerina's. Kristin Herrera
    Karakter: Michelle is zo één van de duizenden. Ze is vast het allerliefste meisje dat je in je hele leven zal tegenkomen. Jammer genoeg zijn er niet zo veel die van die liefheid afweten, aangezien Michelle erg verlegen is. Ze zal ook nooit zelf een gesprek starten bij iemand die ze niet zo goed kent. Ze kan hierdoor erg stil overkomen, maar als ze je tot haar vrienden rekent, dan is ze precies een heel ander persoon. Ze is volledig haarzelf onder vrienden, wat wilt zeggen dat ze maar moeten geloven aan al haar practical jokes en raadseltjes. Ze heeft ook altijd leuke weetjes klaar en ze leert veel voor school. Ze laat haar wel enorm doen door anderen en ze verliest erg rap haar enthousiasme.
    Hobby's: Michelle is een grote liefhebber van boeken. Ze zit er altijd wel eentje te lezen wanneer ze tijd heeft.
    Stem van: Megan Nicole:

    Lievelingsliedje: Wheatus - Teenage Dirtbag:

    Duo met: Finn
    Familie: Michelles moeder is van Franse afkomst. Ze kwam met haar familie in Mexico wonen toen ze twaalf was, wat ervoort zorgt dat haar vader uit Mexico komt. Het hele gezien verhuisde naar Amerika zodat haar moeder haar carrière als sportjournaliste kon waarmaken. Michelle is enig kind doordat haar vader na prostaatkanker onbevruchtbaar geworden was. De kanker is ondertussen weg, maar hij moet regelmatig op controle.
    Extra: Michelles grote droom is om ooit een eigen musical in elkaar te steken. Het liefste zou ze iets maken in het gerne van Alice in Wonderland.


    Ik wil er altijd nog een maken :3

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 17:11 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Informatie
    Volledige naam: Lukas Fuentes
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Zayn Malik


    Lukas is heel ijdel. Dat zie je ook op de foto. Zijn zwarte haren moeten altijd perfect in de gel zitten en zijn kledij altijd goed bij elkaar passen. Van kledij draagt hij baggy of skinnyjeans met een tshirt met leuk opschrift en een trui erover zoals op de foto. Hij heeft Tientallen paar verschillende sneakers waar hij heel fier op is. Zijn ogen glunderen altijd als er iets leuks is gebeurd, ze kleuren mooi chocolade bruin en laten er menig vrouw in smelten. Zijn huid is iets bruiner dan de blanke omdat hij van Pakistaanse afkomst is, hij is heel fier op zijn afkomst en als je een rascistische opmerking maakt kan hij zeer kwaad worden. Hij heeft een heel schattige lach en volle lippen. Zijn tanden staan kaarsrecht. In zijn linker oor heeft hij een oorbel, dit is een gewoon zwart bolletje waar hij fier op is.
    Karakter: Lukas is een heel actieve jongen. Hij zal bijna nooit stil zitten en stil staan. Hij moet bezig zijn of hij gaat zich gaan vervelen. Hij is heel grappig want vaak liggen mensen in een deuk met hem. Hij is heel nonchalant en vergeet vaak heel veel dingen. Integendeel tot zijn uiterlijk is hij alles behalve een macho. Hij is een heel gevoelig iemand, maar steekt het weg. Hij doet zich een beetje ‘stoerder’ voor dan dat hij is. Hij is zeer fier om zijn afkomst, Pakistaans, als je een opmerking daarover maakt is hij vaak geraakt. Zijn familie en vrienden zijn alles voor hem en hij staat altijd voor ze klaar.
    Hobby's: Skaten.
    Stem van: Mag hij gewoon de stem van Zayn Malik van One direction zelf? Vanaf 0.30
    Lievelingsliedje: Free fallin’ – John Mayer.
    Duo met: Quinn
    Familie: Lukas is de jongste thuis. Hij heeft een zus ; Monica waar hij een heel sterke band mee heeft. Monica is model en is altijd populair geweest bij de vrienden van Lukas. Hij haat het als ze opmerkingen over haar maken. Zijn moeder kent hij niet. Die is gestorven op het kraambed bij de bevalling van hem. Zijn vader staat altijd klaar voor hen. Hij doet zo zijn best om de twee op te voeden, maar dat mislukt af en toe wel eens.
    Extra:


    The best things in life aren't things.