• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amina Esma Lopez.

    Ik knik. 'Dat zag ik.' zeg ik grinnikend, waarna ik Liam even bekijk. 'Gaat het altijd zo? Dat die twee gek aan het doen zijn, Zayn met wat random mensen praat en jij gewoon rustig zit?' vraag ik grinnikend.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik irriteerde me mateloos aan Amina's mobiel dus die leg ik al gauw terug op tafel. Verveeld ga ik aan de tafel zitten en ik zucht eventjes. Als ik doorkrijg dat Amina Harry nogal leuk vind begin ik te grinniken.
    'Iemand hier vind Styles nogal leuk!' roep ik plagend, misschien net iets te hard.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Ja eigenlijk gaat dat meestal wel zo ja, en Niall hier is meestal aan het eten'lach ik en kijk even naar Stephanie waarna ik hard begin te lachen. 'Je hebt geluk dat die met Lou bezig is, dan hoort die je minder snel'grinnik ik en kijk even naar Harry, die volgens mij niks gehoord heeft. Daarna kijk ik even naar Amina en grinnik zachtjes.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik trek een treurig gezicht. 'Jammer... Mag ik Harry zijn nummer dan hebben?' vraag ik aan Liam, totdat ik besef dat Louis mijn iPhone nog heeft. 'Of nee, mag ik jouw mobiel even lenen? Dan kan ik mijn nummer erin zetten. Voor het geval dat.' lieg ik, waarna ik Amina aankijk en mijn tong uitsteek.

    Amina Esma Lopez.

    Ja, Stephanie ging mijn dood nog eens worden.
    'Steph, waag het!' sis ik, terwijl mijn wangen weer rood kleuren. Ik vraag me af wat ze gaat doen, aangezien ze geen mobiel heeft en ze niet naar Harry loopt om weer eens te gaan roddelen. Niet dat ik kwaad op haar was, maar als Stephanie iets hoorde over leuk vinden was ze niet meer te stoppen totdat ze haar zin had.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Zeg je nummer maar gewoon, ik zet hem er wel in'zeg ik rustig en open een nieuw contact. Ik kijk even naar Amina en grinnik. Toch grappig dit, en dan ook nog is dat Harry het niet hoorde.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk Liam eventjes verbouwereerd aan. Goed, dit had ik niet verwacht. Hij schopte mijn hele plan door de war. Ik zeg mijn nummer snel en denk na over wat ik nog meer kan doen.
    'Ik weet iets.' mompel ik.
    Ik sta op, haal een vel papier en vouw er een papieren vliegtuigje van. Ik vraag ook nog even een pen en schrijf Amina's nummer erop, met een hartje erbij of course. Ik ga weer aan de tafel zitten en mik het vliegtuigje op Harry, wat voor zijn voeten beland.
    'Zie je? Ik ben slim!' zeg ik plagend, waarna ik Liam quasi boos aankijk.
    'Jij verpestte mijn eerste plan...'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Ja dat weet ik wel'zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Moet het toch een beetje moeilijk maken voor je hé'zeg ik plagen. Ik lach even en kijk haar aan. 'Als Harry het vliegtuigje al ziet en pakt, doet hij er waarschijnlijk niks mee, want hij zou denken dat het gewoon van een fan is of zo'zeg ik tegen Stpehanie en lach even

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Oh, kom op!' roep ik gefrustreerd, waarna ik begin te lachen.
    'Waarom heeft Louis nou ook mijn mobiel?! Weet je wat... Ik regel het wel op de makkelijkste manier.' zeg ik, voordat ik opsta en naar Harry loop.
    'Haz? Kan ik je even lenen? Het is heel belangrijk.' zeg ik, waarna ik het vliegtuigje snel opraap en het achter mijn rug houdt. Dat hoefde hij niet te vinden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Nee zo, ik ben even met Lou bezig'zeg ik en richt me dan weer op Louis die ik grijnzend aankijk. Ergens hoor ik Liam lachen en ik grinnik even. Toch vraag ik me wel een beetje af wat er was, maar het zou echt niet zo belangrijk zijn. Ik had nu toch niet zoveel in dat.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik staar Harry even aan en heb eventjes de neiging om het papieren vliegtuigje tegen zijn hoofd aan te gooien, maar dat liet ik maar even zitten.
    'Heel erg bedankt voor je hulp... Dan gaat het eens over een meisje dat hij wel kan krijgen en dan luister hij niet.' bijt ik Harry toe, waarna ik me omdraai en Liam een vernietigende blik geef.
    'En bedankt Liam, je helpt me echt hiermee zeg...' mompel ik, terwijl ik weer nadenk over mijn volgende plan.
    'Zou ik Harry achter me aan krijgen als ik zijn mobiel jat?' vraag ik opeens.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    'Ja dat merkt die gelijk, en die andere opmerking zou ik maar niet zeggen want hij kan duizenden meiden krijgen'lach ik en kijk haar aan. Ik zucht even en haal mijn hand door mijn haar. 'Als je echt wilt dat ik je help moet je even geduld hebben en zorg er daarna wel voor goed'

    [zag nu pas jou andere rpg, leek me leuk maarja to late]

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik grijns even. 'Bedankt Liam, je hebt me al geholpen. Op naar poging vier.' zeg ik zuchtend, terwijl ik weer opsta en naar Harry toeloop.
    'Sorry dat ik jullie gesprek verstoor, maar ik euh... euh...' ik begon maar wat te stamelen terwijl ik mijn hand snel in Harry zijn zakken liet glijden en zijn mobiel eruit viste.
    'Niks, laat maar. Ciao!' roep ik snel, waarna ik zo snel mogelijk bij Harry vandaan loop.
    'Ik sta echt bij haar in het krijt zeg...' mompel ik in mezelf. Als Harry dit niet doorhad, dan gooide ik toch zijn mobiel op de straat.

    Amina Esma Lopez.

    Ik had het hele stuk van Stephanie gevolgd en ik staar Liam ongelovig aan.
    'Serieus, nooit gedacht dat zij zo ver zou gaan...' mompel ik, waarna ik mijn handen in mijn gezicht verberg.

    (Omg, sorry.xD Ik ga los.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Aha, ik kan wel iets proberen hoor... Give me a second.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oké, ik denk hier serieus heel raar na, mijn hersens werken in de nacht nogal vaag.xD

    Een tweelingbroer van een van de jongens! Sorry, kwam in me op.:$
    Ik wilde zeggen een oma, maar dat gaat hem niet worden. Ik zei toch dat mijn hersenen vaag zijn.(A)
    Verder hang ik vast. Of ik moet gaan bedelen bij iemand die twee personages heeft, dat kan ik morgen wel eventjes proberen.:$)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Hey!'roep ik boos en vis mijn mobiel terug uit haar handen. 'Doe is normaal joh'zeg ik en loop daarna terug naar Lou waar ik weer precies hetzelfde ga staan. Lekkere vriendin had hij uitgekozen, pakt zo mijn mobiel af.