• hey,
    Ik heb lang een masker kunnen voorhouden, mijn verdriet kunnen verbergen, maar vandaag, vandaag kwam alles eruit...
    Na 7 lange maanden vechten tegen haar ziekte, is mijn metekindje vorige week overleden =( Het was zo'n lieve meid, net 2 weken oud toen ze ziek begon te worden. Later zou blijken hoe ernstig het was... 2 tumoren werden vastgesteld.
    Operaties werden gedaan, chemo, alles wat we konden, lieten we doen... Alles om deze kleine meid bij ons te houden. Maar na 7 maanden was haar stijd gestreden en overleed ze.
    Vandaag werd ze begraven. Tot op de dag van vandaag had ik me sterk gehouden. Maar toen haar mama, mijn beste vriendin, vertelde over haar leven, hield ik het niet meer... Alle pijn, vermoeidheid, alles kwam eruit, net zoals bij alle anderen daar aanwezig...
    Een mooie plechtigheid in de tuin van de ouders, een sereen afscheid, het was zo onwerkelijk, ze leek wel te slapen ='(
    Tot haar kistje in de grond zakte, toen was het waanbeeld kapot, ze is er niet meer ='(
    Ik heb er zoveel verdriet van dat ik sinds vanmorgen niet ben kunnen stoppen met huilen, nu nog niet ='(
    Bedankt voor het lezen en sorry voor de lange uitleg, maar dit moest er gewoon even uit!! =(

    xx
    Edit: Mijn bf is haar verhaal over haar en haar dochter aan het schrijven om de emoties kwijt te krijgen en vroeg me het later hier te posten, ze wil mensen laten weten hoe zij dit doormaakte en heeft ervaren. Dus wie het volledige verhaal wil lezen, hoe mijn pagina een beetje in het oog.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:43 ]

    Sterkte(K)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heel veel sterkte met dit afschuwelijke verlies.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gecondoleerd, wat een afschuwelijk verlies
    Heel veel sterkte

    Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte..


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Oh wat erg. Ik zou er ook vreselijk kapot van zijn, maar is dat kindje nou begraven in hun tuin?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Oh wat erg. Ik zou er ook vreselijk kapot van zijn, maar is dat kindje nou begraven in hun tuin?

    Hey, neen, enkel de afscheidsplechtigheid vond plaats in e tuin, daarna is het meisje vervoerd naar de bergaafplaats daar dichtbij en daar is ze begraven...

    Dat is echt vreselijk... sterkte ermee!


    Life is hard and then we die

    Aurorae schreef:
    Gecondoleerd en ontzettend veel sterkte..


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Hey, neen, enkel de afscheidsplechtigheid vond plaats in e tuin, daarna is het meisje vervoerd naar de bergaafplaats daar dichtbij en daar is ze begraven...
    Ik vond dat al zo raar.
    In ieder geval veel sterkte. Het beste is dat je er nu alles uitlaat, dan opkropt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DreadsSnake schreef:
    (...)
    Hey, neen, enkel de afscheidsplechtigheid vond plaats in e tuin, daarna is het meisje vervoerd naar de bergaafplaats daar dichtbij en daar is ze begraven...


    Ik dacht al, want dat is verboden.
    Maar heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, wat een vreselijk verlies zeg. Gecondoleerd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gecondoleerd en veel sterkte;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    VanDerVaart schreef:
    Gecondoleerd, wat een afschuwelijk verlies
    Heel veel sterkte


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat een vreselijk verlies!
    Heel veel sterkte! :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Sterkte