• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ja, maar moet ik Harry doen dan of niet?)

    (Ja, ik heb erbij gezet dat je LameBrain vervangt zolang ze er niet is.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Dus wat moet ik bij deze er nu precies bij zetten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik heb het allemaal even veranderd op de vorige bladzijde. Daar kun je kijken.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ Okeey]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Het is allemaal aangepast]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, dankje.(A) Wie gaat verder?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    MirrorMalik schreef:
    SuperBunny [=een stuk makkelijker XD]
    Louis William Tomlinson

    'Ja, zolang er niet weer zoveel fans staan te wachten' zeg ik lachend en knik. 'Oke, maar weet dat dat dus echt geen moeite was. Jij zou ook hetzelfde doen' zeg ik en pak een ijskoffie aan om vervolgens een slok te nemen. 'Dankjewel.' Mijn blik gaat naar Stephanie en knik. 'Tuurlijk mag het ervan af en ik heb geen idee hij belt'



    [ Graag gedaan en dit was de laatste reactie van Louis ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edwards Styles
    ik wordt wakker en stap het bed uit. Ik loop gelijk door naar de douche waar ik onder de douche ga staan. Ik douche even gauw en droog me dan af. Ik loop naar de kast en pak mijn kleren die ik aantrek. Ik doe mijn haar nog in model en ga dan de kamer uit. Ik zou eerst maar lekker naar starbucks gaan om een koffie te halen. Ik loop de straat over richting starbucks. Ik loop starbucks in en zie Louis en Liam. 'Boobear!!'roep ik vrolijk en bespring hem. 'Leeyum'zeg ik daarna vrolijk en geef hem een knuffel.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik was inmiddels eventjes naar de toiletten gegaan om de make-up van mijn gezicht te vegen en de rest een beetje bij te werken. Toen ik klaar was liep ik terug naar de jongens en ik zag dat Harry erbij was gekomen. 'Hey Harry.' zeg ik glimlachend, waarna ik mezelf op een stoel laat zakken naast Louis. 'Jou heb ik ook niet meer gezien.' mompel ik, waarna ik eventjes bijt op mijn lip.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik

    Met een zonnebril op, loop ik door de straten opweg naar de Starbucks. Ik moet gewoon koffie hebben om deze dag door te komen gezien ik vannacht geen oog dicht heb gedaan. Rustig loop ik de Starbucks naar binnen toe en zet mijn zonnebril af. Mijn blik gaat de zaak rond en blijft hangen bij een paar bekende mensen. 'Hello allemaal' zeg ik glimlachend.

    Louis William Tomlinson

    'Hazza' roep ik vrolijk en sta op om hem een knuffel te geven. 'Waar was je ergens aangezien je echt nergens te vinden was. Het is vreemd om een dag zonder je door te brengen en iets wat je me niet vaker moet laten doen' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik kijk eventjes naar Zayn. 'Hello'

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Het voelde best ongemakkelijk tussen alle jongens in. Ik keek naar de andere jongen, waarvan Louis me had verteld dat het Zayn was. 'Eh... Hey.' mompel ik zacht, waarna ik even opsta en wat rondkijk. Opeens zie ik een meisje, die nogal opvalt in haar lange gewaad en ik loop naar haar toe. 'Amina?' vraag ik verbaasd. Het meisje draait zich om en ik weet het zeker. Mijn beste vakantievriendin uit Turkije is hier.

    Amina Esma Lopez.

    Ik kijk Stephanie eventjes aan. Ik herken haar uit duizenden. 'Hallo Stephanie.' zeg ik vriendelijk, met een klein lachje.
    Voordat ik nog iets kan zeggen trekt ze me mee naar een tafeltje waar vijf jongens zitten.
    'Dit is Amina, ik ken haar sinds ik klein ben.' hoor ik Stephanie zeggen.
    Ik glimlach vriendelijk en maak een kleine buiging. Dat hoorde gewoon bij mijn cultuur, en die volgde ik met mijn hele hart. 'Dat klopt. Mijn naam is Amina.' zeg ik zachtjes, waarna ik ze één voor één even bekijk.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 19:24 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Oke, heerlijk gegeten^^ Waar kan ik inspringen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Iedereen is bij de Starbucks, makkelijk dus.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'aawh lou toch' zeg ik en geef hem nog een knuffel. 'ik zou het niet meer doen hoor, ik heb jou ook gemist' zeg ik een gtijns even naar hem. 'dus wat heb je allemaal gedaan?'vraag ik en glimlach naar hem. 'je bent niet ineens met een andrr gegaan hé' grap ik en kijk hem streng aan.