• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Als je wilt?(A) Ben trouwens zo terug, moet eten.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ga eerst even eten en dan vanaf vanavond die ik gewoon actief mee.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (ja maar ben aan het twijfelen, Zayn of Harry)

    {opzich wil ik ook wel iemand overnemen }


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Famous1xx schreef:
    (Aha.xD Ik ga het even oplossen.(A) Dus eigenlijk iedereen, behalve Liam, Niall, Louis, Stephanie en Hayley dan?)


    [ Lamebrain dus Harry zat met een nieuwe opleiding dus die kan minder reageren maar doet nog wel mee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (zeg is welke ik moet kiezen)

    quin98 schreef:
    (zeg is welke ik moet kiezen)


    [ Ik zou zeggen Harry, maar met de reactie hierboven zou ik zeggen Zayn]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Kies maar wie je wilt. Eventueel kan ik er ook nog eentje bijnemen, ik heb toch tijd genoeg.:P Morgen ben ik er trouwens pas rond negen uur in de avond. Heb school en daarna moet ik op visite. -_-)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (hmm ik wil Harry wel doen, maar anders vraag je aan leamebrain of ze de tijd heeft? Anders is het best lullig als ik ineens overneem)

    [ Het maak mij echt niet wie en is goed. Ik neem aan dat je totaal geen zin heb :p. Ikzelf zit morgen tot 4 uur op school en heb echt geen zin XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, ik stuur haar wel even een berichtje.(A) En misschien kan je dan Zayn overnemen? Dan is One Direction tenminste compleet.xD Anders neem ik nog wel een meisje erbij, dan kunnen we tenminste de verhaallijn blijven volgen.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ ik vind het goed ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, ik vul het eventjes in. Dan neem ik Amina wel erbij.(A) Al doe ik liever Sienna, maar met kop of munt won Amina.xD Ja, ik ben raar bezig hier.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (als je die andere dan toch leuker vindt doe je die tovh gewoon?)

    (Nee, het lot heeft al beslist.(A) En Amina is voor mij makkelijker:P Kunnen we trouwens verder?xD)


    Reading a good book is like taking a journey.