• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk lachend hem aan en schud mijn hoofd. 'Sinds wanneer zou je dat niet meer durven?' vraag ik en loop mee naar de lift. 'Vanwaar ineens die haast? En mijn koffer ligt ergens op de grond in de kamer' antwoord ik en voor ik de kans krijg om verder wat te zeggen, duwt hij me tegen de lift wand en zet zijn handen naast mijn hoofd. 'Je bent echt gemeen Hazza' zeg ik als hij met zijn hoofd dichterbij komt en als hij bijna bij mij lippen is begint te lachend. Ik kijk hem met een pruillip aan, maar die verandert als snel weer in een glimlach als ik zijn lippen op mijn wang voel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Eigenlijk durf ik dat ook wel, maar dat vindt ik zielig voor je'leg ik grijnzend uit. 'Ow wou je wel dat ik je kuste?'vraag ik grijnzend en kijk hem aan. 'Ik doe het zo hoor'zeg ik en grijns even. Mijn armen zitten nog steeds naast zijn hoofd waardoor die niet weg kan, toch leuk.

    Zayn Jawaad Malik

    'Dat geloof ik wel' zeg ik en loop met haar mee opzweg naar het volgende gedeeltes van de rondleiding. Ik kijk even rond als we in het park aankomen en op een bankje gaan zitten. 'Ik moet toegeven dat het er echt geweldig uitiet en snap waarom het je lievelingsplekje is' zeg ik zacht en kijk haar aan. Ik zie dat ze aan het huilen was en sla voorzichtig een arm om haar heen terwijl ik nog steeds stil was en een paar tranen wegveeg. Als ze ervover wilde praten zou ze vanzelf wel wat zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Je durft het wel, maar vindt het zielig voor mij?' vraag ik en kijk hem aan. 'Waarom vind je het zielig voor mij? Dit is zielig voor mij' zeg ik grijnzend. 'Tuurlijk Hazza, zal ik dan maar doen dat ik dat geloof?' vraag ik en kijk even naast me waar zijn armen nog steeds zitten en dan weer naar Harry.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja, omdat ik je dan uitlach en dat vindt ik zielig'zeg ik en kijk hem aan. 'Hoezo is dit zielig?'vraag ik lachend en kijk hem aan. 'Ow, je denkt dus dat ik dat niet echt zou doen? daag me niet uit hé Lou'zeg ik grijnzend en breng mijn hoofd iets dichterbij. Ik zou het zo doen, het maakte mij echt niet uit.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Als ik Zayn zijn vingers over mijn gezicht voel gaan schrik ik op.
    'Wat? Oh...' mompel ik, waarna ik half lachend mijn tranen ruw wegveeg. 'Het gaat alweer.'
    Dit keer blijf ik even zitten en ik leun tegen Zayn aan. Ik zat wel fijn hier, al had dit plekje pijnlijke herinneringen.
    'Het gaat me niet om het uitzicht, maar meer om de momenten die ik hier beleefd heb. Maar nu je het zegt, het is hier inderdaad mooi.' zeg ik, waarna ik Zayn eventjes knuffel. 'Sorry, maar ik had dit echt even nodig.' mompel ik, terwijl ik weer een beetje begin te glimlachen. Ik besluit op het onderwerp van net terug te komen.
    'Dus jij wilt mij meesleuren naar Engeland?' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Wacht even je lach me dan uit en vindt het zielig?' vraag ik verward. 'Volgens mij denken we niet meet hetzelfde Hazz' zeg ik lachend. 'Ik denk inderdaad dat je het niet doet en daag je ook helemaal niet uit' zeg ik met een onschuldige glimlach.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Laat maar Lou'zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik grijns even en kom nog dichterbij zijn gezicht, onze lippen zijn nu 1 centimeter van elkaar verwijderd. Ik grijns nog even en plaats dan mijn lippen op de zijne, als hij het niet geloofde moest ik het maar bewijzen.

    Zayn Jawaad Malik

    'Weet je het zeker en je weet dat je voor ons niets hoeft te verbergen en je hoeft je ook niet groot te houden. We hebben allemaal wel eens van zulke moment' zeg ik zacht en kijk even aan. 'Als je erover wilt praten kan je me altijd vinden hé?' vraag ik zacht en glimlach eventjes. 'Het maak niet uit' zeg ik en geef haar nog een knuffel. 'Ik ben niet de enige die je mee wilt slepen naar Engeland en de rest van de wereld'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik glimlach. 'Bedankt Zayn, maar het is oké. En als er iets is ben jij de tweede die het hoort.' zeg ik grinnikend, terwijl ik weer recht ga zitten.
    'Ho... Als ik het goed begrijp willen sommigen van jullie mij over de hele wereld meeslepen?' vraag ik grijnzend.
    'En waar laat ik mijn kat dan? En mijn huis? En mijn fiets?' vraag ik.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Wat jij wilt Hazz' zeg ik terwijl ik hem recht in zijn ogen aankijk en glimlach. Als hij nog dichterbij mijn gezicht kom heb ik eigenlijk doordat het net geen grapje maakte, maar eigenlijk was dat ook wel te verwachten van hem. Ik grijns tegen zijn lippen aan. Hij doet ook echt alles om wat te bewijzen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    ik voel hem tegen mijn lippen aangrijnzen en haal mijn lippen dan van de zijne. 'Ik zei toch dat ik het gewoon zou doen'grijns ik en kijk hem aan. 'Je hebt wel lekkere lippen hoor'zeg ik lachend en geef hem een knipoog. Ik lach daarna even en haal mijn handen naast zijn hoofd vandaan.

    Zayn Jawaad Malik

    'Het is echt niets Stephanie. Is goed en het is gewoon dat we je willen helpen' zeg ik glimlachend. Ik kijk haar aan en knik. 'Tuurlijk willen we je meehebben op tour. Je denk toch niet op Louis of wij je zomaar hier achterlaten' antwoord ik. 'Je kat kan mee en het huis dat kan gewoon van jou blijven voor het geval je het niet vind of je hier weer op vakantie gaat. En je fiets die gaat desnoods ook mee op tour' zeg ik lachend

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 22:03 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Jaja Hazz ik geloof je ondertussen wel' zeg ik grijnzend en kijk hem aan. 'Je haal de woorden uit mijn mond en je smaakt naar koffie' zeg ik lachend en geef hem een knipoog terug. Een moment later gaan de liftdeuren open. Ik grinnik even en druk nog een kus op zijn wang. 'heel toevallig allemaal'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 22:05 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik denk eventjes na. 'Mag ik nog héél even erover nadenken? En misschien moet je het nog overleggen.' zeg ik, waarna ik een kus op zijn wang druk.
    'Je bent te lief zijn, dat moet ik je nageven. En een goede vriend, al ken ik je het kortste van de vijf.' zeg ik, waarna ik zijn hand pak en hem overeind trek.
    'Waar wil je heen? Ik heb je de meeste dingen wel laten zien...' zeg ik, terwijl ik hem vragend aankijk. 'Of wat wil je doen?'


    Reading a good book is like taking a journey.