• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    Ik begin te lachen als hij nu pas door heeft dat die ze pruik nog op had en kijk hem even aan. 'Nou, ik zie toevallig daar net een pizzeria, dus laten we daar maar heen gaan hé'zeg ik lachend en trek hem mee. 'Nou wat wil je?'

    Niall

    Ik grijns en krab even bedenkelijk op mij hoofd. 'Uhm, ik kan niet kiezen.' peinzend bijt ik op mijn lip. 'Uhm, fantasie van de kok dan maar.'


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Louis William Tomlinson

    'Moet BooBear eerst een manier vinden om deze dag te overleven en niet in slaap te vallen. Maar heb ik de juiste afleiding alweer gevonden' zeg ik en spring vrolijk op en neer. Snel stop ik weer met springen en kijk hem aan. 'Ik zou zeggen ja, maar weet het even niet meer' zeg ik. 'Maar wees gerust, want vergeet jou echt niet. Je bent en blijft de beste Hazz. Larry Stylinson forever and always. Wat er ook gebeurd'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ben dus door en doornat! Maar wat heb ik gemist?! Het water druipt echt overal van me af gek...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik grijns even en volg hoe hij op en neer springt. Ik knik even als die zegt dat die het niet meer weet. 'Dat weet ik toch boobear' grijns ik en druk een kus op zijn wang. 'Maar ik vroeg het gewoon, als je der graag wilt zou ik zeggen ga der voor'zeg ik glimlachend en geef hem een knipoog. 'Maar dan ga ik er wel zeggen dat ze je moet delen en dat ze lief voor je moet zijn'grijns ik en kijk hem aan. 'Want wie aan boobear komt krijgt met mij te maken'zeg ik en grijns even. Het was wel zo, Lou betekende echt veel voor me, ik zou hem altijd helpen met wat dan ook.

    [ Ahh dat is echt balen. Uh niet heel veel alleen ergens nog een reactie van Zayn.]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Heb hem al.(A))

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik kijk hem even verbaasd aan als ik opluchting in zijn stem hoor.
    'Wat is er?' vraag ik eventjes bezorgd, waarna ik hem nog eens bekijk.
    'Ben je bang voor haaien of zo? Want die zitten echt niet in het water hier! Alleen maar af en toe een kwal..' mompel ik, waarna ik Zayn nog eens aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Weet ik, maar het is gewoon nog een keer extra. Gewoon omdat het zo is' zeg ik glimlachend en knik. 'Ik weet het en weer is het weer zo dat je gelijk hebt' zeg ik. 'Ergens had ik dat van je verwacht en andersom zal het ook altijd zo zijn' zeg ik en geef hem nog een knuffel. 'Je bent lief Hazz en betekent dan ook echt heel veel voor me.' zeg ik zacht. Het is gewoon waar. Ik zou echt echt niet weten wat ik zonder hem zou moeten beginnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik

    Ik zie haar verbaasde gezicht en had die vraag die ze stelde ook wel verwacht. Ik schud mijn hoofd. 'Het zijn niet de haaien, kwallen of iets in die richting' zeg ik en kijk haar eventjes aan. 'Heb ligt toch aan mijn angst voor water' zeg ik zacht en bijt op mijn lip.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik glimlach en sla mijn armen om hem heen. 'Je betekent ook heel veel voor mij hoor lieve boobear' zeg ik zacht terug en laat hem dan los na nog een kus op zijn wang te hebben gegeven. De lift gaat open en ik loop er rustig uit. 'En nu zwemmen'zeg ik enthousiast en loop door de lobby heen. Ik had echt zin om te gaan zwemmen

    Liam James Payne
    Ik knik en bestel er gelijk twee van. Ik betaal en wacht tot de pizza klaar is. Na een tijdje wordt het voor me neus gelegd en ik neem het mee naar een tafeltje. 'Nou val aan Nialler' lach ik en kijk hem aan terwijl ik zelf rustig begin te eten van mijn pizza.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht zachtjes en geef Zayn een knuffel. 'Je hoeft echt niet bang te zijn. Ik zal rustig doen en je niet het water induwen, tenzij je het zelf wilt.' zeg ik, waarna ik zijn hand pak en naar zijn lippen kijk.
    'Je bent nerveus, toch?' vraag ik, terwijl ik langzaam richting strand loop. Onderweg doe ik mijn vest uit en ik hang hem over mijn andere arm heen.
    'We lopen wel langs de kustlijn oké? Ik zal wel aan de kant van het water lopen.' zeg ik, waarna ik Zayn nog een keer bezorgd aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall

    Ik grijns en begin van mijn pizza te eten, het maakt me eigenlijk niet uit wat er op zit. Binnen vijf minuten heb ik hem op en kijk ik grijnzend naar Liam. 'Zullen we zo naar het strand?' vraag ik glimlachend.

    [Ik moet zo weg :(]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 16:45 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Louis William Tomlinson

    Voor ik wat kan zeggen gaan de deuren alweer open en loop Harry de lift alweer uit. Ik volg zijn voorbeeld en knik. 'Zwemmen' roep ik enthousiast en loop snel door, zodat ik weer naast hem kom te lopen. Zijn enthousisame was gewoon aanstekelijk en ikzelf had ook zin om te gaan zwemmen. 'Trouwens bedankt voor de gespreksonderwerpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam James Payne
    'Ja is goed, maar ik moest eerst de rest van mijn pizza opeten hoor'zeg ik lachend, ik had pas twee stukken op. Ik grinnik even en pak een stuk wat ik aan Niall geeft. 'Eet dat een beetje rustig'zeg ik lachend en eet veder. Ik pak het volgende stuk en kijk tijdens het eten af en toe naar Niall