• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Dat is inderdaad wel waar en we weten ondertussen ook wel hoe onze discusssies eindigen' zeg ik lachend en loop met mijn koffer achter hem aan naar onze kamer. 'Het strand is inderdaad leuk, maar waarschijnlijk komt het ook deels door de personen' zeg ik en zet dan mijn koffer ergens neer om vervolgens opzoek te gaan naar een zwembroek.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ja inderdaad, daar heeft het wel mee te maken'zeg ik en trek rustig mijn broek uit om die vervolgens voor mijn zwembroek te wisselen. Ik ga rustig op het bed zitten en wacht tot Louis klaar is.

    [Halloa, ben er ik weer :) srry, ik kon gister en eergister niet vollop reageren want ik had f*cking veel huiswerk ^^ btw, iets gemist?]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [uhh Louis en Harry zijn naar het hotel ze gaan zwemmen, Stephanie en Zayn zijn ook weg, Niall zit nog met Liam in starbucks(denk ik)]

    xOneNiall


    > Noran

    [Okee :)]

    Niall

    Ik drink de laatste slokken van mijn koffie op en kijk naar Liam. Ik bijt op mijn onderlip. Ik zit weer in zo'n bui dat alles grappig is en doe mijn best om niet in lachen uit te barsten. 'Ik heb zin in pizza.' zeg ik dromerig.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    Ik kijk Niall lachend aan en sta op. 'Nou Nialler dan ga ik je blij maken, ik trakteer je op pizza goed'zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik loop al een paar stappen veder, ik wist niet precies waar een pizzaria zat maar vast wel hier in de buurt.

    Louis William Tomlinson

    Ik doorzoek mijn koffer en ergens onderop vind ik eindelijk mijn zwembroek. 'Het is gewoon handig dat we het snel eens zijn' zeg ik lachend en verwissel mijn broek voor mijn zwembroek. 'Alleen mijn gespreksonderwerpen raken echt op.' Even kijk ik verbaasd, want had nooit gedacht dat dat uit mijn mond zou komen. Maar al snel herstel ik me weer en kijk naar Harry. 'Zullen we gaan?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall

    'Jaa!' zeg ik blij waarna ik op spring. Ik ren naar buiten maar struikel onderweg over een stoel. Ik begin te schateren terwijl ik probeer op te staan, maar het lukt niet bepaald. Pff, dit heb ik dus ook als ik weer een ''schater'' aanval heb.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Harry Edward Styles
    Ik begin te lachen, 'Boobear die niks meer te zeggen heeft, dat is ook bijzonder'zeg ik en kijk hem aan. Ik sta op en knik. 'Ja we gaan'zeg ik en trek hem aan zijn hand mee de kamer uit. 'Ik heb zin om te zwemmen'zeg ik enthousiast en kijk Louis even aan.

    Liam James Payne
    Ik kijk naar Niall en schiet dan ook in de lach. 'Gaat ie?'vraag ik daarna en trek hem overeind. 'Beetje rustig blijven hé Nialler' grinnik ik en kijk hem even aan, hij had echt zin in pizza.

    Louis William Tomlinson

    Ik haal mijn schouders op. 'Komt door het feit dat je het altijd of bijna altijd met me eens bent. Maar bijzonder is het inderdaad wel' zeg ik lachend. Ik loop met hem mee en krijg nog net de kans om de deur achter me dicht te doen. Ik kijk hem weer aan en knik. 'Daar heb ik dus ook niets meer aan toe te voegen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik kijk hem aan en grinnik. 'Ik moet toch een manier zien te vinden jou weer veel te laten praten hoor' zeg ik en denk even na. 'Weet je zelf niks?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Ik bijt nadenkend op mijn lip en loop daarna de lift in die ondertussen is gekomen.

    Louis William Tomlinson

    'Ahh kan hazz er niet tegen als ik niet te zeggen heb en gewoon stil ben' zeg ik grijnzend en schud mijn hoofd. 'Nee, eigenlijk niet. Of je moet zin hebben om aan te horen hoe lief ik het allemaal van je vind. En ook nog is blij ben dat we een dag samen doorbrengen' zeg ik lachend en stap dan ook de lift in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Nee daar kan ik niet tegen Boobear moet lekker druk zijn'zeg ik enthousiast en kijk hem aan. 'Nee, dat hoeft niet hoor'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Maar heb jij nou eigenlijk wat met die Stephanie Lou?'vraag ik hem aangezien ik hem haar wel een keer zag kussen.

    Niall

    Ik bijt op mijn onderlip om het schateren tegen te houden en loop met Liam mee. Ik haal mijn hand even door mijn haar en merk dan dat ik mijn pruik nog op heb. 'Oeps,' mompel ik en ik trek de pruik van mijn hoofd. 'Oke, waar gaan we heen pizza god?' ik grijns.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.