• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik en kijk Louis aan. 'Geen probleem hoor'zeg ik en loop ondertussen samen met Louis het hotel uit. Ik loop richting het strand, gelukkig was dat niet zo ver. 'Maar was je gister alleen met haar of met meer?'vraag ik en kijk hem even aan. Daarna kijk ik weer voor me uit.

    Zayn Jawaad Malik

    ik knik even en mijn nerveuse blik maakt plaats voor een glimlach. 'Heel erg lief van je en bedankt. En als ik jou was zou ik me inderdaad niet in het water duwen.' zeg ik en haal mijn schouders op. 'Valt nu opzich wel mee en je heb mijn truc blijkbaar al door' zeg ik lachend en loop dan met haar mee. 'Ik vind het allebei goed en maak je geen zorgen om mijn. ik red het allemaal wel' zeg ik als ik haar blik zie.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 16:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nog snel een reactie, maar dan ga ik :)]

    Niall

    Ik grijns en eet de pizza zo rustig mogelijk op. Ik schuifel ongeduldig heen en weer als Liam zijn pizza nog steeds niet op heeft. Ik haat wachten! Ik pak mijn iphone en tweet:

    Net pizza gegeten, maar k heb eigenlijk geen idee wat er op zat. :)


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Liam James Payne
    Ik eet mijn laatste punt op en kijk naar Niall. 'Jij eet echt niet normaal snel'mompel ik lachend en sta op. 'Dus naar het strand toe, wat dacht je van ondertussen nog een ijsje meenemen?'vraag ik lachend. Ik had echt zin in ijs nu

    [Okee bye x]

    Louis William Tomlinson

    Ik kijk hem lachend aan terwijl we in de richting van het strand lopen. het voordeel is dat alles niet zo ver is en je er dus snel bent. 'Hazza is een beetje te nieuwgierig. Maar eerst waren we met Liam en Elena tot we wegging bij de club. Vanaf die tijd tot vanmorgen waren we samen.' antwoord ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik knik langzaam en ik loop eventjes verder in stilte. Als we het strand naderen loop ik zoals afgesproken langs de kustlijn, maar ikzelf loop vrolijk door het water heen, terwijl ik mijn schoenen nog aanheb. Het waren toch maar teenslippers, dus het kon geen kwaad.
    'Zo goed?' vraag ik, waarna ik Zayn aankijk en zie dat hij gewoon meeloopt.
    'Dus... Vertel eens wat meer over jezelf. Want ik weet alleen dat je Zayn heet, in One Direction zit, angst hebt voor water en niet heel druk bent.'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik kijk hem onschuldig aan, 'Ik ben niet nieuwsgierig hoor'zeg ik lachend en loop daarna alweer het strand op. Ik grijns en kijk Louis aan. 'Wie als eerst in het water ligt!'roep ik en trek gauw mijn shirt uit die ik ergens neer gooi. Ik ren gauw over het strand richting het water terwijl ik even achterom kijk naar Louis.

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik vind het perfect' zeg ik en kijk haar glimlachend aan. Ik denk even na als ik haar vraag hoor. 'Mijn leven is niet heel erg interessant. Vraag maar wat je wilt weten en dan zal ik ze beantwoorden' zeg ik als ik eigenlijk niet weet wat ik moet vertellen. 'Klopt allemaal en vergeet niet het feit dat ik altijd een spiegel bij me heb en mensen me vaak ijdel vinden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    ''Hoe wil je het dan noemen. Alleen heel erg benieuwd naar wat er is gebeurd en wie er bij was?' vraag ik lachend en kijk hem eventjes aan. 'Tuurlijk hazz, maar verzin ook even wat voor de verliezer' zeg ik en trek dan ook mijn shirt uit om die vervolgens ergens neer te gooien. Snel trek in een sprint in de richting van het water met de hoop dat het lukt om Harry nog ik te halen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Verzin jij dat maar'zeg ik grijnzend en ga ondertussen iets zachter rennen zodat Louis nog een beetje in de buurt kan komen, anders is het ook niet meer leuk. Ik grijns even en kijk naar het water wat steeds iets dichterbij komt.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik denk eventjes na voor wat vragen. 'Euhm... Heb je nog meer angsten dan alleen maar water? Wat is je lievelingseten en waarom is de aarde niet plat?' ratel ik, waarna ik Zayn grinnikend aankijk.
    'Your turn.' mompel ik.

    (Moet eventjes eten.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Mhm, de verliezer trakeert vanavond op pizza?' vraag ik grijnzend en zie dat hij iets zachter gaat rennen. Iets wat bij mij zorgt voor een glimlach op mijn gezicht en het nog mogelijk maakt om dichter bij hem in de buurt te komen. 'Of had je een ander idee en geen trek in pizza?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Oke pizza is goed'zeg ik en kijk even grijnzend achterom. Ik kijk weer naar voor waar ik nog maar een paar meter verwijderd van het water ben. Ik blik nog een keer naar Louis die nog maar een heel klein stukje achter ligt.

    Zayn Jawaad Malik

    'Mhm, verdere angsten heb ik eigenlijk niet. Alleen ben ik soms bang dat mijn vrienden of familie iets overkomt, maar dat het volgens mij iedereen wel. Maar de fans zijn soms toch ook wel eng. Sommige weten meer over je dan jezelf weet. Mhm, mijn lievelingeten is kip en de aarde is niet plat omdat hij dat niet is' antwoord ik en kijk haar aan. Even denk ik na over wat vragen. 'Wat is je lievingsnummer? Wat is het gekste dat je ooit heb gedaan? Wat vind je nu eigenlijk van al die fans van ons en wat zou je heel graag nog willen doen?'

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 17:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer