• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Hmm, wacht maar hoor, ik ga nog wel wat dingen doen nu dat kan'zeg ik lachend en kijk hem grijnzend aan. 'Hmm, nou dan moet je maar altijd naast me gaan liggen hé, niet dat ik dat erg vindt'zeg ik lachend en druk nog een vlugge kus op zijn wang. 'Ja samen zijn wij het superteam' lach ik en loop daarna rustig starbucks uit. Ik wrijf met mijn duim over zijn hand en glimlach even naar hem. 'Een dag samen met ze twee'grijns ik en kijk hem aan.

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik zucht en haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet, maar het pesten was duidelijk genoeg.' zeg ik, waarna ik mijn hoofd eventjes schud. 'Maar dat is verleden tijd, ik heb jullie nu en ook nog Amina, al weet ik niet voor hoelang...' zeg ik, waarna ik doorloop en een halve cirkel om de school loop, waarna ik onder een gat in het hek doorkruip. 'Hier kroop ik vroeg ook altijd onderdoor als ik weer eens een van mijn spijbelmomenten had. En dan ging ik altijd naar een steegje dat ik je nu ga laten zien. Daar stonden vroeger altijd van die hangjongeren die me sigaretten en zo gaven. Maar ik ben gestopt met roken.' leg ik uit, waarna ik kijk hoe Zayn probeert te kruipen. 'Het gat is maar smal hoor...' zeg ik lachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik ben er rond negen uur weer, moet nog huiswerk maken.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    'Ik ben benieuwd naar wat je van plan bent en weet dat ik ook nog wel wat ideeën heb' zeg ik lachend en knik. 'Ja, dat vind ik echt een superplan en iets wat ik zeker ook ga doen' zeg ik grijnzend. 'Superman en SuperHazza is gewoon een superteam. Daar valt gewoon niet meer over te twijfelen' zeg ik en loop dan mee de Starbucks uit. Ik druk nog een kus op zijn wang. 'Tegenwoordig is dat mijn manier van antwoorden' zeg ik grijnzend en knik. 'Supergezellig en iets dat we echt vaker moeten doen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Kan niet wachten tot je die dan gaat uitvoeren'grijns ik en lach even. 'Gelukkig maar, want dan slaap ik ook lekker'zeg ik met een glimlach en kijk hem aan. 'Samen kunnen we gewoon alles aan'grijns ik en voel zijn lippen op mijn wang. Ik grijn en knik, 'Dat vindt ik nou helemaal niet erg'glimlach ik en kijk hem aan. 'Ja, dat gaan we vaker doen'zeg ik en glimlach even. Een dag samen met Louis was altijd gezellig dus ik vond dat echt niet erg om vaker te doen.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Die mensen zijn gewoon jaloers en dat snap ik heel erg goed. Dat zou ik ook zijn.' zeg ik glimlachend en kijk haar aan. 'Dat heb je inderdaad en dat zal ook niet veranderen. Hoe bedoel je niet weet voor hoe lang nog?' vraag ik verward en loop het haar mee. 'Ach jij had ook al van die spijbelmomenten en ben benieuwd. Wees blij aangezien ik nog steeds rook, maar probeer te stoppen' Ik kruip door het gat en ga staan. Ik klop mijn kleding af en kijk haar aan. 'Ga je nu zeggen dat ik te dik ben?' vraag ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Je haalt me de woorden uit de mond' zeg ik grijnzend en kijk hem lachend aan. 'Tsja, daar heb ik eigenlijk niets op te zeggen behalve dat ik er wel blij mee ben' zeg ik en knik. 'Dat kunnen we inderdaad en dat blijkt keer op keer weer. En het is nog een keer gezellig ook samen met jou' zeg ik glimlachend en die word groter als hij toestemt. 'Dat is dan geregeld '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik glimlach even en druk een kus op zijn wang. 'Hey maar Lou, wil je de moeilijke manier doen en inbreken in je kamer of wil je gewoon de reserve sleutel vragen?'vraag ik lachend en kijk hem aan.

    Louis William Tomlinson

    Ik haal een spiegel uit mijn zak en bekijk mijn haar goed. 'Toch niet blond' mompel ik en stop de spiegel weer terug. Normaal had ik er nooit een bij me, maar deze had ik toevallig van Zayn afgepakt en nog niet teruggeven. 'Laten we maar gewoon de reservesleutel vragen' beantwoord ik zijn vraag en kijk hem lachend aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik schiet in de lach en kijk hem aan. 'Is goed'zeg ik nog steeds lachend en zie dat we inmiddels al bij het hotel zijn. Nog steeds heb ik Louis hand stevig vast en trek hem mee naar de receptie. 'Vertel jij het maar'

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:42 ]

    Louis William Tomlinson

    'Lach je me nu nog uit ook?' vraag ik en schiet zelf dan ook in de lach. 'Tsja..je neemt elkaar verslaving na een tijd over volgens mij. Maar bepaalde dingen kan je gewoon niet overnemen' zeg ik lachend, maar die verdwijnt al snel weer als we bij de receptie aankomen. Ik denk even na over de juiste woorden, maar begin al snel het verhaal in het spaans te vertellen. Waarom spaans? Zodat niemand merkt dat ik weer een keer zo slim ben om wat te vergeten. Na enkele seconde had ik de reservessleutel in mijn handen en kijk Harry grijnzend aan. 'Op naar het kamer van Liam' zeg ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik schiet in de lach. 'Helemaal niet! Maar ik ben een stuk kleiner qua lengte, dat bedoel ik.' leg ik uit, waarna ik mezelf eventjes moet kalmeren om geen buikpijn te krijgen van het lachen.
    'Omdat jullie hier op vakantie zijn, en Amina ook... Dus ik weet niet hoelang ik jullie nog bij me heb.' zeg ik weer serieus, waarna mijn blije stemming veranderd in een hoopje as en plaatsmaakt voor een koele sfeer.
    'Tja, als je nu begon te roken zou ik ook heel erg mijn best moeten doen om ook geen sigaret te vragen, maar het was ook niet heel makkelijk hoor.' zeg ik, waarna ik de steeg inloop en ik nog wat oud-leerlingen opmerk, waardoor ik meteen achteruit loop en me achter Zayn verschuil.
    'En weer terug...' fluister ik.
    Ik was eerlijk gezegd best wel bang voor ze, aangezien ik het enige meisje was dat ooit bij deze jongens had gestaan en sinds ik had geweigerd nog langs te komen ze me niet heel erg aardig meer vonden. Verre van dat zelfs. Het was pas een jaar geleden, dus ik wist niet wat ik kon verwachten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik schud met een onschuldig gezicht mijn hoofd. 'Dat zou ik niet durven'zeg ik en begin daarna weer te lachen. Ik stop als Louis begint te praten en wacht tot hij klaar is. Als hij de sleutel heeft glimlach ik en trek hem mee naar de lift. 'Waarom staat je koffer daar eigenlijk?'vraag ik lachend en druk het knopje van de juiste verdieping in. Als de lift deuren sluit krijg ik een idee en grijns even. Ik duw Louis zachtjes tegen de lift wang aan en zet mijn handen naast zijn hoofd zodat die nergens heen kan. Ik beweeg mijn hoofd dichterbij en als ik bijna bij zijn lippen ben begin ik te lachen. Daarna kijk ik hem weer aan en druk mijn lippen even op zijn wang.

    Zayn Jawaad Malik

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Dat zou iedereen zeggen, maar voor deze keer zal ik je geloven' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Dan gaan we regelen dat je met ons mee mag..tenminste als je dat zou willen. Dan hoef je ons niet te missen' zeg ik schouderophalend. 'makkelijk zat en zo geregeld aangezien de rest er ook geen problemen mee zal hebben'
    Ik loop met haar mee en al snel verschuilt ze zich achter me. 'Ik rook nu niet en dat hoef jij ook niet te roken. Laat maar raden dat zijn ook mensen die bij jou op school hebben gezeten?' vraag ik waarna ik haar hand pak en weer terug loop voor ze ons in de gaten hebben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    'Ja...' mompel ik, waarna ik Zayn zijn hand stevig vasthoudt terwijl ik snel doorloop. 'Dat was dus het minder leuke gedeelte van mijn kindertijd.' zeg ik luchtig, om de spanning wat af te breken. Ik grinnik zachtjes en loop met Zayn naar het park, waar ik met hem op een bankje ga zitten. Dan dringt pas tot me door wat Zayn zei, maar ik antwoord even niet. Ik wilde het op deze plek niet over mijn toekomst hebben, hier hing ik altijd in het verleden.
    'Dit is mijn lievelingsplekje in Miami...' fluister ik zacht, terwijl ik naar de bomen staar en ook even naar de vijver met eendjes. Even vergeet ik waar ik ben en ga ik weer terug in de tijd. De tijd dat ik met mijn moeder hier altijd liep. Praten over allerlei dingen. Ik had niet eens door dat ik aan het huilen was. Ik vergat zelfs dat Zayn er was. Dit was eventjes mijn moment.


    Reading a good book is like taking a journey.