• Orginele topic van Famous1xx


    -Harry Edward Styles. LameBrain. (evt. quin98 als vervanging)
    -Liam James Payne. quin98.
    -Louis William Tomlinson. MirrorMalik.
    -Zayn Jawaad Malik. MirrorMalik.
    -Niall James Horan. xOneNiall.

    -Sienna Amelia Lakes. (Bitchy, beetje een player.)
    -Amina Esma Lopez. (Erg gelovig, onschuldig.) Famous1xx
    -Elena Olivia Britt. (Slim, erg goede vriendin.)
    -Hayley Caitlin Summers. (Erg lief meisje, verlegen, wordt snel gepest.) BlueHope.
    -Stephanie Rosanna Swift. (Gek, kan snel veranderen qua emoties.) Famous1xx.

    Ik zet je naam erachter als je meedoet.
    Regeltjes:

    -Ga niet van de hak op de tak springen. Bijvoorbeeld: Harry is op een date en ineens is hij bij het zwembad of zo...
    -16+ MAG. Hoeft niet, maar hou het netjes en niet al te uitgebreid.
    (Als je off-topic gaat, even tussen deze haakjes aub.)
    -Heb er lol in.
    -Als je drie dagen niet schrijft, vervalt je reservering en kan iemand anders jouw personage krijgen. Tenzij je een geldige reden hebt. Bijvoorbeeld ziekte, vakantie etc. Dan kan iemand anders jouw personage even vervangen. D'accord?
    -Meerdere personages MAG. Maximaal 2.

    Waar de story om draait:

    One Direction is een tijd gestopt met hun optredens, albums en concerten. Ze besluiten om op vakantie in Amerika te gaan waar ze deze vijf meiden tegenkomen. Ze merken dat deze meisjes heel anders zijn dan de doorsnee Engelse meid. Deze meisjes zijn veel meer recht in je gezicht, laten zich door niemand tegenhouden en doen wat ze niet laten kunnen! Tenminste, dat denken ze... Willen ze nog wel terug naar Engeland? En blijft de band wel bij elkaar? En wie krijgen er ruzie om welk meisje, gaat vreemd of blijft juist heel lief en relaxed?!

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 18:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    Ik grinnik even en kijk hem aan. 'Lekker toch, en dat had je pas echt geproefd als ik je getongzoend had'zeg ik lachend en kijk hem aan. De lift stopt en ik pak Louis hand weer vast.'Ja precies goed toch?'zeg ik lachend. Ik trek hem rustig mee de lift uit en stop voor de kamer van Liam. Ik wacht geduldig tot Louis de kamer open doet en kijk hem ondertussen aan.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 22:09 ]

    Zayn Jawaad Malik

    'Tuurlijk mag je er nog even over nadenken en ik hoef het niet te overleggen gezien Louis bezig was met al die dingen' zeg ik en haal mijn telefoon tevoorschijn om haar het smsje te laten lezen. 'Dat valt echt wel mee, maar toch bedankt. Die dingen kan ik ook allemaal over jou zeggen'
    Ik kijk even rond en haal mijn schouders op. 'Ik denk..nee ik zou het eigenlijk niet weten. Er zijn genoeg leuke dingen te doen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    Ik schiet in de lach en kijk hem aan. 'Tuurlijk en hoef moet je dat nu nog vragen? Hazza,Hazza, Hazza waar zit je toch weer met je gedachten' zeg ik en loop met hem mee terwijl ik zoek naar de sleutels. 'Mhm, waarschijnlijk wel. Maar het blijft onvoorstelbaar' zeg ik en draai dan de deur van de kamer open. 'Stukken makkelijker dan inbreken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Stephanie Rosanna Swift.

    Ik giechel eventjes. 'Serieus, kies iets. Maar goed, we kunnen euhm... Toch maar naar het strand? Al heb ik geen bikini aan dit keer.' zeg ik verontschuldigend, waarna ik Zayn twijfelend aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    'Bij die heerlijke kus van net natuurlijk'lach ik en kijk hem lachend aan. Hij draait de deur open en ik loop naar binnen. 'Dat was inderdaad veel makkelijker ja'lach ik en kijk hem even aan. Ik haal mijn hand even door mijn haar en kijk dan om me heen, waar lag die koffer?

    Louis William Tomlinson

    Ik druk nog een kus op zijn lippen en grijns. 'Blijft er nu maar gewoon met je gedachten bij anders moeten we opzoek naar een andere oplossing' zeg ik en kijk de kamer even rond. 'Zoals ik zei zijn jou ideeën altijd goed.' Mijn blik valt op een koffer die bij Niall op bed ligt en loop ernaar toe. De streepjes op de shirts herken ik gelijk. 'Gevonden'

    Zayn Jawaad Malik

    ''Serieus al het om kiezen gaat moet je niet bij mij zijn' zeg ik grijnzend en bijt even op mijn lip waarna ik toch knik. 'Laten we dat maar doen en dan gaan we niet zwemmen' zeg ik toch wel wat opgelucht.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    { ik ga ervandoor}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Oké, slaap lekker!(K))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik grijns als hij een kus op mijn lippen geeft en kijk hem even aan. 'Ik blijf er wel met me gedachte bij hoor'zeg ik en kijk daarna even naar de koffer die hij pakt. 'Nou, niet altijd hoor'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Nou dan maar naar onze kamer, dan kunnen we omkleden' zeg ik en loop alweer naar de deur.

    [Oke, slaap lekker ^_^]

    [xD echt chil hoef morgen pas 5 over 12 op school te zijn]

    (:O! Ik om half 9! Tot kwart na 4!)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [aah das wel balen, ik gewoon tot 3 uur, dus heb maar 3 uurtjes les + een pauze xd]

    [ :O Dat is geluk. Ik moet van half 9 tot half 3]

    Louis William Tomlinson

    'Kijk zo hoor ik het graag aangezien ik anders geen idee heb wat we moeten doen om jou met je gedachten erbij te houden' zeg ik lachend en rits de koffer dicht waarna ik hem optil. 'Ja, dat zijn ze wel en er is geen discussie over mogelijk' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Laten we dat inderdaad maar doen en dan kunnen we erna naar het strand' zeg ik en loop weer naar hem toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Ik ga niet met jou in discussie want dan zijn we over een uur nog bezig'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Ja, ik heb zin in het strand'zeg ik vrolijk en loop door de gang naar onze kamer. Ik draai hem open en loop naar binnen. Ik loop naar mijn koffer, die ik nog niet had uitgepakt, en haal daar een zwembroek uit.