• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Er is nog wat geld van de winkel over en laten we zeggen dat de geweldige galakleding van onze moeder niet heel geweldig' zeg ik als Ginny doorblijf praten en de blik van Adelaine zie. Ik kijk Ginny aan en schud mijn hoofd. 'Als je zo blijf praten gaat het nooit goed komen met alles' zeg ik en kijk haar aan. 'Mhm, kies zelf maar wat je doet'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik knik begrijpelijk als Fred uitlegt wat ik eigenlijk wilde vragen en luister rustig naar wat hij verder zegt. Nieuwsgierig kijk ik van de één naar de ander, aangezien ik er maar vanuit ga dat de 'weggaan vraag' niet voor mij bedoelt was. Al begin ik nu wel langzamerhand ongeduldig te worden en ik moeite heb de neiging te onderdrukken om in Freds aura te kijken. Ik klem mijn kaken stijf op elkaar en tuur ingespannen naar de grond. Was het tapijt maar interessanter, dan was dit een stuk makkelijker geweest.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Zoveel praat ik niet!' zeg ik lachend. Ik kijk even naar Adelaine, die grond kijkt. Snel werp ik Fred een vraag-het-nu-blik toe. Ik grijns even en leun tegen de muur.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Je praat wel teveel' zeg ik teveel. Ik kijk naar Ginny en werp haar een ga-weg blik toe. Heel simpel omdat te doen aangezien ze nog steeds iets handig had. Dus beter gezegd is het deze keer gewoon chantage, maar dat kan me even niets schelen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met een geluk zalig glimlachje had Astoria haar ogen gesloten en haar handen op haar buik. Langzaam openden ze haar ogen terwijl een kleine gil haar mond verliet toen marry boven haar ging. "Boe" zei ze grinnikend waarna ze zich naast Astoria liet vallen. "Say whut?! Marry ik schrok me dood!" Marry grinnikten en liet zichzelf op haar rug naast astoria vallen. "Nou, aangezien je in zijn kamer bent neem ik aan dat hij goed reageerden". Ze keek astoria aan. "Toch?" Astoria knikten. "Ja, er speelden zelfs een glimlach op zijn lippen". Een kleine kreet verliet Marry haar mond terwijl ze in haar handjes klapten en een opgetogen blik in haar ogen speelden. "Nu kan ik alsnog mee kleertjes kopen!" Kirden ze opgewonden terwijl haar handen een wild gebaar maakten, en astoria Marry haar hand ontweek. Astoria grinnikten. "Rustig nou maar". "Ja maar jullie worden een gelukkig gezinnetje! Terwijl je nog lang en gelukkig leeft! Oh Astoria het lijkt wel een sprookje!" Kirde Marry terwijl ze met haar pink een traantje wegveegden. Astoria grinnikten, het toverden altijd een glimlah op haar lippen om te zien hoe vrolijk marry was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    'Ik praat nooit!' zeg ik grijnzend. Ik rol met mijn ogen en raap de bezems op. 'Veel succes, Fred.' zeg ik plagend. 'Ik ga even Harry's bezem terugbrengen.' ik loop weg, maar zodra ik om het hoekje ben blijf ik staan. Afluisteren kom vast geen kwaad.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Als Ginny zegt dat ze weggaat, kijk ik weer op en volg haar tot het einde van de gang. Ik frons even als ik merk dat ze niet gaat doen wat ze zegt. Een zucht ontsnapt mijn lippen.
    'Ginny, ik ben niet achterlijk hoor,' roep ik. 'De volgende keer dat je iemand wilt afluisteren, zul je toch een beter plan moeten verzinnen. Ga die bezem nou maar terugbrengen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Je praat altijd' zeg ik en glimlach even. Als ze wegloop richt ik mijn aandacht op Adelaine tot me iets opvalt. 'Ginny heb je echt niets beter te doen dan ons afluisteren? Volgens mij moet je George namelijk nog iets vragenen de bezems terugbrengen' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 0:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik zucht als ze me hebben opgemerkt. 'Oke, oke, ik ga wel. En wat moet ik aan George vragen?' zeg ik. Ik loop toch maar door naar de leerlingenkamer. Wat zou ik ooit aan George moeten vragen?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 0:13 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    'Als ik zeg dat het nog bestaat, ga je dan met me mee daar naartoe?' vraagt ze me terwijl ze me aankijkt 'Want het bestaat namelijk nog steeds en het is nog in een prima staat. Dus we kunnen er met gemak naartoe aangezien alles zo is geregeld' ze kijkt me aanmet haar puppyogen ' Alsjeblieeeeft' ik schiet in de lach 'Oke oke ik ga mee' maar dan bedenk ik me iets 'Denk je dat het huisje groot genoeg is voor vier of drie peronen? want ik ken nog iemand die met kerst ook niet zo blij is, misschien jij ool wel...'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Lupin

    Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht, wanneer Ginny eindelijk verder loopt. Ik zet een paar stappen richting Fred, zodat ik vlak voor hem kom te staan. Langzaam hef ik mijn hoofd op en kijk hem aan.
    'Dus, waarom moest Ginny zonodig weg?'


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Marry, we gaan heus niet trouwen ofzo" zei Astoria grinnikend terwijl ze naar het plafond staarden. Marry grinnikten en haalde nuchter haar schouders op. "Wie weet Tori...wie weet" zei ze zachtjes en mysterieus. Astoria gooide een van de vele sierkussens in Marry haar gezicht terwijl ze lachten. "Weet je al wat je gaat doen met kerst?" Astoria haalde haar schouders op waarna ze Marry aankeek. "Ik weet het nog niet..." Zei ze zachtjes. "Vergeet niet dat je altijd welkom bent bij ons" zei Marry terwijl een glimlachje op haar lippen speelden. "Dat vergeet ik nooit. Hoe zou ik dat nou kunnen vergeten?". Astoria glimlachten terwijl marry grinnikten en ze zachtjes op haar onderlip beet. "Omdat je misschien wel kerst door brengt met Draco" zei ze terwijl ze astoria een wenkbrauwwiebel gaf. Astoria gaf Marry een kleine por met haar elleboog terwijl ze grinnikten en aan een los zittend touwtje van een kussen frunnikten. "Ja, alsof zijn ouders me mogen: Hallo Mr. En mvr. Ik ben Draco's 2 jaar jongeren vriendin, en raad eens, ik ben zwanger! Nee marry, dat gaat hem niet worden"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    'Het liefste zou ik op dit moment nee zeggen, maar omdat jij het bent zegt ik wel het tegenovergestelde' zeg ik glimlachend. 'Volgens mij is het tijd dat je me dan maar eens aan iemand voorstelt en trouwens aan meerdere mensen gezien ik hier bijna niemand ken' vervolg ik en kijk hem even aan. 'Zo herken ik je weer en dit is ook de manier waarop ik je wil kennen'

    Fred Weasley

    'Ze moest zonodig weg, omdat ze niet altijd overal bij hoeft te zijn' antwoord ik glimlachend en kijk haar aan. 'En omdat ik je wat wilde vragen, maar volgens mij had je dat ondertussen al door '


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Er komt een zachte 'hmm' uit mijn mond, terwijl ik mij blijf concentreren op Freds gezicht en niet op de kleuren om hem heen.
    'Wat wilde je mij vragen dan?' Ik kijk hem weer nieuwsgierig aan.


    Happy Birthday my Potter!

    (wie wil er met Ginny praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!