• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MirrorMalik schreef:
    [ Is goed heb alleen geen idee waar hij is XD]


    (gewoon in een gang ofzo?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik loop met Harry's bezem en die van mij over een gang als ik Fred tegen kom. 'Hallo Freddie!' zeg ik vrolijk. 'Wist je al dat er een gala aankomt? Zouden we nieuwe gewaden krijgen?' vraag ik enthoustiast. Ik had er echt zin in.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Ik draai me om als ik de stem van ginny hoor. 'hallo lief toch wel eng zusje' zeg ik lachend. 'Nee, serieus hoe kom je zo vrolijk of komt dat door het kerstgala?' vraag ik vervolgens. 'Maar om je vraag te beantwoorden, nee dat wist ik niet tot nu net en zeker de gewaden van onze moeder?' Mijn gedachten gaan naar het vierde leerjaar. Ron met zijn nieuwe geweldige gewaad maakt me altijd weer aan het lachen. 'Ben blij dat we geld hebben om zelf iets te kopen.'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:18 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Ze legt haar hoofd op mijn schouder en de eerste tranen hadden zich een weg naar buiten gebaand 'Denk je dat die tijden ooit nog een keer terug komen?' maar blijkbaar wist ze al wat ik ging zeggen hoop het Draco, ik hoop het echt.' ze keek me aan en probeerde te glimlachen, met moeite 'Mag ik vragen wat je met kerst van plan ben aangezien dat over twee weken al is. Dit jaar wil ik dus echt niet dat onze ouders het weer verpesten en gewoon een keer het echte kerstgevoel hebben.' ik zucht 'ik weet het niet...ik denk dat ik gewoon naar huis ga'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik grijns even. 'Ook, en het komt door Harry. Hij is zo lief, al heb ik hem al een uur niet gesproken. Ik ben trouwens niet eng.' ik grinnik even. Misschien kon ma toch iets kopen. Ik bedoel, als Fred en George zelf kleding gingen kopen hoefde ze alleen voor Ron en mij te kopen. Maar waarschijnlijk heeft ze nog wat in haar kast liggen. Ik ben echt jaloers op Fred en George dat hun geld hebben. Misschien willen ze hun lieve, enge zusje wat geld lenen. 'Ik wou dat ik geld had.' zeg ik jaloers.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Melody Eliza Malfoy

    Een zucht verlaat mijn mond en denk eventjes na. Ik laat niet weer een keer de kerst verpesten door onze ouders. Een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik een plan heb. 'Draco kunnen we niet kijken of we kunnen regelen dat we naar het verlaten huis gaan?' vraag ik zacht. 'Dat huisje waar we vroeger altijd kwamen als we niet gevonden wilde worden. Gewoon een keer een gezellig vakantie die weer een beetje lijk op vroeger?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Tuurlijk mag je geld lenen om een jurk te kopen Ginny' zeg ik lachend als ik haar manier van doen herken. 'De kleding van ma hebben we ondertussen toch wel gezien en we krijgen vast en zeker ook wel weer een Weasley trui met kerst. Dat is meer dan genoeg.' zeg ik lachend. 'Ga maar eens opzoek en dan hoor ik wel wat je nodig heb, maar zeg niet tegen Ron aangezien hij dan ook weer komt en ik weet niet of we dat dan ook nog kunnen betalen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (zo leuk dat gala. Ik krijg hierdoor helemaal zin in kerst gala bij dansen :). Maar ik vind het wel vervelend worden dat Adelaine vast staat )


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik glimlach blij. Sirieus, mijn humeur kon niet meer stuk. 'Dankje!' zeg ik en ik geef hem een knuffel. Nu hoefde ik alleen nog maar gevraagd te worden voor het feest, en Harry zou dat ongetwijfeld doen. Hij was immers mijn vriendje. 'Wie ga jij vragen voor het bal?Adelaine?' vraag ik aan hem.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (zo leuk dat gala. Ik krijg hierdoor helemaal zin in kerst gala bij dansen :). Maar ik vind het wel vervelend worden dat Adelaine vast staat )


    (laat haar dan gewoon weglopen.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Het is graag gedaan' zeg ik glimlachend en kijk haar aan. 'Het is wel het minste dat ik terug kan doen voor de keren dat je mij heb geholpen' vervolg ik. 'Dat is inderdaad wel mijn bedoeling en eigenlijk was ik ook naar haar opzoek. Dus als ik haar heb gevonden ga ik het ook gelijk vragen voor er weer een keer wat tussen komt'

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 22:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    (...)

    (laat haar dan gewoon weglopen.)


    [Ergens ben ik het ook wel hier mee eens]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Een kleine grijns sierde haar gezicht 'Draco kunnen we niet kijken of we kunnen regelen dat we naar het verlaten huis gaan?' vraagt ze zachtjes 'Dat huisje waar we vroeger altijd kwamen als we niet gevonden wilde worden. Gewoon een keer een gezellig vakantie die weer een beetje lijk op vroeger?' ik grinnik 'Ik weet niet eens of dat nog bestaat'


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik probeer me te herinneren wanneer ik Fred geholpen heb, maar ik kan niks bedenken. Behalve toen we in Malfoy Manor waren en ik samen met Madison de rest heb opgehaald. Of toen ik besloot hun te helpen met de tuin kaboutervrij te maken. Ach, het zal wel. 'Ik weet niet waar ze is, maar ze is niet in de keukens of buiten.' zeg ik en ik kijk naar buiten. Het regent nogsteeds keihard.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!