• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of MirrorMalik vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ WillNotLearn
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ MirrorMalik
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~ Elly4ever
    Dean Thomas~ TheMarauders


    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ loulou1997

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ /
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ loulou1997
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    Mirrormalik~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love
    TheMarauders~ Rave Garrick Ollivander
    MirrorMalik~ Melody Eliza Malfoy



    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Leraren en Leerlingen,

    Bij deze wil ik u mededelen dat er over twee weken het jaarlijkse kerstbal plaats vind en een paar dagen latere de lange verwachten kerstvakantie. Maar om terug te komen op het gala. Er zullen in deze komende twee weken voor alle afdelingen danslessen worden georganiseerd, omdat iedereen zal moeten dansen op de avond van het gala. Van de jongens word natuurlijk verwacht dat ze iemand mee zullen vragen en vragen zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 0:26 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly zei op 5 sep 2012 - 16:54:

    Myrthe Benthe Lost

    'Hmm... Ja dat kan.. Of we gaan voor hun leerlingenkamer staan en wachten tot ze eruit komen. Als ze er weer in gaan, gaan wij mee.' ik grijns even en kijk naar de mensen die graag mee wouden.


    Averna Mortes

    Ik kijk even bedenkelijk voor mij uit, terwijl er een zachte 'hmm' uit mijn mond komt. Ik rol even mijn toverstok tussen mijn vingers heen en weer.
    'Het is wel een heel leuk idee, maar het vereist wel wat bedachtzaamheid,' zeg ik en ik kijk de groep even door. 'En ook stilte en geduld. We moeten onzichtbaar de leerlingenkamer binnendringen en er ook weer onzichtbaar uit verdwijnen. Anders zijn we nog niet jarig.'
    Ik tik met mijn stok op mijn hoofd en het voelt alsof er een ei op stuk wordt geslagen. Langzaam zie ik mijzelf verdwijnen. Het is en blijft vreemd.


    Happy Birthday my Potter!

    (Trouwens, aangezien nog niet iedereen het nieuwe topic heeft gezien is het miss handig om in één van de laatste reacties in het oude topic een link te plaatsen?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Myrthe Benthe Lost

    Ik grinnik als ze verdwijnt. Ik tik ook met mijn stok op mijn hoofd, net als de andere Zwadderaars. 'Kom.' fluister ik. Ik loop door de gangen, niemand kon ons zien. Ik zie een paar sukkels lopen en ik laat ze struikelen. 'Wat was dat?' vraagt er een en ze kijken om zich heen. Ze beseffen zich dat daar niks is en lopen weer door.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria woelden onder de zachte dekens van Draco zijn bed terwijl een frons op haar wenkbrauwen speelden en ze haar handen met een zucht boven de dekens bracht en ze haar ogen openden. Starend naar het plafond. Een zuchte rolden over haar lippen naar buiten terwijl ze met een loszittend touwtje van het dekbed speelden, door middel van het touwtje om haar vingers te krullen en weer los te laten om het vervolgens weer op te pakken. Ergens was Astoria blij dat het licht aan was gebleven en hij het niet had uitgedaan. Zachtjes haalden ze de dekens van zich af waarna ze uit bed stapten en wat rond begon te neuzen in zijn spullen. Puur omdat ze zich verveelden. Astoria trok een lade van zijn nacht kastje open, maar er lag niet veel in, enkel wat snoep, ringen die hij altijd om zijn vingers droeg, oude knopen, wat tijdschriften over Quidditch en een oude klassenfoto van vroeger. Astoria haalden de bewegende foto uit de lade terwijl haar ogen de rijen afspeurden naar Draco. Haar ogen bleven hangen op een klein jongetje met strak wit/blond haar dat naar achteren was gekamt en met een arrogante uitdrukking op zijn gezicht. Astoria beet op haar onderlip om niet in lachen uittebarsten maar ze kon het niet helpen en begon te lachen. Astoria legden de foto terug in de lade waarna ze deze weer dicht deed en verder begon rond te neuzen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

     'Sorry ik heb echt geen idee wat er aan de hand is' zegt ze 'Het is denk ik gewoon allemaal een beetje teveel. De ruzie met onze ouders voor ik natuurlijk hier naartoe kwam, gryffindor waar ik word ingedeeld, dan de discussie met jou en gelijk de hele school alles weet. De gryffindors zijn natuurlijk ook een hele verandering en nu dit weer.' ik zag dat haar ogen waterig werden 'Ik mis de tijden dat we gewoon gezellig konden spelen en al die dingen. De tijd zonder problemen, dat je niet hoef op te letten wat je zeg. Gewoon de tijd met jou' ook bij mij verliet een zucht mijn mond 'Die tijden mis ik ook' ik sla een arm om haar heen 'Het komt allemaal wel weer goed' soms kon ik geïrriteerd reageren maar op zulke momenten wist ik wat Melody voelde.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria gooiden de deuren van het balkon open waarna ze de zuivere en koele lucht diep inademden terwijl ze haar ogen sloot. Een zuchte verliet haar mond. Waarna Astoria haar ogen over het uitzicht liet glijden, bestaand uit de bossen en uit het meer dat vererop lag. Op zulk soort momenten leek het haar toch best wel fijn om een kamer alleen te hebben, net zoals Draco had. Astoria liet de koele nachtlucht naar binnen stromen terwijl ze zich met een plof op bed liet vallen,starend naar het plafond met haar handen op haar buik terwijl een glimlachje op haar lippen speelden bij het idee dat er straks een klein kindje rond zou lopen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Melody Eliza Malfoy

    Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en ondertussen hebben de tranen zich alweer een weg naar buiten gevonden. 'Denk je dat die tijden ooit nog een keer terug komen?' vraag ik zacht, maar eigenlijk weet ik het antwoord al. 'Ik hoop het Draco, ik hoop het echt.' Ik kijk hem aan en probeer te glimlachend. Iets wat toaal mislukt. 'Mag ik vragen wat je met kerst van plan ben aangezien dat over twee weken al is. Dit jaar wil ik dus echt niet dat onze ouders het weer verpesten en gewoon een keer het echte kerstgevoel hebben.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (wie wil er met Ginny praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (er zit een kikker in de kamer o.0)


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [ Je mag haar naar een van mijn personages als je wilt. Ik heb echt geen idee waar ze uithangen. Alleen weet ik dat Melody huilende op de trap zit met Draco ^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrsBrittain schreef:
    (er zit een kikker in de kamer o.0)


    [Huh? XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik kies Fred^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Is goed heb alleen geen idee waar hij is XD]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 21:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    MrsBrittain schreef:
    (er zit een kikker in de kamer o.0)


    (lolXD)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!