• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij steekt zijn tong een stukje uit zodat hij die van mij raakt. Ik laat daardoor mijn tong een stukje buiten mijn mond zodat ik die van hem er zacht mee kan strelen. Hij trekt me dicht tegen hem aan en laat zijn vingers weer eens speels over mijn onderrug strelen. Ik ril erdoor, lach zachtjes en druk een kusje op zijn neus.
    "Wij zijn raar, vind je ook niet?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze rilde door mijn gestreel over haar onderrug, lachte zachtjes en drukte toen een kusje op mijn neus. Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht.
    'Wij zijn raar, vind je ook niet?' vroeg ze aan mij. Vragend keek ik haar aan en haalde mijn schouders op.
    'Hoezo?' vroeg ik als of ik het antwoord echt niet wist. Ondertussen bleef ik doorgaan met het strelen over haar onderrug. 'Waarom zijn wij raar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij vragend aan en haalt zijn schouders op.
    "Hoezo?" vraagt hij alsof hij het niet weet en hij blijft doorgaan met het strelen over mijn rug. Ik ril nog altijd lichtjes van, prettige rillingen. Ondertussen kijk ik hem verbaasd aan, hij begrijpt het toch wel?
    "Waarom zijn wij raar?" vraagt hij en ik schud lichtjes met mijn hoofd.
    "Je houd me voor de gek hé?" vraag ik zachtjes lachend. "Gewoon, wat er allemaal wel niet gebeurd is in twee dagen. Dat bedoelde ik." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde lichtjes met haar hoofd terwijl ze lichtjes door rilde.
    'Je houd me voor de gek hé?' vroeg ze zachtjes lachend. 'Gewoon, wat er allemaal wel niet gebeurd is in twee dagen. Dat bedoelde ik,' antwoordde ze dan mijn vraag. Ik haalde lichtjes mijn schouders op, dacht even vlucht na en knikte toen toch uiteindelijk.
    'Eigenlijk wel,' zei ik zacht en stopte eventjes met het strelen. 'Vind je het erg dan dat wij raar zijn?' vroeg ik dan toch onzeker. 'Wil je normaal zijn?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders lichtjes op en knikt dan na een paar seconden toch.
    "Eigenlijk wel." zegt hij zacht en hij stopt met het strelen waardoor mijn geril stopt. "Vind je het dan erg dat wij raar zijn? Wil je normaal zijn?" vraagt hij onzeker. Ik lach zachtjes.
    "Ik wil alles behalve normaal zijn, Nathan." antwoord ik zacht grinnikend. "Ik hou ervan om raar te zijn, het is nog leuker om raar met jou te zijn. Vind jij dat ook leuk?" vraag ik aan hem. Ik druk me nog iets dichter tegen hem aan, zijn warmte is fijn.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik wil alles behalve normaal zijn, Nathan,' antwoordde ze zacht grinnikte, waardoor ik opgelucht zachtjes zuchtte. 'Ik hou ervan om raar te zijn, het is nog leuker om raar met jou te zijn. Vind jij dat ook leuk?' vroeg ze en ze drukte zich nog dichter tegen mij aan. Ik knikte gelijk en ook al was ze net dichterbij gaan liggen, drukte ik haar alsnog nog dichter tegen mij aan.
    'Natuurlijk vind ik dat leuk!' zei ik enthousiast en drukte kleine kusjes op haar lippen. 'Stiekem wil ik niets liever.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt gelijk en drukt mij nóg dichter tegen zich aan dan ik al lag.
    "Natuurlijk vind ik dat leuk!" zegt hij enthousaist en hij drukt kleine kusjes op mijn lippen. "Stiekem wil ik niets liever." Ik lach zachtjes en kus hem een paar keer terug. Met mijn hand streel ik liefkozend langs zijn wang heen en ik glimlach.
    "Gelukkig maar. Dan zijn we het eens." besluit ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en kuiste me paar keer terug. Haar hand ging liefkozend strelend langs mijn wang en ze glimlachte.
    'Gelukkig maar. Dan zijn we het eens,' besloot ze en lachend knikte ik. Onbewust speelde ik met een plukje haar van Beck.
    'Je bent echt leuk,' fluisterde ik zachtjes terwijl ik haar bewonderd aankeek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lachend en speelt een beetje met een plukje haar van mij.
    "Je bent echt leuk." fluistert hij zachtjes terwijl hij me bewonderend aankijkt. Ik bloos lichtjes en mijn mondhoeken krullen verlegen omhoog.
    "Daar ben ik blij mee, zoiets hoor ik niet vaak. Eigenlijk voelt het wel goed." antwoord ik zachtjes. "Jij hoort het vast de hele tijd maar ik zeg het nog eens, jij bent pas echt leuk!" Ik druk snel een kus op zijn mond als ik zacht giechel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Daar ben ik blij mee, zoiets hoor ik niet vaak. Eigenlijk voelt het wel goed,' antwoordde ze zachtjes. Haar wangen waren rood geworden en haar mondhoeken waren verlegen omhoog gekruld. Het was leuk om te horen dat het goed voelde dat ze zo iets te horen kreeg, terwijl ze eerder helemaal niet wou dat ik haar complimentjes gaf.
    'Jij hoort het vast de hele tijd maar ik zeg het nog eens, jij bent pas echt leuk!' zei ze en ze drukte snel een kus op mijn mond als ze zachtjes giechelde. Ik lachte zacht en drukte een lange kus op haar lippen. Ik zei er maar niets op. Meestal zeiden meisjes wat anders, maar dat was dan ook wel logisch. Hmm, ik wou daar niet meer over nadenken. Gauw drukte ik weer paar kusjes, maar dit keer over haar hele gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes, wat ik opvat als een ja en hij drukt een lange kus op mijn lippen. Ik sluit mijn ogen genietend en kus hem terug. Als ik mijn ogen open, zie ik dat hij zich misschien een beetje ongemakkelijk voelt, maar ik kan niet ontdekken waarvan. Als hij kusjes over mijn hele gezicht drukt, moet ik zacht lachen en raak ik mijn gedachte al snel kwijt.
    "Je bent echt lief." lach ik zachtjes.


    Your make-up is terrible

    [Ehh, hier reageer ik later op ;$ Ik weet nogal vrij weinig]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Deleon

    Zachtjes lachte ze waardoor ik me gelijk ook weer een stuk vrolijker voelde.
    'Je bent echt lief,' lachte ze zachtjes. Ik bloosde en kon voor een moment niks zeggen.
    'Alleen tegen jou, shht,' zei ik met een klein lachje. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer op die van haar. Een klein genietend geluidje verliet mijn mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Alleen tege jou, shht."zegt hij met een klein lachje, nadat hij even stil is geweest en bloosde. Hij drukt zacht zijn lipped op die van mij en ik hoor een genietend geluidje uit zijn mond komen. Daardoor glimlach ik lichtjes en kus ik hem zacht terug.
    "Dat weet ik ondertussen wel." zeg ik plagerig. Met mij hand streel ik door zijn haren heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lichtjes glimlachte ze en kuste me zacht terug.
    'Dat weet ik ondertussen wel,' zei ze plagerig en haar hand voelde ik strelend door mijn haren heen. Ik lachte zachtjes.
    'Hmm, nu niet meer praten,' zei ik met een klein lachje en voordat ze er ook wat op kon zeggen drukte ik mijn lippen weer op die van haar. Met mijn vingers streelde ik weer speels over haar onderrug heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you