• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm, nu niet meer praten." zegt hij met een klein lachje, nadat hij gelachen heeft. Voordat ik ook maar iets ka nzegge, drukt hij zijn lippen weer op die van mij. Met zijn vingers streelt hij speels over mijn onderrug heen. Ik giechel zacht en ril, terwijl mijn lichaam zachtjes kronkelt tegen dat van hem aan. Ik druk mijn lippen opnieuw tegen die van hem aan en kus hem enkele keren lang en teder. Mijn hand gaat door zijn haar en langs zijn wang.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht en rilde zoals ik al had verwacht. Ik verwachtte alleen niet dat haar lichaam zachtjes tegen mij aan ging kronkelen. Haar lippen drukte ze opnieuw tegen mij aan en kuste me enkele keren lang en teder. Met haar hand ging ze door mijn haar en langs mijn wang. Net zo teder als haar kuste ik haar terug. Weer kwam er een klein genietend geluidje uit mijn mond.
    'Je jurk,' fluisterde ik zachtjes. 'Mag hij weer uit?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Coockies schreef:
    Lauren Campbell

    Ik glimlach. Zijn armen voelen als kastelen om me heen. Ik druk een kusje in zijn nek. 'Jasper?' Ik kijk hem glimlachend aan. 'Jij bent mijn veilige thuisbasis.' En dat was nog waar ook. Hij was het enige dat ik had. Hij was de enige in mijn leven die om me gaf. Hij was de enige in mijn leven die ik eigenlijk kende... Ik bijt op mijn lip. Dat besefde ik me nu weer. Zonder Jasper had ik niks. Dan zou ik zijn huis niet aangeboden krijgen, dan zou ik er helemaal alleen voor staan... Dat is een somber vooruit zicht en daar hoef ik niet aan te denken. Want hij is er wel. En heel dichtbij. Ik kruip tegen hem aan en luister naar zijn hart die klopt. Het doet me glimlachen. Met mijn vingers teken ik over zijn borstkas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kust mij even teder terug en ik hoor opnieuw dat kleine genietende geluidje.
    "Je jurk." fluistert hij zacht. "Mag hij weer uit?" vraagt hij zachtjes en ik kijk hem twijfelend aan. Ik ben bang voor het bloed dat er eerder was en misschien andere tekenen van de ruwe seks van net, waardoor hij misschien overstuur kan raken.
    "Dat lijkt me niet zo'n goed idee." fluister ik dan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Twijfelend keek zij mij aan. Vroeg ik iets verkeerds? Ik beet zachtjes op mijn lip.
    'Dat lijkt me niet zo'n goed idee,' fluisterde ze. Ik fronste iets, maar weigerde om er verder te denken en knikte daarom maar als antwoord.
    'Vertel maar wanneer het wel een goed idee is,' zei ik zachtjes met een glimlach. Mijn hoofd legde ik tegen die van haar aan. 'Ik wou je alleen graag voelen,' voegde ik er nog blozend aan toe. 'Ik heb geduld.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij fronsend aan, maar knikt uiteindelijk als antwoord.
    "Vertel maar wanneer het wel een goed idee is." zegt hij zacht met een glimlach en hij legt zijn hoofd tegen die van mij aan. "Ik wilde je alleen graag voelen. Ik heb geduld." voegt hij er blozend aan toe. Ik giechel zachtjes.
    "Dat zal ik doen, speciaal voor jou." zeg ik en druk een kusje op zijn neus. "Later, oké?" zeg ik er nog achteraan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes giechelde ze.
    'Dat zal ik doen, speciaal voor jou,' zei ze en ze drukte een kusje op mijn neus. 'Later, oké?' vroeg ze er nog achteraan. Met een glimlachje knikte ik.
    'Ik heb geduld, dat zei ik toch?' vroeg ik met een klein lachje. Mijn lippen drukte ik zachtjes op die van haar. Het voelde zo goed! Met het puntje van mijn tong likte ik vluchtig langs haar lippen.
    'Verrukkelijk,' mompelde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik heb geduld, dat zei ik toch?" vraagt hij met een klein lachje. Hij drukt zijn lippen zacht op die van mij. Met het puntje van zijn tong likt hij vluchtig langs mijn lippen. Ik giechel opnieuw zacht.
    "Verukkelijk." mompelt hij zachtjes.
    "Ben jij." voeg ik er snel aan toe. Ik draai onze lichamen snel om zodat ik boven op hem kom te liggen. Ik volg met mijn vingers de lijntjes van zijn lippen en neus, langs zijn kaak naar beneden tot aan zijn borstkas.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ben jij,' voegde ze er gauw aan toe, wat veroorzaakte dat mijn wangen weer rood werden. Ze draaide onze lichamen snel zodat ze boven op mij kwam te liggen. Verbaasd keek ik haar aan en rilde al gauw toen haar vingers de lijntjes van mijn lippen en neus, langs mijn kaak naar benen tot mijn borstkas volgde. Ik hapte naar adem en kromde mijn rug iets. Ik voelde hoe mijn lichaam meer tegen haar aan kwam en verlangde al gauw weer meer naar haar lichaam. Ik ging weer goed liggen omdat ik besefte dat dit niet echt het juiste tijd was om nou al zo gauw al weer te verlangen naar haar. Ik boog toe naar haar oor om zachtjes iets te zeggen.
    'Jij krijgt ook echt alles voor elkaar,' fluisterde ik zacht. 'Ik verlang nou al weer naar je.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem en kromt zijn rug iets. Zijn lichaam komt tegen mij aan en ik voel hem nu al, zijn lichamelijke verlangen. Ik vraag me af of hij uberhaupt ooit genoeg heeft? Hij gaat snel weer goed liggen, maar ik heb het al door. Hij buigt zich naar mijn oor toe om iets te zeggen, zachtjes.
    "Jij krijgt ook echt alles voor elkaar." fluistert hij zacht. "Ik verlang nou al weer naar je." Ik glimlach lichtjes en laat mijn lichaam weer van hem af rollen zodat ik naast hem lig.
    "Dat was niet echt mijn bedoeling, maar goed dat ik mijn jurkje nog aanheb." antwoord ik zacht erop. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas neer en zucht zacht. Ik denk dat ik seks voorlopig even voorgezien houd.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte lichtjes en liet zich weer van mij afrollen zodat ze naast mij lag.
    'Dat was niet echt mijn bedoeling, maar goed dat ik mijn jurkje nog aan heb,' antwoordde ze er zachtjes op. Ze legde haar hoofd neer op mijn borstkas en zuchtte zachtjes. Eventjes maakte ik mij zorgen om haar. Mijn arm schoof ik onder haar door en liet mijn hand zachtjes over haar rug gaan.
    'Hmm, denk het ook,' zei ik zachtjes en sloot mijn ogen dicht. 'Je hebt een wijze keuze gemaakt door nee te zeggen,' vervolgde ik met een klein lachje. 'Je bent een geweldig iemand.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schuift zijn arm onder mij door en laat zijn hand zachtjes over mijn rug gaan. Mijn lichaam heeft niet eens meer zin om ervan te rillen, hoewel ik het alsnog prettig vind.
    "Hmm, denk het ook." zegt hij zachtjes. "Je hebt een wijze keuze gemaakt door nee te zeggen. Je bent een geweldig iemand." vervolgt hij met een lachje. Ik zucht zachtjes, bereid me voor op de volgende leugen.
    "Ik weet gewoon wanneer ik nee moet zeggen." antwoord ik en sluit mijn ogen ook. Ik leg mijn hand ook op zijn borstkas neer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes hoorde ik haar zuchten.
    'Ik weet gewoon wanneer ik nee moet zeggen,' antwoordde ze en ik voelde haar hand op mijn borstkas komen. Mijn hart voelde ik er tegen aan kloppen. Een glimlachte iets.
    'Sorry dat ik dat af en toe niet kan,' fluisterde ik zachtjes. 'Ik werk daar aan, echt waar. Voor jou doe ik alles.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hoe zijn hart tegen mijn hand aan klopt, het werkt rustgevend.
    "Sorry dat ik dat af en toe niet kan." fluistert hij zacht. "Ik werk daar aan, echt waar. Voor jou doe ik alles." Ik glimlach en strek mijn nek iets uit zodat ik hem een kusje op zijn wang kan geven. Daarna leg ik mijn hoofd weer terug.
    "Dat weet ik toch, Nathan." zeg ik zacht. "Het was ook niet tegen jou bedoeld hoor. Ik weet dat je een goede jongen bent, daarzo." Ik klop met mijn hand op de plek waar zijn hart zit. "Je bent goed van binnen, toch?" vraag ik voor de zekerheid.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar bewegen, gevolgd door een kusje op mijn wang en ze legde haar hoofd weer terug.
    'Dat weet ik toch, Nathan,' zei ze zacht. 'Het was ook niet tegen jou bedoeld hoor. Ik weet dat je een goede jongen bent, daarzo,' zei ze en ze klopte met haar hand op mijn hart. 'Je bent goed van binnen, toch?' vroeg ze toen voor de zekerheid. Zachtjes lachte ik en knikte iets wat aarzelend.
    'Voor mijn gevoel ben ik goed. Alleen af en toe maak ik nog wel eens een foutje,' biechtte ik zachtjes op en wat ik net was vergeten kwam nu weer terug omhoog. Eventjes rilde ik. 'Maar ik wil het liefst helemaal geen foutjes maken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you