• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Je bent geweldig,' zei ze zomaar. Net zoals wanneer ik op eens zeg dat ze bij me moet blijven. Haar hoofd legde ze op mijn schouder en ik hoorde een zacht zuchtje. 'Het spijt me van net. Ik zal het er niet meer over hebben, goed?' vroeg ze. Lichtjes knikte ik, maar zei er verder niets over. Ik wou er niks meer over zeggen. Ik dacht al dat het klaar was. Ze hoefde dit niet te zeggen, maar dat betekende niet dat ik niets om haar woorden gaf.
    'Kusje?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt alleen maar lichtjes, waarschijnlijk is het klaar voor hem.
    "Kusje?" vraagt hij zacht. Ik haal mijn hoofd weer van zijn schouder af en kom een stukje overeind zodat ik zijn gezicht kan zien. Mijn gezicht hangt voor die van mij en ik glimlach lichtjes.
    "Natuurlijk krijg jij een kusje." zeg ik, waarna ik me naar hem toebuig en een zacht kusje op zijn lippen druk. Ik hou mijn lippen teder op die van hem en sla mijn armen om zijn nek heen. Rustig, teder, absoluut niet wild.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar gezicht hing voor me en ze glimlachte lichtjes.
    'Natuurlijk krijg jij een kusje,' zei ze, waarna ze naar mij toe boog en zacht een kusje drukte op mijn lippen. Teder liet ze haar lippen op die van mij. Haar armen, ze kwamen rustig en teder om mijn nek heen. Helemaal niet wild. Eventjes hapte ik naar adem en drukte haar iets meer tegen mij aan. Ik voelde haar heerlijke bovenlichaam tegen mij aan gedrukt. Zo verrukkelijk. Liefdevol kuste ik haar en liet mijn tong zachtjes tussen haar lippen door friemelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt naar adem en drukt me dichter tegen hem aan. Mijn borsten worden tegen hem aangedruk en ik zucht van genot. Hij kust me liefdevol en laat zijn tong zacht door mijn lippen heen friemelen. Hierop open ik mijn mond een stukje zodat zijn tong mijn mond in kan glippen. Ik streel zijn tong met die van mij en woel ondertussen door zijn haar heen met mijn hand, iets ruwer dan ik normaal doe. Ik doe precies hetzelfde met zijn lip, ik bijt er ruw en speels op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar mond opende ze een stukje en streelde haar toch met de mijne. Haar hand woelde door mijn haar heen, iets ruwer dan normaal. Precies hetzelfde deed ze met mijn lip. Ze beet er ruw en speels op. Mijn adem schoot eventjes de hoogte in en ik duwde mijzelf iets meer tegen haar aan. Een tevreden zuchtje verliet mijn mond. 'Je bent zo verslavend,' mompelde ik terwijl ik met mijn vingers over de rand van haar ondergoed ging.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn ademhaling schiet de hoogte in en hij duwt zich nog dichter tegen mij aan. Een tevreden zuchtje verlaat zijn mond, waardoor ik doorga door zijn haar.
    "Je bent zo verslavend." mompelt hij en ik voel zijn vingers over de rand van mijn ondergoed glijden. Ik ril en bedenk me dat hij niets doorheeft. Ik grijns.
    "Jij ook." fluister ik hees en sla mijn ene arm om zijn middel haar. Ik streel over zijn rug, mijn nagels schrapen over zijn huid heen terwijl ik licht heen en weer beweeg met mijn onderlichaam, tegen hem aan. Mijn lippen blijf ik gretig op die van hem drukken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij ook,' fluisterde ze nadat ze rilde. Haar ene arm sloeg ze rond mijn middel en streelde over mijn rug. Een klein kreuntje verliet mijn mond toen ze met haar nagels over mijn rug heen schraapte terwijl ze met haar onderlichaam tegen mij aan bewoog. Haar lippen bleven gretig op die van mij gedrukte. Mijn adem stokte. Ik duwde haar van mijn schoot af, op het bed. Even wachtte ik even totdat ik op adem was.
    'Te verslavend,' mompelde ik terwijl ik zo beetje helemaal op haar ging liggen. Mijn lippen drukte ik gretig op haar lippen en schuurde zacht met mijn onderlichaam tegen die van haar aan. 'I-ik wil je. Ik wil je meer en meer en meer!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn adem stokt en hij duwt me plots van zijn schoot af, het bed op. Hij wacht even, duidelijk om op adem te komen. Ik leg mijn armen een beetje boven mijn hoofd neer en probeer om sexy te gaan liggen, hoewel ik niet weet hoe dat moet.
    "Te verslavend." mompelt hij terwijl hij zo'n beetje helemaal op mij gaat liggen. Hij drukt zijn lippen gretig op die van mij en schuurt met zijn lichaam zacht tegen mijn onderlichaam aan, wat bij mij een kreuntje ontlokt.
    "I-ik wil je. Ik wil je meer en meer en meer!" Ik glimlach breed, trek hem nog meer naar mij toe en ga verder, doe nog iets ruwer. Ik bijt op zijn lip, laat mijn tong naar zijn nek glijden waar ik in bijt, niet zo zacht als normaal.
    "Neem me dan." fluister ik schor en grommend in zijn oor.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze trok mij nog dichter tegen zich aan en ze deed het nog iets ruwer. Ze beet op mijn lip, liet haar tong naar mijn nek glijden waar ze vervolgens in beet. Niet zo zacht als normaal wat bij mij een kreuntje veroorzaakte.
    'Neem me dan,' fluisterde ze schor en grommend in mijn oor. Mijn adem stokte, knikte gretig en liet mijn handen al gauw naar haar ondergoed gaan.
    'Dan zal ik zeker doen. Maak niet uit hoe,' fluisterde ik bij haar oor, wetend dat ik daar ook echt in staat was. Dit zou zo'n moment zijn waarbij ik stopte en wegging, maar ik had beloof om niet weg te gaan. Was ze dit al die tijd al van plan? Ik slikte. Echt aandacht besteedde ik er verder niet aan en schoof haar ondergoed een flink stuk omlaag, gevolg door die van mij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn adem stokt opnieuw, hij knikt gretig en zijn handen gaan al naar mijn ondergoed.
    "Dat zal ik doen. Maakt niet uit hoe." fluistert hij in mijn oor. Het laat me grijnzen omdat ik weet dat het mij gelukt is, ik heb hem zover. En dat binnen zo'n korte tijd. Hij slikt, schuift mijn ondergoed een flink stuk naar beneden, net als die van hem. Ik kronkel met mijn lichaam om mijn ondergoed geheel uit te doen.
    "Laat mij dan maar bepalen hoe." zeg ik dwingend, maar met een zachte stem. Ik sla mijn benen om zijn middel heen, klem hem stevig tussen mijn benen en laat mijn nagels over zijn hele lichaam krassen.
    "Ik denk dat we nog eventjes moeten wachten met de seks zelf." bepaal ik dan plagerig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Laat mij dan maar bepalen hoe,' zei ze dwingend, maar met een zachte stem. Ze sloeg haar benen om mijn middel heen, klemde mij stevig tussen haar benen en ik voelde haar nagels over mijn hele lichaam krassen.
    'Ik denk dat we nog eventjes moeten wachten met de seks zelf,' zei ze plagerig. Ik fronste iets naar haar en schudde toen vrijwel gelijk mijn hoofd.
    'Dat dacht jij,' zei ik zacht bij haar oor. Ik ging met mijn hand naar haar haren toe, pakte het vast vlak bij haar hoofdhuid en trok haar hoofd toen opzij zodat haar nek bloot lag. Ik verborg mijn gezicht bij haar nek en beet er vervolgens in. Ondertussen schuurde ik met mijn onderlichaam tegen haar aan.
    'Ik wil je, ik neem je, maak niet hoe. Hoe jij nu ligt, dat maakt het alles een stuk makkelijker,' mompelde ik hees en met die woorden drong ik bij haar naar binnen en begon vrijwel gelijk te stoten. Anders dan de vorige keer, ruwer..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij fronst iets en schud vrijwel meteen met zijn hoofd. Nee? Mooi zo.
    "Dat dacht jij." zegt hij zacht bij mijn oor. Hij gaat met zijn hand naar mijn haar toe, pakt hij vast vlak bij mijn hoofdhuid en trekt mijn hoofd opzij zodat mijn nek bloot ligt. Hij verbergt zijn gezicht bij mijn nek en bijt er in. Ondertussen schuurt hij met zijn onderlichaam tegen mij aan. Mijn hart begint als een bezetene te kloppen, dit is precies waar ik op gehoopt heb, waardoor ik alles gewillig toelaat en alleen zacht kreun als ik zijn tanden in mijn nek voel.
    "Ik wil je, ik neem je, maakt niet uit hoe. Hoe jij nu ligt, dat maakt het alles een stuk makkelijker." mompelt hij hees en met die woorden dringt hij bij mij naar binnen en begint hij vrijwel meteen te storen, ruwer dan de vorige keren. Zijn woorden beangstigen me lichtelijk, maar ik heb dit zelf uitgelokt nu. Ik kreun zacht als hij begint met stoten.
    "O-oke." stamel ik hees. Mijn nagels zet ik nu op één plek in zijn huid en ik krom mijn rug van het genot dat dit opbrengt. Het is een hele andere kant van hem, één die ik normaal liever niet zie.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zacht hoorde ik haar kreunen. Dat deed mij wel goed, maar ergens binnenin vond het zo alles behalve leuk.
    'O-oke,' stamelde ze hees. Haar nagels voelde ik op één plek in mijn huid en voelde hoe haar rug zich kromde. Ik kreunde zacht terwijl ruw door bleef stoten. Misschien wat ruwer dan daarnet, maar dat wist ik niet zeker. Ik wou stoppen, maar was te ver om te kunnen stoppen. Wat ze geflikt had vond ik niet kunnen en hoopte ergens dat het heel anders uitpakte dan dat ze hoopte en haar lesje had geleerd. Mijn tanden zette ik iets in haar schouder waar ik vervolgens af en toe een gesmoorde kreun slaakte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt zacht en blijft ruw doorstoten, zo niet ruwer dan eerst. Hij zet zijn tanden in mijn schouder waar hij af en toe een gesmoorde kreun slaakt. Het doet pijn, zijn ruwe gestoot, zijn tanden in mijn schouder. Toch zeg ik er niets van, het genot overstemt het toch ook groot en deels. Mijn ademhaling is enorm versnelt en ik kreun af en toe. Toch gaat er een rare gedachte door mij heen, over zijn slachtoffers. Zou hij dezelfde dingen hebben gezegd? Ik sluit mijn ogen als de tranen plotseling opwellen. Ik kan soms zo'n sukkel zijn! Toch laat ik het niet zien en overdrijf ik mijn genot tegenover Nathan, alsof dit is wat ik wil.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar ademhaling versneld en hoorde af en toe een kreun bij haar vandaan komen. Dit voelde niet goed. Ik ging door en al veel gauwer dan normaal voelde ik mijn hoogtepunt aankomen. Een luide kreun werd gesmoord in haar schouder en mijn tanden zette ik iets meer in haar schouder. Ik bleef nog een tijdje ruw doorstoten terwijl het goedje allang in haar zat. Het haalde niets meer uit. Ik ging uit haar, deed mijn boxer en haar ondergoed weer omhoog en ging van haar af. Met mijn rug naar haar toe lag ik naast haar. Mijn hoofd die tolde. Het voelde als vroeger, maar minder erg. Een slachtoffer die meewerkte terwijl ik haar verkrachte, daar viel het mee te vergelijken. Mijn adem was gejaagd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you