• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zachtjes terwijl hij met mij richting de douche loopt. Mijn ogen worden groot.
    "Heel zeker, zelfs zo zeker dat ik het niet hoef te bewijzen." zegt hij met een klein lachje. Hij zet de douche plots aan zonder te waarschuwen en ik slaak een gilletje als de koude stralen over mijn lichaam heen glijden. Hij gaat over in een warmere straal, ik voel me opgelucht dat het bloed nu weggespoeld word zonder dat hij ernaar kijkt. Slim dat hij mijn ondergoed heeft aangelaten, nu kan alles gewoon eruit spoelen.
    "En nou rustig doen. Ik wil niet dat jij hier in de douche ook uitglijd. Ik kan namelijk geen nijntjes op pleisters tekenen." Nu moet ik nog harder lachen, mijn armen sla ik om Nathan heen.
    "Je bent geweldig, Nathan. Maar ik ben niet zo onhandig als jou hoor!" vervolg ik plagerig en ik grijns naar hem. Daarna trek ik snel en lachend zijn boxer naar beneden, heel kinderachtig.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ze lachte harder en sloeg haar armen om mij heen. Zachtjes lachte ik.
    'Je bent geweldig, Nathan. Maar ik ben niet zo onhandig als jou hoor!' vervolgde ze plagerig en grijnsde naar me. Daarna trok ze snel en lachend mijn boxer naar beneden. Ik keek even omlaag naar mijn boxer die nu halverwege mijn benen plakken, daarna keek ik Beck weer aan.
    'Trek je dingen altijd maar half uit?' vroeg ik met een klein lachje. Hetzelfde deed ik met haar ondergoed, maar dan trok ik hem helemaal omlaag zodat hij op de grond lag. Ik zag nog wat vaag rood op haar ondergoed waar ik even van schrok, maar verder probeerde ik het zo goed mogelijk te negeren. Al duurde het wel een momentje voordat ik weer omhoog kwam en mijn armen weer om haar heen sloeg. Haar lichaam drukte ik zachtjes tegen mij aan. Voor mijn gevoel had ik dat al veelte lang niet meer gevoeld. Lichtjes rilde ik.
    'Alles gaat goed met je, toch? Je hebt toch nergens pijn?' vroeg ik zachtjes voor de zekerheid aan haar. Ik moest het gewoon nog een keer weten.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Nathan kijkt even omlaag naar de boxer die halverwege zijn benen is blijven plakken, daarna kijkt hij mij weer aan terwijl ik kinderlijk ondeugend terug kijk.
    "Trek je dingen altijd maar half uit?" vraagt hij met een klein lachje. Ik giechel zachtjes en schud met mijn hoofd. Hij doet dan hetzelfde met mijn onderbroek, al trekt hij deze helemaal naar beneden, zodat hij op de grond ligt. Voor mijn gevoel blijft Nathan veel te lang daar hangen, ik bijt op mijn lip. Als hij weer naar boven komt, tover ik snel een glimlach op mijn lippen. Hij slaat zijn armen om mij heen alsof hij het al tijden niet meer gedaan heeft en ik voel hem rillen.
    "Alles gaat goed met je, toch? Je hebt nergens pijn? vraagt hij. Ik schud mijn hoofd in zijn omhelsing en zucht zachtjes. Het gaat hem sowieso maar weinig aan.
    "Nee Nathan, ik voel me echt prima, alsjeblieft, geloof me nou toch." smeek ik hem zachtjes. Ik duw hem een stukje van me af en kijk hem wat zielig aan, maar dan expres gespeeld. Ik sla mijn armen om zijn nek heen en kus hem vervolgens zacht op zijn lippen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ze schudde haar hoofd in mijn omhelzing en ik hoorde haar zachtjes zuchten.
    'Nee Nathan, ik voel me echt prima, alsjeblieft, geloof me nou toch,' smeekte zij mij zacht. Ze duwde mij een stukje van haar af en ik zag haar zielige blik. Haar armen sloeg ze om mijn nek heen en kuste mij vervolgens zacht op de lippen. Mijn adem stokte voor een moment. Eventjes kuste ik haar zacht terug om haar vervolgens bezorgd aan te kijken. Lichtjes knikte ik en veegde een paar natte plukken uit haar gezicht. Vluchtig liet ik mijn blik weer over haar heen gaan en knikte toen weer lichtjes.
    'Ik.. Ik geloof je,' fluisterde ik zacht. Zachtjes drukte ik haar weer tegen mij aan en gaf weer een paar enkele, zachte kusjes op haar hoofd. 'Maar ik hou je in de gaten, gewoon omdat het kan,' vervolgde ik met een mager lachje.

[Heb je eten? D: Ben me eten vergeten en ik zit hier nog tot 4 D:]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Nawwh... Ja ik heb wel iets, kom maar.]

Rikki Madeleine Beck

Zijn adem stokt, waarna hij me zacht terug kust. Daarna kijkt hij mij bezorgd aan en knikt hij lichtjes. Hij strijkt een paar natte plukken uit mijn gezicht en laat hij zijn blik vluchtig langs mijn lichaam gaan. Die zie er op zich niet zo slecht uit, op de plek op mijn schouder na. In ieder geval, dat is het enige wat ik kon ontdekken. Hij knikt weer licht.
    "Ik... Ik geloof je." fluistert hij zacht. Hij drukt me weer tegen zijn aan en geeft me enkele zachte kusjes op mijn hoofd. "Maar ik hou je in de gaten, gewoon omdat het kan." vervolgt hij met een mager lachje. Ik grimas even, gelukkig kan hij dat niet zien omdat ik tegen hem aan gedrukt ben.
    "Natuurlijk, als jij dat fijn vind." murmel ik tegen zijn lichaam aan. "Helaas moet ik je wel waarschuwen dat je je dan behoorlijk kan gaan vervelen omdat er zo weinig is om op te letten." lach ik dan zachtjes en ik prik hem plagerig in zijn zij.

Your make-up is terrible

[Dat zal ik doen. Ik heb net een lolly gehad -altijd in mijn tas-..]

Nathan Deleon

'Natuurlijk, als jij dat fijn vind,' murmelde ze tegen mijn lichaam. 'Helaas moet ik je wel waarschuwen dat je je dan behoorlijk kan gaan vervelen omdat er zo weinig is om op te letten,' lachte ze zachtjes en prikte toen plagerig in mijn zij. Ik begon te lachen en pakte haar handen vrijwel direct vast.
    'Kleine pestkop,' zei ik lacherig tegen haar. 'Maar ik denk niet dat ik mij zal vervelen. Er valt heel veel op te letten bij jou. Heel veel leuke dingen die jij gewoon niet ziet,' legde ik zachtjes uit. Met een hand ging ik naar haar gezicht toe om het uitgelopen make-up voorzichtig weg te halen. 'Ik denk dat ik het douchen het allerleukste ga vinden. Dan gaat je make-up eraf en dan kan ik je zien zonder!'

[Hmm, ook lekker.]

Rikki Madeleine Beck

Nathan begint te lachen als ik hem prik en pakt mijn handen direcht vast.
    "Kleine pestkop." zegt hij lacherig. "Maar ik denk niet dat ik mij zal vervelen. Er valt heel veel op te letten bij jou. Heel veel leukedingen die jij gewon niet ziet." legt hij zacht uit. Mijn zijn hand gaat hij naar mijn gezicht toe om waarschijnlijk de uitgelopen make-up van mijn gezicht af te halen, dat zal nog wel wat zijn, gok ik zomaar.
    Ïk denk dat ik het douchen het allerleukste ga vinden. Dan gaat je make-up eraf en dan kan ik je zien zonder!" Ik lach zacht als hij dat ziet en ik schud met mijn hoofd.
    "Je bent echt erg, Nathan." lach ik. "En 's nachts dan? Dan heb ik ook geen make-up op. Vind je de nachten niet leuk?" Ik wiebel plagerig met mijn wenkbrauw als ik dat vraag. Daarna stap ik uit mijn ondergoed en geef die een zwieper zodat hij uit de douche beland.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Je bent echt erg, Nathan,' lachte ze. 'En 's nachts dan? Dan heb ik ook geen make-up op. Vind je de nachten niet leuk?' vroeg ze terwijl ze plagerig met haar wenkbrauw wiebelde. Ze stapte uit haar ondergoed en gaf die een zwieper en lag vervolgens uit de douche. Zacht lachte ik, volgde haar voorbeeld en deed mijn boxer uit die ik vervolgens richting haar ondergoed op gooide.
    'Natuurlijk vind ik de nachten wel leuk,' zei ik tegen haar, sloeg mijn armen om haar middel en trok haar zachtjes tegen mij aan. 'Maar dan is het donker... Bovendien bij douchen zijn wij altijd kleerloos,' fluisterde ik toen zachtjes en voelde mijn wangen gelijk rood worden. 'Misschien niet altijd in het begin, maar later wel. Ik moet opbiechten dat ik dat fijner vind voelen, dan zit er helemaal niks in de weg.'

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zacht, volgt mijn voorbeeld op door zijn boxer uit te trekken en die vervolgens richting mijn ondergoed te gooien, zodat die bij elkaar liggen.
    "Natuurljk vind ik de nachten wel leuk." zegt hij tegen mij, hij slaat zijn armen om mijn middel heen en trekt mij weer tegen zich aan. "Maar dan is het donker... Bovendien bij douchen zijn wij altijd kleerloos." fluistert hij zachtjes en zijn wangen worden gelijk rood. Die van mij kleren ook mee maar ik probeer het weg te lachen.
    "Misschien niet altijd aan het begin, maar later wel. Ik moet opbiechten dat ik dat fijner vind voelen, dan zit er helemaal niks in de weg." Mijn wangen worden zo mogelijk nog roder, maar ergens voel ik me ongemakkelijk worden.
    "Uh, ja, dat is fijner denk ik. Wil je er alsjeblieft niet teveel over praten, dan denk ik er teveel over na en dan voel ik me een beetje ongemakkeljk... Sorry." murmel ik zacht en ik druk mijn lichaam dichter tegen die vanhem aan.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Haar wangen werden erg rood, waren die van mij ook zo rood?
    'Uh, ja, dat is fijner denk ik. Wil je er alsjeblieft niet teveel over praten, dan denk ik er teveel over na en dan voel ik me een beetje ongemakkeljk... Sorry,' murmelde ze zacht en drukte haar lichaam dichter tegen die van mij. Gelijk knikte ik en begon te wrijven met mijn hand over haar rug.
    'Natuurlijk,' zei ik zacht tegen haar en weer drukte ik een kus op haar hoofd. 'Ik zal mijn mond er over houden. Ik moest het gewoon een keer gezegd hebben.' Ik duwde haar iets van mij af en drukte toen zachtjes mijn lippen op die van haar.

Rikki Madeleine Beck

Hij knikt gelijk en begint met zijn hand over mijn rug te wrijven.
    "Natuurlijk." zegt hij zacht en drukt weer een kus op mijn hoofd. "Ik zal mijn mond er over houden. Ik moest het gewoon een keer gezegd hebben." Hij duwt me iets van zich af en drukt dan zacht zijn lippen op die van mij. Ik sluit mijn ogen en kus hem terug, er ontsnapt een geluidje van genot aan mijn lippen.
    "Oké, vooruit. Omdat jij het bent." mompel ik tegen zijn lippen aan. "Maar niet tevaak." voeg ik er nog snel aan toe, zodat hij niet gaat denken dat hij constant zulke dingen mag zeggen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

En glimlachte verscheen op mijn gezicht toen ze me terug kuste. De glimlach werd groter door het geluidje dat afkomstig was van haar.
    'Oké, vooruit. Omdat jij het bent,' mompelde ze tegen mijn lippen aan. 'Maar niet te vaak,' voegde ze er nog gauw aan toe. Zachtjes lachte ik en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Natuurlijk niet! Ik wou het gewoon een keer gezegd hebben en dat had ik zo net gedaan. Bovendien kan ik het ook zonder worden doen,' fluisterde ik. Ik boog naar haar toe en plaatste kleine, zachte kusjes in haar nek. 'En ja ik weet het. Een ander keer, ik stop al.'

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zachtjes en schud dan lichtjes met zijn hoofd.
    "Natuurlijk niet! Ik wou het gewoon een keer gezegd hebben en dan had ik zo net gedaan. Bovendien kan ik het ook zonder woorden doen." fluistert hij, waarna hij zich naar mij toebuigt en kleine, zachte kusjes in mijn nek duwt. Mijn lichaam begint er gelijk van te rillen, hoe graag ik ook wil dat het ophoud. "En ja ikweet het. Een andere keer, ik stop al." Ik kijk hem aan met een vaag glimlachje.
    "Dank je wel, dat waardeer ik echt heel erg." zeg ik tegen hem. "Bedankt." Mijn stem loopt over van de dankbaarheid, volgens mij klinkt het zelfs erg wanhopig. Om de aandacht ervan af te leiden, plak ik mezelf weer tegen Nathan aan.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ze keek mij aan met een vaag glimlachje.
    'Dank je wel, dat waardeer ik echt heel erg,' zei ze tegen mij. Ze wou dus nog steeds niet, maar toch zei haar lichaam wat anders. 'Bedankt,' zei ze en haar stem liep zo wat over van dankbaarheid, misschien een beetje wanhopig maar ik wist het niet zeker. Veel dacht ik er niet over na. Ik stopte al met denken toen ze zich weer tegen mij aanplakte.
    'Mag ik nog wel kleine kusjes geven?' vroeg ik zachtjes. 'Alleen kusjes, meer niet. Alleen bij je gezicht, ik zal niet verder gaan. Alsjeblieft?' Met mijn hand bleef ik zachtjes over haar rug wrijven. Ik wou weer gaan strelen onderin haar rug, maar ik hield mij in.

Rikki Madeleine Beck

"Mag ik nog wel kleine kusjes geven?" vraagt hij zachtjes. "Alleen kusjes, meer niet. Alleen bij je gezicht, ik zal niet verder gaan. Alsjeblieft?" Met zijn hand blijft hij over mijn rug strelen. Er vormt zich een speels glimlachje rond mijn lippen.
    "Hmm..." zeg ik bedenkelijk. "Wat ga je doen als ik 'nee' zeg?" vraag ik vervolgens, duidelijk gespeeld. Natuurlijk mag hij dat, alsof ik hem daar in tegen zou willen houden!

Your make-up is terrible