• Ik merk dus dat kids steeds erger worden. Like laatst liep ik door de speeltuin aan de overkant van waar ik woon en er speelde twee koters van uh ik schat ze een jaar of 6. plots zegt die ene koter van Ze is wel lelijk he. Dat zegt die gast gewoon waar ik bij ben tegen die ander. Jeeez alleen omdat ik zwarte make-up op heb enzo. Ik stond dat kind kwaad aan te kijken. Situatie 2: Me kat was ontsnapt. dus ik onder de auto gaan om dat beest te pakken plots een klein jongetje rent naar me toe roept Monster tegen me en rent weer weg. Like WTF x_O

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 23:59 ]


    I build a house for your bones!

    Kinderen vallen gewoon graag op. Wat zij deden, was echt typisch die leeftijd.


    -

    Ohhh .. er loopt hier ook zo'n kuttekop rond =| Hij is 4 of 5 jaar en scheld al met kanker e.O

    Of ze fietsen langs me heen en zeggen ; Je bent kaaannkkeerr lelijk.. zulke domme dingen weetje ]:

    Blondiepants schreef:
    Kinderen vallen gewoon graag op. Wat zij deden, was echt typisch die leeftijd.


    serieus? e_O. Jeez waarom was ik zo braaf dan vroeger XD..


    I build a house for your bones!

    Waar zijn de tijden heen dat mensen elkaar nog een beetje respecteerden :/


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    POOHBEARx3 schreef:
    Ohhh .. er loopt hier ook zo'n kuttekop rond =| Hij is 4 of 5 jaar en scheld al met kanker e.O

    Of ze fietsen langs me heen en zeggen ; Je bent kaaannkkeerr lelijk.. zulke domme dingen weetje ]:


    MIAUWKIND bij jou gebeuren dezelfde dingen als bij mij. maarja daar waren we al achter gekomen x'D


    I build a house for your bones!

    Haha, ik zou er iets naar terug roepen.
    In de wijk van mijn meme zijn er ook allemaal onbeleefde stomme kutkoters en daar doe ik gewoon fuck you naar.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Philadelphia schreef:
    Waar zijn de tijden heen dat mensen elkaar nog een beetje respecteerden :/


    Volgens mij over een paar jaar kent niemand meer het woord respect =\


    I build a house for your bones!

    Chill schreef:
    Haha, ik zou er iets naar terug roepen.
    In de wijk van mijn meme zijn er ook allemaal onbeleefde stomme kutkoters en daar doe ik gewoon fuck you naar.


    Na ik wou wel wat roepen maarja stond een beetje stom verbaast naar ze te kijken x'D


    I build a house for your bones!

    CUTECOREx3 schreef:
    (...)

    MIAUWKIND bij jou gebeuren dezelfde dingen als bij mij. maarja daar waren we al achter gekomen x'D


    We need more respect ; Blub...

    Chill schreef:
    Haha, ik zou er iets naar terug roepen.
    In de wijk van mijn meme zijn er ook allemaal onbeleefde stomme kutkoters en daar doe ik gewoon fuck you naar.

    Ja, zoals de maandag ^-^ (denk ik)
    ik haat da als die u zo aankijken!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    POOHBEARx3 schreef:
    (...)

    We need more respect ; Blub...


    Ja indeed. maar wij nemen de wereld toch over met piercings dus eh gaan ze ons wel respect geven x'D

    Maar eh kids tegenwoordig kennen het woord respect niet, das het probleem =|


    I build a house for your bones!

    CUTECOREx3 schreef:
    (...)

    Ja indeed. maar wij nemen de wereld toch over met piercings dus eh gaan ze ons wel respect geven x'D

    Maar eh kids tegenwoordig kennen het woord respect niet, das het probleem =|



    Blubkind ik ga hoar =O Ben een beetje erg moe, en moet morgen sporten .. en DAARNA MACDONALDS. ( Werkt lekker .. =| )

    Je zou me nog steeds bellen, gay C= ..
    Lig ik elke nacht met me mobiel in me hand te slapen.. in de hoop dat Blub gaat bellen.. maar neeh hoor .. x'D

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 0:11 ]

    CUTECOREx3 schreef:
    (...)

    serieus? e_O. Jeez waarom was ik zo braaf dan vroeger XD..


    Omdat niet iedereen zo doet? Er bestaan kinderen vn die leeftijd die lief zijn hoor :'D


    -

    POOHBEARx3 schreef:
    (...)


    Blubkind ik ga hoar =O Ben een beetje erg moe, en moet morgen sporten .. en DAARNA MACDONALDS. ( Werkt lekker .. =| )

    Je zou me nog steeds bellen, gay C= ..
    Lig ik elke nacht met me mobiel in me hand te slapen.. in de hoop dat Blub gaat bellen.. maar neeh hoor .. x'D



    OOOH kutver ik moet je nog steeds bellen ja, GOSH ik ben echt gay x]. Uhm uhm ik bel je morgen als ik in de bus zit naar me neefje denk ik. of s'avonds.


    I build a house for your bones!

    CUTECOREx3 schreef:
    (...)


    OOOH kutver ik moet je nog steeds bellen ja, GOSH ik ben echt gay x]. Uhm uhm ik bel je morgen als ik in de bus zit naar me neefje denk ik. of s'avonds.


    Ehhh ; Dan zet ik dat even in me agenda, want ik heb 9 van de 10 keer me mobiel niet mee ;D
    niet morgen middag please want dan ben ik sporten x] doe maar ergens in de avond.

    vanavond. morgen avond. overmorgen avond. overovermorgen avond. volgende week avond. Nooit?

    Ik ga realyrealy gay.
    xx