• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij geeft geen antwoord, hij zwijgt. Uiteindelijk haalt hij alleen zijn schouders op. Was die vraag verkeerd dan? Hij heeft het eens laten zien, gisteravond in bed. Heel kort. En ik heb het een beetje bij hem uitgeprobeerd. Zo verkeerd is het toch niet?
    "Als je dat zo graag wilt uitvinden, dan mag je daarvoor iemand anders voor uitzoeken." zegt hij zacht. "De meeste die het ruig willen doen kennen volgens mij geen nee... Althans... Ik kende geen nee..." Ik hap even naar adem, bij het idee aan een ander.
    "Nee, absoluut niet! Hoe durf je zoiets te zeggen, erover na te denken. Een ander zoeken om dat uit te proberen, ik laat jou al amper aan mijn lichaam komen. Je bent gek." piep ik hoog. "Daarbij denk ik niet dat ik een nee wil geven of horen op dat moment. Eens vind ik het uit, bij jou. Dat weet ik zeker." besluit ik en ik sla mijn armen eigenwijs over elkaar.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, absoluut niet! Hoe durf je zoiets te zeggen, erover na te denken. Een ander zoeken om dat uit te proberen, ik laat jou al amper aan mijn lichaam komen. Je bent gek,' piepte ze hoog. Enige antwoord die ik gaf was mijn schouders ophalen. 'Daarbij denk ik niet dat ik een nee wil geven of horen op dat moment. Eens vind ik het uit, bij jou. Dat weet ik zeker.' Ik keek over mijn schouder naar Beck en zag vaagjes haar armen over elkaar heen. Ik draaide mijzelf helemaal om en ging in een soort van kleermakerszit naast haar zitten.
    'Ik wil het nog niet,' zei ik zacht tegen haar. 'Ik wil het voorlopig zo houden hoe we het nu doen.. Zonder het wegrennen dan.. En ik dacht niet aan jou met een ander. Ik zei het, zonder te denken. Het kwam gewoon in me op..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt over zijn schouder naar mij en draait zich uiteindelijk helemaal naar mij om, waarna hij in kleermakerszit naast mij gaat zitten. Ik kom een stukje overeind en steun op mijn ellebogen.
    "Ik wil het nog niet." zegt hij zacht. "Ik wil het voorlopig zohouden hoe we het nu doen... Zonder het wegrennen dan... En ik dacht niet aan jou met een ander. I kzei het, zonder te denken. Het kwam gewoon in me op..."
    "Gelukkig maar. Anders deed ik je wat..." murmel ik en ik vraag me af wat hij doet als ik hem nu dwing om ruig te zijn. Zou hij er op in gaan of niet? Hij zou me waarschijnlijk door hebben, ik moet het eens doen als hij het niet verwacht.
    "Ik zei ook niet nu meteen, ooit. Gewoon een keertje." lieg ik zo half. "Ik vind het ook nog goed zoals het is, maar ik denk dat ik meer uit wil proberen, meer dan alleen verschillende plekken. Toch is er niets mis met nu hoor." Ik leg mijn hand op zijn knie en glimlach.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Gelukkig maar. Anders deed ik je wat...' murmelde ze. 'Ik zei ook niet nu meteen, ooit. Gewoon een keertje. Ik vind het ook nog goed zoals het is, maar ik denk dat ik meer uit wil proberen, meer dan alleen verschillende plekken. Toch is er niets mis met nu hoor,' vertelde ze en ze legde een hand op mijn knie en glimlachte. Ik keek ernaar. Ik was haar proefkonijn, dat had ik vaak genoeg gezegd, maar ik wou dat gewoon niet. Afwezig liet ik een vinger cirkeltjes maken over de rug van haar hand.
    'Ik weet niet of ik het ooit wel wil,' piepte ik zachtjes. Het liefst wou ik opstaan, weggaan en me kop onder een kraan steken. Toch deed ik dat niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt naar mijn hand en laat er afwezig figuurtjes over de rug van mijn hand dwalen met zijn vinger. Ik zucht en kijk er naar terwijl ik afwacht.
    "Ik weet niet of ik het ooit wel wil." piept hij zacht. Ik frons, hij moet!
    "Natuurlijk wel, ooit. In betere tijden als alles vergeten is. Dan wel." stel ik hem gerust en ik pak zijn hand geruststellend vast. Nee, ik ga niet zolang wachten. Waarom heb ik zo'n absurde drang om te weten hoe het is? Waarschijnlijk omdat hij het niet wilt geven.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk wel, ooit. In betere tijden als alles vergeten is. Dan wel,' zei ze en pakte mijn hand vast. Ik fronste, voelde zij zich ook zo gisteren? Toen ik door bleef dringen op aanraken? Ik trok mijn hand terug en schudde eigenwijs mijn hoofd.
    'Hou op Beck,' zei ik en ik wende mijn blik af. 'Ik. Wil. Het. Niet. Hou er over op.' Ik friemelde wat aan mijn eigen handen en luisterde een beetje naar onze ademhalingen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij trekt zijn hand terug en schud eigenwijs met zijn hoofd. Ik schrik ervan.
    "Hou op Beck." zegt hij en wend zijn blik af. "Ik. Wil. Het. Niet. Hou er over op." Hij friemelt aan zijn eigen handen en het is even stil terwijl ik hem met grote ogen aankijk. Ik laat me weer neerploffen in de kussens om mijn verbazing te verhullen.
    "Goed, dan niet. Wat jij wilt. Waar heb jij last van zeg." zeg ik wat chagrijnig. Ik laat mijn handen over mijn eigen buik heen gaan en druk zacht op de uitstekende heupbotten die er zitten, lelijke dingen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde wat geluid achter me, keek om en zag dat ze zich weer neergeploft had op bed.
    'Goed, dan niet. Wat jij wilt. Waar heb jij last van zeg,' zei ze wat chagrijnig. Haar handen gingen over haar eigen buik en ze drukte toen op haar heupbotten. Ik fronste iets. Gehypnotiseerd keek ik naar hoe haar handen hadden bewogen.
    'Niet doen,' zei ik haar vraag negerend en haalde haar handen van haar heupen op. 'Waarom duwde je er tegen aan? Nergens voor nodig toch? Ze zijn mooi.' Al moest ik wel bekennen dat ze aan de dunne kant was, maar dat hield ik voor me.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet doen." zegt hij, mijn vraag negerend en hij duwt mijn handen van mijn heupen af. "Waarom duwde je er tegen aan? Nergens voor nodig toch? Ze zijn mooi." zegt hij en ik frons.
    "Als je het nog niet wist, botten zijn al uit sinds 2009, meneer." verklaar ik. "Ik deed het gewoon uit gewoonte, hou nou op met zeuren. Ik heb allang geaccepteerd dat ik eruit zie als een wandelend skelet." Ook al is dat maar half waar, ik heb het voor het grootste gedeelte geaccepteerd. De eetstoornis die ik had, waarbij ik juist teveel at tot ik er ziek van werd om aan te komen omdat ik mezelf lelijk en dun vond, ben ik allang weer kwijt. Al jaren.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Als je het nog niet wist, botten zijn al uit sinds 2009, meneer,' verklaarde ze. Ik fronste. Sinds wanneer deed ik mee met wat in was en uit? 'Ik deed het gewoon uit gewoonte, hou nou op met zeuren. Ik heb allang geaccepteerd dat ik eruit zie als een wandelend skelet.' Ik keek haar verbaasd aan.
    'Noem jezelf niet zo,' zei ik zacht. 'Je bent mooi Beck. Je bent nu mooi. Kom je aan, dan ben je mooi. Val je af ben je ook nog steeds mooi, maar ik ga me dan wel zorgen maken.. Ook al denk ik dat je bezig bent met afvallen, anders noemde jij jezelf geen wandelende skelet.' Ik klopte iets op mijn schoot. 'Kom je zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Noem jezelf niet zo." zegt hij zacht nadat hij me verbaasd aan heeft gekeken. "Je bent mooi Beck. Je bent nu mooi. Kom je aan, dan ben je mooi. Val je af ben je ook nog steeds mooi, maar ik ga me dan wel zorgen maken... Ook al denk ik niet dat je bezig bent met afvallen, anders noemde je jezelf geen wandelend skelet." zegt hij en ik lach zacht en spottend, tegenover mezelf.
    "Nee, eerder het tegenovergestelde. Maar dat werkt toch niet." vertel ik hem. Nathan klopt iets op mijn schoot en ik kijk er alleen maar naar.
    "Kom je zitten?" vraagt hij en ik blijf koppig liggen waar ik lig.
    "Nee, ik wil niet." grom ik zacht en eigenwijs.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nee, ik wil niet,' gromde ze zacht en eigenwijs. Lichtjes haalde ik mijn schouders op, alsof het me niets uitmaakte.
    'Van mij hoef je niet perse aan te komen,' zei ik zachtjes terwijl ik naar haar lichaam keek. 'Ik vind je mooi. Ik geloof wat je zegt, dus ik maak me nu geen zorgen. Ik geloof je.' Ik boog naar voren om een klein, voorzichtig kusje op haar lippen te drukken. 'Mijn mooie meisje,' fluisterde ik zachtjes. 'Helemaal voor mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt licht zijn schouders op alsof het hem niet uitmaakt, nou dan niet!
    "Van mij hoef je niet perse aan te komen." zegt hij zacht en kijkt naar mijn lichaam. "Ik vind je mooi. Ik geloof wat je zegt, dus ik maak me nu geen zorgen. Ik geloof ik." Hij buigt zich naar voren om een klein, voorzichtig kusje op mijn lippen te drukken. Wat verbaast kus ik hem toch terug.
    "Mijn mooie meisje." fluistert hij zacht. "Helemaal voor mij." Hier door moet ik toch blozen. Uiteindelijk kom ik dan toch overeind en krabbel ik op zijn schoot. Mijn lichaam duw ik tegen hem aan en ik verstop mijn gezicht in zijn nek.
    "Bedankt." fluister ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Uiteindelijk kwam ze dan toch overeind en krabbelde ze op mijn schoot. Haar lichaam duwde ze tegen mij aan en verstopte ze haar gezicht in mijn nek.
    'Bedankt,' fluisterde ze zacht. Ik glimlachte en bloosde lichtjes. Mijn armen sloot ik beschermend om haar heen. 'Geen dank,' fluisterde ik en ik verstopte mijn gezicht in haar haren, snoof zachtjes aan geur op en maakte toen een vaag genietend geluidje. 'Ik vind dit zo heerlijk,' murmelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Geen dank." fluistert hij nadat hij zijn armen beschermend om mij heen geslagen geeft. Hij verstopt zijn gezicht in mijn haar, snuift zachtjes mijn geur op en maakt een vaag, genietend geluidje. Ik giechel zacht maar kort.
    "Ik vind dit zo heerlijk." murmelt hij.
    "Je bent geweldig." zeg ik random en ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan waarna ik zacht zucht. "Het spijt me van net. Ik zal het er niet meer over hebben, goed?" zeg ik, mijn spijt betuigend. Ik moet het er niet over hebben, ik moet het gewoon doen. Nu nog niet, maar wel binnenkort. Ik ben te nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible