• Als je hier op heb geklikt, ik weet dat de titel belachelijk lang is. Waar het dus over gaat is een jongen van zangles. Ik heb nu voor het derde jaar les en in mijn eerste jaar hebben we samen in een groepje gezeten. De andere meiden en ik dachten toen dat hij mij leuk vond. Nou heeft hij gevraagd of ik binnenkort samen naar de film wil en ben ik een soort van best verward. Ik voel namelijk niets voor hem en als hij mij dus nog leuk vind geef ik hem misschien valse hoop en dat kan ongemakkelijk worden als we nog een jaar samen zingen. Ik weet dus ech niet wat ik moet doen. Respect als je dit helemaal hebt gelezen ik zou namelijk halverwege gestopt zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Je kan zeggen 'natuurlijk wil ik als vrienden met je naar de film! Gaan er nog meer mensen mee?'
    Wees zo eerlijk mogelijk want anders geef je hem inderdaad valse hoop.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jullie hebben toch nog niets? Dan kan je toch best met hem naar de film gaan? Hoe weet je zo zeker dat hij je leuk vind? Laat gewoon duidelijk merken dat je alleen vrienden wilt blijven en dat je ook als vrienden naar de film wilt ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Jullie hebben toch nog niets? Dan kan je toch best met hem naar de film gaan? Hoe weet je zo zeker dat hij je leuk vind? Laat gewoon duidelijk merken dat je alleen vrienden wilt blijven en dat je ook als vrienden naar de film wilt ;)


    -

    Gewoon doen en alles op je laten afkomen. Wie weet wordt het wel wat.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    ElfCitadel schreef:
    Je kan zeggen 'natuurlijk wil ik als vrienden met je naar de film! Gaan er nog meer mensen mee?'
    Wees zo eerlijk mogelijk want anders geef je hem inderdaad valse hoop.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Bronx schreef:
    Gewoon doen en alles op je laten afkomen. Wie weet wordt het wel wat.


    26 - 02 - '16

    Thirz toch, maak het hem gewoon duidelijk ^.^ misschien een beetje hard, maar misschien moet je hem gewoon friendzone'n?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Laat gewoon blijken dat je alleen vrienden wil blijven, hij zal dat wel begrijpen. Maar je weet niet zeker of hij je wel leuk vindt, dus misschien wil hij ook gewoon vrienden blijven (;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Bronx schreef:
    Gewoon doen en alles op je laten afkomen. Wie weet wordt het wel wat.


    Life is full of fake people

    Bronx schreef:
    Gewoon doen en alles op je laten afkomen. Wie weet wordt het wel wat.

    deze heb ik meteen uitgesloten, de vorige keer dat ik dat deed was een ramp. Hij negeert me na ruim 7 maanden nog steeds.


    Remember to be ridiculous.