• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hoor hoe de adem uit zijn longe geperst word, maar hou niet op. Ik wil hem zo dichtbij als mogelijk is hebben en hij maakt zich ook niet los. Ik hoorde hem even later wel gewoon ademen dus maak ik me ook mar geen zorgen.
    "Dank je." zegt hij zacht. Ik glimlacht breed en aai weer over zijn rug heen.
    "Je bent zo perfect Nathan! Zo lief!" piep ik gelukkig en ik verstop mijn gezicht in zijn nek, die ik er tegen aan gedrukt hou.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik glimlachte toen ze weer over mijn rug begon te aaien.
    'Je bent zo perfect Nathan! Zo lief,' piepte ze. Haar nek voelde ik tegen mijn nek aan gedrukte, terwijl die van mij nog steeds bij die van haar zit. Ik glimlachte nog steeds als een idioot en mijn wangen werden rood. Ik voelde de koelte van haar nek tegen mijn wangen aan.
    'Nee,' zei ik zachtjes. 'Dat ben jij.' Ik zat nog steeds op mijn knieën voor haar. Ik ging iets meer tegen haar aan leunen in de hoop dat ze mijn hint begreep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee." zegt hij zacht. "Dat ben jij." Hij gaat iets meer tegen mij aanzitten en ik laat hem snel, maar giechelend los.
    "Oeps, sorry." zeg ik zacht. "Nee, ik vind dat jij lief bent. Daar valt niet over te discuseren. Het is gewoon zo." verklaar ik.


    Your make-up is terrible

    Coockies schreef:
    Lauren Campbell

    Ik glimlach. Zijn armen voelen als kastelen om me heen. Ik druk een kusje in zijn nek. 'Jasper?' Ik kijk hem glimlachend aan. 'Jij bent mijn veilige thuisbasis.' En dat was nog waar ook. Hij was het enige dat ik had. Hij was de enige in mijn leven die om me gaf. Hij was de enige in mijn leven die ik eigenlijk kende... Ik bijt op mijn lip. Dat besefde ik me nu weer. Zonder Jasper had ik niks. Dan zou ik zijn huis niet aangeboden krijgen, dan zou ik er helemaal alleen voor staan... Dat is een somber vooruit zicht en daar hoef ik niet aan te denken. Want hij is er wel. En heel dichtbij. Ik kruip tegen hem aan en luister naar zijn hart die klopt. Het doet me glimlachen. Met mijn vingers teken ik over zijn borstkas.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    Snel, maar giechelend liet zij mij loos. Dat was niet mijn hint...
    'Oeps, sorry,' zei ze zacht. 'Nee, ik vind dat jij lief bent. Daar valt niet over te discuseren. Het is gewoon zo,' zei ze en ik lachte zachtjes. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, gaf er geen antwoord op en drukte mijzelf weer zachtjes tegen haar aan. Ze moest juist niet loslaten! Ik wou met haar liggen. Liggen op deze dekens. De dekens die ik misschien zelfs nog mee ga nemen ook als ik hier vrij kwam. De dekens waar haar eerste keer was. Nooit zou ik het gaan wassen. Veelte heerlijke geur zat erin. Misschien gestoord hoe ik er over dacht en deed, maar dat maakte mij helemaal niets uit. Zachtjes duwde ik met mijn bovenlichaam weer tegen haar aan. Alles was ik totaal vergeten.. Het gebeuren op die andere dekens.. Helemaal weg. Ik wist het wel, maar op dit moment was ik het totaal vergeten. Zelfs het bloed dat tussen haar benen zat was ik op dit moment helemaal vergeten.
    'Kom liggen,' fluisterde ik zachtjes voor het geval ze mijn hint weer niet snapte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en schud met zijn hoofd, een reactie komt er niet. Gelukkig maar, hij mag er niet tegen in gaan. Het is gewoon zo. Hij drukt zichzelf tegen mij aan en ik kijk verbaasd op. Zachtjes duwt hij weer tegen mijn bovenlichaam, wat wilt hij nu? Ik dacht dat hij anders wilde gaan zitten ofzo...
    "Kom liggen." fluistert hij nu zachtjes en ik giechel zacht. Natuurlijk, liggen. Ik draai mijn onderlichaam zodat ik kan liggen, samen met Nathan. Hij heeft gelijk, deze dekens lijken wel lekkerder te ruiken. Ik ga dicht tegen hem aanliggen, beschermt. Het voelt fijn, die jongen van daarnet, die woorden... Ik weet gewoon dat hij het niet was, dat kan onmogelijk.
    "Dit ligt lekker." murmel ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes giechelde ze weer. Ik glimlachte weer eens breed. Ze draaide zodat ze kon liggen en gauw ging ik erbij liggen. Ze ging dicht tegen mij aanliggen. Ik sloot mijn ogen om te kunnen genieten van dit.
    'Dit ligt lekker,' hoorde ik haar murmelen. Gelijk knikte ik en sloeg beschermend mijn arm om haar heen. Ik snoof zachtjes haar geur op.
    'Ik blijf voor altijd bij je,' fluisterde ik opeens in plaats van de vraag, blijf bij me, die ik normaal zei. 'Blijf jij ook bij mij?' vroeg ik dan toch. Ik kon het niet laten. Ik wou bevestiging.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en slaat zijn arm beschermend om mij heen. Dan snuift hij mijn geur op. Perfecter dan dit kan het niet, besef ik. Ja, misschien als dat brandende gevoel beneden weggaat en mijn schouder niet pijn zou doen, maar dat maakt niet uit.
    "Ik blijf voor altij bij je." fluistert hij opeens. "Blijf jij ook bij mij?" vraagt hij. Ik begin zacht te snikken en druk mijn gezicht tegen zijn borstkas terwijl ik ja knik.
    "Natuurlijk." zeg ik zacht met een brok in mijn keel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes hoorde ik haar snikken. Ik opende mijn ogen en keek haar verbaasd aan. Haar gezicht duwde ze tegen mijn borstkas aan voordat ze ja knikte.
    'Natuurlijk,' zei ze zacht. Zachtjes begon ik over haar rug te wrijven.
    'Beck, waarom huil je?' vroeg ik dan toch zachtjes. Een klein kusje drukte ik bovenop haar haren. 'Wat is er?' vroeg ik zachtjes. 'Heb ik wat verkeerds gedaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beck, waarom huil je?" vraagt hij zacht nadat hij over mijn rug is begonnen met wrijven. Hij drukt een klein kusje boven op mijn haar. Mijn tranen rollen over zijn borstkas heen omdat ik mezelf er bijna wanhopig tegen aan druk. Ik hoor zijn hart kloppen.
    "Wat is er?" vraagt hij zacht. "Heb ik wat verkeerds gedaan?" Ik schud gelijk met mijn hoofd en veeg de tranen weg.
    "Nee, je bent juist geweldig." zeg ik. "Daarom..."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Gelijk schudde ze haar hoofd en veegde ze haar tranen weg.
    'Nee, je bent juist geweldig,' zei ze. 'Daarom...' Met mijn hand aaide ik over haar hoofd. Ontroerd was ik over haar woorden. Ik keek haar aan, zag nog een paar verdwaalde tranen die ik vervolgens zachtjes weg kuste. Zoet.. Zoutig, apart, maar ergens wel lekker. het smaakte naar haar.
    'Ik ben dat alleen omdat jij dat voor mij bent,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Met zijn hand aait hij over mijn hoofd en ik voel me anders dan normaal, kwetsbaar, gepijnigd. Niet zoals ik normaal ben, sterk en bazig. Hij kijkt mij aan en kust een paar tranen weg. Ik lach zachtjes.
    "Ik ben dat alleen omdat jij dat voor mij bent." fluistert hij zacht en ik snik opnieuw zachtjes. Toch moet ik me groot houden, normaal doen. Dit kan niet. Ik glimlach ondertussen en druk mijn lippen op die van hem. Ik proef mijn eigen zoute tranen en zijn heerlijke smaak.
    "Dankje." fluister ik tegen zijn lippen aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en drukte haar lippen op die van mij. Verschillende smaken proefde ik.
    'Dank je,' fluisterde ze tegen mijn lippen aan. Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik begon haar zachtjes te zoenen. Niks zeggen.. Ze moest nu niks meer zeggen. Dit was geweldig, rustgevend. Ik opende mijn mond een klein stukje en hapte zachtjes speels in haar lip en zoog een stukje ervan naar binnen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mondhoeken krullen omhoog en hij begint mij zachtjes te zoenen in plaats van iets te zeggen. Hij opent zijn mond een klein beetje en hapt zachtjes en speels in mijn lip en zuigt er een stukje van naar binnen. Ik giechel zachtjes en maak mijn lip los. Daarna kus ik hem passievol, waarna ik mijn tong over zijn lippen laat glijden en mijn arm om zijn nek sla. Hij is echt geweldig, wat hij ook zegt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht, maakte haar lip los om mij daarna passievol te kussen. Haar tong liet ze over mijn lippen glijden en haar arm sloeg ze om mijn nek. Ik rilde onder haar aanraking, maar ook stiekem een beetje door de kou. Ik besefte me nu weer dat ik alleen mijn boxer aan had. Toch deed ik er niks aan. Mijn tong stak ik vrijwel direct een stukje uit zodat ik die van haar nog net aanraakt. Ik trok haar weer dicht tegen mij aan en liet mijn vingers speels over haar onderrug streken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you