• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Verbaasd keek zij mij aan en knipperde even. Haar wangen zag ik rood worden.
    'Eh... oké... Ik was het eigenlijk een beetje vergeten,' mompelde ze en haalde lichtjes haar schouders op. 'Wil je mee als ik dat ga doen?' vroeg ze dan. Nu was ik diegene die verbaasd keek.
    'Met jou mee?' vroeg ik zacht. Lichtjes knikte ik. 'Ik wil dat wel, maar alleen als jij dat ook wilt,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Met jou mee?" vraagt hij zacht en hij kijkt verbaasd. Toch knikt hij. "Ik wil dat wel, maar alleen als jij dat ook wilt." zegt hij zachtjes. Ik glimlach.
    "Ja, anders zou ik je niet mee vragen." zeg ik tegen hem. "Ik wil niet zonder jou vandaag, zelfs niet onder de douche. Ik had trouwens nog een douchebeurt samen met jou tegoed, weet je nog?" grijns ik, misschien wat ondeugend, maar zo bedoel ik het niet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, anders zou ik je niet mee vragen,' zei ze tegen mij. 'Ik wil niet zonder jou vandaag, zelfs niet onder de douche. Ik had trouwens nog een douche beurt samen met jou tegoed, weet je nog?' grijnsde ze iets wat ondeugend. Zachtjes lachte ik en probeerde dat ondeugendheid te negeren, ze zei dat haar lichaam nu niet in staat was. Waarschijnlijk had ze niet eens door dat ze zo overkwam. Ik knikte op haar woorden en was ondertussen weer rood geworden door haar andere woorden. Ze wou niet zonder mij vandaag! Ik voelde me een soort van verlegen worden door haar. Iets wat maar zelden voor kwam bij mij.
    'Je bent geweldig Beck,' fluisterde ik zacht. Ik ging iets tegen haar aanliggen en drukte een klein kusje op haar neus. 'Zeg maar wanneer je wilt, ik zal dan met je mee gaan. Ik zal heel de tijd bij je blijven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent geweldig Beck." fluistert hij zacht en hij gaat iets dichter tegen me aan liggen om een kusje op mijn neus te drukken. Ik giechel zachtjes. "Zeg maar wanneer je wilt, ik zal dan met je mee gaan. Ik zal heel de tijd bij je blijven." Omdat ik zo blij ben, rol ik half op hem.
    "Oh, Nathan! Heb je enig idee hoe geweldig lief jij bent?" vraag ik hem vrolijk. "Je bent geweldig, niet ik. Ik ben blij dat je me meewilt!" Ik druk kusjes over zijn gezicht heen voordat ik al rollend over hem heen ga en van het bed af spring.
    "Kom, dan gaan we!" roep ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze rolde half op mij, waardoor ik begon te lachen. Soms was ze echt niet te volgen.
    'Oh, Nathan! Heb je enig idee hoe geweldig lief jij bent?' vroeg ze vrolijk. 'Je bent echt geweldig, niet ik. Ik ben blij dat je met me wilt!' zeo ze en drukte kusjes over mijn gezicht heen voordat al rollend over mij heen ging en toen van bed afsprong. Verbaasd lag ik in bed met een rood hoofd.
    'Kom, dan gaan we!' riep ze. Vrijwel gelijk ging ik overeind en keek Beck verbaasd aan.
    'Doe nou rustig!' riep ik bezorgd terug. Ik was nog steeds niet zeker van wat dat bloed nou was. Ik liep gauw naar haar toe en sloeg mijn armen om haar middel heen om haar vervolgens tegen mij aan te trekken. 'Wel rustig aan doen,' fluisterde ik bezorgd. 'De douche loopt heus niet weg en wij hebben zat tijd,' voegde ik er nog fluisterend aan toe. Eventjes drukte ik mijn lippen op die van haar terwijl ik mijn armen van haar af haalde zodat we daarna richting de badkamer konden lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan komt vrijwel meteen overeind in plaats van met zijn rode hoofd in bed te blijven liggen. Ik grijns als hij mij verbaasd aan kijkt.
    "Doe nou rustig!" roept hij bezorgd en ik frons iets. Hij loopt snel naar mij toe en slaat zijn arme om mijn middel om me vervolgens tegen zich aan te trekken. Het is ook niet goed, ik mag niet vrolijk zijn, dan is er meteen iets mis. Als ik depressief doe, voelt hij zich er niet goed onder.
    "Wel rustig aan doen." fluistert hij bezorgd. "De douche loopt heus niet weg en wij hebbe zat tijd." voegde hij er fluisterend aan toe en ik knik lichtjes. Hij drukt zijn lippen op die van mij en haalt zijn armen van mij af, waarna we richting de badkamer lopen. Ik pak zijn hand vast, onderweg.
    "Ja, je hebt gelijk." geef ik met een beetje tegenzin toe. "Maar ik had er gewoon zin in, omdat jij meegaat en omdat jij ook wilt, snap je?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Onderweg had ze mijn hand vast gepakt. Ik glimlachte en verstrengelde vrijwel direct mijn vingers in die van haar.
    'Ja, je hebt gelijk,' gaf ze toe met een beetje tegenzin. 'Maar ik had er gewoon zin in, omdat jij meegaat en omdat jij ook wilt, snap je?' vroeg ze aan mij waarop ik gelijk knikte. Ik liet haar hand los en sloeg mijn arm zachtjes rond haar middel.
    'Natuurlijk snap ik dat,' zei ik zacht en drukte een klein kusje op haar hoofd. 'Ik ben nu gewoon nog een beetje overbezorgd denk ik,' gaf ik vervolgens zachtjes toe. 'Ik ben er gewoon nog niet zeker van waar dat bloed vandaan kwam. Ook al zei je dat vrouwen dingetje. Ik geloof je wel, nou eigenlijk nu nog niet, maar ik wil je echt wel geloven echt waar.. Op de één of ander manier kan ik dat nu gewoon nog niet, snap je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt en laat mijn hand los waarna hij zijn arm zacht om mijn middel slaat.
    "Natuurlijk snap ik dat." zegt hij zacht en drukt een klein kusje op mijn hoofd. "Ik ben er gewoon nog niet zeker van waar dat bloed vandaan kwam. Ook al zei je dat vrouwen dingetje. Ik geloof je wel, nou eigenlijk nu nog niet, maar ik wil je echt wel geloven echt waar.. Op de één of ander manier kan ik dat nu gewoon nog niet, snap je?" Ik knik langzaam en bijt op mijn lip.
    "Wat heeft het nodig om jou daarvan te overtuigen?" vraag ik dan opnieuw. "En wat het ook is, ik ga er echt niet dood van. Zeker niet omdat ik toevallig een beetje enthousiast reageer, dus rustig maar." lach ik zachtjes en duw mijzelf iets tegen zijn zij aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wat heeft het nodig om jou daarvan te overtuigen?' vroeg ze opnieuw. 'En wat het ook is, ik ga er echt niet dood van. Zeker niet omdat ik toevallig een beetje enthousiast reageer, dus rustig maar,' lachte ze zachtjes en ik voelde haar iets meer tegen mijn zij aan. Lichtjes knikte ik weer. Eventjes stopte ik met lopen en trok Beck dicht tegen mij aan.
    'Ik zal het proberen,' zei ik zacht. 'Misschien dat als ik je lach vaak zie en hoor. Misschien dat ik dan sneller overtuigd ben,' voegde ik er aan toe. 'Jouw vrolijk zien, dat is wat ik wil. Een vrolijke Beck, mijn vrolijke Beck!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt opnieuw lichtjes. Dan stopt hij met lope en trekt hij mij tegen zich aan.
    "Ik zal het probere." zegt hij zacht. "Misschien dat als ik je lach vaak zie en hoor. Misschien dat ik dan sneller overtuigd ben. Jouw vrolijk zien, dat is wat ik wil. Een vrolijke Beck, mijn vrolijke Beck!" Ik lach zachtjes en sla mijn armen om zijn middel heen.
    "Oh, ben ik nu nog niet overtuigend vrolijk genoeg dan?" grijns ik vragend. "Anders heb jij lekker pech." Ik steek mijn tong uit naar hem, maak mezelf los uit zijn omhelzing en ren dan zo snel en hard ik kan door de gang heen, naar de badkamer toe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes lachte ze en sloeg haar armen om mijn middel heen.
    'Oh, ben ik nu nog niet overtuigend vrolijk genoeg dan?' vroeg ze grijnzend. 'Anders heb jij lekker pech.' Ze stak haar tong uit, maakte zich los uit mijn omhelzing en rende snel door de gang heen. Verbaasd keek ik haar aan en ging haar zo snel mogelijk achteraan.
    'Beheck! Alsjeblieft doe nu toch rustig!' riep ik naar haar. 'Beck alsjeblieft, straks val je!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Beheck! Alsjeblieft doe nu toch rustig!" roept hij en daar aan hoor ik dat hij achter me aan komt. Ik grijns. "Beck, alsjeblieft, straks val je1" Ik lach zacht, kijk achterom en glij bijna uit. Toch bewaar ik mijn evenwicht en blijf ik staan, bij de deur van de badkamer.
    "Nee joh, ik kan heus wel iets hoor!" lach ik en ik open de deur alvast. "Maak je nou toch niet de hele tijd zo druk zeg, lol hebben is echt niet verboden." Ik lach zachtjes voordat ik de badkamer in loop en mezelf al uit begin te kleden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht, keek achterom en kreeg bijna een hartverzakking doordat ze bijna uitgleed.
    'Nee joh, ik kan heus wel iets hoor!' lachte ze en ze opende de deur alvast terwijl ik eraan kwam lopen. 'Maak je nou toch niet de hele tijd zo druk zeg, lol hebben is echt niet verboden.' Ze lachte zachtjes voordat ze de badkamer in liep. Gauw volgde ik haar en zodra ik binnen was zag ik dat ze zich al aan het uitkleden was. Ik liep naar haar toe en sloeg voor de zoveelste keer vandaag mijn armen om haar middel heen.
    'Laat me toch,' mompelde ik zachtjes en drukte een paar kleine kusjes op haar hoofd. 'Ik kan echt wel lol hebben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij komt al snel achter mij aan, net op het moment dat ik mijn jurkje op de grond laat ploffen. Als ik naar beneden kijk, zie ik enkel nog wat rode vegen, van wat Nathan heeft geprobeerd weg te vegen. Hij loopt naar mij toe en slaat zijn armen opnieuw om mij heen. Grinnikend duw ik mezelf tegen hem aan.
    "Laat me toch." mompelt hij zacht en drukt een paar kleine kusjes op mijn hoofd. "Ik kan echt wel lol hebben." Ik lach opieuw zacht en duw hem iets van me af zodat ik hem goed aan kan kijken.
    "Weet je dat heeeeel zeker?" vraag ik met een kristische blik. "Dan mag je dat nu wel eens laten zien." vervolg ik uitdagend. De waarheid is dat ik hem gewoon af probeer te leiden, van alles. Zijn zorgen, zijn problemen, het bloed. Het lukt me wel, ik kan alles.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte opnieuw en duwde mij iets van haar af.
    'Weet je dat heeeeel zeker?' vroeg ze met een kritische blik. 'Dan mag je dat nu wel eens laten zien,' vervolgde ze uitdagend. Zachtjes lachte ik terwijl ik met haar richting de douche liep terwijl wij beide nog onze ondergoed aan hadden.
    'Heel zeker, zelfs zo zeker dat ik het niet hoef te bewijzen,' zei ik met een klein lachje. Zonder te waarschuwen zette ik de douche aan. Koude stralen die ik voelde neerkomen die langzamerhand overging in een wat warmere straal.
    'En nou rustig doen. Ik wil niet dat jij hier in de douche ook uitglijd. Ik kan namelijk geen nijntjes op pleisters tekenen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you