• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?

Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White

Remember to be ridiculous.

Rikki Madeleine Beck

Hij lacht zachtjes maar knikt iets te aarzelend voor mijn gevoel.
    "Voor mijn gevoel ben ik goed. Alleen af e ntoe maak ik nog wel eens een foutje." biecht hij zacht op en ik voel hem even rillen onder mij, hij denkt vast aan hetzelfde als ik. "Maar ik wil het liefst helemaal geen foutjes maken."
    "Je gaat tenminste vooruit. Je maakt steeds minder fouten." probeer ik hem gerust te stellen. "En ik vind dat jij een goede, nee geweldige, jongen bent!" zeg ik daarna overtuigend. Ik glimlach en druk een paar kusjes naar zijn tepel.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Je gaat tenminste vooruit. Je maakt steeds minder fouten,' probeerde zij mij gerust te stellen wat eerlijk gezegd ook nog aardig lukt. 'En ik vind dat jij een goede, nee geweldige, jongen bent!' zei ze daarna overtuigend en ik voelde een paar kusjes naar mijn tepel. Ik rilde onder haar kusjes. kromde mijn rug even en ging toen weer goed liggen.
    'Doe dat nou niet!' zei ik lachend met een rood geworden gezicht. 'Ik wil je, ik wil je,' piepte ik zachtjes. 'Hmm, wat doe je me toch aan,' vervolgde ik toen met een klein lachje. 'Je maakt me gek en toch vind ik dat helemaal niet erg. Maar alsjeblieft, doe dat niet te vaak. Weet je hoe moeilijk het is om te wachten op iets als diezelfde iets je heel de tijd er lekker naar maakt?' vroeg ik lachend.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij rilt duidelijk onder mijn kusjes, kromt zijn rug ervan en gaat dan weer goed liggen. Ik glimlach, toch is het leuk om te zie hoe hij er op reageerd.
    "Doe dat nou niet!" zegt hij lachend en als ik omhoog kijk zie ik dat zijn gezicht rood is geworden. "Ik wil je, ik wil je." piept hij zacht. "Hmm, wat doe je me toch aa. Je maakt me gek en toch vind ik dat helemaal niet erg. Maar alsjeblieft, doe dat niet te vaak. Weet je hoe moeilijk het is om te wachten op iets als diezelfde iets je heel de tijd er lekker naar maakt?" vraagt hij lachend. Grinnikend en plagend druk ik er expres nog een kusje bij.
    "Nee, ik heb werkelijk geen idee." zeg ik met een uitgestreken gezicht. "Ik krijg het elke keer als ik het wil en ik heb er verder geen ervaring mee. Maar jij, Nathan..." lach ik en ik prik in zijn zij. "Jij bent daar vast de expert in, meneertje."

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ik hoorde haar grinniken en even later voelde ik nog een kusje daar. Even kromde ik mijn rug weer.
    'Nee, ik heb werkelijk geen idee,' zei ze met een uitgestreken gezicht. 'Ik krijg het elke keer als ik het wil en ik heb er verder geen ervaring mee. Maar jij, Nathan...' lachte ze en ze prikte in mijn zij. 'Jij bent daar vast de expert in, meneertje.' Ik gromde iets om haar woorden, maar dat ging al gauw over in zacht gelach. Met mijn hand streelde ik zacht over haar jurk geen richting omlaag.
    'Word het dan ook niet eens tijd dat jij daar ook ervaring in krijg?' vroeg ik zachtjes met een lachje. Met mijn hand streelde ik zacht omhoog. Te ver omlaag zou voor ons beide niet echt prettig zijn. Ik was verbaasd dat ze nog steeds hier lag en niet naar de badkamer wou om zichzelf schoon te maken of zo. Met mijn wijsvinger streelde ik zacht en speels langs de zijkant van haar borst.
    'Ik wil je daar met alle plezier mee helpen,' fluisterde ik met een lachje.

[nou hopen dat alles klopt.. Heb dit stukje gemaakt in verschillende lessen xd.]

[ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 14:33 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Rikki Madeleine Beck

Hij gromt zacht, maar het gaat al snel over in zacht gelach. Met zijn hand streelt hij zacht over mijn jurkje omlaag en ik kijk hem met grote ogen aan, nadat ik naar adem gehapt heb.
    "Word het dan ook niet eens tijd dat jij daar ook ervaring in krijgt?" vraagt hij zachtjes en met en lachje. Hij streelt weer zacht omhoog, tot mijn opluchting. Ik word me namelijk opnieuw erg bewust van het bloed dat er daarnet was en het schrijnende gevoel tussen mijn benen. Met zijn wijsvingers streelt hij zacht en speels langs de zijkant van mijn borst.
    "Ik wil je daar met alle plezier mee helpen." fluistert hij met een lachje. Ik schud gelijk met mijn hoofd en duw zijn hand van mijn lichaam weg. Mijn lichaam reageert wel op zijn aanraking, terwijl ik dat echt niet verwacht had.
    "Nee, dat lijkt me alles behalve een goed idee, Nathan." zeg ik er op. "Misschien een andere keer, maar niet nu, oké?" Ik kijk hem recht aan, een beetje afkeurend en teleurgesteld.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Ze schudde gelijk haar hoofd en duwde mijn hand weg van haar lichaam.
    'Nee, dat lijkt me alles behalve een goed idee, Nathan,' zei ze daarop. 'Misschien een andere keer, maar niet nu, oké?' vroeg ze. Ze keek mij recht aan, een beetje afkeurend en teleurgesteld. Ik kon me niet zo snel bedenken waarom. Lichtjes knikte ik maar op haar woorden. Waarom was ik toch zo gek om aldoor te luisteren. Was het andersom, dan was de kans groot dat ze alsnog door was gegaan.
    'Niet dat ik iets van plan was,' mompelde ik zachtjes. 'Dat was mijn hele doel. Jou er lekker naar maken, maar als nog verder niets doen.'

Rikki Madeleine Beck

"Niet dat ik iets van plan was." mompelt hij zacht nadat hij licht geknikt heeft op mijn woorden. "Dat was mij hele doel. Jou er lekker aar maken, maar als nog verder niets doen." verklaard hij.
    "Dat is het probleem ook niet... Het is nu gewoon niet het juiste moment om alweer aan zulke dingen te beginnen, mijn lichaam wilt nog niet." antwoord ik zacht. "Andere keer is het echt goed hoor."

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Dat is het probleem ook niet... Het is nu gewoon niet het juiste moment om alweer aan zulke dingen te beginnen, mijn lichaam wilt nog niet,' antwoordde ze zacht. 'Andere keer is het echt goed hoor.' Hoe vaak zou het nog gebeuren dat ik er aan werd herinnerd wat ik aanrichtte. Ik wou opstaan en weglopen. Een flink stuk te gaan lopen, maar hier zou ik niet echt bepaald ver komen. Ik drukte een klein kusje op haar voorhoofd om vervolgens mijzelf om te draaien.
    'Eventjes,' fluisterde ik zachtjes en trok vervolgens mijn knieën op.

Rikki Madeleine Beck

Hij drukt een klein kusje op mijn voorhoofd en draait zichzelf dan om. Verbaasd kijk ik naar zijn rug, had ik het dan toch maar moeten toelaten?
    "Eventjes." fluisert hij zacht en hij trekt zijn knieën op.
    "Oké." fluister ik, wat bezorgd, terug. Ik zucht zachtjes en ga mijn rug liggen. Waardoor zou het komen? Ik vouw mijn armen over mijn buik heen en sluit mijn ogen. Doordat het lekker warm is, begin ik langzaam aan weg te sukkelen.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

'Oké,' fluisterde ze wat bezorgd terug en ik hoorde haar zachtjes zuchtten. Ze bewoog en ik dacht even dat ze uit bed ging, maar dat deed ze niet. Ik beet op mijn lip en bleef zo een tijdje liggen. De ademhaling van Rikki hoorde ik langzaam aan zwaarder worden. Ik fronste, draaide mij om en keek naar een Rikki die in slaap was gevallen. Ik glimlachte en bleef op mijn zij zo liggen zodat ik naar haar kon kijken. Ik boog eventjes naar voren.
    'Hou van jou,' fluisterde ik zachtjes bij haar oor en drukte vervolgens voorzichtig een kusje op haar wang.

Rikki Madeleine Beck

"Hou van jou." hoor ik zacht bij mijn oor en voel iets bij mijn wang. Slaperig open ik mijn ogen een stukje en ik zie dat het Nathan is. Nu moet ik wel glimlachen.
    "Hou ook van jou." zeg ik zacht en een beetje schor terug. Ik ben een beetje slaperig en wrijf in mijn ogen. "Ben ik soms in slaap gevallen?" vraag ik aan hem.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Lichtjes schrok ik toen ze haar ogen slaperig open deed. Toen ze mij zag begon ze te glimlachen.
    'Hou ook van jou,' zei ze zacht en een beetje schor en wreef toen in haar ogen. Lichtjes werd ik rood om haar woorden.
    'Ben ik soms in slaap gevallen?' vroeg ze aan mij waarop ik knikte. Met vingers ging ik zachtjes over haar wang heen, maar al gauw trok ik hem al weer terug.
    'Sorry dat ik je hem wakker gemaakt,' fluisterde ik zacht. 'Je mag verder slapen. Ik blijf hier als je dat wilt.'

Rikki Madeleine Beck

Nathan knikt op mijn vraag en streelt dan zacht met zijn vingers over mijn wang heen, wat kleine tintelingen achter laat. Helaas stopt hij al veel te snel weer.
    "Sorry dat ik je heb wakker gemaakt." fluistert hij zacht. "Je mag verder slapen. Ik blijf hier als je dat wilt." Ik glimlach lichtjes en draai me terug op mijn zij.
    "Nee, ik hoef niet te slapen. Ik was alleen in slaap gevallen omdat het hier zo comfortabel is, denk ik." antwoord ik hem. "Trouwens, ik leef al de hele dag in een droom dus daarvoor hoef ik niet te slapen." Ik giechel zachtjes en druk een kus op zijn wang.

Your make-up is terrible

Nathan Deleon

Lichtjes glimlachte ze en ze draaide zich terug op haar zij.
    'Nee, ik hoef niet te slapen. Ik was alleen in slaap gevallen omdat het hier zo comfortabel is, denk ik,' antwoordde ze. 'Trouwens, ik leef al de hele dag in een droom dus daarvoor hoef ik niet te slapen,' giechelde ze zachtjes en drukte een kus op mijn wang. Even sloot ik mijn ogen, bloosde iets meer en glimlachte toen tevreden.
    'Jouw woorden zijn zo lief,' zei ik zacht en opende mijn ogen weer. Mijn blik liet ik over haar heen glijden en glimlachte weer tevreden. 'Als je wilt douchen vanwege het bloed, dan moet je dat doen, dat weet je toch?' vroeg ik toen aan haar.

Rikki Madeleine Beck

Hij sluit zijn ogen en bloost iets als ik hem een kus heb gegeven. Daarna glimlacht hij tevreden, het maakt mij ook tevreden.
    "Jouw woorden zijn lief." zegt hij zacht. Dan opent hij zijn ogen weer en laat hij zijn blik over mij heen glijden. Daarna glimlacht hij opnieuw tevreden, waar ik van moet blozen en mijn ogen neersla. Ik kan niemand herinneren die mijn lichaam wist te waarderen.
    "Als je wilt douchen vanwege het bloed, dan moet je dat doen, dat weet je toch?" vraagt hij. Ik kijk hem verbaasd aan en knipper even. Het schaamrood stijgt naar mijn wangen.
    "Eh... oké... Ik was het eigenlijk een beetje vergeten." mompel ik en haal lichtjes mijn schouders op. "Wil je mee als ik dat ga doen?" vraag ik dan.

Your make-up is terrible