• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en kuste mij zacht voordat ze antwoord gaf.
    'Natuurlijk, ik ben niet degene die steeds weggaat hoor,' zei ze plagerig en kuste mij terug. Wat afwezig antwoordde ik hem. 'Ik blijf, voor zolang het mogelijk is,' beloofde ze waarna ze me weer kuste. Zachtjes lachte ik een beetje en drukte mijzelf wat meer tegen haar aan.
    'Dank je,' zei ik wat gebroken. Half ging ik op haar liggen en gaf kleine kusjes over haar gezicht. 'Het spijt me dat ik telkens wegga.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en drukt zichzelf wat meer tegen mij aan, een prettig gevoel.
    "Dank je." zegt hij was gebroken. Hij gaat half op mij liggen en geeft kleine kusjes over mijn gezicht, wat mij zacht laat giechelen. "Het spijt me dat ik telkens wegga." zegt hij en ik kijk hem serieus aan.
    "Het is je allang vergeven hoor. Zo vaak ga je nou ook weer niet weg." Ik druk een klein kusje op zijn neus erna. "Maak je nou maar geen zorgen. Je kan ook niet ver weg dus ik zal je altijd terugvinden."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Het is je allang vergeven hoor. Zo vaak ga je nou ook weer niet weg,' zei ze en ze drukte een kleine kusje op mijn neus. 'Maak je nou maar geen zorgen. Je kan ook niet ver weg dus ik zal je altijd terugvinden.' Lichtjes knikte ik op haar woorden. Ze had gelijk. Al zouden we elkaar willen ontwijken, we komen elkaar wel elke dag hier tegen. Het leek mij onmogelijk om elkaar hier niet meer te zien. Zacht zuchtte ik en legde mijn hoofd neer op haar borst.
    'Je hebt gelijk,' fluisterde ik zacht. Zacht streelde ik met mijn vingers over haar andere borst heen en ging af en toe langzaam over haar tepel heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes op mijn woorden. Daarna zucht hij zacht en legt hij zijn hoofd op mijn borst neer. Als ik adem, gaat zijn hoofd lichtjes op en neer.
    "Je hebt gelijk." fluisterd hij zacht. Zacht streelt hij met zijn vingers over mijn andere borst heen en gaat af en toe langzaam over mijn tepel heen, die direct sijf word. Elke keer als hij eroverheen streelt, gaat er een rilling van genot door mij heen. Mijn ademhaling word zwaarder en ik sluit mijn ogen.
    "Natuurlijk, ik heb altijd gelijk." fluister ik hees.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde haar tepel gelijk verstijven. Een glimlach sierde mijn gezicht, maar ik wist wel dat het eigenlijk niet veel betekende. Haar lichaam wou het dan wel, maar dat betekende niet dat zij het zelf ook wou. Bij die gedachte verdween mijn glimlach al gauw. Zachtjes zuchtte ik weer en liet mijn hand stil liggen op haar borst, met mijn pols op haar tepel.
    'Natuurlijk, heb ik altijd gelijk,' fluisterde ze hees. Heel lichtjes glimlachte ik om hoe haar stem klonk.
    'Ik vind je leuk,' fluisterde ik zacht, als of het een geheim was. 'Meer dan leuk en het leukste daarvan is dat jij mij ook leuk vind.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik vind het jammer als hij zijn hand stil legt op mijn borst, met zijn pols op mijn tepel, maar ik hou me stil, ik zeg niets. Ik wacht af tot hij iets zegt.
    "Ik vind je leuk." fluistert hij, alsof het een geheim is. "Meer dan leuk en het leukste daarvan is dat jij mij ook leuk vind." Ik giechel zachtjes en open mijn ogen weer. Mijn hand laat ik speels over zijn arm gaan.
    "Ik vind jou ook meer dan leuk." antwoord ik er op, mijn stem klinkt nog altijd hees. Ik sluit mijn ogen weer en heb een enorm brede glimlach op mijn gezicht staan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes giechelde ze en ik voelde haar hand speels over mijn arm heen gaan. Zachtjes lachte ik.
    'Ik vind jou ook meer dan leuk,' antwoordde ze op mijn woorden. Haar stem klonk nog steeds hees. Ik merkte dat mijn wangen rood werden. Lang leve de duister. Ik ging iets omhoog, keek naar Beck en zag gesloten ogen en brede glimlach. Zachtjes gaf ik haar beide ogen een klein kusje en drukte daarna zachtjes mijn lippen op die van haar.
    'Ik vind dat zo leuk om te horen,' fluisterde ik zacht. 'Voelt zo speciaal. Ik wil niet hoe het voelt als jij die andere woorden durf te zeggen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel hem bewegen naast mij maar ik hou mijn ogen gesloten. Ik voel op mijn beide ogeen klein kusje, daar zijn lippen zacht op die van mij en ik kus hem zacht terug.
    "Ik vind dat zo leuk om te horen." fluistert hij zacht. "Voelt zo speciaal. Ik wil niet hoe het voelt als jij die ander woorden durft te zeggen." Ik giechel zachtjes maar nerveus. Ik wil hem nog geen hoop geven daarmee.
    "Dan sterf je vast van speciaalheid, gekkie." antwoord ik daarom maar wat lacherig. Ik open mijn ogen weer en probeer mijn ogen aan het duister te laten wennen, Nathans omtrekken worden alweer duidelijk voor mij.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes giechelde ze. Een glimlach kwam weer op mijn gezicht.
    'Dan sterf je vast van speciaalheid, gekkie,' antwoordde wat lacherig. Ik zag haar ogen openen en ik lachte weer zachtjes en knikte.
    'Hmm, ik kan het niet meer dan eens zijn ermee,' zei ik met een klein lachje. Zachtjes beet ik op haar lip en trok er toen zachtjes aan. Ik liet het los en ging weer naast haar liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm, ik kan het niet meer dan eens zijn ermee." zegt hij met een klein lachje. Hij bijt zacht op mijn lip en trekt er zacht aan, wat ervoor zorgt dat mijn ademhaling aanzienlijk versterkt. Daarna laat hij hem weer los en gaat hij weer naast mij liggen. Ik staar voor mij uit met mijn versnelde ademhaling.
    "Hoe doe je dat toch..." vraag ik hem ademloos. "Mij zo snel opwinden, met zo'n simpel gebaar. Ik begrijp het niet."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hoe doe je dat toch...' vroeg ze ademloos. Ik had haar snelle ademhaling al gehoord. 'Mij zo snel opwinden, met zo'n simpel gebaar.' Ik draaide mijzelf om op mijn zij en bekeek Beck haar lichaam.
    'Jij en je lichaam zijn die aanrakingen nog niet gewend,' zei ik met een klein glimlachje. 'Volgens mij komt het daardoor.' Met mijn vingers ging ik zachtjes en speels over haar buik heen en tussen haar borsten door. Heen en weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij draait zichzelf om en bekijkt mij en mijn lichaam. Ik word rood en word me heel erg bewust van mijn iets te dunne lichaam, botten die lelijk uitsteken, kleine borsten en spillebenen.
    "Jij en je lichaam zijn die aanrakingen nog niet gewend." zegt hij met een klein glimlachje. "Volgens mij komt het daardoor." Met zijn vinger gaat hij speels en zacht over mijn buik heen en weer tussen mijn borsten doen, steeds opnieuw. Ik ril onder zijn aanraking.
    "Ben jij de aanrakingen dan wel gewend?" vraag ik verward. "Hebben ze op jou niet zoveel invloed, word jij niet zo snel opgewonden als ik?" Ik snap het niet, het lijkt helemaal niet zo te zijn...


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ben jij de aanrakingen dan wel gewend?' vroeg ze verward. 'Hebben ze op jou niet zo veel invloed, word jij niet zo snel opgewonden als ik?' vroeg ze. Ik dacht na hoe ik het ging beantwoordde, rolde op mijn rug en keek omhoog naar het plafond.
    'Ik ben er helemaal niet aan gewend,' biechtte ik zachtjes op. 'Ik had sex en dit soort dingen meestal om de verkeerde bedoelingen. Enige wat ik erbij voelde waren klappen omdat ik moest ophouden, maar het hield mij niet tegen.' Ik ging recht op zitten met mijn rug naar Beck toe. 'Aanrakingen zoals hoe jij bij mij doet heb ik nog niet zo heel vaak gevoeld.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lijkt na te denken, rolt op zijn rug en kijkt naar het plafond.
    "Ik ben er helemaal niet aan gewend." biecht hij zacht op. "Ik had sex en dit soort dingen meestal om de verkeerde bedoelingen. Enige wat ik erbij voelde waren klappen omdat ik moest ophouden, maar het hield mij niet tegen." Hij gaat recht op zitten met zijn rug naar mij toe. Ik bijt op mijn lip, ik kan het me nog altijd niet voorstellen. Net zoals Nathan vechtend of iets dergelijks. Hij is zo lief, voorzichtig en teder...
    "Aanrakingen zoals hoe jij bij mij doet heb ik nog niet zo heel vaak gevoeld." Ik knik lichtjes, terwijl hij het niet kan zien.
    "Wonderbaarlijk hoe jij dan zo veranderd bent. Nu ren je weg als je bang bent dat je te ver gaat. Je bent zo teder, zo lief. Ik zie jou zulke dingen gewoon niet doen, weet je zeker dat je dit gedaan hebt?" vraag ik zacht en leg mijn hand op zijn rug. "Hoe zou het zijn om het ruig te doen?" vraag ik me hardop af.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wonderbaarlijk hoe jij dan zo veranderd bent. Nu ren je weg als je bang bent dat je te ver gaat. Je bent zo teder, zo lief. Ik zie jou zulke dingen gewoon niet doen, weet je zeker dat je dit gedaan hebt?' vroeg ze zacht en ik voelde haar hand op mijn rug terecht komen. 'Hoe zou het zijn om het ruig te doen?' vroeg ze toen opeens. Ik gaf geen antwoord. Ik wou daar geen antwoord opgeven. Ik zweeg. Ik haalde mijn schouders alleen maar op. Ik wou er eerlijk gezegd wel antwoord op geven en na een tijdje deed ik dat ook uiteindelijk.
    'Als je dat zo graag wilt uitvinden, dan mag je daarvoor iemand anders voor uitzoeken,' zei ik zachtjes en keek vervolgens omlaag naar mijn handen. 'De meeste die het ruig willen doen kennen volgens mij geen nee.. Althans.. Ik kende geen nee..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you