• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    "Niet liegen bek." zegt hij nadat hij lacherig met zijn hoofd geschud heeft en erna een klein kusje op mijn neus drukt. "Ik heb je wel door. Eerst zeg je dat ik niet te veel mag praten over hoe fijn ik het voel om jouw naakte lichaam aan te voelen en vervolgens verberg jij je bovenlichaam." zegt hij en hij sluit zijn armen om mij heen om mij zacht tegen hem aan te drukken. Ik slik eventjes, met mijn hoofd schud ik nu net niet.
    "Jij bent schattig Beck." fluistert hij en ik maak protesterende geluidjes. "Zeg maar hoe jij nu verder wilt douchen. Hoe zou jij het nu verder willen zonder dat jij je ongemakkelijk gaat voelen?" vraagt hij en ik zucht even.
    "Het zou als eerste een stuk minder ongemakkelijk worden als jij niet meer denkt dat ik mezelf voor je verberg en dan ook linkt aan wat ik zeg." zeg ik met een klein lachje, alsof het heel grappig is. "En ik denk dat ik mezelf maar eens ga wassen. Wil jij ook?" vraag ik terwijl ik al een fles met douchegel van het rekje af vis.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Het zou als eerste een stuk minder ongemakkelijk worden als jij niet meer denkt dat ik mezelf voor je verberg en dan ook linkt aan wat ik zeg,' zei ze met een klein lachje, maar ik vond het nou niet bepaald grappig. 'En ik denk dat ik mezelf maar eens ga wassen. Wil jij ook?' vroeg ze terwijl ze al een fles met douchegel van het rekje af viste.
    'Voor wie verberg jij je dan wel?' vroeg ik lichtelijk nieuwsgierig. 'Volgens mij is hier verder niemand. En wassen? Ik weet het niet. Ben beetje lui in die dingen. Ik blijf wel heel lang staan zodat alles er gewoon uit zijn eigen af word gespoeld.' Ik glimlachte eventjes erom.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Voor wie verberg jij je dan wel?" vraagt hij nieuwsgierig. "VOlgens mij is hier verder niemand. En wassen? Ik weet het niet. Ben beetje lui in die dingen. Ik blijf wel heel lang staan zodat alles er gewoon uit zijn eigen af word gespoeld." Hij glimlacht even erom en ik grinnik geforceerd. Ik spuit wat van het spul op mijn handen en begin mijn lichaam in te zepen.
    "Ik verberg me voor niemand hoor, Nathan. Het was gewoon een reflex op het naakt zijn in een ongemakkelijke situatie denk ik." zeg ik tegen hem. "En jij hebt ook geen bloed op je, dus jij mag lui zijn en gewoon eronder blijven hangen. Dat is anders." maak ik er vervolgens een grapje van. Ik prik hem in zijn borst voordat ik zorgvuldig en een beetje beschaamd tussen mijn benen begin te wassen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Stiekem keek ik toe hoe Beck haar eigen lichaam ging inzepen.
    'Ik verberg me voor niemand hoor, Nathan. Het was gewoon een reflex op het naakt zijn in een ongemakkelijke situatie denk ik,' zei ze tegen mij en ik glimlachte. Dus ze verborg zich als nog.. Toch? 'En jij hebt ook geen bloed op je, dus jij mag lui zijn en gewoon eronder blijven hangen. Dat is anders,' zei ze toen vervolgens om er een grapje van te maken. Ze prikte mij in mijn borst en begon toen tussen haar benen te wassen. Ik had haar al een paar keer ongemakkelijk gemaakt.
    'Ik wacht wel even om het hoekje van de douche,' vertelde ik haar en glimlachte vriendelijk naar haar. 'Roep maar als ik weer kan komen,' vervolgde ik. Ik tilde haar kin zachtjes op zodat ik haar gezicht zag. Zachtjes drukte ik een kusje op haar lippen en ging toen weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wacht wel even om het hoekje van de douche." vertelt hij en glimlacht vriendelijk. "Roep maar als ik weer kan komen." vervolgt hij en ik kijk wat verbaasd op. Hij tilt mijn kin zacht op zodat hij me aan kan kijken. Zacht drukt hij een kusje op mijn lippen en gaat dan weg. Ik laat een klein, opgelucht zuchtje horen. Ik ben blij dat hij zo lief reageerd, ik heb waarschijnlijk wel even iets voor mezelf nodig.
    "Dank je wel." mompel ik nog zacht. Ik ga verder met mijn grondige schoonmaak, veel harder en ruwer dan nodig is. Als het allang schoon is, voel ik me op de één of andere manier alsnog vies. Ik spoel mezelf af en zeep mezelf nog eens in, van top tot teen. Ik was zelfs mijn haar opnieuw. Ik zucht zacht als ik dit allemaal nog eens herhaal. Ik voel me erg raar, in de war. Uiteindelijk besluit ik te stoppen, het heeft toch geen zin.
    "Ik ben klaar hoor." roep ik naar Nathan. Ik zet een grote glimlach op mijn gezicht. "Kom je er nog bij om onder de douche te staan voor je vanzelf schoon word of niet?" vervolg ik. Ik snap niet wanneer ik zo goed ben geworden in de schijn ophouden. Misschien toen ik nog op straat was, elke keer dat ik deed alsof, om niet zwak over te komen. Dit zal wel net zoiets zijn.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dank je we,' hoorde ik haar nog zacht mompelen. Ik glimlachte alleen maar en wachtte geduldig af. Echt prettig was het niet om in je naakie ergens te gaan staan wachten. Enige wat ik hoorde was het water dat kletterde. Mijn ogen sloot ik even en dacht eventjes dat zelfs voor een klein momentje eventjes weg dommelde.
    'Ik ben klaar hoor,' hoorde ik haar roepen. Ik wreef in mijn ogen en kwam om het hoekje vandaan. 'Kom je er nog bij om onder de douche te staan voor je vanzelf schoon word of niet?' vervolgde ze. Zachtjes lachte ik en liep naar haar toe. Mijn ogen vielen op haar benen die wat rood gekleurd waren. Had ze hard wreven..?
    'Ik wil dat wel,' zei ik met een glimlachje en kwam weer bij haar staan onder de douche. 'Is het water trouwens niet te heet?' vroeg ik toen voor de zekerheid. 'Of had je niet opgelet met hoe hard je wreef?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem zachtjes lachen als hij op mij af loopt. Zijn blik dwaalt af naar mijn benen en mijn blik gaat mee, ik ontdek dat ze wel erg rood zijn geworden.
    "Ik wil dat wel." zegt hij met een glimlachje en hij voegt zich weer bij mij onder de douche. "Is het water trouwens niet te heet Of had je niet opgelet met hoe hard je wreef?" vraagt hij. Ik word een beetje rood waarna ik mijn blik af wend.
    "Hm, mijn benen worden meestal rood als ik te lang onder warm water sta. Misschien is het wel een combinatie van alles." vertel ik vervolgens met een glimlachje aan hem, zo overtuigend mogelijk. Ik veeg wat natte haren aan de kant.
    "Niets ergs, denk ik toch."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze werd een beetje rood en wendde daarna haar blik af.
    'Hm, mijn benen worden meestal rood als ik te lang onder warm water sta. Misschien is het wel een combinatie van alles,' vertelde ze met een glimlachje aan mij. Ik fronste iets. Als dat de waarheid was, waarom wendde ze dan haar blik af?
    'Niets ergs, denk ik toch,' zei ze nadat ze wat natte haren aan de kant had geveegd. Ik keek haar fronsend en niet begrijpend aan.
    'Hmm, als jij het zegt,' zei ik aarzelend. Als ze nu loog, zou ze dan vaker hebben gelogen? Ik beet even op mijn lip en dwong mijzelf om te stoppen met denken. 'Zullen we er zo onderuit gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hj kijkt mij fronsend en niet begrijpend aan terwijl ik blijf glimlachen.
    "Hmm,als jij het zegt." zegt hij aarzelend, waarna hij op zijn lip bijt. Ik krijg het gevoel dat hij me niet helemaal gelooft. "Zullen we er zo onderuit gaan?" vraagt hij dan waarop ik zacht grinnik.
    "Als jij al bent schoon gespoeld met je luiheid, vind ik het best hoor." antwoord ik dan. Ik prik hem opnieuw zachtjes in zijn zij aan beide kanten van zijn lichaam waarbij ik een beetje gespeeld giechel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Als jij al bent schoon gespoeld met je luiheid, vind ik het best hoor,' antwoordde ze na zacht te hebben gegrinnikt. In mijn beide zijden prikte ze zachtjes en giechelde gespeeld. Zacht lachte ik afwezig en haalde haar handen bij mij weg.
    'Niet doen,' zei ik met een klein glimlachje. Ik deed de kraan uit en haalde uit een kast twee handdoeken. Één gaf ik aan Beck en de ander deed ik bij mijzelf om de middel. 'Ik ga vast terug, tot zo,' zei ik met een glimlachje tegen haar. Ik viste mijn boxer van de grond, liep de badkamer uit en ging op weg naar mijn kamer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht maar afwezig en haalt dan zijn handen bij mij weg.
    "Niet doen." zegt hij met een klein glimlachje. Hij doet de kraan uit en haalt uit de kast twee handdoeken, waarvan hij er ééntje aan mij geeft. Die van hem maakt hij vast om zijn middel, ik sla die van mij om mijn schouders heen en probeer me op te warmen van de plotselinge kou, nu de kraan uit is.
    "Ik ga vast terug, tot zo." zeg thij met een glimlachje. Hij vist zijn natte boxer van de grond en gaat de badkamer uit. Ik kijk hem verbaasd na, waarom gaat hij zo plotseling, zonder mij weg. Hij zei dat hij bij me zou blijven!
    "Tot zo." mompel ik, vooral tegen de deur aan. Daarna zucht ik, begin ik mezelf ruw af te drogen en wikkel mijn haar in mijn handdoek. Ik merk dat ik niet meer bloed, gelukkig maar want dat betekend dat ik niet ongesteld ben. Daar heb ik weinig zin in, ook omdat we dan aan anti-concenptie moeten denken.
    Daarna ren ik de gang over in mijn nakie, met mijn onderbroek en jurkje in mijn hand. In mijn kamer pak ik een schone onderbroek die ik aantrek. De meeste normale zijn nu wel op, ik heb daar zo weinig van. Ik bijt op mijn lip als ik deze doorschijnende boxer met allemaal metalen ringetjes aantrek. Ik haal de handdoek van mijn hoofd af en begin mijn haar zorgvuldig door te kammen, wat nogal wat werk is. Daarna doe ik het in een hoge paardenstaart. Ik trek het jurkje weer aan, besluit ik toch maar weer richting Nathan te gaan. Hij heeft mijn bh nog. Zuchtend stap ik mijn kamer uit en loop ik naar hem toe, waar ik zonder te kloppen open doe.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 23:44 ]


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar nog wat mompelen, maar ik hoorde haar niet. Ik liep gelijk door mijn kamer en sloot de deur achter mij dicht. Ik ging op bed zitten en ging met mijn handen door mijn haar. Ik was verward. Ik moest blij weten dat alles goed ging. Het douchen ging zonder problemen en Beck had nergens pijn, maar toch klopte er gewoon iets niet.. Ik kwam er alleen maar niet achter wat dat was. Ik droogde mij wat vluchtig af en toverde een boxer te voorschijn die ik gelijk aan trok. Ik viste een broek en een shirt uit die ik ook aan deed. Terwijl ik bezig was met aankleden hoorde ik de deur open gaan. Ik was klaar met aankleden en draaide mijzelf om naar de deuropening waar ik Beck zag staan. Nu pas drong het tot mij door wat ik gezegd had. Beschamend keek ik omlaag.
    'Sorry dat ik wegging,' zei ik zachtjes. 'Ik dacht.. afdrogen.. aankleden.. ik dacht dat je dat het liefst in je eentje wou doen.. Ik weet het niet. Ik dacht niet na. Nou eigenlijk wel, te veel, maar dat doet er nu eventjes niet toe. Ik dacht niet na over de dingen waar ik over na moest denken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan draait zich compleet aangekleed naar mij om, hij kijkt beschamend omlaag.
    "Sorry dat ik wegging." zegt hij zacht. "Ik dacht.. afdrogen.. aankleden.. ik dacht dat je dat het liefst in je eentje wou doen.. Ik weet het niet. Ik dacht niet na. Nou eigenlijk wel, te veel, maar dat doet er nu eventjes niet toe. Ik dacht niet na over de dingen waar ik over na moest denken." Ik ben allang blij dat hij het beseft en besluit er niets van te zeggen omdat ik weet hoe rot hij zich gaat voelen door dit soort dingen. Ik stap de kamer in en sluit de deur achter mij.
    "Het is niet zo erg hoor. Ik kan mezelf inderdaad wel alleen afdrogen en aankleden." Ik glimlach naar hem. "Trouwens, mijn bh en mijn panty en schoenen liggen hier nog." grinnik ik vervolgens. Ik kijk wat ongemakkelijk om mij heen en ga dan op het ene bed zitten, niet goed wetend wat ik moet doen of wat Nathan wilt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Het is niet zo erg hoor. Ik kan mezelf inderdaad wel alleen afdrogen en aankleden,' zei ze nadat ze mijn kamer in was gekomen en de deur had gesloten. Ik keek haar aan en zag een glimlach op haar gezicht. 'Trouwens, mijn bh en panty en schoenen liggen hier nog,' grinnikte ze vervolgens. Wat ongemakkelijk keek ze om har heen en ging dan op het ene bed zitten. Even keek ik haar aan en beet een beetje op mijn lip. Ik keek vervolgens over vloer om op zoek te gaan naar haar spulletjes. 1 voor 1 pakte ik ze op en legde ze naast haar neer op bed. Daarna ging ik op mijn eigen bed zitten.
    'En nu?' vroeg ik zacht. Op de 1 of ander manier voelde ik me nu nogal ongemakkelijk.

    [Cijfers typ ik niet vol uit.. Te lui om te zoeken hoe je die ' op de e krijg.. Hoe ik het normaal doe wil niet, dan krijg ik; 'e'e'e'e'e'e]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha okay, is niet erg hoor.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij even aan en bijt op zijn lip. Dan verdwijnt zijn blik naar de vloer en begint hij mijn spullen te zoeken, die hij één voor één pakt en naast mij op het bed legt. Daarna gaat hij op zijn eigen bed zitten.
    "En nu?" vraagt hij zacht. De ongemakkelijke sfeer is duidelijk voelbaar. Ik haal mijn schouders op, doe de bovenkant van mijn jurkje iets omlaag zodat ik mijn zwarte bh weer aan kan trekken. Het bandje doet pijn als het de bijtplek van Nathan raakt, waardoor ik het bandje aan de kant schuif voordat ik mijn jurkje weer aandoe.
    "Weet ik niet." mompel ik als antwoord.


    Your make-up is terrible