• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.



    Nathan Deleon

    Ze zuchtte zachtjes, maar haar mondhoeken krulden alsnog omhoog.
    'Je bent onmogelijk,' murmelde ze. 'Je bent vast gestopt met een reden. Hou er dan gewoon mee op, je hoeft toch niet pers'e te roken of wel?' vroeg ze aan mij en keek mij serieus aan. Ik bleef haar aankijken en haalde mijn schouders toen op.
    'Niet pers'e, maar dat betekent niet dat ik het helemaal niet mag.. Net zoals dat ik gestopt ben, dat betekent toch niet dat ik ook niet af en toe mag? Echt een reden had ik niet toen ik ging stoppen, ook niet toen ik begon. Nieuwsgierig naar hoe het was denk ik.. Leuk tijdverdrijf. Alleen nadeel dat de geur overal in blijft hangen en het zoenen is wat minder lekker... Misschien stopte ik daarom.. Ik weet het niet meer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ah okay.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft mij aan kijken en haalt dan zijn schouders op.
    "Niet persé, maar dat betekent net dat ik het helemaal niet mag... Net zoals dat ik gestopt ben, dat betekent toch niet dat ik ook niet af en toe mag? Echt een reden had ik niet toen ik ging stoppen, ook niet toen ik begon. Nieuwsgierig naar hoe het was denk ik... Leuk tijdverdrijf. Alleen nadeel dat de geur overal in blijft hangen en het zoenen is wat minder lekker... Misschien stopte ik daarom... Ik weet het niet meer." Ik kijk weer op naar Nathan, ik weet nog precies wanneer en waarom ik mijn eerste sigaret rookte.
    "Als je geen reden had om te beginnen, hoef je het nu ook niet meer." zeg ik koppig. "En je weet toch dat je levensverwachtingen gelijk stijgen zodra je stopt? Dus het heeft wel nut als je nu niet meer rookt, ook al zijn je longen verrot." Ik weet er dan wel veel over, maar dat betekent niet dat ik ga stoppen. Het is iets om me aan vast te houden, iets wat me minder heimwee geeft.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Als je geen reden had om te beginnen, hoef je het nu ook niet meer,' zei ze koppig. 'En je weet toch dat je levensverwachtingen gelijk stijgen zodra je stopt? Dus het heeft wel nut als je nu niet meer rookt, ook al zijn je longen verrot.' Ik fronste naar haar. Waarom stopte zij dan niet? Ik zuchtte. Eigenlijk had ik dat wel verwacht. De meeste mensen die roken gaan anderen advies geven om niet te roken, terwijl ze zelf vertikken om te stoppen.
    'Hoezo hoef ik het nu ook niet? Het is lekker, dat wist ik nog niet voordat ik ermee begon. Alles maar een beetje uit proberen. Dan kom je er vanzelf achter wat je wel en niet lekker vind. Waarom stop jij eigenlijk niet? Dan stijgt jouw levensverwachtingen ook gelijk en kan ik nog langer met je leven!' Ik glimlachte vriendelijk naar haar. 'Zullen we zo weer lopen?' vroeg ik toen aan haar om van onderwerp te veranderen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan fronst naar mij en zucht dan uiteindelijk.
    "Hoezo hoef ik het nu ook niet? Het is lekker, dat wist ik nog niet voordat ik ermee begon. Alles maar een beetje uit proberen. Dan kom je er vanzelf achter wat je wel en niet lekker vind. Waarom stop jij eigenlijk niet? Dan stijgt jouw levensverwachtingen ook gelijk en kan ik nog langer met je leven!" Hij glimlacht naar mij en ik moet zacht lachen. "Zullen we zo weer lopen?" vraagt hij dan. Ik knik en sta al op.
    "Jahoor, ik vind het prima." zeg ik op het lopen. "En ik wil niet stoppen, ik heb geen reden om te stoppen. Ik moest ook al stoppen met drugs, sigaretten zijn nu mijn enige uiting en houvast. Daarbij, vrouwen leven sowieso langer dan mannen dus je hebt niets te vrezen." grijns ik en ik kijk Nathan triomfantelijk aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jahoor, ik vind het prima. En ik wil niet stoppen, ik heb geen reden om te stoppen. Ik moest ook al stoppen met drugs, sigaretten zijn nu mijn enige uiting en houvast. Daarbij, vrouwen leven sowieso langer dan mannen dus je hebt niets te vrezen,' grijnsde ze en keek mij toen triomfantelijk aan. Ik schudde lachend mijn hoofd en stom vervolgens op.
    'Maar het is bewezen dat mannen langer leven als ze een vrouw hebben, maar vrouwen leven weer langer als ze vrijgezel blijven. Kom, dan gaan we lopen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lachend met zijn hoofd en staat vervolgens ook op.
    "Maar het is bewezen dat mannen langer blijven leven als ze een vrouw hebben, maar vrouwen leven weer langer als ze vrijgezel blijven. Kom, dan gaan we lopen." Ik knik en pak zijn hand vast.
    "We kunnen ook gewoon kijken wie het eerste kanker krijg." lach ik dan, al weet dat ik dat mijn lichaam al in zoverre beschadigd is dat het wel niet zo lang zal duren. Toch doe ik er gewoon luchtig over, mijn gezondheidsproblemen gaan hem nog niets aan. Ik wiebel onze handen heen en weer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte en pakte mijn hand vast. Mijn vingers liet ik verstrengelen in die van haar.
    'We kunnen ook gewoon kijken wie het eerste kanker krijg,' lachte ze en liet onze handen wiebelen, heen en weer. Zacht lachte ik en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Zullen we dat maar even achterwegen laten Beck? Pakt het verkeerd uit dan hebben we niet zo lang meer te leven en eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten. Ik zei wel, alles uitproberen, maar sommige dingen hoeven nu niet gelijk,' lachte ik zachte en ging zachtjes met mijn duim over haar hand wrijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij heeft onze vingers verstrengeld en lacht zacht waarna hij met zijn hoofd schud.
    "Zullen we dat maar even achterwegen laten Beck? Pakt het verkeerd uit dan hebben we niet zo lang meer te leven en eerlijk gezegd zit ik daar niet op te wachten. Ik zei wel, alles uitproberen, maar sommige dingen hoeven nu niet gelijk." zegt hij zacht lachend. Ik haal lichtjes mijn schouders op en hij wrijft zacht met zijn duim over mijn hand.
    "Ik bedoelde ook niet nu, maar gewoon in de toekomst... Dan zien we vanzelf wie het langst leeft." mompel ik tegen hem. "Ik ben helemaal niet van plan om dat verkeerd uit te laten pakken en snel dood te gaan hoor, echt niet." vervolg ik dan snel en ik glimlach naar Nathan. Op een slofferig tempo lopen we rond.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik bedoelde ook niet nu, maar gewoon in de toekomst... Dan zien we vanzelf wie het langst leeft,' mompelde ze tegen mij. 'Ik ben helemaal niet van plan om dat verkeerd uit te laten pakken en snel dood te gaan hoor, echt niet,' vervolgde ze al gauw met een glimlach en op een slofferig tempo liepen we rond. Ik knikte lichtjes, maakte mijn hand los en sloot die toen om haar middel heen.
    'Ik zou bijna denken dat ik hier voor de lol ben,' zei ik met een klein lachje. 'Bijna zou ik vergeten waarvoor ik hier werkelijk zit.' Ietsjes drukte ik haar tegen mij aan om een kusje te drukken op haar haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes, maakt zijn hand los en sluit de vervolgens om mijn middel heen.
    "Ik zou bijna denken dat ik hier voor de lol ben." zegt hij met een klein lachje. "Bijna zou ik vergeten waarvoor ik hier werkelijk zit. "Hij drukt me iets tegen zich aan en drukt een kusje op mijn haar. Ik glimlach en zucht dan zachtjes.
    "Mooi, dat mag je van mij ook wel vergeten." grinnik ik. Ik steek opnieuw een sigaret op, ik heb er teveel gemist vandaag en dat merk ik wel aan mijn humeur. "Trouwens, Nathan." begin ik dan. "Wat zou er gebeuren als wij weg zouden lopen? Ik heb het hier eigenlijk wel weer gezien."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Mooi, dat mag je van mij ook wel vergeten,' grinnikte ze en ze stak weer een sigaret op. Zachtjes lachte ik, maar dat ging over in een zuchtje. 'Trouwens, Nathan,' begon ze en ik keek haar nieuwsgierig aan. 'Wat zou er gebeuren als wij weg zouden lopen? Ik heb het hier eigenlijk wel weer gezien.' Ik lachte naar haar en schudde mijn hoofd iets.
    'Hmm, er zijn verschillende mogelijkheden,' zei ik met een glimlachje en ik somde de mogelijkheden eerst op in mijn hoofd voordat ik ze hard op zei. 'Het kan lukken, het kan falen, maar het kan ook zo zijn dat we beginnen en we zo falen dat we niet meer doorgaan ermee. Het kan ook lukken, maar dat ze ons dan gaan zoeken en ons vinden.. Maar dan valt het weer onder falen.. Maar je wou dus weglopen? Hoe wou je dat dan gaan doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nadat ik het heb voorgesteld, lacht hij naar me en schud hij met zijn hoofd.
    "Hmm, er zijn verschillende mogelijkheden." zegt hij met een glimlache en hij lijkt er echt over na te denken. "Het kan lukken, het kan falen, maar het kan ook zo zijn dat we beginnen en we zo falen dat we niet meer doorgaan ermee. Het kan ook lukken, maar dat ze ons dan gaan zoeken en ons vinden.. Maar dan valt het weer onder falen.. Maar je wou dus weglopen? Hoe wou je dat dan gaan doen?" Ik grinnik zacht.
    "Hm, misschien kunnen we dan toch maar beter voorlopig hier blijven, voordat we weer van elkaar gescheiden raken. Dat zou niet zo leuk zijn." antwoord ik met een klein lachje en neem nog eens een lang trekje, die ik tot diep in mijn longen voel. Als ik hem uitblaas, kucht ik even. Stomme longen... "Vind je niet dan?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hm, misschien kunnen we dan toch maar beter voorlopig hier blijven, voordat we weer van elkaar gescheiden raken. Dat zou niet zo leuk zijn,' antwoordde ze met een klein lachje en nam toen een lang trekje. Wanneer ze het uitblies volgde er gekuch. 'Vind je niet dan?' vroeg ze waarop ik gelijk knikte. Ik stond even stil en trok haar flink tegen mij aan.
    'Daar ben ik het helemaal mee eens. Buiten om dat ik het hier nu ook wel gezien heb vind ik dit veel fijner dan ergens zitten en dat ik jou niet heb.' Een klein kusje drukte ik op haar lippen en ging weer naast haar staan met mijn arm om haar middel. 'Ik zit er echt niet op te wachten om van jou te worden gescheiden,' mompelde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt gelukkig gelijk en staat stil, waarna hij mij flink tegen zich aan trekt.
    "Daar ben ik het helemaal mee eens. Buiten om dat ik het hier nu ook wel gezien heb vnd ik dit veel fijner dan ergens zitten en dat ik jou niet heb." zegt hij en hij drukt een klein kusje op mijn lippen, waarna hij weer naast mij gaat staan en zijn arm om mijn middel houd. "Ik zit er echt niet op te wachten om van jou te worden geschreiden." mompelt hij zachtjes. Ik word rood en glimlach.
    "Ik ook echt niet. Aan het begin dacht ik, het is leuk voor even maar nu... En ik ken je pas twee dagen. Volgens mij gebruik jij je slechte mannencharmes op mij waardoor ik hopeloos verliefd word!" lach ik zacht. Ik sla mijn arm ook om zijn middel heen en druk mezelf een beetje tegen zijn zijkant aan. "Maar ik vind het niet erg, denk ik. Je bent leuk genoeg om op te vallen. Dat is heel wat, ik ben kieskeurig aangezien jij de eerste bent waarvan ik dat zeg." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ook echt niet. Aan het begin dacht ik, het is leuk voor even maar nu... En ik ken je pas twee dagen. Volgens mij gebruik jij je slechte mannencharmes op mij waardoor ik hopeloos verliefd word!' lachte ze zacht. Ik keek haar aan. Slechte mannencharmes? Ze sloeg haar arm om mijn middel heen en ze drukte zichzelf een beetje tegen mijn zijkant aan. 'Maar ik vind het niet erg, denk ik. Je bent leuk genoeg om op te vallen. Dat is heel wat, ik ben kieskeurig aangezien jij de eerste bent waarvan ik dat zeg,' grinnikte en mijn wangen werden rood.
    'Door die lieve woorden krijg ik helemaal geen zin meer in het lopen,' lachte ik zachtjes. Ik stopte met lopen, ging voor haar staan en sloeg mijn beide armen om haar heen. 'Ik wil dan niets liever dan mijn armen zo houden. Je bent zo leuk en stiekem dacht ik eerst, leuke uitdaging.. Kijken hoe lang het duurde voordat ik je zo ver kreeg,' zei ik zacht en keek beschamend omlaag. 'Maar ik zeg er wel gelijk bij, voordat ik ook maar één kleding stuk bij je uit deed, was die gedachte al gauw weg. Toen wou ik het omdat ik je ook echt leuk begon te vinden, anders deed ik het niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you