• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Mag ik een knuf? D:]

    Nathan Deleon

    Even keek ik toe hoe ze haar schouder ophaalde en haar bh aan ging doen, maar zodra ik de bijt plek weer zag wendde ik mijn blik af. Vanuit een ooghoek kon ik gewoon zien dat ze er last van had. Ik slikte en beet op mijn lip.
    'Weet ik niet,' mompelde ze als antwoord. Ik keek haar weer aan, maar het duurde een tijdje voordat ik een antwoord gaf.
    'Sorry dat ik je zo gebeten heb,' zei ik zacht. Ik stond op, liep naar haar toe en ging heel zachtjes met mijn vinger over het stof heen van haar jurkje dat bovenop de bijtplek zat. 'Zullen we anders een stukje lopen?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Even naar buiten, kan dat? Wil jij ook naar buiten? Je mag van mij wel een vest lenen als het te koud is. In de klerenkast liggen er vast wel een paar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Natuuuurlijk! -dikke knuf-]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij aan en het duurt even voordat hij antwoord geeft of tenminste iets zegt.
    "Sorry dat ik je zo gebeten heb." zegt hij zacht. Dan staat hij op, loopt hij naar me toe en gaat hij zacht met zijn vinger over de stof waar de bijtplek zit. Er schiet een pijnscheut door mijn schouder, maar ik laat niets merken.
    "Zullen we anders een stukje lopen?" vraagt hij zacht. "Even naar buiten, kan dat? Wil jij ook naar buiten? Je mag van mij wel een vest lenen als het te koud is. In de klerenkast liggen er vast wel een paar." Ik zucht zacht.
    "Ik vind het prima. Maar ik heb het niet zo snel koud hoor." antwoord ik, waarna ik mijn gescheurde panty weer aan begin te trekken en daarna mijn schoenen aandoe. "Ik denk dat wat frisse lucht wel lekker is, doet ons vast goed." glimlach ik terwijl ik alles aan het aantrekken ben.


    Your make-up is terrible

    [Yee, dankjewel. Je hebt zeker ook niet toevallig aspirines bij je?]

    Nathan Deleon

    'Ik vind het prima. Maar ik heb het niet zo snel koud hoor,' antwoordde ze waarna ze haar gescheurde panty aan trok en vervolgens haar schoenen. 'Ik denk dat wat frisse lucht wel lekker is, doet ons vast goed,' glimlachte ze terwijl ze nog bezig was met haar dingen aan doen. Ik knikte op haar woorden en wachtte geduldig af tot ze klaar was. Voor de zekerheid haalde ik toch een vest uit de kast, voor het geval dat. Vriendelijk glimlachte ik naar Beck en stak mijn hand naar haar uit zodra ze klaar was.
    'Ik denk dat je gelijk heb, dat is eerlijk gezegd ook de reden waarom ik naar buiten wil.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Heel veel paracetamol.]

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan haalt toch een vest uit de kast, ik hoop voor zichzelf. Ik kan heus wel voor mezelf zorgen. Dan lacht hij vriendelijk naar mij en steekt hij zijn hand uit, die ik wat aarzelend toch aanneem. Ik ben blij als zijn hand warm aanvoelt in de mijne.
    "Ik denk dat je gelijk heb, dat is eerlijk gezegd ook de reden waarom ik naar buiten wil." zegt hij en nu glimlach ik een beetje naar hem.
    "Slimme jongen ben je." grinnik ik daarna een beetje plagerig en ik knijp zacht in zijn hand. "Laten we dan maar gaan." Ik loop met hem naar de deur, die ik openmaak. Ik laat hem voor gaan.


    Your make-up is terrible

    [;o Give me!]

    Nathan Deleon

    'Slimme jongen ben je,' grinnikte ze een beetje plagerig nadat ze had geglimlacht. Zacht kneep ze in mijn hand waardoor ik glimlachte. 'Laten we dan maar gaan.' Ik knikte en ze liep al naar de deur en ik volgde haar. Ze opende deur en liep mij voorgaan. Toen Beck mijn kamer uit was sloot ik de deur. Mijn vest deed ik aan, maar sloot hem niet. De mouwen stroop ik al gauw omhoog. Ik pakte Becks hand weer en liep met haar mee naar buiten.
    'Ik heb zin,' glimlachte ik en keek toen eventjes naar Beck. 'Jij ook?' vroeg ik aan haar. 'Zullen we dan weer naar het gras gaan en daar gaan zitten? Of wou je dit keer gewoon op een bankje?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als ik ook de kamer uit ben, sluit Nathan de deur achter ons. Hij doet zijn vest aan, maar sluit deze niet. De mouwen stroopt hij al snel helemaal op. Ik ben blij dat hij hem zelf aantrekt en niet voor mij meeneemt. Hij pakt mijn hand vast en we lopen naar buiten.
    "Ik heb zin." glimlacht hij en kijkt dan naar mij. "Jij ook? Zullen we dan weer naar het gras gaan en daar zitten? Of wou je dit keer gewoon op een bankje?" Ik haal mijn schouders op, alsof ik het niet weet. Ik weet het eigenlijk ook niet zo goed. Het gras lijkt me zo... intiem op het moment.
    "Ik neem overal genoegen mee." antwoord ik met een klein glimlachje. "Wat vind jij leuker, gras of een bankje? Ik vind beide best..." Ik bijt even op mijn lip als ik dat zeg en de herinneringen aan seks zich opdringen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze haalde haar schouders op.
    'Ik neem overal genoegen mee,' antwoordde ze met een klein glimlachje. 'Wat vind jij leuker, gras of een bankje? Ik vind beide best...' Ze beet op haar lip en ik fronste iets. Dan herinnerde ik mij dat wij tweetjes op die plekken vanochtend seks hadden gehad. Ik dacht eventjes na en liep met haar een totaal andere kant op dan naar het gras of het bankje.
    'We gaan gewoon iets nieuws op zoeken,' zei ik met een glimlach. 'Misschien zit er een verborgen speeltuin,' grapte ik zachtjes en hoopte dat zij er ook om kon lachen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik kijk een misdaad programma en een moordenaar heet Deleon. Het is echt gebeurd hahaha.]

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan fronst iets, lijkt na te denken over zijn keuze maar loopt dan een heel andere kant op. Het bankje en het gras zijn beide op heel andere plekken.
    "We gaan gewoon iets nieuws op zoeken." vertelt Nathan dan met een glimlach. "Misschien zit er een verborgen speeltuin." grapt Nathan zacht en ik grinnik wat geforceerd.
    "Tsja, wie weet." antword ik zacht. "Zal ik je dan duwen als je op de schommel zit?" vraag ik iets plagerig. Mijn huid tintelt nog een beetje van het wassen, geen eens een naar gevoel.


    Your make-up is terrible

    [Waarom komt Nathan telkens in zulke dingen terecht D: Laatst ook al ja bij iets anders, alleen dan zijn voornaam.. Ehm ik zal na het eten even stukje schrijven.. Nu nog ff school ding afmaken dan hoef ik dat vanavond niet te doen,]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nathan Deleon

    'Tsja, wie weet,' antwoordde ze zacht. 'Zal ik je dan duwen als je op de schommel zit?' vroeg ze iets plagerig. Ik lachte zacht en bewoog onze handen heen en weer.
    'Nee! Jij gaat op mijn schoot zitten, dan hou ik je goed vast en schommelen we samen,' zei ik met een glimlachje. Ik liet haar hand los en schoof die toen rond haar middel. Zachtjes trok ik haar tegen mij aan. 'Wil je me eerlijk vertellen hoe zeer die bijtplek doet?' vroeg ik zacht aan haar. 'Ik weet dat hij zeer doet. Ik zie dat aan je en ook toen ik er lichtjes overheen ging.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en beweegt onze handen heen en weer, waardoor ze licht schommelen.
    "Nee! Jij gaat op mijn schoot zitten, dan hou ik je goed vast en schommelen we samen." zegt hij met een glimlachje. Ik lach er zachtjes om, de manier waarop hij het zo onbezorgd brengt is geweldig, alsof we hier voor niets zitten en doodnormaal zijn. Dan laat hij mijn hand los en schuift die rod mijn middel. Zacht trekt hij me tegen zich aan en ik glimlach licht.
    "Wil je me eerlijk vertellen hoe zeer die bijtplek doet?" vraagt hij zacht. "Ik weet dat hij zeer doet. Ik zie dat aan je en ook toen ik er lichtjes over heen ging." Ik kijk hem lichtjes verbaasd aan door die vraag en zucht zachtjes.
    "Het doet wel een beetje pijn, maar niet echt heel erg hoor." antwoord ik, met een uitgestreken gezicht waarna ik begin te glimlachen en om mij heen kijk. "Ik zie hier alleen geen schommels, jij wel dan?" vraag ik om een ander onderwerp aan te snijden. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel leugens verteld en ik doe het niet eens voor mezelf.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lichtjes verbaasd keek zij mij aan en zacht zuchtte ze.
    'Het doet wel een beetje pijn, maar niet echt heel erg hoor,' antwoordde ze met een uitgestreken gezicht en begon toen te lachen en ze keek om haar heen. 'Ik zie hier alleen geen schommels, jij wel dan?' vroeg ze en het onderwerp was weer veranderd. Ik volgde haar voorbeeld van net en keek toen ook om mij heen.
    'Nee.. Het ziet er in dit gedeelte ook niet echt uit dat er een speeltuin zou kunnen staan,' zei ik en zonder te waarschuwen tilde ik haar op. Met één arm achter haar rug en de ander onder haar knieën.
    'Maar jij bent er,' glimlachte ik en draaide toen voorzichtig een rondje. 'En jij bent echt veel en veel beter dan een speeltuin.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Gelukkig begint Nathan ook om zich heen te kijken nadat ik dat heb gedaan.
    "Nee... Het ziet er in dit gedeelte ook niet echt uit dat er een speeltuin zou kunnen staan." zegt hij en zonder te waarschuwen tilt hij me op, één arm achter mijn rug en de andere onder mijn knieën. Hierdoor slaak ik een gilletje, vooral om de verrassing, ik had het echt niet verwacht.
    "Maar jij bent erg." glimlacht hij en hij draait voorzichtig een rondje. "En jij bent echt veel en veel beter dan een speeltuin." Ik giechel zachtjes en verlegen en sla mijn armen om zijn nek heen.
    "Nathan, je bent echt de geweldigste persoon die ik ooit ontmoet heb." verklaar ik. "Maar... Ik heb een beetje hoogtevrees, wil je me zometeen weer neerzetten?" vraag ik vervolgens met een zacht lachje. Ik hou mijn armen stevig om hem heen geklemd en kijk hem recht aan, ik durf niet naar beneden te kijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes giechelde ze en verlegen sloeg ze haar armen om mijn nek heen.
    'Nathan, je bent echt de geweldigste persoon die ik ooit ontmoet heb,' verklaarde ze en mijn wangen werden gelijk rood. 'Maar... Ik heb een beetje hoogtevrees, wil je me zometeen weer neerzetten?' vroeg ze vervolgens met een zacht lachje. Haar armen hield ze stevig om mij heen geklemd en keek mij recht aan. Ik glimlachte met mijn wangen nog steeds rood. Ik knikte, drukte mijn lippen zachtjes op die van haar terwijl ik haar voorzichtjes liet zakken zodat ze weer kon staan.
    'Hmm, het was wel leuk om je zo vast te houden,' fluisterde ik zachtjes verlegen. 'Maar jij mag nu kiezen waar we heen gaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht naar mij met zijn rode wangen. Hij knikt, drukt zijn lippen zacht op die van mij terwijl hij me voorzichtig laat zakken. Als mijn voeten de grond raken, ben ik behoorlijk opgelucht.
    "Hmm, het was wel leuk om je zo vast te houden." fluistert hij verlegen. "Maar jij mag nu kiezen waar we heen gaan." Ik giechel zachtjes.
    "Ik vond het ook leuk hoor." antwoord ik zacht, waarna ik zijn hand vast pak. "En we gaan... Die kant op." zeg ik tegen hem waarna ik hem meesleur, een stukje naar rechts. Als het goed is, staat daar ook een bankje...
    "Hé, weet jij trouwens waar mijn sigaretten zijn?" vraag ik dan aan hem.


    Your make-up is terrible