• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij buigt zich opnieuw naar mij toe om een paar kleine kusjes op mijn gezicht te geven.
    "Ik ben niet zo gemeen en plagerig als jou." zegt hij met een klein lachje. "Kusjes en knuffels en zacht gewrijf over onschuldige lichaamsdelen, dat is het enige wat ik bij jou in je slaap zou gaan doen, meer niet." Ik maak wat zachte, lachende en protesterende geluidjes.
    "Jaaaa, houd jezelf dat maar voor, alsof jij zo braaf bent Nathan." lach ik zacht. "En ik ben helemaal niet gemeen en plagerig! Ik ben lief!" ga ik daarna tegen hem in en ik trek een prillipje waarna ik hem met zielige, grote ogen aan kijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Kleine, zachte, lachende protesterende geluidjes kwamen bij haar vandaan, wat mij deed laten lachen.
    'Jaaaa, houd jezelf dat maar voor, alsof jij zo braaf bent Nathan,' lachte ze zacht. 'En ik ben helemaal niet gemeen en plagerig! Ik ben lief!' zei ze daarna waardoor ik iets harder begon te lachen, al helemaal toen ze haar pruillipje op trok en haar grote, zielige ogen. Ik schudde mijn hoofd en keek haar lachend aan.
    'Je bent niet goed wijs!' zei ik lachend en boog weer voorover om vervolgens mijn lippen op die van haar te drukken. 'En ja hoor, jij bent lief Beck. Je bent geweldig! Je bent apart, raar en dat maakt jou zo geweldig! Het leuke daarvan is, dat jij helemaal van mij bent!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht alleen maar om mijn woorden en erna lacht hij alleen nog maar harder. Daarna blijft hij me lachend aan kijken, terwijl ik zo zielig mogelijk terug kijk.
    "Je bent niet goed wijs!" zegt hij lachend en buigt weer voorover om vervolgens zijn lippen op die van mij te drukken, waardoor ik gelijk stil ben en stop met zielig doen. "En ja hoor, jij bent lief Beck. Je bent geweldig! Je bent apart, raar endat maakt jou zogeweldig! Het leuke daarvan is, dat jij helemaal van mij bent!" Ik grinnik zachtjes.
    "Je vergeet nog dat ik helemaal niet goed wijs ben, weet je nog. Misschien ben ik wel een enge moorderenares, weet jij veel." antwoord ik lachend. "Je weet niet eens echt waarom ik hier zit, misschien verleid ik mannen wel om ze te vermoorden, doe ik elke keer alsof ik een onschuldige maagd ben." Ik grinnik zacht waarna ik weer een nieuwe sigaret opsteek en die in mijn mondhoek zet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je vergeet nog dat ik helemaal niet goed wijs ben, weet je nog. Misschien ben ik wel een enge moorderenares, weet jij veel,' antwoordde ze lachend en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Je weet niet eens echt waarom ik hier zit, misschien verleid ik mannen wel om ze te vermoorden, doe ik elke keer alsof ik een onschuldige maagd ben,' grinnikte ze zacht en stak weer een sigaret op. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en pakte haar sigaret af.
    'Je hebt nog maar net je vorige op,' zei ik met een klein lachje. 'Hmm en het maakt mij niet uit of je een moordenares bent. Ik heb me laatste dagen dan wel leuk beleefd.' Ik keek even naar het sigaret, haalde mijn schouders op en nam toen een klein trekje. Ik kreeg het gevoel alsof ik nooit was gestopt en alles voelde natuurlijk aan voor mij. Met een zuchtje blies ik de rook weer uit. 'Wanneer ben je van plan om mij te vermoorden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud opnieuw lichtjes met zijn hoofd en pakt dan mijn sigaret af. Ik kijk hem beledigd aan en trek mijn mond tot een streep.
    "Je hebt nog maar net je vorige op." verklaart hij met een lachje, maar ik vind dat geen goede reden om hem af te pakken. "Hmm en het maakt mij niet uitof je een moordenares bent. Ik heb me de laatste dagen dan wel leuk beleefd." Hij kijkt naar de sigaret, haalt zijn schouders op en neemt een klein trekje. Ik kijk met grote ogentoe hoe hij de rook met een zuchtje uitblaast.
    "Wanneer ben je van plan om mij te vermoorden?" vraagt hij. Ik schiet overeind, pak de sigaret snel tussen zijn vingers vandaan en buig terug naar beneden. Nu houd ik hem stevig tussen mijn vingers geklemd, ik neem een lang trekje.
    "Als jij mijn sigaret nog eens afpakt en ervan durft te roken!" antwoord ik vinnig. "Ik denk dat ik je nog even bewaar. Er zijn hier weinig mannen en jij bent goed in bed." verklaar ik dan met een klein glimlachje, allemaal heel serieus alsof ik het ook echt meen. Ik ben normaal gezien volgens mij geen persoon om bang voor te zijn, hoewel ik erg agressief kan worden. Maar sterk ben ik niet echt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schoot overeind, pakte de sigaret gauw uit mijn vingers en ging weer liggen. Een lang trekje nam ze ervan. Hmm, het was net lekker.
    'Als jij mijn sigaret nog eens afpakt en ervan durft te roken!' antwoordde ze vinnig. 'Ik denk dat ik je nog even bewaar. Er zijn hier weinig mannen en jij bent goed in bed,' verklaarde ze met een klein glimlachje. Ik fronste iets, boog voorover en omklemde mijn vingers om haar hand waar ze haar sigaret in had.
    'En dan?' vroeg ik zachtjes aan haar. 'Wat gebeurd er als ik hem afpak en ervan rook? Ik vond het namelijk wel lekker,' vervolgde ik. Ik draaide haar hand iets zodat ik nu gemakkelijk een trekje kon nemen, maar ik deed verder nog niets. 'Ga ik er dan als nog aan Beck?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij fronst iets, buigt voorover en omklemd zijn vingers om mijn hand waar ik de sigaret in vast heb.
    "En dan? Wat gebeurd er als ik hem afpak en ervan rook? Ik vond het namelijk wel lekker." vervolgt hij. Hij draait mijn hand zo dat hij nu gemakkelijk een trekje kan nemen maar hij doet verder nog niets. Ik probeer hem wel tegen te werken, maar ik sta machteloos tegen zijn kracht. "Gaik er dan als nog aan Beck?" Ik kijk hem zo kil en dodelijk uit, dat elke emotie uit mijn ogen verdwenen is.
    "Nu meteen." antwoord ik met een stem die even kil en emotieloos is als mijn ogen, die hem nog altijd strak aan blijven kijken. "Als ik jou was, zou ik nu meteen mijn hand loslaten." vervolg ik op een dreigende toon, ik schrik bijna van mijn eigen toon.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Kil keek zij mij aan, al haar emoties waren verdwenen uit haar ogen.
    'Nu meteen,' antwoordde ze met een stem dat net zo kil en emotieloos was. 'Als ik jou was, zou ik nu meteen mijn hand loslaten,' vervolge ze op een dreigende toon waar ik lichtelijk van schrik. Haar hand liet ik niet los, maar draaide hem wel weer gewoon.
    'En waarom kan Beck niet delen?' vroeg ik zachtjes terwijl ik ietsjes dichterbij haar kwam. 'Mag ik niet eens één klein trekje?' vroeg ik met een klein lachje en drukte vervolgens mijn lippen op die van haar terwijl mijn greep om haar hand verslapte en later haar hele hand los niet. Mijn hand liet ik langs haar arm glijden en zo naar haar zij toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij laat mijn hand alsnog niet los, maar laat hem wel normaal draaien.
    "En waarom kan Beck niet delen?" vraagt hij zacht terwijl hij dichterbij komt. "Mag ik niet eens één klein trekje?" vraagt hij met een klein lachje en hij drukt zijn lipen op die van mij, terwijl zijn greep op mijn hand verslapte en uiteindelijk mijn hele hand los laat. zijn hand glijd langs mijn arm naar mijn zij toe. Ik hou mijn lippen op elkaar gedrukt en kus hem niet terug. Met mijn vrije hand duw ik hem zelfs van mij af.
    "Nathan hou op." zeg ik serieus. "Ik meen het. Je krijgt niets, echt niet. Anders ben je werkelijk de klos." Ik beweeg de sigaret terug naar mijn mond en neem opnieuw een trekje terwijl mijn gezicht, die redelijk wit geworden is, serieus staat en mijn ogen er behoorlijk leeg uit zien.
    "Hou gewoon op."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar lippen hield ze op elkaar en deed niet, sterker nog ze duwde mij zelfs van haar af!
    'Nathan hou op,' zei ze serieus en ik keek haar verbaasd aan. 'Ik meen het. Je krijgt niets, echt niet. Anders ben je werkelijk de klos.' Ze bewoog de sigaret terug naar haar mond en nam opnieuw een trekje. Haar gezicht liet mij schrikken. Wit.. en haar ogen waren behoorlijk leeg.
    'Hou gewoon op.' Verbaasd bleef ik haar aankijken en knikte toen lichtjes. Gauw boog ik weer naar haar toe om een klein kusje op haar wang te geven.
    'Sorry,' mompelde ik zachtjes bij haar oor voordat ik omhoog kwam. 'Ik had je hint al begrepen. Ik wou er alleen een klein spelletje van maken denk ik.. Mag ik vragen waarom je nu zo bent?' vroeg ik voorzichtig. 'Waarom zijn die sigaretten zo belangrijk voor je?' Met mijn hand begon ik weer afwezig over haar been te wrijven. 'Je gezicht.. Je ogen.. Ze zijn zo anders. Wil je het mij vertellen? alsjeblieft?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan blijft mij verbaasd aankijken en knikt dan lichtjes. Hij buigt snel weer naar mij toe om mij een klein kusje op mijn wang te geven, wat mij nog verbaasd.
    "Sorry." mompelt hij zacht bij mijn oor voor hij weer overeind komt. "Ik had je hint al begrepen. Ik wou er alleen een klein spelletje van maken denk ik... Mag ik vragen waarom je nu zo bent? Waarom zijn die sigaretten zo belangrijk voor je?" vraagt hij voorzichtig en hij begint weer, maar dit keer afwezig, over mijn been te wrijven. "Je gezicht... Je ogen... Ze zijn zo anders. Wil je het mij vertellen? Alsjeblieft?"
    "Mijn sigaretten zijn helemaal niet belangrijk voor mij." is het enige antwoord dat ik geef. Ik trek mijn benen van zijn schoot af en ga recht op op het bankje zitten. Mijn sigaret heb ik binnen no-time opgerookt en ook nu gooi ik het filter met het gouden olifantje er op ergens neer. Mijn ogen blijven dezelfde lege blik afgeven, al kijk ik niet meer naar Nathan. Ik zeg ook geen woord meer, ik blijf stil.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Mijn sigaretten zijn helemaal niet belangrijk voor mij,' was het enige antwoord dat zij gaf. Verbaasd keek ik naar de benen die van mijn schoot af gingen. Beck ging rechtop zitten en rookte haar sigaret binnen een no-time op. Het filter gooide ze ergens neer. Ik keek naar Beck met haar leeg staande blik. Ik verwachtte dat ze nog ging praten, maar dat deed ze niet. Ik vroeg mijzelf af wat ik moest doen. Voorzichtig legde ik mijn hand op haar knie en kneep er zachtjes in voordat ik mijn hand weer terug trok.
    'Ik wil je geloven, maar je gedrag zo net overtuig je woorden niet. Kan je aan mij je gedrag van net uitleggen? Misschien heb ik het gewoon verkeerd opgevat en gedroeg je om heel anders zo,' vroeg ik zacht en keek haar vragend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    We blijven allebei stil, tot Nathan zijn hand op mijn kne leg en er zacht in knijpt. Dan trekt hij zijn hand weer terug en ik zucht zachtjes.
    "Ik wil je geloven, maar je gedrag zo net overtuigt je woorden niet. Kan je aan mij je gedrag van net uitleggen?" vraagt hij. "Misschien heb ik het gewoon verkeerd opgevat en gedroeg je om heel anders zo." vervolgt hij zacht en hij kijkt me vragend aan. Ik kijk hem ook aan, mijn lege blik verdwijnt langzaam aan.
    "Ik wil absoluut niet dat je rookt Nathan." zucht ik. "Je bent gestopt, ik zou het vreselijk vinden van mezelf als jij nu weer begint. Je bent net zo goed bezig. En daarbij, ik wil je al vermoorden, ik wil niet dat die sigaretten het doen." grap ik, maar ik kan het niet opbrengen om te lachen op de één of andere manier.


    Your make-up is terrible

    [Ok ik had een toetsje, dus kon niet reageren XD]

    Nathan Deleon

    Ze keek mij ook aan en ik was blij dat haar lege blik beetje bij beetje verdween.
    'Ik wil absoluut niet dat je rookt Nathan,' zuchtte ze en ik deed mijn hoofd een beetje schuin. 'Je bent gestopt, ik zou het vreselijk vinden van mezelf als jij nu weer begint. Je bent net zo goed bezig. En daarbij, ik wil je al vermoorden, ik wil niet dat die sigaretten het doen,' grapte ze, maar zelf lachte ze niet. Ik lachte daar in tegen wel zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Mijn longen zijn al verrot. Een trekje meer of minder kan geen kwaad,' zei ik schouder ophalend. 'Maar voor jou zal ik het niet meer doen, goed?' vroeg ik toen met een glimlachje. Eventjes ging ik met enkele vingers langs haar wang. 'Ik wil je weer zien lachen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Issie goed gegaan?]

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht wel, in tegenstelling tot mij en hij schud lichtjes met zijn hoofd.
    "Mijn longen zijn al verrot. Een trekje meer of minder kan geen kwaad." zegt hij schouder ophalend. "Maar voor jou zal ik het niet meer doen, goed?" vraagt hij met een glimlachje. Ik zucht zacht. Eventjes gaat hij met enkele vingers langs mijn wang, ik wil mijn hoofd wel wegtrekken maar ik doe het niet.
    "Ik wil je zien lachen." verklaart hij vervolgens. Ik zucht zachtjes maar onwillekeurig krullen mijn mondhoeken als nog omhoog, zodat hij zijn zin een beetje krijg.
    "Je bent echt onmogelijk." murmel ik. "Je bent vast gestopt met een reden. Hou er dan gewoon mee op, je hoeft toch niet persé te roken of wel?" vraag ik aan hem en ik kijk hem serieus aan. Dit keer niet kil of leeg, gewoon serieus.


    Your make-up is terrible