• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Hmm...' zei ze bedenkelijk terwijl er een speelse glimlach rond haar lippen was verschenen. 'Wat ga je doen als ik nee zeg?' vroeg ze vervolgens, wat duidelijk gespeeld was. Zachtjes lachte ik en haalde mijn schouders vervolgens op.
    'Verdrietig zijn en weglopen,' zei ik en probeerde haar zo serieus mogelijk aankijken. 'Dus, zeg alsjeblieft geen nee, want ik heb geen zin om nu weg te gaan.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en haalt vervolgens zijn schouders op.
    "Verdrietig zijn en weglopen." zegt hij en hij probeert mij zo serieus mogelijk aan te kijken. Toch zie ik een spoortje humor in zijn blik. "Dus, zeg alsjeblieft geen nee, want ik heb geen zin om weg te gaan." Ik lach zachtjes, hou mijn hoofd schuin terwijl ik hem inschat.
    "Ik geloof niet dat jij weg zou lopen." zeg ik vervolgens, als ik uitgekeken ben. "Nee, je mag geen kusjes meer geven." daag ik hem uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zachtjes en hield haar hoofd schuin terwijl zij mij aan keek.
    'Ik geloof niet dat jij weg zou lopen,' zei ze vervolgens. 'Nee, je mag geen kusjes meer geven,' daagde zij mij uit. Verbaasd keek ik haar aan en zoals ik net al zei ging ik verdrietig kijken.
    'Jouw woorden zijn niet echt bepaald lief weet je,' fluisterde ik zachtjes terwijl ik mijzelf losmaakte van haar. 'Maar ik zei dat ik weg zou lopen,' vervolgde ik, draaide mijzelf om en liep naar de deur toe. Bij de deur bleef ik staan en keek eventjes naar Beck. 'Neem jij je woorden om of kan ik gaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij verbaasd en verdrietig aan, zoals hij voorspeld had.
    "Jouw woorden zijn niet echt bepaald lief weet je." fluistert hij zacht waarna hij zich losmaakt van mij. "Maar ik zei dat ik weg zou lopen." vervolgt hij. Hij draait zichzelf om en loopt naar de deur toe. Wat onzeker bijt ik op mijn lip, waren mijn woorden dan echt niet lief? Bij de deur blijft hij staan en kijkt hij even naar mij.
    "Neem jij je woorden om of kan ik gaan." vraagt hij. Ik zucht en sla mijn armen over elkaar heen.
    "Ik neem helemaal niets terug." is mijn korte antwoord terwijl ik hem afwachtend aan blijf kijken. "Trouwens, je bent naakt." voeg ik er nog aan toe en ik lach zacht. Ondertussen vraag ik me af of hij wel echt weggaat of gewoon blijft.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte en sloeg haar armen over elkaar heen.
    'Ik neem helemaal niets terug,' zei ze terwijl zij mij afwachtend bleef aankeken. 'Trouwens, jij bent naakt,' voegde ze er nog aan toe en lachte. Ik rolde eventjes met mijn ogen, alsof ik dat niet wist! Toch lachte ik zachtjes, opende de deur en keek toen de gang door.
    'Dat weet ik en ik zie dat er niemand in de gang is en mijn kamer niet echt ver weg zit. Dus.. Ik kan gewoon lopen,' zei ik en ik glimlachte naar haar. 'En aangezien jij je woorden niet terug neemt..' Met die woorden liep ik de gang op en liep richting mijn eigen kamer. Ik ging me alleen kapot schamen als er nu wel iemand aan kwam lopen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij rolt met zijn ogen en ik bijt hard op mijn lip, ik wist niet dat het verkeerd was om te zeggen. Dan lacht hij zacht, opent hij de deur en kijkt hij de gang door.
    "Dat weet ik en ik zie dat er niemand in de gang is en mijn kamer niet eht ver weg zit. Dus... Ik kan gewoon lopen." zegt hij en hij glimlacht naar mij. "En aangezien jij je woorden niet terug neemt..." Met die woorden loopt hij de gang op, naar zijn eigen kamer. Ik kijk hem verbaasd na, waarna ik naar de deur snel en bijna uitglijd. Ik kan me nog net vast houden aan de deur opening.
    "Nathan!" zeg ik zacht. "Oké, ik neem mijn woorden terug, kom alsjeblieft terug." jammer ik naar hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde wat achter mij, maar ik besteedde er geen aandacht aan.
    'Nathan!' hoorde ik zacht. Ik stond stil, maar draaide mijzelf niet om. Ik moest bekennen dat het hier in de gang aardig koud was. 'Oké, ik neem mijn woorden terug, kom alsjeblieft terug,' jammerde ze. Een glimlach sierde mijn gezicht, maar ik liet hem al gauw weer verdwijnen voordat ik omdraaide naar haar toe.
    'Je hebt geluk dat het hier koud is,' mompelde ik iets terwijl ik naar haar toe liep. 'Het water is veel warmer!' Ik liep langs haar heen en ging weer onder de douche staan. 'Hmm, ja. Veel beter.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan is stil blijven staan in de gang, maar draait zich niet om. Uiteindelijk draait hij zich dan wel om en ik zucht opgelucht. Hij mag niet weg!
    "Je hebt geluk dat het hier koud is." mompelt hij iets terwijl hij weer naar me toe loopt. "Het water is veel water!" verbaasd kijk ik toe hoe hij langs mij heenloopt en onder de douche gaat staan. Ik sluit de deur maar achter hem en gaap hem aan.
    "Hmm, ja. Veel beter." Ik grimas raar en krab aan mijn achterhoofd. Daarna loop ik ook terug en ik kom bij hem staan, ik heb inderdaad ook kippenvel gekregen van de kou die zich buiten de douche voordoet.
    "Jij bent echt raar, weet je dat?" vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen aan hem, dankbaar voor de warme stralen die mijn lichamen opwarmen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze grimaste raar en krabde aan haar achterhoofd. Ik lachte zachtjes terwijl zij weer terug liep en bij mij kwam staan onder de douche.
    'Jij bent echt raar, weet je dat?' vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw naar mij. Ik haalde mijn schouders iets op en hield haar op een afstandje.
    'Hmm.. Nee. Ik ben niet echt raar.' Ik keek omhoog en sloot toen mijn ogen. Ik glimlachte om de stralen die op mijn gezicht terecht kwamen. 'Misschien ben jij wel raar,' mompelde ik zachtjes. Ze had gelijk, ik deed raar. Maar ik deed dat expres.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders op en houd mij met zijn lichaamstaal duidelijk op een afstandje. Ik twijfel nu of ik mijn lichaam tegen hem aan moet plakken. Uiteindelijk doe ik het niet.
    "Hmm... Nee. Ik ben niet echt raar." is zijn antwoord. Hij kijkt omhoog en sluit zijn ogen. Hij glimlacht als het warme water over zijn gezicht loopt en ik kijk zwijgend toe.
    "Misschien ben jij wel raar." mompelt hij zacht. Ik bijt op mijn lip als ik toekijk hoe het water over zijn mooie lichaam loopt. Volgens mij kan hij zo in een reclame waar het meer draait om een sexy man dan om het product. Ik vind mezelf er zo niet bij passen met mijn piercing en meerdere kleuren in mijn haar, mijn extreme uitstraling.
    "Ja, waarschijnlijk wel." antwoord ik dan. Ik ben ook raar, dat weet ik. Ik wist alleen niet dat ik zoveel zou verschillen van iemand die normaal is. Ik bijt wat onzeker op mijn lip en hou mezelf op een veilige afstand van Nathan, ook al betekend dat dat ik amper onder de stralen kom.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Het duurde eventjes voordat ze ging praten of dat lag aan mij..
    'Ja, waarschijnlijk wel,' zei ze. Ik keek haar een beetje aan en zag dat ze wat onzeker op haar lip beet en zichzelf op een veilig afstandje hield van mij. Wat veroorzaakte dat ze nog maar amper onder de stralen kwam. Zachtjes grinnikte ik.
    'Maar dat is nou ook het leuke aan jou,' fluisterde ik zacht terwijl ik wat naar haar toe boog. 'Normaal is ook saai. Kom, je wou toch douchen? Waarom sta je daar? Je staat er amper onder!' Ik zette mijn handen op haar heupen om haar vervolgens naar mij toe te trekken. 'Kijk, dit is toch veel beter?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar dat is nou ook het leuke aan jou." fluistert hij zacht nadat hij zachtjes heeft gegrinnikt en nu naar mij toe buigt. "Normaal is ook saai. Kom, je wou toch douchen? Waarom sta je daar? Je staat er amper onder!" Hij zet zijn handen op mijn heupen en trekt me dichter naar hem toe, waardoor ik er gelijk een stuk verder onder sta. Ik voel me weer zo onervaren en dom.
    "Kijk, dit is toch veel beter?" vraagt hij en ik knik wat aarzelend.
    "Ja, daar heb je wel gelijk in." antwoord ik zacht. Het water valt op mijn gezicht en ik knipper een paar keer. Mijn lange haar word opnieuw helemaal nat. Ik weet niet zo goed waar ik mijn armen moet laten, dus vouw ik ze wat onzeker over mijn bovenlichaam heen .


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, daar heb je wel gelijk in,' antwoordde ze zacht. Ik glimlachte vriendelijk naar haar en keek toe hoe ze weer nat werd gemaakt door de warme stralen. Ik fronste iets toen ze haar armen om haar bovenlichaam vouwde. Lichtjes schudde ik mijn hoofd en ontvouwde haar armen weer.
    'Zo, veel beter,' fluisterde ik zachtjes terwijl mijn wangen rood werden. Voorzichtjes veegde ik paar natte plukken haar uit haar gezicht en haalde vervolgens weer wat uitgelopen make-up bij haar gezicht weg.
    'Je kan niet goed douchen als jij je armen om je heen hebt gevouwen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud iets met zijn hoofd en ontvouwt mijn armen weer, zodat ze mijn bovenlichaam niet voor een gedeelte kunnen verbergen. Ik weet ook niet precies waarom ik het deed, vast een raar reflex op de onzekerheid die jongens met zich meebrengen.
    "Zo, veel beter." fluistert hij zacht. Als ik naar hem opkijk, zie ik dat zijn wangen rood zijn geworden. Hij veegt voorzichtig een paar natte plukken uit mijn gezicht en haalt weer wat uitgelopen make-up van mijn natte wangen af.
    "Je kan niet goed douchen als jij je armen om je heen hebt gevouwen." zegt hij vervolgens en ik glimlach lichtjes, waarna ik met mijn hoofd schud.
    "Misschien ben ik er wel heel goed in omdat ik het altijd doe." zeg ik een beetje plagerig, om te voorkomen dat hij opmerkt hoe onzeker ik kan zijn. Ik wil dat hij me ziet als de zelfverzekerde Beck, niet als een onzeker, fragiel meisje.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte lichtjes en schudde vervolgens haar hoofd.
    'Misschien ben ik er wel heel goed in omdat ik het altijd doe,' zei ze een beetje plagerig. Lacherig schudde ik lichtjes mijn hoofd.
    'Niet liegen Beck,' zei ik met een klein lachje en drukte een klein kusje op haar neus. 'Ik heb je wel door. Eerst zeg je dat ik niet te veel mag praten over hoe fijn ik het voel om jouw naakte lichaam aan te voelen en vervolgens verberg jij je bovenlichaam.' Ik sloot mijn armen om haar heen en drukte haar zachtjes tegen mij aan. 'Je bent schattig Beck,' fluisterde ik. 'Zeg maar hoe jij nu verder wilt douchen. Hoe zou jij het nu verder willen zonder dat jij je ongemakkelijk gaat voelen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you