• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik vond het ook leuk hoor,' antwoordde ze zacht nadat ze had gegiecheld en ze pakte mijn hand weer vast. 'En we gaan... Die kant op,' zei ze en ze sleurde mij mee naar rechts. Ik had geen flauw idee wat daar allemaal was, maar ik zou het vanzelf wel zien. 'Hé, weet jij trouwens waar mijn sigaretten zijn?' vroeg ze aan mij. Fronsend keek ik haar aan. Hoe moest ik nou weten waar die waren? Ik rookte niet.. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik zou niet weten hoe ik dat moet weten. Liggen ze niet op jouw kamer? of op die van mij.. Ik weet het niet. We kunnen zo gaan kijken als je wilt?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij fronsend aan en schud dan lichtjes met zjn hoofd, als een nee.
    "Ik zou niet weten hoe ik dat moet weten. Liggen ze niet op jouw kamer? Of op die van mij... Ik weet het niet. We kunnen zo gaan kijken als je wilt?" vraagt hij en ik zucht lichtjes waarna ik schud. Nathan houd me er goed vanaf, maar na een tijdje merk ik toch wel dat ik een nicotine tekort krijg.
    "Ik dacht dat jij je misschien nog kon herinneren waar ik ze als laatste neer heb gelegd. Misschien liggen ze nog wel bij het bankje." zeg ik. "Ik wil wel graag kijken ja, ik snak naar een sigaret." Er verschijnt een klein glimlachje op mijn lippen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik dacht dat jij je misschien nog kon herinneren waar ik ze als laatste neer heb gelegd. Misschien liggen ze nog wel bij het bankje,' zei ze na zacht gezucht te hebben en lichtjes te hebben geschud met haar hoofd. 'Ik wil wel graag kijken ja, ik snak naar een sigaret,' zei ze en er verscheen een klein glimlachje op haar lippen. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Het is omdat je dit je eerste dan word, anders had ik gezegd dat je mocht wachten,' zei ik met een klein lachje. Ik liet haar hand weer los en sloot mijn arm losjes om haar middel heen. 'Maar als je bij het bankje wilt kijken, dan lopen wij nu toch echt de verkeerde kant op.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en schud dan lichtjes met zijn hoofd.
    "Het is omdat dit je eerste dan word, anders had ik gezegd dat je mocht wachten." zegt hij met een klein lachje. Hij laat mijn hand los en slaat zijn arm losjes om mijn middel heen.
    "Maar als je bij het bankje wilt kijken, danlopen wij nu toch echt de verkeerde kant op." zegt hij en ik moet lachen, waarna ik ons twee gelijk omdraai me een zwieper en richting het bankje begin te lopen.
    "Yes, daar heeft u gelijk in." antwoord ik lacherig. Ik zucht opgelucht als ik van ver af het paarsige pakje zie liggen. Ik maak mezelf los uit Nathans arm en ren er op af. Ik pak het pakje, vind mijn aansteker er vlak bij en steek gelijk een sigaret op, waarna ik naar Nathan zwaai.
    "Ik heb hem!" lach ik. Daarna neem ik een diep trekje. Eindelijk beginnen mijn spieren een beetje te ontspannen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Yes, daar heeft u gelijk in,' antwoordde ze lacherig en ze had ons daarvoor met een zwieper omgedraaid en begon richting het bankje te lopen. Ze zuchtte opgelucht, maakte zich los van mij en begon te rennen naar het bankje waar een paars pakje lag. Ze stak er gelijk één op en ik lachte weer zacht.
    'Ik heb hem!' lachte ze nadat ze had gezwaaid. Daarna nam ze een diep trekje. Ondertussen was ik er ook al aan gekomen en nam plaats op het bankje. Ik wist alleen niet of ze hier wou blijven zitten. Zo net leek ze er ook al ongemakkelijk door, toch klopte ik op mijn schoot en keek met een glimlachje naar Beck.
    'Kom je zitten?' vroeg ik vriendelijk aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan komt ook aangelopen en gaat op het bankje zitten. Ik kijk er even naar als hij op zijn schoot klopt en naar mij kijkt met een glimlachje.
    "Kom je zitten?" vraagt hij vriendelijk. Ik glimlach en knik, maar ga zijlings op het bankje zitten in plaats van op zijn schoot en gooi dan mijn benen over zijn schoot heen. Mijn rug laat ik zakken zodat ik lig.
    "Ligt lekker." antwoord ik lachend terwijl ik door rook. Ik leg mijn vrije arm onder mijn hoofd neer en kijk naar de wolken die langs komen. Nouja, het is meer één grote wolk...


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en knikte, maar ging naast mij zitten en niet op mijn schoot. Ik wou vragen waarom ze daar ging zitten, maar ik kreeg mijn antwoord al. Haar benen gooide ze over mijn schoot heen en ging zelf toen liggen op het bankje met haar vrije hand onder haar hoofd.
    'Ligt lekker,' zei ze lachend en ze keek omhoog naar de wolken, wat je meer één grote wolk kon noemen. Ik lachte zacht en wreef zacht over haar benen heen.
    'Je bent me er één,' zei ik lachend. Even ging ik met mijn hand richting haar bovenbeen, maar bedacht me dat ze dat misschien nog niet fijn vond en liet mijn hand weer terug gaan naar haar onderbenen.
    'Slaap lekker alvast.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry dat het zo lang duurde... Heb weer eens ruzie.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht om mij en wrijt zacht over mijn uitgestrekte benen heen.
    "Je bent me er één." zeg thij lachend. Hij gaat met zijn hand richting mijn bovenbeen, maar voor ik er iets van kan zeggen, is zijn hand terug gedaan mijn onderbenen. Ik steek snel mijn sigaret in mijn mond en neem een flinke trek er van.
    "Slaap lekker alvast." zegt hij en ik moet er zacht om lachen, waardoor ik uiteindelijk moet hoesten vanwege de rook die nog in mijn longen zat.
    "Bedankt, maar ik ben niet echt van plan om te gaan slapen hoor." zeg ik tegen hem, met een schorre stem, waarna ik nog even kucht. "Ik ben lang niet zo'n slaapkop als jou." plaag ik hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zacht lachte ze wat al gauw hoesten als gevolg had. Gelijk keek ik haar aan om te kijken of alles wel goed ging.
    'Bedankt, maar ik ben niet echt van plan om te gaan slapen hoor,' zei ze met een schorre stem, waarna ze nog even kuchte. 'Ik ben lang niet zo'n slaapkop als jou,' plaagde ze me. Ik deed mijn armen over elkaar heen en keek beledigd voor mij uit.
    'Ben ik niet!' protesteerde ik en moest daarna al gauw lachen. Ik verschoof iets zodat ik over haar heen kon buigen. 'Vind je het dan erg dat ik een slaapkop ben?' vroeg ik dan iets onzeker. 'Moet ik langer wakker blijven?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij vouwt zijn armen over elkaar voor zijn borstkas en kijkt beledigd voor zich uit.
    "Ben ik niet!" protesteerd hij en daarna moet hij alweer lachen, wat aan toont dat hij alles behalve serieus is. Hij verschuift iets en buigt wat ver mij heen. Ik ontwijk zijn blik verder door naar de wolken te blijven kijken.
    "Vind je het dan erg dat ik een slaapkop bent?" vraagt hij en hij klinkt onzeker. "Moet ik langer wakker blijven?" Nu kijk ik hem wel aan, verbaasd welliswaar. Dan grinnik ik kort.
    "Nee joh, ik vind het helemaal niet erg. Ga jij maar lekker slapen, ik vermaak me heus wel op een andere manier." vertel ik hem met een grijsje. "Hele leuke dingen." Ik wiebel plagerig met mijn wenkbrauw, doelend op wat er eerder in het gras gebeurd is.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Eindelijk keek zij mij dan aan en niet naar de wolk. Haar gezicht stond verbaasd en ze grinnikte kort.
    'Nee joh, ik vind het helemaal niet erg. Ga jij maar lekker slapen, ik vermaak me heus wel op een andere manier,' vertelde ze mij met een grijnsje en mijn mond zakte een stukje open van verbazing. 'Hele leuke dingen.' Ze wiebelde plagerig met haar wenkbrauwen. Gelijk schudde ik mijn hoofd en prikte speels in haar zij.
    'Dacht het dus even van niet madam!' zei ik met een lachje. 'Daar krijg ik alleen maar rare dromen van en dan word ik wakker en heb ik alsnog niet goed geslapen, dat is gemeen! Maar weetje,' begon ik toen en dit keer stond er op mijn gezicht een grijnsje. 'Weet je dat ik ook leuke dingen kan gaan doen als jij slaapt?' Het betekende alleen niet dat ik het ook ging doen. Dan kreeg ze al helemaal een hartverzakking. Ik ben zo onderhand aanrakingen gewend, maar zij nog niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mond is een stukje open gezakt van verbazing en daarna schud hij hij met zijn hoofd en prikt hij speels in mijn zij, waardoor ik moet lachen en begin te kronkelen.
    "Dacht het dus even van niet madam!" zegt hij met een lachje. "Daar krijg ik alleen maar rare dromen van en dan word ik wakker en heb ik alsnog niet goed geslapen, dat is gemeen! Maar weetje." begint hij en er staat een grijnsje op zijn gezicht. Ik kijk hem wantrouwend en afwachtend aan.
    "Weet je dat ik ook leuke dingen kan gaan doen als jij slaapt?" Nu zakt mijn mond een stukje open als ik hem verbaasd aan blijf gapen. Ik kom een stukje overeind en blijf op mijn ellebogen steunen. Mijn sigaret bungelt in mijn mondhoek en ik haal hem eruit als ik begin te praten.
    "Jij grapjas!" zeg ik luid en ik begin te lachen, waarna ik mezelf weer terug laat zakken op mijn rug. "Dat zou je toch nooit doen, toch?" grinnik ik en ik steek mijn sigaret terug in mijn mond.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Nu was het haar mond die een stukje open zakte wanneer ze me verbaasd aan zat te gapen. Ze ging op haar ellebogen steunen en haalde haar sigaret uit haar mond zodra ze begon te praten.
    'Jij grapjas!' zei ze luid en ze begon toen te lachen, waarna ze zichzelf weer liet zakken op haar rug. 'Dat zou je toch nooit doen, toch?' grinnikte ze en ze stak haar sigaret weer terug in haar mond. Ik haalde mijn schouders op en keek haar mysterieus aan.
    'Weet ik niet, misschien,' zei ik zacht en kwam iets dichter bij haar. Ik drukte een klein kusje op haar wang en ging toen weer recht op zitten. 'Misschien kleine leuke dingen,' zei ik zachtjes en begon weer zacht te wrijven over haar been. 'Klein kusje of zo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan haalt zijn schouders op en kijkt mij vervolgens mysterieus aan.
    "Weet ik niet, misschien." zegt hij zacht en hij komt iets dichterbij, waarna hij een zacht kusje op mijn wang drukt en weer richt op gaat zitten. "Misschien kleine leuke dingen." zegt hij zacht en begint hij weer zacht over mijn been te wrijven. Ik frons verbaasd, dat meent hij toch niet? "Klein kusje of zo." Ik grinnik zacht.
    "Je had me beet, hoor Nathan." grinnik ik. "Heel grappig." Het klinkt niet echt alsof ik het echt heel erg grappig vind. Mijn sigaret is ondertussen op en ik werp hem de andere kant op, ergens op de tegels.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je had me beet, hoor Nathan,' grinnikte ze. 'Heel grappig.' Al liet haar stem iets anders horen. Haar sigaret gooide ze een andere kant op toen die op was. Weer boog ik naar haar toe om een paar kleine kusjes te geven op haar gezicht.
    'Ik ben niet zo gemeen en plagerig als jou,' zei ik met een klein lachje. 'Kusjes en knuffels en zacht gewrijf over onschuldige lichaamsdelen, dat is het enige wat ik bij jou in je slaap zou gaan doen, meer niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you