• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Souvenir
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Carmenta


    - Ray(mond) Benedict Taylor TheMarauders
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Avery Violet Stone Cocon


    - Blaise Wolf Hunter Cocon
    - - -
    - Ian Sadler LostMagic
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 22:48 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Maak niet uit, jij bent als nog creatiever,' besloot ze eigenwijs. Ze pakte het kostuum uit het hokje en nam die mee naar de kassa, waar ze de kassa persoontje begroette. 'Kan je lekker niets tegen in brengen.' Ze rekende gauw af en nam het plastic tasje in ontvangst. Verbaasd keek ik haar aan. 'Laten we maar weer naar huis gaan... Zeker weten dat je niet langs jou huis wilt, nu heb je geen spullen voor morgen,' zei ze daarna op een serieuze toon tegen mij terwijl ze naar buiten liep. Gelijk volgde ik haar en haalde mijn schouders iets op.
    'Dat maakt niet uit,' zei ik met een glimlachje tegen haar. 'Ik haal het morgen ochtend wel op, geen probleem,' voegde ik er aan toe, waarna ik het plastic tasje uit haar handen nam. 'Bovendien vind ik mijzelf nou niet echt bepaald creatief. Jij haalt mij vast door de war met iemand anders,' zei ik met een klein lachje. 'Hoe laat is het eigenlijk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij volgt me gelijk en haalt zijn schouders iets op. "Dat maakt niet uit." zegt hij met een glimlachje tegen me. "Ik haal het morgen ochtend wel op, geen probleem." voegt hij er aan toe, waarna hij het plastic tasje uit mijn handen neemt en ik even verbaasd daarom ben. "Bovendien vind ik mijzelf nou niet echt bepaald creatief. Jij haalt mij vast door de war met iemand anders." zegt hij met een klein lachje. "Hoe laat is het eigenlijk?"
    "Ik heb werkelijk geen idee!" antwoord ik en ik heb ook geen zin om op mijn telefoon te kijken. Het maakt me ook gewoon weinig uit nu, ik heb het leuk en daar wil ik van genieten. "Trouwens, ik vind je wel creatief, mag ik? Ik ben één van de minst creatieve personen ooit." ga ik er tegen in. "Morgen moet ik wel werken dus ik kan helaas niet helpen... Vermaak jij je eigenlijk wel als ik weg ben? Ik weet niet wat je normaal altijd doet..." ratel ik alweer, bang dat hij iets tekort komt door mij. Ik open het slot weer met het piepje en stap in de auto.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik heb werkelijk geen idee!' antwoordde ze en ze maakte ook geen aanstalten om daar achter te komen. 'Trouwens, ik vind je wel creatief, mag ik? Ik ben één van de minst creatieve personen ooit,' ging ze er tegen in. Ik lachte zacht en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Morgen moet ik wel werken dus ik kan helaas niet helpen... Vermaak jij je eigenlijk wel als ik weg ben? Ik weet niet wat je normaal altijd doet...' ratelde ze al weer verder. Ik begon weer even te lachen en gaf haar een speelse duw voordat zij haar auto weer liet piepen en erin stapte, al gauw volgde ik haar voorbeeld en lachte weer eventjes.
    'Ik red me wel,' zei ik met een gimlachje tegen haar. 'Het is niet dat ik opeens voor het eerst alleen ben, maak je maar geen zorgen. Ik ga morgen gewoon op mijn gemakje naar mijn huis toe voor mijn spulletjes en verder kijk ik het nog wel. Het is nog niet zo ver, dus er nu over nadenken hoeft ook niet.'

    -Nee even serieus, hoe laat is het daar?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Angelica Wolfe

    Hij begint weer even te lachen en geeft me een speelse duw voordat ik mijn auto van slot haal, waardoor ik ook moet lachen. "Ik red me wel." zegt hij met een gimlachje tegen me, waardoor hij me wel iets gerust stelt, maar nog niet echt veel. Ik zie het nu een beetje als mijn taak om hem te verzorgen. "Het is niet dat ik opeens voor het eerst alleen ben, maak je maar geen zorgen. Ik ga morgen gewoon op mijn gemakje naar mijn huis toe voor mijn spulletjes en verder kijk ik het nog wel. Het is nog niet zo ver, dus er nu over nadenken hoeft ook niet."
    "Oh, oké. Nou, dan zal ik je maar vertrouwen als je dat zegt." glimlach ik terug. Hierna start ik de auto weer en trek ik met een behoorlijke vaart de weg op. Ik haat het om langzaam te zijn. "Voel je je trouwens al iets beter?" vraag ik dan bezorgd en werp een korte blik op hem. Hij ziet er gewoon normaal uit, niet ziek of zo, dus ik vraag me af wat er mis is met hem. "Ik heb thuis nog wel ergens pijnstillers en zulke dingen liggen, mocht je dat nodig hebben... Misschien moet ik je zo eerst maar laten zien waar alle spullen liggen." Ik grinnik eventjes en richt me weer op de weg.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oh, oké. Nou dan zal ik je maar vertrouwen als je dat zegt,' glimlachte ze terug, daarna startte ze de auto en trok met een behoorlijke vaart de weg op. 'Voel je je trouwens al iets beter?' vroeg ze dan bezorgd en ze wierp een korte blik op mij. Een klein glimlachje schonk ik haar en knikte lichtjes. 'Ik heb thuis nog wel ergens pijnstillers en zulke dingen liggen, mocht je dat nodig hebben... Misschien moet ik je zo eerst maar laten zien waar alle spullen liggen.' Ze grinnikte eventjes en richtte zich toen weer op de weg. Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders iets op.
    'Ik neem niet zo vaak van die dingen. Nu is het nog wel uit te houden zonder.' Ik wreef een beetje in mijn oog en keek vervolgens een beetje naar buiten. 'Kan je me trouwens wat meer vertellen over je werk? Ik ben een beetje nieuwsgierig geworden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij heet met een glimlachje geknikt, dat hij zich al weer iets beter voel. Hij lacht zacht en haalt zijn schouder iets op. "Ik neem niet zo vaak van die dingen. Nu is het nog wel uit te houden zonder." zegt hij en hij wrijft een beetje in zijn oog om vervolgens naar buiten te kijken. "Kan je me trouwens wat meer vertellen over je werk? Ik ben een beetje nieuwsgierig geworden." Ik bijt eventjes op mijn lip omdat ik weet dat ik dat niet kan en trap het gaspendaal nog even iets verder in, zodat we sneller thuis zullen zijn.
    "Nee, dat kan ik niet..." mompel ik. "Het is geheim, sorry Kyle." Ik zucht eventjes en richt mezelf nu compleet op de weg. "Misschien als ik je langer ken, dat ik iets meer kan vertellen." probeer ik het een beetje goed te praten, want ik wil het hem heus wel vertellen, maar dat zou niet goed gaan. Kom op, welk zinnig mens gelooft nou dat heksen bestaan en vinden het niet absurd dat een vrouw als ik er op jaag en daar al mijn tijd aan besteed? Als ik er zo over na denk klinkt het al erg genoeg.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee, dat kan ik niet...' mompelde ze, nadat ze de auto sneller liet rijden. 'Het is geheim, sorry Kyle.' Ze zuchtte eventjes. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Misschien als ik je langer ken, dat ik iets meer kan vertellen,' vertelde ze en ik glimlachte vriendelijk naar haar.
    'Dat maak niet uit,' zei ik met hetzelfde glimlachje. Ik keek haar eventjes aan en toen naar de weg, waar haar blik ook op gericht was. 'Het leek me al logisch dat het geheim was. Een opsporingsbureau.. Lijkt me logisch dat je het dan niet mag vertellen, het gaat immers over de mensen die je opzoekt... Ze moeten wel een privacy houden... Ik heb wel respect voor je. Zulk werk lijkt me moeilijk, al helemaal als je die persoon niet kan vinden en je dat dan moet vertellen tegen de andere mensen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dat maakt niet uit." zegt hij met een glimlachje, nadat hij vriendelijk naar me geglimlacht heft. Hij kijkt even naar me en daarna naar de weg, waar ik mijn blik op gepint houd, al ben ik wel iets opgelucht door zijn woorden. "Het leek me al logisch dat het geheim was. Een opsporingsbureau... Lijkt me logische dat je htniet mag vertellen, het gaat immers over de mensen die je opzoekt... Ze moeten wel een privacy houden... Ik heb wel respecht vor je. Zulk werk lijkt me moeilijk, al helemaal als je die person niet kan vinden en dat dan moet vertellen tegen de andere mensen..."
    Ik glimlach licht en schud wat met mijn hoofd. "Je bent slim, Kyle." zeg ik rustig. "Maar nee, dat is niet moeilijk. Ik vind iedereen, echt iedereen. Ik faal niet." zeg ik tegen hem en er klinkt een kille toon door mijn stem heen, als ik denk aan al die verdomde heksen. Ik heb er zelfs al een paar vermoord, al zit ik de laatste tijd meer op het kantoor dan ik ook echt buiten veldwerk aan het doen ben, wat ik wel eens mis. Daarna glimlach ik eventjes. "Heb jij geen carrière ambities, Kyle?" vraag ik vervolgens om het onderwerp af te leiden.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Je bent slim, Kyle,' zei ze rustig, nadat ze lichtjes had geglimlacht en haar hoofd wat had geschud. 'Maar nee, dat is niet moeilijk. Ik vind iedereen, echt iedereen. Ik faal niet.' Een kille stem klonk door haar stem. Eventjes keek ik haar geschrokken aan. Iets zei mij dat er meer achter zat, maar de durf om er naar te vragen had ik niet. Eventjes glimlachte ze, waardoor ik me dan weer iets op mij gemak voelde. 'Heb jij geen carrière ambities, Kyle?' vroeg ze vervolgens aan mij. Verbaasd keek ik haar aan en om haar vragen. Ambities, had ik die? Ik haalde lichtjes mijn schouders op, keek eventjes naar Angel, maar daarna algauw weer naar voren.
    'Ik heb geloof ik geen ambities.. Ik zou niet weten wat voor.. Denk ook niet echt dat het nu nog nut heeft om ze te hebben. Bovendien, veel nuttige dingen kan ik niet echt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me verbaasd aan en haalt vervolgens lichtjes zijn schouders op. "Ik heb geloof ik geen ambities... Ik zou nie weten wat voor... Denk ook niet echt dat het nu nog nut heeft om ze te hebben. Bovenden, veel nuttige dingen kan ik niet echt." Hier door komt mijn blik uiterst verbaasd te staan en ik frons kort. Ik werp hem een korte blik toe, maar richt me vervolgens weer op de weg. We zijn ondertussen alweer bijna thuis. Hoe kan het nou komen dat hij zoiets denkt?
    "Meen je dit nou serieus, Kyle?" vraag ik verbaasd. "Zou je echt niets willen doen, iets wat je leuk vind ofzo, ook al verdient het niet geweldig. Gewoon waar je zin in hebt omdat je het leuk vind? En wie vertelt je dat je geen nuttige dingen kan?" Ik klink lichtelijk gefrustreerd omdat ik gewoon niet snap hoe het in zijn hoofd op kan komen dat hij iets niet zou kunnen. In mijn ogen is hij wel een veelbelovende jongeman. "Van mij part word je putjesschepper omdat je dat leuk vind, wat maakt dat nou uit?"


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Meen je dit nou serieus, Kyle?' vroeg Angel verbaasd. 'Zou je echt niets willen doen, iets wat je leuk vind ofzo, ook al verdient het niet geweldig. Gewoon waar je zin in hebt omdat je het leuk vind? En wie vertelt je dat je geen nuttige dingen kan?' Ze klonk lichtelijk gefrustreerd en mijn wangen werden rood van schaamte. 'Van mij part word je putjesschepper omdat je dat leuk vind, wat maakt dat nou uit?' Verbaasd keek ik haar aan, fronste iets en keek algauw weer naar de weg. Zo onderhand waren we al weer aangekomen bij haar huis, ons huis.. Dat klonk raar.. Ik zal het nog wel een tijd haar huis noemen en niet die van ons. Dit kon toch onmogelijk ook mijn huis worden? Ik rilde eventjes en stapte uit de auto zodra die stil stond. Antwoord op haar vraag gaf ik niet en frunnikte een beetje aan mijn vingers.
    'Ik eh... Zal ik.. Kan ik..' Ik ging even met mijn handen door mijn haren en bedacht eventjes wat ik zou kunnen doen, alleen maar zodat ik niet verder hoefde met dat gesprek.. Alleen er was niks wat ik kon doen.. Haar huis zag er schoon uit, de afwas was gedaan en het bed was ook al opgemaakt.. 'Hoe laat moet je morgen weg voor je werk?' vroeg ik dan maar aan haar.


    -Ik kijk naar de karakter wat ik voor Kyle had gemaakt... En dat hielp mij niet echt veel...-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik parkeer de auto netjes naast die van Alice en als ik stil sta, stapt Kyle gelijk uit. Als ik ook uit stap zie ik hoe hij aan zijn vingers frunnikt. "Ik eh... Zal ik... Kan ik..." Hij gaat even met zijn handen door zijn haren heen en ik kijk hem afwachtend aan. "Hoe laat moet je morgen weg voor je werk?" vraagt hij dan maar. Ik haal mijn schouders lichtjes op, doe de auto op slot en pak de huissleutel, waarna ik naar het huis begin te lopen.
    "Ik ga meestal rond een uur of acht weg." antwoord ik. "Ik zal nog een sleutel voor je laten maken, volgens mij heb ik geen reserves meer." vertel ik hem daarna. Ik steek de sleutel in het slot en bedenk me ondertussen dat Kyle heel veel ontwijkt en ik vraag me af waarom. Ik weet ook wel dat ik zelf een heel open persoon ben en geen probleem heb om van alles en nog wat te vertellen, maar hij is wel heel erg gesloten, voor een normaal persoon. Ik stap naar binnen en wacht totdat Kyle ook binnen is en de deur heeft gesloten. "Waarom wil je er niet over praten? Je ontwijkt eigenlijk zoveel dingen, waarom?" vraag ik hem rechtstreeks.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik ga meestal rond een uur of acht weg,' antwoordde ze, waarna ik haar volgde naar de deur. 'Ik zal nog een sleutel voor je laten maken, volgens mij heb ik geen reserves meer,' vertelde ze daarna. Ze stak de sleutel in jet slot en ik beet eventjes op mijn lip, knikte op haar woorden en wachtte geduldig af totdat ze de deur open deed. Ik ging naar binnen, en ze sloot de deur achter mij dicht. 'Waarom wil je er niet over praten? Je ontwijkt eigenlijk zoveel dingen, waarom?' vroeg zij mij rechtstreeks. Verbaasd keek ik haar aan, eerder geschrokken.
    'Daarom niet, jij hebt vast ook wel dingen waar je niet over wilt praten,' mompelde ik zachtjes. Ik keek een beetje omlaag en frunnikte wat aan mijn vingers. 'Ik denk dat ik toch maar even naar huis ga.. Toch alvast wat dingetjes ophalen..' voegde ik er aan toe en draaide mijzelf al weer om naar de deur toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me verbaasd en geschrokken aan. "Daarom niet, jij hebt vast ook wel dingen waar je niet over wilt praten." mompelt hij zacht. Hij kijkt een beetje omlaag en frunnikt wat aan zijn vingers. "Ik denk dat ik toch maar even naar huis ga... Toch alvast wat dingetjes ophalen..." voegt hij er aan toe en draait zichzelf alweer om naar de deur toe. Ik moet tegen dat hij me nu al begint te frustreren met zijn ontwijkende gedrag.
    Ik zucht eventjes. "Ik heb amper dingen waar ik niet over wil praten. Je ontwijkt echt veel." zeg ik wat bars tegen hem, barser dan ik bedoeld heb. "Oké, ga jij dat doen. Nu voel je je vast ineens wel weer goed. Maak gelijk een lijstje voor mij met waar ik niet over mag praten. Ik ga ondertussen wel een sleutel laten maken." Ik pak de huisleutel uit mijn tas, gooi de rest op het kastje en glip langs Kyle heen de deur uit. Ik zou de sleutel wel dumpen bij de sleutelmaker om de hoek en vervlgens de bar in duiken ofzo, kijken of ik me ergens mee kan afleiden van deze dag. Het is mijn ongeluksdag.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik heb amper dingen waar ik niet over wil praten. Jij ontwijkt echt veel, ' zei ze wat bars tegen mij. 'Oké, ga jij dat doen. Nu voel je je vast ineens wel weer goed. Maak gelijk een lijstje voor mij met waar ik niet over mag praten. Ik ga ondertussen wel een sleutel laten maken.' Ze pakte de sleutels en glipte langs mij heen naar buiten. Verbaasd keek ik haar aan en volgde haar daarna al gauw.
    'Ooit gedacht dat het bij mij anders is?' vroeg ik aan haar. 'Ooit gedacht dat ik mij misschien schaamde over alles? Jij hoeft je niet te schamen. Jij hebt een huis, een auto, werk, ambities, vrienden.. Jij hebt niks om je voor te schamen. Ik heb dat allemaal niet. Ik heb een krot wat je amper een huis kan noemen.' Het is eruit.. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en begon daarna te lopen. 'Hoop dat je nu blij bent.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you