• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lichtjes met zijn hoofd en loopt de badkamer uit. Ik volg hem en hij gaat op het bed zitten terwijl ik nog altijd bedenkelijk blijf staan.
    "Ik wil je niet bang maken, maar waarom zou je nepbloed ook naar bloed willen laten smaken?" vraagt hij en kijkt mij aan. Nou, hij maakt me er mooi wel bang mee! Ik bijt stevig op mijn onderlip terwijl hij het roze pilletje van het bed af pakt en er naar kijkt.
    "Ik ben gewoon bang voor een pil." zegt hij zuchtend. "Wil je me helpen?" Ik knik gretig, blij dat het gesprek niet meer over bloed gaat. Ik heb in die paar uurtjes genoeg bloed voor de rest van mijn leven gezien! Ik loop snel naar de badkamer, vul een glas met water en loop ermee terug. Ik geef hem aan Sal.
    "Zullen we tegelijk een pil nemen?" glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze knikte gretig. Ze liep weg en kwam even later terug met een glas met water.
    'Zullen we tegelijk een pil nemen?' vroeg ze glimlachend. Ik keek op naar haar en beet even op mijn lip.
    'Kan jij hem niet voor mij nemen?' vroeg ik zachtjes. Ik keek even naar het bed en eigenlijk wou ik wel liggen. Het was laat en als ik niet ging slapen was ik morgen een wandelende zombie. Ik wreef een beetje in mijn ogen en begon te gapen
    'Blijf je ook hier slapen?' vroeg ik toen nieuwsgierig. Ze zei dat ze niet meer wegging, maar toch.. Ik wist niet of slapen daar ook onder viel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt naar mij op en bijt even op zijn lip.
    "Kan jij hem niet voor mij nemen?" vraagt hij zacht en ik schud triest met mijn hoofd. Zijn blik gaat naar het bed toe waarna hij in zijn ogen wrijft en begint te gapen.
    "Nee sorry. Ik wil veel voor je doen maar dat gaat helaas niet." mompel ik.
    "Blijf je ook hier slapen?" vraagt hij nieuwsgierig. Mijn wangen worden knalrood en ik kijk hem verbaasd aan. Hier slapen? Bij Sal? Hoort dat bij mijn belofte van niet weggaan? Ik heb werkelijk geen idee, wat moet ik nou weer antwoorden? Ik slaap nooit bij jongens normaal...
    "I-ik eh..." stamel ik. "W-wil je dat dan?" In plaats van naar hem te kijken, kijk ik andere kanten op, overal behalve naar hem. God, ik weet niet wat ik moet doen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Wat ze zei kwam erop neer dat ik de pil echt zelf moest opeten. Haar wangen werden weer knalrood na mijn vraag. Wat was dat nou? Rare vraag gesteld?
    'I-ik eh...' stamelde ze. 'W-wil je dat dan?' vroeg ze en in plaats van mij aan te kijken, keek ze de andere kant op. Overal, maar niet naar mij. Ik fronste iets en haalde mijn schouders ietsjes op.
    'Ik weet het niet,' antwoordde ik op haar vraag. 'Ik vind het niet erg. Lijkt me juist gezellig!' Ik glimlachte vriendelijk na haar en herinnerde me vaag van slaapfeestjes van vroeger. Niet veel bijzonders, maar het was leuk om eens bij een vriendje of vriendinnetje dan te slapen. Mja, dat was maar voor korte duur, daarna wouden ze niet. Ik schudde licht mijn hoofd om de gedachten af te schudden. 'Blijf je logeren? Je kan bij mij in bed slapen, maar we kunnen ook je matras gaan halen? Dan schuiven we ze allebei op de grond!' vertelde ik enthousiast en er kwam een grote glimlach op mijn gezicht. 'Zou je dat willen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het niet." antwoord hij. "Ik vind het niet erg. Lijkt me juist gezellig!" Nu kijk ik weer naar hem, hij glimlacht vriendelijk. Hij schud licht met zijn hoofd, ik vraag me af wat hij nu denkt. Antwoord krijg ik niet, hij gaat verder op het slapen.
    "Blijf je logeren? Je kan bij mij in bed slapen, maar we kunnen ook je matras gaan halen? Dan schuiven we ze allebei op de grond!" vertelt hij enthousiast en er verschijnt een grote, aanstekelijke glimlach op zijn gezicht die mij laat grinniken. "Zou je dat willen?"
    "Ik wil wel logeren hoor. Maar ik kan geen matrassen verplaatsen en jij mag dat niet met je arm." lach ik zachtjes. "We gaan gewoon in jou bed. Ik zal zometeen mijn pyjama aantrekken in mijn eigen kamer en dan help ik jou in jou slaapkleding, is dat goed?" vraag ik voor de zekerheid aan hem. Ik voel de spanning en de zenuwen nu al, ik tik mijn nagels tegen elkaar en haal nerveus mijn hand door mijn haar heen. Dat is echt lang geleden gewoon, al zal het wel op een andere manier gaan nu. Met Sal ben ik gewoon vrienden, toch?


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik wil wel logeren hoor. Maar ik kan geen matrassen verplaatsen en jij mag dat niet met je arm,' lachte ze zachtjes. 'We gaan gewoon in jou bed. Ik zal zometeen mijn pyjama aantrekken in mijn eigen kamer en dan help ik jou in jou slaapkleding, is dat goed?' vroeg ze. Ze tikte met haar nagels tegen elkaar en haalde nerveus haar hand door haar haren heen. Ik deed mijn hoofd eventjes schuin en schudde toen iets.
    'Ik kan jou matras wel halen, echt waar! Geen moeite. Je moet alleen wel eventjes helpen. Misschien ook fijner voor jou,' zei ik en ik stond op. 'Kom we gaan je matras ophalen. Dan kan je daarna je pyjama aan doen en ik kan wel in deze broek gewoon blijven slapen, alleen het shirt moet weg..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij houd zijn hoofd even schuid en schud er dan iets mee. Nee?
    "Ik kan jou matras wel halen, echt waar! Geen moeite. Je moet alleen wel eventjes helpen. Misschien ook fijner voor jou." zegt hij en hij staat op. "Kom we gaan je matras ophalen. Dan kan je daarna je pyjama aan doen en ik kan wel in deze broek blijven slapen, alleen het shirt moet weg." Ik sta ook snel op om Sal tegen te houden.
    "Absoluut niet Sal, doe nou niet zo absurd de hele tijd. Je kan echt niets gaan verslepen nu, straks word het nog erger!" zeg ik wat verschrikt. "En ik wil je heus wel helpen, die broek lijkt me niet erg lekker slapen." Bij die woorden word ik opnieuw rood en glimlach ik wat beschaamd. Daarna loop ik snel naar de deur en leg ik mijn hand op de deurknop.
    "Ik ben zo terug, nergens heen gaan hé." probeer ik wat te grappen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Absoluut niet Sal, doe nou niet zo absurd de hele tijd. Je kan echt niets gaan verslepen nu, straks word het nog erger!' zei ze wat verschrikt. 'En ik wil je heus wel helpen, die broek lijkt me niet erg lekker slapen.' Bij die woorden werd ze opnieuw rood, glimlachte ze wat beschaamd en liep toen snel naar de deur.
    'Ik ben zo terug, nergens heen gaan hé,' grapte ze. Ik lachte zachtjes en ging achter haar aan.
    'Ik kan slepen, echt waar! Een matras is vast niet zwaar en over mijn broek hebben we het later wel. We gaan je matras ophalen,' zei ik met een glimlachje. 'Ik kan het, echt waar! Laat me je matras halen. Ik kon jou ook optillen. Een matras is vast net zo licht.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en eigenwijs als hij is, loopt hij toch achter mij aan.
    "Ik kan slepen, ech waar! Een matras is vast niet zwaar en over mijn broek hebben we het later wel. We gaan je matras ophalen." zegt hij met een glimlachje. "Ik kan het, echt waar! Laat me je matras halen. Ik kon jou ook optillen. Een matras is vast net zo licht." Ik zucht en frons. Net zo licht?
    "Nee, jij blijft hier. Als je gewoon niet met mij in één bed wilt, zeg het dan gewoon, dan vind ik wel een manier om mijn matras hier te krijgen. Het is een tweepersoons matras hé, die zijn hartstikke zwaar." zeg ik zacht en ik open de deur al. "Als je nu meegaat, moet je me zien omkleden en dat wil je niet. Ik ben zo terug, met matras. Hou op met eigenwijs zijn." snel loop ik de gang op, naar mijn eigen kamer toe.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee, jij blijft hier. Als je gewoon niet met mij in één bed wilt, zeg het dan gewoon, dan vind ik wel een manier om mijn matras hier te krijgen. Het is een tweepersoons matras hé, die zijn hartstikke zwaar,' zei ze zacht en ze opende de deur al. 'Als je nu meegaat, moet je me zien omkleden en dat wil je niet. Ik ben zo terug, met matras. Hou op met eigenwijs zijn,' zei ze en ze liep snel de gang op naar haar eigen kamer. Ook al zei ze dat ik op moest houden met eigenwijs zijn, toch liep ik achter haar aan de gang op. Zonder echt te beseffen dat hoe ik eruit zag.
    'Ik wil het wel,' zei ik tegen haar. 'M-maar ik zag je nerveus worden. Ik dacht dat jij het fijner vond. Ik laat jou die matras niet in je eentje tillen,' zei ik en schudde lichtjes mijn hoofd. 'En nu mag jij niet eigenwijs doen!' zei ik toen lachend. 'En stiekem was ik vergeten dat het twee persoons was. Gek hé?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Toch blijft hij eigenwijs en loopt hij alsnog achter mij aan. Bij mijn deur blijf ik stilstaan en zucht ik diep terwijl ik hem aankijk. Hij begint te praten.
    "Ik wil het wel." zegt hij. "M-maar ik zag je nerveus worden. Ik dacht dat jij het fijner vond. Ik laat jou die matras niet in je eentje tillen." zegt hij en hij schut zijn hoofd. "En nu mag jij niet eigenwijs doen! En stiekem was ik vergeten dat het twee persoons was. Gek hé?"
    "Je krijgt nu de keuze. Ik sleep het matras naar jouw kamer of ik slaap bij jou in bed, er is geen andere keuze, oké? Ik heb er niet zoveel moeite mee, als je maar niet aan mijn kant komt." vertel ik hem serieus. "Ik ga me nu omkleden, ik heb liever niet dat je erbij bent, sorry." Ik glimlach verontschuldigend en open de deur naar mijn kamer vast. Ik kijk even naar binnen en dan weer naar Sal, wat zal hij kiezen?


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Je krijgt nu de keuze. Ik sleep het matras naar jouw kamer of ik slaap bij jou in bed, er is geen andere keuze, oké? Ik heb er niet zoveel moeite mee, als je maar niet aan mijn kant komt,' vertelde ze serieus. Ik keek een beetje sip. 'Ik ga me nu omkleden, ik heb liever niet dat je erbij bent, sorry,' glimlachte ze verontschuldigd. Ze opende deur, keek de kamer in en toen naar mij.
    'Mag ik helpen met slepen?' vroeg ik zachtjes en keek beetje verlegen/beschaamd omlaag. 'Lijkt me leuk om dan beide matrassen op de grond te hebben en op de grond te slapen,' vervolgde ik zacht. 'Alsjeblieft? Ik wil dat zo graag! Ik wil heus wel met jou in één bed slapen. Zo raar is dat toch niet? Alsjeblieft Rikki? En ik begrijp het dat je alleen wilt omkleden zonder pottenkijkers. Ik wacht hier wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Mag ik helpen met slepen." vraagt hij zacht en ik zucht diep als hij verlegen en beschaamd omlaag kijkt. "Het lijkt me leuk om dan beide matrassen op de grond te hebben en op de grond te slapen. Alsjeblieft? Ik wil dat zo graag! Ik wil heus wel met jou in één bed slapen. Zo raar is dat toch niet? Alsjeblieft Rikki? En ik begrijp het dat je alleen wilt omkleden zonder pottenkijkers. Ik wacht hier wel."
    "Sal, wat begrijp je nou niet aan die twee keuzes? Ik wil ook wel jouw matras op de grond schuiven, dan liggen we alsnog op de grond. Maar die matrassen moeten anders ook weer terug, dat is gewoon teveel." zucht ik en ik loop mijn kamer in. "Totzo, Sal. Ik weet waar ik je kan vinden." Ik doe snel de deur dicht zodat hij geen antwoord kan geven en loop door naar de kledingkast die ik heb ingericht. Ik pak mijn pyjama eruit, bestaand uit een hempje met een kort broekje. Wat geweldig uitgekozen. Ach, wist ik veel wat ik ging doen?


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Sal, wat begrijp je nou niet aan die twee keuzes? Ik wil ook wel jouw matras op de grond schuiven, dan liggen we alsnog op de grond. Maar die matrassen moeten anders ook weer terug, dat is gewoon teveel,' zuchtte ze en ze liep de kamer in. 'Tot zo, Sal. ik weet waar ik je kan vinden.' Ik wou wat zeggen, maar ze deed de deur al dicht. Mijn mond was een stukje opengegaan. Ik sloot hem en klopte op de deur.
    'Rikki toe nou! Alsjeblieft! Twee matrassen. Tegen over elkaar of naast elkaar. Dat lijkt me zo leuk. Het is zo lang geleden dat ik zo iets gedaan heb!' zei ik enthousiast en klopte weer op de deur. 'Rikki! Rikki, Rikki, Rikki!' Even keek ik de gang door of ik niemand zag. Wat zouden die wel niet denken als ze me hier zo zag staan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem op de deur kloppen, maar negeer het. Ik begin mijn kleding uit te trekken terwijl ik hem hoor praten, ik laat hem gewoon even.
    "Rikki toe nou! Alsjeblieft! Twee matrassen. Tegen over elkaar of naast elkaar. Dat lijkt me zo leuk. Het is zo lang geleden dat ik zo iets gedaan heb!" Hij klinkt nog altijd enthousiast en klopt opnieuw op de deur. "Rikki! Rikki, Rikki, Rikki!" Ik zucht, wat zou ik me normaal schamen. Ik trek het lichtblauwe hempje en het donkerblauwe broekje dat bij elkaar past aan en begin dan grommend het matras van het bed af te schuiven. Ik ben gek, dit ding weegt als lood. Waarom geef ik nog toe ook? Ik kan nog beter gewoon hier blijven slapen. Nog altijd grommend, vooral tegen mezelf, sleep ik het matras naar de deur die ik open.
    "Aan de kant." zeg ik zacht terwijl ik hem de deuropening door begin te trekken.


    Your make-up is terrible