• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Ik nam net de laatst teug van mijn sigaret toen ik iets achter me hoorde. Iemand was naar boven gelopen. "Darren? Geen zin om buiten te roken?" hoorde ik een bekende stem zeggen en ik draaide mijn hoofd zodat ik die persoon kon aankijken.
    Het was Niamh die vaagjes naar mij glimlachte. Ik grinnikte even en knikte toen. Ik drukte hem uit en gooide hem ergens in een hoekje, waarna ik snel mijn zakken vol bloed opruimde. Zo, zodat zij ze niet zou vinden. Het zou niet handig zijn als ze nog meer vragen zou hebben na het drinken van net.
    Toen draaide ik me om en keek haar bezorgd aan. "Hoe gaat het met je?" vroeg ik met een duidelijk bezorgde toon, "Hopelijk weer wat beter." Ik liep terug naar mijn stoel en gebaarde dat ze op de bank tegenover mij plaats kon nemen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Sal kijkt even naar zijn shirt en knikt dan lichtjes naar mij. Ik pak de schaar van het kastje waar ik hem daarnet heb achtergelaten en bedenk hoe ik het ga doen.
    "Half-naakte kussen gevecht?" vraagt hij aan mij en hij houd zijn hoofd een beetje schuin. "Voor een kussen gevecht hoef je toch niet half naakt te wezen? Of mis ik iets?" Hij fronst en krabt lichtjes aan zijn achterhoofd. Ik lach zachtjes.
    "Dat zie je toch altijd in films?" vraag ik en ik word een beetje rood dat ik dit ga uitleggen. "Meisjes in ondergoed of in alleen een shirt die met andere meisjes een kussengevecht houden?" Ik schud met mijn hoofd en knip aan de andere arm van Sal hetzelfde stuk. Daarna van onderaan zijn shirt naar zijn hals toe, waardoor hij gewoon van hem afvalt.
    "Nog meer gewenst?" glimlach ik en ik leg de schaar weer weg.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Dat zie je toch altijd in films?' vroeg ze na zachtjes te hebben gelachen. Ik zag dat ze iets rood werd en ik krabde weer iets aan mijn achterhoofd.
    'Meisjes in ondergoed of in alleen een shirt die met andere meisjes een kussengevecht houden?' Ze schudde met haar hoofd en knipte mijn shirt verder kapot waardoor hij van mij afgleed.
    'Nog meer gewenst?' vroeg ze met een glimlach en legde toen vervolgens de schaar weg. Lichtjes schudde ik mijn hoofd en nam plaats op een matras.
    'Niet echt denk ik,' zei ik met een klein glimlachje. 'Ik denk dat ik de handdoek nu wel af wel doen,' zei ik en legde mijn hand erop. 'Kan jij dan naar mijn wond kijken?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lichtjes met zijn hoofd en neemt plaats op het matras. Nu pas neem ik mijn kans om hem beter te bekijken, omdat ik dat eerder niet gedaan heb. Ik word er meteen rood van en besluit mijn gezicht opnieuw af te wenden. Ik moet dit helemaal niet doen.
    "Niet echt denk ik." bevestigd hij met een glimlachje. Ik glimlach nu opgelucht terug. Niet dat ik het erg vind, ik zou waarschijnlijk te klunzig zijn om hem echt te kunnen helpen. Dat alles zien maakt me in ieder geval wel onhandig.
    "Ik denk dat ik de handdoek nu wel af kan doen." zegt hij en hij legt zijn hand er op. "Kan jij dan naar mijn wond kijken?" vraagt hij en ik knik gelijk.
    "Natuurlijk kan ik dat." antwoord ik snel. Mooi, wat afleiding.


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Hij draaide zijn hoofd om zodat hij me aankeek, zijn lange, zwarte haren gleden over zijn schouders wanneer hij dit deed en kort keek ik ernaar, voordat mijn blik zich weer op zijn ogen vestigde. Even grinnikte hij en knikte vervolgens, drukte zijn sigaret uit en gooide hem ergens in een hoekje, waardoor ik vermakelijk grinnikte. Hij ruimde wat op, maar wat kon ik niet zien en ik probeerde er niet al te veel bij na te denken, aangezien ik me nog steeds iets duizelig voelde.
    Hierna draaide hij zich om en keek me bezorgd aan, een blik die ik eigenlijk niet verwacht had. Niet dat ik hem heel slecht inbeeldde, maar het leek me nu nou niet bepaald iets dat hij zo snel zou doen. “Hoe gaat het met je?” Een duidelijk bezorgde toon in zijn stem, “Hopelijk weer wat beter.” Ik knikte zwakjes en de lichte grijns die mijn lippen sierde, probeerde ik wat groter te maken, voor mijn masker die ik weer op wilde bouwen.
    “Een beetje, ja.” Beantwoordde ik hem, terwijl Darren terug liep naar de stoel waar hij eerder in zat en gebaarde vervolgens dat ik op de bank tegenover hem plaats kon nemen – wat ik dus ook deed. Toen ik de ondersteuning van de bank voelde, zuchtte ik opgelucht, blij dat ik weer zat en de zwarte vlekken niet voor mijn ogen zag. Hierna keek ik weer op naar Darren, mijn been sloeg ik over de andere heen terwijl deze zacht heen en weer bewoog. “Eenzaam?” Grinnikte ik en keek om me heen, doelend dat hij hier alleen zat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Naimh gaat gewillig op de bank zitten en er ontsnapt een opgeluchte zucht uit haar mond. Ik glimlachte eventjes en sloeg toen mijn ene been over de andere en pakte deze vast met mijn hand. Ze keek naar mij en deed bijna hetzelfde met haar been, alleen dan de vrouwelijke variant hiervan. Ik grinnikte eventjes en bekeek haar. Erg veel beter zag ze er niet uit. "Eenzaam?" grinnikte ze vragend en keek om zich heen. Ik knikte op haar vraag en haalde toen mijn schouders op, echt eenzaam was ik nou ook weer niet. Maar dat hoefde zij niet te weten.
    "Dat maakt mij niet zoveel uit." zei ik glimlachend, "Op sommige momenten ben ik nu eenmaal liever alleen. Jij niet dan?" Een mysterieuze grijns speelt om mijn lippen heen terwijl ik haar aankijk. Haar goudblonde lokken zaten iets door de war, waarschijnlijk vanwege wat er gebeurd was en omdat ze net op bed gelegen heeft. Ik ben plotseling blij dat mijn haar altijd goed blijft zitten, anders zat het nu waarschijnlijk behoorlijk verwilderd. Plotseling hoop ik dat ze de weeïge sekslucht, vermengt met angst en bloed die hier hangt niet ruikt. Natuurlijk heeft ze niet zo'n scherpe neus als ik heb, maar alsnog...

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 20:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Natuurlijk kan ik dat,' antwoordde ze snel en ze had direct geknikte op mijn vraag. Vriendelijk glimlachte ik. Het duurde als nog eventjes, maar toch haalde ik de handdoek na een tijdje van mijn schouder af. Ik ging wat dichter naar Rikki toe zodat zij er naar kon kijken.
    'Zit alles nog goed?' vroeg ik aan haar. Ik keek omlaag naar mijn handen en plukte een beetje aan het verband die eigenlijk nog best wel nat aanvoelde. Was niet slim om de handdoek om te spoelen met beide handen. Zachtjes zuchtte ik en keek toen naar Rikki.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    Darren grinnikte eventjes en keek naar me, wat hij precies verder deed, had ik geen idee van. “Dat maakt mij niet zoveel uit.” Een glimlach speelde er op zijn lippen terwijl hij dit zei. “Op sommige momenten ben ik nu eenmaal liever alleen. Jij niet dan?” De glimlach veranderde naar een mysterieuze grijns en vermakelijk trok ik mijn wenkbrauw op terwijl ik hem terug aankeek.
    Ik had geen idee hoe ik er nu uitzag, waarschijnlijk nog bleker dan normaal en mijn goudblonde pijpenkrullen door de war, maar het deerde me voor dit korte moment niet. Al voelde ik me nog steeds erg klam en zag ik zo nu en dan nog zwarte vlekken voor mijn ogen. Ik probeerde het zo min mogelijk te laten merken. Mijn ademhaling had ik allang weer onder controle vanwege de lange tijd dat ik op zijn bed had liggen rusten, de hele tijd niets doen en naar het plafond staren.
    Eerst knikte ik als antwoord op zijn vroeg, sloeg mijn ogen grijnzend neer naar de grond. “Dat is inderdaad zo, en niet alleen vanwege de rust die je dan krijgt.” Zei ik hem en keek hem hierbij weer aan, kort, maar door de doordringende manier waarop ik keek, leek het langer. Hierna wendde ik mijn blik weer af en keek de zolder rond.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rikki Madeleine Beck

    Het duurt even voordat Sal zijn handdoek van zijn schouder af heeft gehaald en ik ben hem er dankbaar om. Het geeft mij wat extra tijd om me er op voor te bereiden, hoewel ik daar nooit genoeg tijd voor zal hebben. Hij gaat wat dichter naar mij toe zitten zodat ik er naar kan kijken. Aangezien hij iets groter is, zitten zijn schouders ook hoger. Ik ga op mijn knieën zitten zodat ik handiger wat groter ben.
    "Zit alles nog goed?" vraagt hij. Hij kijkt omlaag naar zijn handen en begint aan het vochtige verband om zijn hand te plukken. Ik zucht zachtjes.
    "Ik raak afgeleid als jij aan je verband zit te plukken, wil je er alsjeblieft mee ophouden?" vraag ik. Daarna richt ik me op de wond. Mijn maag keert zich opnieuw op maar ik laat niets merken, hoewel ik opnieuw wit wegtrek.
    "De laatste hechting is los..." zeg ik uiteindelijk zacht, misselijk omdat ik weet wat er gaat komen. Alsjeblieft niet... Nee, niet nog eens.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik raak afgeleid als jij aan je verband zit te plukken, wil je er alsjeblieft mee ophouden?' vroeg ze aan mij en gelijk stopte ik en liet ik mijn handen met rust. Rustig wachtte ik af.
    'De laatste hechting is los...' zei ze uiteindelijk. Ik beet even op mijn lip. Daar zat ik niet op de wachten. Ik zat er niet echt op te wachtten om weer een naald door mijn lijf heen te jagen. Ik zuchtte zachtjes en keek toen op naar Rikki die op haar knieën zat.
    'Kan ik het zo laten denk je?' vroeg ik aan haar. 'Verbandje erop en klaar? Lelijk litteken werd het toch al, dat maakt mij verder ook niets uit. Het is niet mijn eerste.' Ik haalde mijn schouder lichtjes op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Ze knikte mijn vraag en sloeg toen haar ogen naar de grond terwijl ze breed grijnsde. "Dat is inderdaad zo, en niet alleen vanwege de rust die je dan krijgt." zei ze tegen me en keek me daarna weer kort, maar doordringend aan. Hierna wendde ze haar blik weer af en keek de zolder rond. Ik keek haar vragend aan en grinnikte eventjes. "Hoe bedoel je dat?" vroeg ik met een korte wenkbrauw wiebel. "Bedoel je dat verkeerd of op een andere manier?" Nu was ik degene die verward was. Hoe zou ze dat bedoelen? Zou ze 's avonds met zichzelf spelen of als ze alleen was? Want als dat zo was zou ik maar eens een manier moeten vinden om op die momenten haar te kunnen bespioneren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij zucht zachtjes, waarschijnlijk denkt hij hetzelfde als ik, waarna hij naar mij op kijkt. Ik bijt op mijn lip als ik terug kijk naar Sal.
    "Kan ik het zo laten denk je?" vraagt hij. "Verbandje erop en klaar? Lelijk litteken werd het toch al, dat maakt mij verder ook niets uit. Het is niet mijn eerste." Hij haalt zijn schouder lichtjes op. Ik denk er even over na.
    "Ik denk dat het wel kan... maar dan moet je écht voorzichtiger gaan doen, Sal. Dat moet je beloven en daar moet je je ook aan houden. En dan moet je zo'n pil nemen tegen de pijn. Dan plak ik er een nieuw verbandje op, oké?" zeg ik tegen hem en probeer wat naar hem te glimlachen.


    Your make-up is terrible

    (Ik keek een anime, daarom reageer ik nu pas.)

    Niamh Raine Pierce.
    Wanneer ik terugkeek, zag ik gelijk de vragende blik waarmee hij me aankeek. Kort grinnikte hij even. “Hoe bedoel je dat?” vroeg hij met een korte wenkbrauw wiebel. Natuurlijk kon ik verwachten dat hij er meer van zou denken, terwijl ik dat niet zo bedoelde. Ik was gewoonweg een persoon die graag alleen was, geen andere mensen nodig had, maar soms kon ik wel sociaal doen. Zoals nu.
    “Bedoel je dat verkeerd of op een andere manier?” Ik grinnikte, bedacht mezelf dat het leuk was om hem even in deze waan te laten en hem hiermee te plagen. Vooral omdat ik mijn gedachten dan weg zou kunnen houden bij het duizelige gevoel die ik soms nog had. Mijn been bewoog nog langzaam heen en weer en ik verstrengelde mijn vingers met elkaar waarna ik deze op mijn knie leg tegelijkertijd dat ik iets voorover boog. “Misschien… Er is echter een manier om erachter te komen…” Een mysterieuze donkere blik nam plaats in mijn ogen, waardoor het peilloze dieptes werden en een speelse doch geslepen grijns kwam er op mijn volle lippen.
    Ik stond op, verbrak de blik met hem terwijl ik omdraaide en de kamer inspecteerde. Er stond een grote spiegel en terwijl ik mijn ogen dichtkneep, fronste ik. Het was gebroken. Hierdoor kantelde ik mijn hoofd schuin richting Darren. “Wat heb je hier allemaal gedaan zodat de spiegel gebroken is?”

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 21:53 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Niet eeerg]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightshade

    Ze verstrengelde haar vingers met elkaar waarna ze deze op haar knie legde. Tegelijkertijd boog ze iets voorover en ze keek me met een mysterieuze donkere blik aan. Het was een peilloze diepte en een speelse doch geslepen grijns kwam er op haar volle lippen. "… Er is echter een manier om erachter te komen..." was het enige wat ze zei. Ik keek haar met een brede grijns aan en ging toen weer recht op zitten. "Misschien moeten we daar maar eens achter komen dan." zei ik grinnikend, "Misschien is dat wat."
    Ze stond op en verbrak de blik met mij terwijl ze zich omdraaide en mijn kamer door keek. Ik hoop dat ze de kast die verborgen in de hoek stond niet zou opmerken. Ik volgde haar blik en zag dat ze naar de spiegel keek. 'Shit' dacht ik bij mezelf. "Wat heb je hier allemaal gedaan zodat de spiegel gebroken is?" vroeg ze terwijl ze me aankeek. 'Snel, een goede reden.' dacht ik bij mezelf. Ik haalde uiteindelijk mijn schouders op en keek haar nonchalant aan. "Ik had een woedeaanval." zei ik rustig en probeerde haar reactie te peilen, helaas lukte me dat niet echt, "Daar heb ik, helaas, soms last van. Vooral als ik denk aan dingen van vroeger, maar dat is verder niet belangrijk."

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.