• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    (Ze zei dit: “Misschien… Er is echter een manier om erachter te komen…”
    Nu zal ik eens even een post typen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh, sorry! Ik pas het meteen eventjes aan.

    EDIT: Aangepast :Y)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Ik denk dat het wel kan... maar dan moet je écht voorzichtiger gaan doen, Sal. Dat moet je beloven en daar moet je je ook aan houden. En dan moet je zo'n pil nemen tegen de pijn. Dan plak ik er een nieuw verbandje op, oké?' zei ze tegen mij en probeerde toen wat naar mij te glimlachen. Ik opende mijn mond een stukje van verbazing.
    'D-dat is chantage!' riep ik naar haar. Ik schudde mijn hoofd en schoof iets op.
    'Ik zat er al over na te denken om hem als nog te denken, maar nu moet ik het verplicht van jou! Maak het niet verplicht. Nee, nee, nee. Ik ga hem niet innemen als het verplicht is. Ik wil dat niet, alsjeblieft.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    Ik zag hem nog mij met een brede grijns aankijken, waarna hij terug rechtop ging zitten. “Misschien moeten we daar maar eens achter komen dan,” zei hij grinnikend, “Misschien is dat wat.” Ik lachte zacht, kort, misschien kwam het daardoor zelfs een beetje vreugdeloos over, maar er was een bepaalde toon in te horen dat ik op mijn hoede was. Expres zei ik er dan ook geen antwoord op en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik met mijn rug naar hem toe ging staan, naar de spiegel.
    De kapotte scherven van de spiegel leken in het donker te glinsteren en ik werd erdoor aangetrokken. Voor een kort moment was hij na mijn vraag stil en ik fronste terwijl ik naar de gebroken spiegel keek, terug naar hem met een afwachtende, nieuwsgierig blik.
    Toen kwam er een antwoord, waarbij hij eerst zijn schouders ophaalde en me nonchalant aankeek. “Ik had een woedeaanval,” zei hij rustig. Ik deed er niets op, keek hem enkel aan met nog steeds dezelfde geslepen grijns op mijn lippen, maar in mijn blik was geen emotie te zien. “Daar heb ik, helaas, soms last van. Vooral als ik denk aan dingen van vroeger, maar dat is verder niet belangrijk.”
    Een zacht gesnuif kwam erbij mij vandaan, waarbij ik kort mijn hoofd schudde en met een serieus, sluw grijnsje zei: “Darren Shade,” De toon in mijn stem toen ik zijn naam zei klonk speels en ik keek hem weer zoals eerder doordringend aan. “Je bent een mysterieuze, kalme, jonge man, echter huist er een woede binnenin jou…” Ik gebaarde naar de spiegel. “Een woede die je soms niet kunt controleren en eruit komt,” Ik grinnikte en ging weer op de bank zitten met mijn benen over elkaar, mijn armen waren eveneens over elkaar geslagen. “Waar wil je over praten, wat wil je doen?” Het was een uiterst normale vraag, maar ik vroeg me af hoe hij het op zou vatten, aangezien dit gesprek niet echt normaal was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rikki Madeleine Beck

    Sal opent zijn mond een stukje van verbazing. Af en toe vergeet ik hoe complex deze jongen is, vooral vanwege zijn verleden. Ik probeer mijn glimlach op te houden, wat maar moeilijk gaat. Uiteindelijk faal ik er ook in.
    "D-dat is chantage1" roept hij me na, hij schud met zijn hoofd en schuift iets op. "Ik zat er al over na t edenken om hem als nog te nemen, maar nu moet ik het verplicht van jou! Maak het niet verplicht. Nee, nee nee. Ik gah em niet innemen als het verplicht is. Ik wil dat niet, alsjeblieft." Ik zucht en sla mijn armen over elkaar heen. Het is mijn eigenwijze en onwetende kant die het overneemt.
    "Je bent net een rebelse puber, Sal!" roep ik uit. "Neem die stomme pillen gewoon, het is voor je eigen bestwil. Niet die van mij, als je dat soms denkt." mompel ik wat beledigd omdat hij elke keer denkt dat ik slechte bedoelingen heb. Ik pers mijn lippen eigenwijs op elkaar als ik hem aankijk.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze sloeg haar armen over elkaar heen en ik bereidde mijzelf al voor op wat er kon komen.
    'Je bent een rebelse puber, Sal!' riep ze uit. 'Neem die stomme pillen gewoon, het is voor je eigen bestwil. Niet die van mij, als je dat soms denkt,' mompelde ze beledigd. Beschamend keek ik weer omlaag en ging weer verder plukken aan het verband.
    'Maar ik wil niet dat het verplicht is,' zei ik zachtjes. Ik keek weer op maar Rikki, maar al gauw weer omlaag. 'Alsjeblieft? Ik zat echt te denken om hem te nemen Rikki, maar het voelt raar als het verplicht is. Maak het niet weer verplicht.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Frey > Isuzu.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze snoof zacht en schudde haar hoofd. Ik keek haar vragend aan, waarom deed ze nou weer zo? Er verscheen een serieuze, sluwe grijns op haar gezicht. "Darren Shade," zei ze toen. De toon in haar stem klonk speels, maar wel heel doordringend. Zou ze me doorhebben? Nu al? Dat zou wel erg slecht van me zijn.
    "Je bent een mysterieuze, kalme, jonge man, echter huist er een woede binnenin jou…" ze gebaarde naar de spiegel en ik knikte alleen maar. Ze had het blijkbaar niet door. Tenminste nog niet door. Ze was niet zo dom als ik gedacht had. Ik moest echt ophouden mensen voor dom te verklaren als ik ze nog niet ken.
    "Een woede die je soms niet kunt controleren en eruit komt." ze grinnikte weer en ging weer voor me op de bank zitten. Ik knikte alweer, een ander antwoord had ik niet. Ik kon haar niet vertellen wat er echt was gebeurd. Dat ik Ayaki tot dingen had gedwongen en de spiegel kapot had geslagen zodat hij zichzelf niet weer kon hypnotiseren.
    Ze zat weer met haar benen over elkaar, terwijl haar armen over elkaar geslagen waren. "Waar wil je over praten, wat wil je doen?" vroeg ze uiteindelijk en ik keek haar verbaasd aan.
    "Uuuh, geen idee." zei ik uiteindelijk toen ik me hersteld had van de vraag. "Hoe moet ik die vraag opvatten?" vroeg ik uiteindelijk maar. Natuurlijk wist ik wel dingen om te doen, maar dat was op dit moment, met haar conditie, nog niet handig. Dan zou ik er niet genoeg genot uit kunnen halen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij knikte enkel telkens en ik keek richting hem op het moment dat ik weer op de bank ging zitten. Ergens had ik het idee dat hij bepaalde dingen die belangrijk waren geheim hield, maar iedereen had toch zoiets? Wat was de reden dan dat ik me er vrij ongemakkelijk door voelde?
    Verbaasd door mijn vraag keek hij mij aan en ik trok vermakelijk een wenkbrauw omhoog. “Uuuh, geen idee.” Zei hij uiteindelijk toen hij zich hersteld had, en vervolgde, “Hoe moet ik die vraag opvatten?” Door deze vraag keek ik hem lichtelijk amusant aan en zacht begon ik hierna te lachen, waarbij ik mijn hoofd heen en weer schudde, waardoor de krullen mee bewogen.
    Hierna keek ik hem weer aan, veegde mijn wijsvinger over mijn lippen. De donkerrode lippenstift was lichter geworden doordat ik het al een tijd ophad en er telkens aanzat. “Gewoon normaal, ik had er geen bijbedoelingen bij, als je dat bedoelde.” Grinnikte ik en haalde een hand door mijn goudblonde haar om het wat te fatsoeneren, wat een beetje lukte. Weer stond ik op, maar dit keer moest ik me staande houden aan de bank, aangezien er meerdere zwarte vlekken voor mijn ogen verschenen. Ik haalde diep adem en zuchtte toen weer uit, waarna ik in mijn ogen wreef en Darren aankeek. “Heb je misschien wat drinken voor me? Ik voel me nog steeds niet helemaal honderd procent,” Een zwak glimlachje sierde mijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rikki Madeleine Beck

    Beschamend kijkt Sal weer omlaag en gaat hij weer verder plukken aan het verband. Plotseling voel ik me schuldig dat ik zo tegen hem uit ben gevallen.
    "Maar ik wil niet dat het verplicht is,' zegt hij zacht en hij kijkt even op maar al snel weer omlaag. "Alsjeblieft? Ik zat echt te denken om hem te nemen Rikki, maar het voelt raar als het verplicht is. Maak het niet weer verplicht." Ik zucht zacht.
    "Je doet maar waar je zin in hebt. Ik kan het je niet eens verplichten, hoe wil ik dat nou doen?" vraag ik. "Ik kan moeilijk dat ding achter in je strot douwen of je ineens gaan hechten, vooral dat laatste niet." Ik zucht opnieuw en laat mijn armen, die over elkaar geslagen zijn, weer los en leg ze op mijn knieën.
    "Sorry, ik wil je echt niet dwingen." murmel ik vervolgens zacht.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    Door mijn vraag keek ze mij lichtelijk amusant aan en begon zacht te lachen. Haar hoofd schudde heen en weer en haar krullen bewogen mee. Ik moest me inhouden om haar niet iets aan te doen. Mij lachte je niet uit, maar ik kreeg hiervoor nog wel. Wacht maar.
    Toen ze klaar was keek ze me aan en veegde met haar wijsvinger over haar lippen. "Gewoon normaal, ik had er geen bijbedoelingen bij, als je dat bedoelde." grinnikte ze en ze haalde haar hand door haar haar.
    Ze stond alweer op, maar nog voordat ze stond moest ze zich staande houden aan de bank. Ze haalde diep adem en zuchtte toen weer uit, waarna ze in haar en mij aankeek. "Heb je misschien wat drinken voor me? Ik voel me nog steeds niet helemaal honderd procent." zei ze toen met een zwak glimlachje. Ayaki had teveel gedronken, idioot.
    Ik stond op en schudde toen mijn hoofd. "Nee, dat heb ik niet. Maar we zouden wel naar beneden kunnen gaan om wat drinken te pakken voor je." Voordat ze antwoord kon geven liep ik naar haar toe en hield haar ondersteund bij haar hand vast. "Zullen we?" vroeg ik met een glimlach.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij stond op en schudde zijn hoofd. “Nee, dat heb ik niet. Maar we zouden wel naar beneden kunnen gaan om wat drinken te pakken voor je.” Ik opende mijn mond al vrijwel gelijk om antwoord te geven, maar voordat er ook daadwerkelijk woorden uitkwamen, liep hij al naar me toe, waarna hij me ondersteund bij mijn hand pakte.
    Ik fronste, hij was snel. Ik kon niet eens normaal antwoord geven, maar verdere vage gedachten, waarvan ik wist dat ik die gelijk zou krijgen als ik niet zo duizelig was, duwde ik naar de achtergrond. Toen hij bij mij stond, bracht hij een wazige geur met zich heen waar ik mijn vinger niet gelijk op kon leggen. Het rook bekend en omdat ik persé wilde weten wat het was, fronste ik, probeerde de geur te achterhalen. “Zullen we?” vroeg hij met een glimlach en niet-begrijpend keek ik hem eerst aan, maar knikte vervolgens wazig. Wat was die geur nu?
    Wanneer het me opeens raakte, ik een helder moment kreeg, keek ik hem met grote ogen aan. “Bloed!” sprak ik uit, helder en duidelijk. Ik liet hem gelijk los, maar probeerde hem op te nemen en legde mijn handen op zijn gezicht, bracht zijn gezicht naar ene kant en vervolgens naar de andere. Alleen ik kon niets vinden, ik dacht dat hij misschien een wondje had of iets. Hierdoor fronste ik, liet hem helemaal los en keek hem raar aan. “Je brengt de geur van bloed met je mee. Wat is er gebeurd?” Onbewust keek ik naar zijn hand, maar er zaten geen schrammen of iets op, waardoor ik het al helemaal niet meer snapte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [God wat moet ik nu doen D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Hahaha I dunno. Waar zit je tussen te twijfelen of weet je niets? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Nou ik kan haar nu vermoorden of hypnotiseren of gewoon een smoes zoals een bloedneus bedenken. Ik weet het nog niet D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.