• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kruipt naar achter waardoor ik heb geschrokken aankijkt. Hij kijkt mij verontschuldigend aan, wat is er gebeurd? Waarom gaat hij nou naar achteren?
    "Sorry." zegt hij zacht. "Sorry dat je moest kijken van mij. Sorry."
    "Ben je nou helemaal gek." piep ik hoog en beledigd. "Daarvoor sorry zeggen, ik begin te geloven dat je echt gek ben. Doe nou niet zo raar." Ik schud met mijn hoofd, alsof het allemaal onzin is wat hij zegt. Daarna kijk ik hem weer serieus aan.
    "Wanneer?" vraag ik zacht, doelend op wanneer het weer zo is geworden. Ondertussen probeer ik te bedenken wat we moeten doen. Weer zijn shirt uit? Dat word een hel. Voor ons beide, ik moet daarna het bloed opnieuw onder ogen komen.
    "Mag ik je shirt openknippen?" vraag ik dan voorzichtig.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ben je nou helemaal gek,' piepte ze ook en beledigd. Geschrokken keek ik haar aan. 'Daarvoor sorry zeggen, ik begin te geloven dat je echt gek ben. Doe nou niet zo raar.' Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en keek toe hoe ze met haar hoofd schudde.
    'Wanneer?' vroeg ze zacht. Ik fronste.. Wanneer wat? Ik dacht na over haar vraag terwijl zij vroeg of zij mijn shirt open mocht knippen. Lichtjes en afwezig knikte ik als antwoord. Het was toch een simpel shirtje. Ik had het zat van.
    'Net,' begon ik zacht. Ik had door gekregen dat ze me wond bedoelde. 'Ik weet niet wanneer het ergst gebeurde.. Toen ik mijn vest uit trok, tegen de muur botste of toen ik jou optilde.' Ik had zitten staren mijn uitleg. Ik schudde ietsjes mijn hoofd en keek toen naar Rikki.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes en afwezig, ik kijk ondertussen de kamer rond. Waar vind je een schaar. Natuurlijk! De badkamer. Ik loop snel naar de badkamer toe, pak het kleine schaartje die we hebben gebruikt voor de hechtingen en loop ermee terug.
    "Net." antwoord hij dan zacht op mijn vraag. "Ik weet niet wanneer het ergst gebeurde... Toen ik mijn vest uit trok, tegen de muur botste of toen ik jou optilte." Hij staarde erbij maar kijkt dan naar mij nadat hij met zijn hoofd geschud heeft.
    "Je bent tegen de muur gebotst?" frons ik. "Je bent al even snugger als ik hé. Waarom heb je me eigenlijk opge..." Ik stop midden in het woord en sla met mijn hand tegen mijn voorhoofd, een automatisch reflex. Daarna kreunde ik even van de pijn die het veroorzaakt heeft. Natuurlijk, toen ík tegen de deurpost geknalt ben. Slim, slim. Daarna kijk ik hem aan met een dankbare blik.
    "Dat had je echt niet hoeven te doen." murmel ik. Daarna kniel ik neer voor heb en knip ik rustig maar zeker vanaf zijn mouw naar de hals zijn shirt open, aan de kant waar zijn wond zicj bevind. Hij valt er netjes vanaf, het rode verband word zichtbaar.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Je bent tegen de muur gebotst?' vroeg ze fronsend en ik knikte lichtjes. In de badkamer.. 'Je bent al even snugger als ik hé. Waarom heb je me eigenlijk opge...' zei ze en ze stopte middenin haar zin. Ze maakte hem ook niet meer verder af. Ze sloeg tegen haar voorhoofd aan en kreunde toen pijnlijk.
    'Dat had je echt niet hoeven te doen,' zei ze terwijl ze me dankbaar aankeek. Ze knielde voor mij neer en knipte vanaf mijn mouw naar mijn hals de shirt open. Ik bleef stil zitten en was blij dat de twee flappen zonder problemen eraf vielen. Vluchtig keek ik naar het verband en zag dat hij helemaal rood was geworden. Geschokt keek ik naar Rikki.
    'E-en nu?' vroeg ik toen aan haar. 'Moet hij eraf? Moet ik dat doen?' Ik ging wat van Rikki af zitten zodat ze het niet meer zo goed kon zien. 'I-ik doe het wel,' zei ik zacht en begon al met mijn vinger aan een hoekje te peuteren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt ook naar het bloederig verband, waarna hij geschokt naar mij kijkt.
    "E-en nu?" vraagt hij. "Moet hj eraf? Moet ik dat doen?" vraagt hij. Ik schud al met mijn hoofd maar Sal gaat een stuk van mij afzitten zodat ik het niet kan zien. Oh, hij is zo eigenwijs! Of ben ik nu eigenwijs? Ik schud lichtjes met mijn hoofd.
    "I-ik doe het wel." zegt hij zacht en zover ik kan zien begint hij er al aan te pulken. Oh, absoluut niet dat ik dat ga laten gebeuren! Ik sta weer op uit mijn gehurkte positie en ga naast Sal op het bed zitten, pak zijn hand vast zodat hij er niet meer verder kan gaan.
    "Nee, ik ga het doen." Mijn stem klinkt wat onvast en onzeker, toch meen ik het. Ik pak het stukje vast waar Sal aan het peuteren was en trek hem er langzaam vanaf. Het bloed blijft aan mijn vingers kleven, ook al is het maar een heel klein beetje. Ik hou mijn adem in zodat ik niets hoef te ruiken en trek hem er dan helemaal af.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze stond op uit haar gehurkte positie en ging naast mij zitten op bed. Ze pakte mijn hand beet en ik kon niet meer verder met eraan peuteren.
    'Nee, ik ha het doen,' zei ze, maar haar stem klonk onzeker en onvast. Ze pakte het stukje vast waar ik al mee was begonnen en trok hem er langzaam af. Ik slikte en keek strak naar voren, terwijl ik gromde door de pijn.
    'Rikki,' zei ik zacht. De wond prikte en eerlijk gezegd durfde ik nu niet eens te kijken hoe het eruit zag.. Nogal slecht van mij. 'W-wat moet er mee gedaan worden? Kan er gewoon een nieuw verbandje omheen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij slikt, kijkt straks naar voren en ik hoor hem grommen van de pijn.
    "Rikki." zegt hij zacht. "W-wat moet er mee gedaan worden? Kan er gewoon een nieuw verbandje omheen?" Ik slik en hou mijn ogen ook nog afgewend. Ik neem een diepe tuig adem en adem daarna langzaam uit.
    "Uh, ik zal zo even kijken... Mag ik een momentje?" vraag ik als ik merk dat het me alsnog niet lukt om ernaar te kijken. Mijn blik richt ik omlaag, naar mijn handen. Ik probeer de moed bij elkaar te rapen maar ik weet ook wel dat ik die niet zal vinden. Ik richt mijn hoofd op met een ruk en kijk naar de bloederige wond. Ik slik eventjes en hou mezelf wel op een afstandje terwijl ik probeer te ontdekken wat er mis is.
    'I-ik kan het niet zien... sorry." Snel wend ik mijn hoofd weer af.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Uh, ik zal zo even kijken... Mag ik een momentje?' vroeg ze. Ik had gehoord hoe ze een diepe teug nam en langzaam uitademde. Ik knikte lichtjes. Het duurde eventjes, maar ze keek.. Op een afstandje.
    'I-ik kan het niet zien... sorry,' zei ze snel en ze wende haar hoofd net zo snel weer af. Ik knikte lichtjes, stond op en liep richting de badkamer.
    'Een verbandje is goed.. Er gebeurd er vast verder niets mee,' zei ik en ging voor de spiegel staan. Ik draaide zo dat ik de wond in de spiegel kon zien. Ik kon het ook niet echt bepaal zien. Te veel bloed, te troebel. Ik beet op mijn lip.
    'Rikki?!' riep ik en ik liep naar de deuropening toe. 'Schoonmaken.. Weet jij waar ik het beste mee kan doen? Gewoon met een nat stukje handdoek moet kunnen toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes en staat op waarna hij naar de badkamer loopt. Ik ben verbaasd, wat gaat hij doen? Gaat hij het nu zelf doen? Ik voel me als een enorme faal. Ik loop achter hem aan en blijf er een stuk voor staan. Ik kan niet dichterbij, ik wil het niet zien.
    "Een verbandje is goed... Er gebeurt vast verder niets mee." zegt hij.
    "Rikki?!" hoor ik hem dan roepen, even later verschijnt hij in de deuropening, ik probeer me te focussen op zijn gezicht. "Schoonmaken.. Weet jij waar ik het beste mee kan doen? Gewoon een nat stukje handdoek moet kunnen toch?" Ik knik snel.
    "Ja, ik denk het wel. Zolang het maar niet vies is." antwoord ik zacht. "Waar maakte jij je gezicht mee schoon dan?" Het floept uit mijn nieuwsgierige mond en ik wend beschaamt mijn gezicht af, dat rood aanloopt. Ga alsjeblieft terug die badkamer in, alsjeblieft. Ik kom zo helpen ik beloof het, als je nu maar snel terugloopt, denk ik.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ja, ik denk het wel. Zolang het maar niet vies is,' antwoordde ze zacht. 'Waar maakte jij je gezicht mee schoon dan?' Ik keek haar aan. Haar gezicht wende ze af. Ik zei nog steeds niets. Ik slikte eventjes, draaide mijzelf om en ging in de badkamer naar een handdoek zoeken.
    'Met een shirt.. Deppen..' mompelde ik tegen Rikki. 'Wat verwacht je anders? Meer was er niet. Ja.. Doeken en zo..' Ik zuchtte eventjes. Ik propte de gevonden handdoek onder de kraan en maakte die gewoon helemaal nat. Helemaal doorweekt. Ik kneep hem uit, vouwde hem wat op en legde hem neer op mijn schouder. Een zuchtje verliet mijn mond. Ik moest toegeven dat de kou wel lekker was. Ik ging zitten en sloot even mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij draait zich om, gelukkig, en loopt de badkamer in. Nu durf ik weer op te kijken en ook richting de badkamer te lopen. Nu blijf ik wel in de deuropening staan.
    "Met een shirt... Deppen..." mompelt hij. "Wat verwacht je anders? Meer was er niet. Ja... Doeken en zo..." Beschaamt kijk ik weer weg, naar mijn voeten dit keer, als hij een handdoek onder de kraan duwt. Als ik een zucht hoor, kijk ik op. Hij heeft de handdoek over zijn schouder gelegd en is gaan zitten. Ik blijf twijfelend staan.
    "Sorry, ik dacht er niet bij na." murmel ik zacht. "Moet... mag ik je helpen? Ik denk dat ik het nu wel weer kan." zeg ik vervolgens snel, zodat hij niets op mijn excuses kan zeggen. Ik wil er niet meer over praten, het was al dom genoeg dat ik zoiets aan hem vroeg. Aarzelend blijf ik in de deuropening staan, wachtend op zijn toestemming om hem te helpen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Sorry, ik dacht er niet bij na,' murmelde ze zacht. Ik opende een oog om haar aan te kijken. 'Moet... mag ik je helpen? Ik denk dat ik het nu wel weer kan,' zei ze vervolgens snel. Ik bleef haar eventjes aankijken, draaide de handdoek een beetje en zuchtte toen weer zachtjes. Lichtjes schudde ik mijn hoofd.
    'Ik wil deze kou houden,' zei ik zacht. Af en toe draaide ik het handdoek, vouwde hem anders en legde het weer neer zodat ik de kou weer kon voelen. 'Dit word mijn nieuwe verband.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij aan, draait de handdoek een beetje en zucht zacht, waarna hij zijn hoofd schud.
    "Ik wil deze kou houden." zegt hij zacht, af en toe draait hij de handdoek, vouwt hij hem anders en legt hij hem weer neer. "Dit word mijn nieuwe verband.
    "Natuurlijk niet, doe niet zo goed. Dan verweekt je hele huid en kan er nooit een korstje op komen." antwoord ik hem en loop toch naar hem toe. "Mag ik dan tenminste even kijken hoe het eruit ziet? Nu is het vast niet meer zo eng en bloederig." Op de handdoek blijven rode vlekken achter, maar door het water lijken ze dunner en minder eng.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Natuurlijk niet, doe niet zo goed. Dan verweekt je hele huid en kan er nooit een korstje op komen,' antwoordde ze en ik hoorde voetstappen naar mij toekomen. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. Dit voelde fijn, dan maar verweekte huid. 'Mag ik dan tenminste even kijken hoe het eruit ziet? Nu is het vast niet meer zo eng en bloederig,' zei ze en ik schudde gelijk mijn hoofd. 'Nee dat mag niet,' zei ik en opende mijn ogen zodat ik Rikki aan kon kijken. 'Het voelt goed zo. Met de handdoek erop is het nog minder eng en bloederig. Winst voor beide. Jij hoeft niet naar een eng en bloederig iets te kijken en ik heb koelte.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee dat mag niet." zegt hij nadat hij gelijk zijn hoofd heeft geschud. Nu heeft hij zijn ogen geopend en hij kijkt mij aan. Niet? Mag niet?
    "Het voelt goed zo. Met de handdoek erop is het nog minder eng en bloederig. Winst voor beide. Jij hoeft niet naar een eng en bloedering iets te kijken en ik heb koelte." Ik pers mijn lippen op elkaar en voel mijn eigenwijze kant omhoog komen. Ik ga op mijn knieën naast hem zitten.
    "Ik til hem alleen maar een stukje op, zo hoeft hij er helemaal niet af. Gewoon even kijken of je hechtingen allemaal nog goed zitten." zeg ik smekend en tover mijn ogen om tot twee kogelronde puppy ogen. "Alleen optillen." herhaal ik mezelf.


    Your make-up is terrible