• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Op haar knieën ging ze naast mij zitten. Ik keek haar vragend aan.
    'Ik til hem alleen maar een stukje op, zo hoeft hij er helemaal niet af. Gewoon even kijken of je hechtingen allemaal nog goed zitten,' zei ze smekend met ogen die er perfect bij paste. 'Alleen optillen,' herhaalde ze zichzelf. Ik wende mijn blik af. Haar ogen deden te veel. Ik kreeg steeds meer het gevoel dat ze dat donders goed wist.
    'Ik wil koelte,' mompelde ik zachtjes. Ik legde mijn hand op de handdoek. Hij moest er blijven zitten. 'Met een stukje omhoog kan je niet goed zien of het goed zit of niet, onmogelijk is dat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij wend zijn blik af van mijn aanstellerige ogen, volgens mij heeft hij me door.
    "Ik wil koelte." mompelt hij zacht, zijn hand legt hij op de handdoek. "Met een stukje omhoog kan je niet goed zien of het goed zit of niet, onmogelijk is dat." Ik pak zijn hand vast die op de handdoek ligt.
    "Wees nou niet zo koppig, ik ga het gewoon proberen. Je weet het niet als je het niet probeert namelijk." zeg ik. Snel til ik de handdoek een stukje op zodat er een donker gat zichbaar word. Er is tenminste geen bloed te zien. Vanaf hier ziet het er goed uit, maar heel goed kan ik het niet zien. Ik laat gauw de handdoek weer zakken en laat de hand los die ik ervan opgetilt had.
    "Ziet er tenminste goed uit, niet verschrikkelijk. Het is geen ravage." murmel ik, wat schuldig omdat ik het zo enorm opgedrongen heb. "Uiteindelijk zal je hem er wel moeten afhalen hoor." probeer ik nog.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze pakte mijn hand beet die op de handdoek lag. Ik keek haar geschokt aan.
    'Wees nou niet zo koppig, ik ga het gewoon proberen. Je weet het niet als je het niet probeert namelijk,' zei ze. Snel tilde ze de handdoek op. Verbaasd keek ik haar aan. Al gauw liet ze hem weer zakken en liet mijn hand los.
    'Ziet er tenminste goed uit, niet verschrikkelijk. Het is geen ravage,' murmelde ze schuldig. 'Uiteindelijk zal je hem er wel moeten afhalen hoor.' Gelijk schudde ik mijn hoofd en legde mijn hand weer terug op het handdoek.
    'Nee!' zei ik tegen haar. Ik draaide de handdoek weer om op een koud plekje. 'En je liegt! Je kan het nooit goed gezien te hebben. Je praat me om, dat lukt je niet! Ik zei nee! Toch deed je het. Wie is hier eigenwijs en koppig? Ik wil koelte! De pijn verzacht! Hij hoeft er helemaal niet af. Ik red het zo prima.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud gelijk weer met zijn hoofd en legt zijn hand terug op de handdoek.
    "Nee!" zegt hij en hij draait de handdoek weer. "En je liegt! Je kan hetn ooit goed gezien hebben. Je praat me om, dat lukt je niet! Ik zei nee! Toch deed je het. Wie is hier eigenwijs en koppig? Ik wil koelte! De pijn verzachten! Hij hoeft er helemaal niet af. Ik red het zo prima." Ik frons.
    "Hoor jezelf nou eens, Sal. Luister je wel naar wat je zelf zegt? Jij bent koppig en eigenwijs, de handdoek wil je wel maar de stomme pillen niet, terwijl die beter zijn." Ik kom weer omhoog en doe een stap weg van hem. "Ik wil je graag helpen, maar dan moet je me wel toelaten. Ik ga naar Darren, ik kom later wel terug om te kijken of je minder koppig bent geworden." Opnieuw wil ik bot zijn maar lukt het gewoon niet. Mijn stem blijft gewoon zachtaardig. Dus draai ik me maar snel om zodat ik weg kan lopen, de badkamer uit.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Hoor jezelf nou eens, Sal. Luister je wel naar wat je zelf zegt? Jij bent koppig en eigenwijs, de handdoek wil je wel maar de stomme pillen niet, terwijl die beter zijn,' zei ze, ze kwam omhoog en deed een stap van mij weg. 'Ik wil je graag helpen, maar dan moet je me wel toelaten. Ik ga naar Darren, ik kom later wel terug om te kijken of je minder koppig bent geworden.' Ik slikte. Ze draaide zich snel om en liep de badkamer uit. Ik schudde mijn hoofd. Was ze toch liever daar dan hier? Ze zou blijven en mij helpen! Ze loog.. Ik schudde weer mijn hoofd, stond op en begon te lopen.
    'Rikki nee!' riep ik haar achteraan. 'Pillen geven geen koelte. Over de werking van de pillen heb ik geen controle, die van de handdoek wel! Rikki, de pillen zijn nieuw. Je zei dat je zou blijven en helpen! Ik kan alleen geen hulp aanvaarden van een pil die ik nog nooit heb gebruikt. Het is... eng.. Laat me niet achter.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Rikki nee!" roept hij en hij volgt me duidelijk. Ik blijf midden in de slaapkamer stil staan en draai me terug om naar hem, wachtend op wat hij gaat zeggen.
    "Pillen geven geen koelte. Over de werking van de pillen heb ik geen controle, die van de handdoek wel! Rikki, de pillen zijn nieuw. Je zei dat je zou blijven en helpen! Ik kan alleen geen hulp aanvaarden van een pil die ik nog nooit gebruikt heb. Het is... eng... Laat me niet achter." Ik zucht en schud met mijn hoofd.
    "Je wilt het gewoon niet gebruiken. Je moet die knop in je hoofd omdraaien en het gewoon doen, zoals ik het ook net deed. Er is helemaal niets engs aan, dat zag je net ook weg." antwoord ik zacht. "Sorry, ik word er gewoon even helemaal gek van. Je accepteerd bijna niets van wat ik voor je wil doen. Misschien kan je maar beter even alleen zijn en alles op een rijtje zetten." Ik haal mijn hand wat zenuwachtig door mijn bruine haar heen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Je wilt het gewoon niet gebruiken. Je moet die knop in je hoofd omdraaien en het gewoon doen, zoals ik het ook net deed. Er is helemaal niets engs aan, dat zag je net ook weg,' antwoordde ze zacht. 'Sorry, ik word er gewoon even helemaal gek van. Je accepteerd bijna niets van wat ik voor je wil doen. Misschien kan je maar beter even alleen zijn en alles op een rijtje zetten.' Ik keek haar geschokt aan. Ze werd er gek van? Ze werd gek van mij? Ik slikte en schudde mijn hoofd.
    'Nee nee nee!' zei ik en schudde weer mijn hoofd. 'Ik accepteer zo veel ik kan! Je wilt me achter laten, je word gek van mij. Ik ben een last.. Ga dan maar.. Je bent niet de eerste die wegloopt. Ik wou dat je bleef. Kom je snel terug?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Nee nee nee." zegt hij en schud met zijn hoofd. "Ik accepteer zo veel ik kan! Je wilt me achter laten, je word gek van mij. Ik ben een last.. Ga dan maar... Je bent niet de eerste die wegloopt. Ik wou dat je bleef. Kom je snel terug." Mijn ogen veranderen nu naar droevig, dit is moeilijk, veel te moeilijk.
    "Je bent geen last, echt niet. Ik blijf hier, dat heb ik gezegd. Ik ga niet meer weg." Ik pak hem bij zijn pols vast en begeleid hem naar het bed waar ik hem zacht op neerduw, zodat hij kan zitten. "Doe nou maar rustig aan, al die drukte is helemaal nergens goed voor. Straks loop je weer tegen een muur op ofzo." Ik aai hem zacht over de hand heen waarvan ik daarnet de pols vast had gepakt.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Je bent geen last, echt niet. Ik blijf hier, dat heb ik gezegd. Ik ga niet meer weg,' zei ze. Haar ogen stonden droevig. Ze pakte me beet bij mijn pols en begeleidde mij naar het bed toe waar zij mij zacht op neer duwde. 'Doe nou maar rustig aan, al die drukte is helemaal nergens goed voor. Straks loop je weer tegen een muur op ofzo.' Ik grinnikte eventjes stiekem. Ze aaide over mijn hand waar ze net overheen wreef. Ik trok zachtjes aan haar hand.
    'Dank je,' zei ik zacht en keek op in haar ogen. Mijn lege ogen tegenover haar droevige. 'Ik vind die pil gewoon eng,' fluisterde ik. 'Mag ik alsjeblieft de handdoek een tijdje gebruiken? Ik wil je hulp echt aannemen Rikki, maar het is soms lastig snap je? Als je echt zo graag naar Darren wilt.. D-dan ga maar.. Misschien dat ik poging ga doen om slapen.. Kom je wel gauw weer als je gaat? En ehm.. Kan je mijn shirt helemaal af doen?' vroeg ik en bij het laatste begon ik te blozen. 'Mijn broek hou ik wel gewoon aan, normaal slaap ik in en joggingbroek. Ik wil geen last zijn. Ik zal hier in slapen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij trekt zacht aan mijn hand waardoor ik opkijk naar hem.
    "Dank je." zegt hij zacht. Hij kijkt ook op en zijn lege ogen ontmoeten die van mij. Nu pas merk ik weer echt hoe leeg hij eigenlijk kan zijn.
    "Ik vind die pil gewoon eng." fluistert hij. "mag ik alsjeblieft de handdoek een tidje gebruiken? Ik wil je hulp echt aannemen Rikki, maar het is soms lastig snap je? Als je echt zo graag naar Darren wilt... D-dan ga je maar... Misschien dat ik een poging ga doen om te slapen... Kom je wel gauw weer als je gaat? En ehm... Kan je mijn shirt helemaal af doen?" vraagt hij en hij begint te blozen, ik glimlach lichtjes naar hem.
    "Mijn broek hou ik wel gewoon aan, normaal slaap ik in en joggingbroek. Ik wil geen last zijn. Ik zal hier in slapen." Ik klop zacht op zijn hand.
    "Gek, ik zei toch dat ik blijf. Ik geloof niet dat jij kan of wilt slapen, Sal." glimlach ik. "Ik wil je alsnog wel helpen met je shirt, als je dat graag hebt. Maar ik blijf sowieso hier." Nu begin ik ook te blozen terwijl ik dat eerder nog niet gehad heb toen ik hem moest helpen met zijn shirt. Ik heb dan ook totaal niet naar zijn lichaam gekeken, dat zou ik dan ook nooit doen. Ik wend mijn rode wangen af en kijk even de kamer in.
    "Gebruik de handdoek nog maar even, gewoon nog eventjes. Omdat het zo lekker koel is." Nu kijk ik hem weer aan, met een lichte glimlach op mijn lichtroze lippen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ik bleef haar aankijken, maar wende mijn blik even af naar onze handen zodra ze er zacht op klopte. Daarna keek ik haar weer aan.
    'Gek, ik zei toch dat ik blijf. Ik geloof niet dat jij kan of wilt slapen, Sal,' zei ze met een glimlach. 'Ik wil je alsnog wel helpen met je shirt, als je dat graag hebt. Maar ik blijf sowieso hier.' Ze begon te blozen en mijn rode wangen waren ook nog niet weggegaan. Ze wendde haar blik af en keek even de kamer in.
    'Gebruik de handdoek nog maar even, gewoon eventjes. Omdat het zo lekker koel is,' zei ze waardoor ik begon te glimlachen. Ze keek mij weer aan met een lichte glimlach.
    'Je wilt dus niet naar Darren?' vroeg ik aan haar. Ik wist niet of ze wat hadden afgesproken, maar het maakte mij verder niets uit. 'Dank je dat je blijft en stiekem wil ik graag dat je me helpt. Als het handig is mag je hem verder ook wel kapot knippen. Hij is toch al kapot.' Ik draaide de handdoek weer om, maar merkte dat zo wat al het kou weg was. Zuchtend stond ik op, liep naar de wasbak toe en begon de handdoek uit te spoelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je wilt dus niet naar Darren?" vraagt hij. "Dank je dat je blijft en stiekem wil ik graag dat je me helpt. Als het handig is mag je hem verder ook wel kapot knippen. Hij is toch al kapot." Hij draait de handdoek weer om.
    "Nee, eigenlijk niet. Ik zie er nog altijd tegen op." beken ik. "En natuurlijk help ik je. Ik knip hem zometeen gewoon verder kapot." glimlach ik. Sal staat zuchtend op en loopt naar de badkamer. Ik sta ook op en volg hem rustig. In de badkamer is hij de handdoek in de wasbak aan het uit spoelen. Het water kleur lichtjes rood, maar niet overdreven. Toch maak ik me zorgen.
    "Ik vraag me af waar onze tv-ploeg is. Die zou je ondertussen wel moeten helpen, denk ik zomaar. Voordat je sterft ofzo." bedenk ik me hard op. "Gek eigenlijk."


    Your make-up is terrible

    Sal Levine
    'Nee, eigenlijk niet. Ik zie er nog altijd tegen op,' bekende ze. 'En natuurlijk help ik je. Ik knip hem zo meteen gewoon verder kapot.' Ik glimlachte eventjes. Het water zag ik rood verkleurden. De handdoek kneep ik uit.
    'Ik vraag me af waar onze tv-ploeg is. Die zou je ondertussen wel moeten helpen, denk ik zomaar. Voordat je sterft of zo,' zei ze. Ik stopte eventjes met bewegen.. Sterven? Dacht ze dat ik ging sterven? Was het dan zo erg? 'Gek eigenlijk.' Ik vouwde de handdoek op en legde die weer boven op de wond.
    'Ik ga niet dood,' zei ik, draaide mijzelf om naar Rikki en veegde wat plukken haar voor mijn ogen vandaan. 'Plus vond ik het al raar toen we die zakken met bloed boven op zolder vonden. Ik bedoel die tv-ploeg moet dat toch hebben gezien? Er is geen nep bloed dat zo erg ruikt en smaakt naar echt bloed.'



    [Besef me nu dat door het uitspoelen het verband op zijn hand nat is geworden en hij eigenlijk door die pijn in zijn hand moeilijk een handdoek uit kan knijpen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hmm... handig.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij is klaar met het uitspoelen en vouwt de handdoek, waarna hij hem weer op zijn schouder legt.
    "Ik ga niet dood." zegt hij en draait zich weer mijn richting op, waarna hij wat plukken haar voor zijn gezicht vandaan veegt. "Plus vond ik het al raar toen we die zakken met bloed boven op zolder vonden. Ik bedoel die tv-ploeg moet dat toch hebben gezien? Er is geen nep bloed dat zo erg ruikt en smaakt naar echt bloed." Ik word weer misselijk bij de gedachte en knik even, terwijl ik wanhopig hoop dat ik niet wit wegtrek en dat Sal er niets van merkt. Ik was dat bloed alweer helemaal vergeten...
    "Ik denk ook niet dat je echt dood gaat, ik overdreef een beetje." glimlach ik. "Misschien is het wel gewoon nep bloed. Hebben ze er dingen bij gedaan om het echt te lijken. Net zoals mij zullen er wel genoeg mensen zijn die er doodsbang voor zijn of misselijk van worden. Daar hebben ze een goede aan." Ik trek een bedenkelijk gezicht naar Sal toe.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze zag er anders uit, kon mijn vinger niet opleggen wat. Ik besteedde er geen aandacht meer aan.
    'Ik denk ook niet dat je echt dood gaat, ik overdreef een beetje,' glimlachte ze en ik lachte zachtjes. 'Misschien is het wel gewoon nep bloed. Hebben ze er dingen bij gedaan om het echt te lijken. Net zoals mij zullen er wel genoeg mensen zijn die er doodsbang voor zijn of misselijk van worden. Daar hebben ze een goede aan,' zei ze en ze keek mij bedenkelijk aan. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en liep weer terug naar mijn bed toe waar ik op ging zitten.
    'Ik wil je niet bang maken, maar waarom zou je nepbloed ook naar bloed willen laten smaken?' vroeg ik aan haar. Ik keek naar het uitgedrukte pilletje die nog op het bed lag, pakte hem op en keek ernaar. 'Ik ben gewoon bang voor een pil,' zei ik zuchtend. 'Wil je me helpen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you