• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    "Het lijkt mij zo raar." mompelt hij zacht. Ik zie zijn vingers een beetje bewegen, degene die in het verband zitten. Sal gromt en houd ze weer stil, blijkbaar is het erg pijnlijk. Daarna zucht hij.
    "Ik weet het nog niet wat en hoe ik het ga doen.." Ik knik zacht.
    "Het is ook raar." zeg ik dan uit het niets. "Lekker een babbeltje over het weer maken en de rest negeren terwijl er zoveel dingen zijn waar je eigenlijk over hoort te praten. Maar de belangrijke dingen worden altijd verzwegen. Ik snap het gewoon niet..." mompel ik wat gefrustreerd. Deze wereld frustreerd mij gewoon in zijn geheel. Het lijkt wel alsof ik een storing in mijn hersens had waardoor ik alles anders zag dan de rest. Ik trek alles in twijfel en doe het anders.


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Het is ook raar,' zei ze in eens uit het niets. Vragend keek ik haar aan. 'Lekker een babbeltje over het weer maken en de rest negeren terwijl er zoveel dingen zijn waar je eigenlijk over hoort te praten. Maar de belangrijke dingen worden altijd verzwegen. Ik snap het gewoon niet...' mompelde ze wat gefrustreerd. Ik fronste iets en keek naar niet begrijpend aan. Zij was toch diegene die zei dat ik daarover moest praten? Ik volgde het niet meer.
    'Over welke belangrijke dingen wil jij dan gaan praten?' vroeg ik toen nieuwsgierig aan haar. Ik keek even naar onze blik en zag toen pas wat ik nou aldoor deed. Gauw hield ik mijn vinger stil en voelde het stukje huid waar ik over kraste lichtjes gloeien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij fronst en kijkt me niet begrijpend aan. Ik zucht zachtjes, misschien is het wel teveel voor nu. Ik praat soms gewoon teveel onzin die anderen niet begrijpen terwijl het voor mij zo logisch is!
    "Over welke belangrijke dingen wil jij dan gaan praten?" vraagt hij nieuwsgierig. Als hij ophoud met het krassen voel ik de plek warm worden, als een genezende wond. Ik kijk er even naar en dan terug naar Sal, mijn hand negerend.
    "Over échte dingen. Dingen waar je iets aan hebt. Dingen die gebeuren, die negeert worden..." Ik begin mijn zin fanantiek, maar aan het einde word mijn stem weer zachter tot hij afsterft. Ik wend mijn blik af en slik eens.
    "Laat het maar. Ik weet wel dat ik de enige ben die er zo over denkt. Daarom praat ik altijd over het weer." mompel ik.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Over échte dingen. Dingen waar je iets aan hebt. Dingen die gebeuren, die negeert worden...' zei ze. Haar zin klonk fanatiek, maar aan het einde werd haar stem zachter totdat hij afstierf. Ze wendde haar blik af en slikte toen.
    'Laat het maar. Ik weet wel dat ik de enige ben die er zo over denkt. Daarom praat ik altijd over het weer,' mompelde ze. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ze had gelijk. Waarom zou je over onzin dingen praten als er belangrijkere dingen waren?
    'Misschien durven die andere mensen het niet om over belangrijkere dingen te praten?' probeerde ik en haalde mijn schouder iets op. 'Misschien als de één begint dat de ander dan gewoon mee doet? Ik weet het niet..' Ik keek even naar onze handen en haalde mijn vingers weg van het plekje waar ik kraste. Eventjes keek ik er na.
    'Sorry trouwens van je hand,' zei ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Misschien durven die andere mensen het niet om over belangrijkere dingen te praten?" probeert hij en hij haalt zijn schouders iets op. "Misschien als de één begint dat de ander dan gewoon mee doet? Ik weet het niet.." Zijn hand verdwijnt van het warme plekje die iets roder is dan de rest van mijn hand.
    "Sorry trouwens van je hand." zegt hij zacht. Ik glimlach en haal lichtjes mijn schouders op als tegen dat het niet zo erg is.
    "Het voelde wel prettig." geef ik zacht toe. "Ik weet het niet, iedereen praat over koetjes en kalfjes, daardoor doe ik mee. Ik weet niet hoe ik zoiets zou moeten beginnen. Daarom is er ook zo veel ellende in de wereld, iedereen negeert het en is met zichzelf bezig. Stomme egoïsten." mompel ik en mijn lippen druk ik vervolgens hard op elkaar waardoor ze wit worden omdat het bloed er uit is getrokken.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Het voelde wel prettig,' gaf ze zacht toe. 'Ik weet het niet, iedereen praat over koetjes en kalfjes, daardoor doe ik mee. Ik weet niet hoe ik zoiets zou moeten beginnen. Daarom is er ook zo veel ellende in de wereld, iedereen negeert het en is met zichzelf bezig. Stomme egoïsten,' mompelde ze en ze drukte vervolgens haar lippen stevig op elkaar. Ik lachte zachtjes en trok iets aan haar hand.
    'Doe maar rustig,' zei ik met een klein lachje. 'Maar je hebt wel gelijk.' Ik zuchtte eventjes en stond toen op. 'Kom we gaan iets leuks doen. Ik heb nog geen flauw idee wat.. Dus als je een idee heb..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    HIj lacht er zacht om en trek vervolgens iets aan mijn hand.
    "Doe maar rustig." zegt hij met een klein lachje en heel even voel ik mezelf net een klein kind. "Maar je hebt wel gelijk." Hij zucht even en staat op waardoor ik hem verbaasd aan kijk.
    "Kom we gaan iets leuks doen. Ik heb nog geen flauw idee wat... Dus als je een idee hebt..." Ik glimlach en sta ook op.
    "Dat klinkt als een prima idee, Sal. Wat vind jij eigenlijk leuk om te doen? Wat doe jij allemaal?" vraag ik nieuwsgierig aan hem. Op de één of andere manier kan ik me geen hobbies voorstellen bij mij. Hij is dan ook geen typisch persoontje.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    En toen was Ayaki weg. Gevlucht voor mij, op weg naar de douche om zich te wassen. De schaamte zal hij voorlopig niet van zich af kunnen wassen. Ik leunde naar achter en zuchtte eventjes. "Waarom doe ik bij hem precies hetzelfde?" vroeg ik bij mezelf af, "Waarom doe ik precies dat wat hij ook bij mij gedaan heeft." Ik schudde kort mijn hoofd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Dat klinkt als een prima idee, Sal. Wat vind jij eigenlijk leuk om te doen? Wat doe jij allemaal?' vroeg ze nieuwsgierig nadat ze ook was opgestaan. Ik haalde mijn schouders ietsjes op en begon te lopen.
    'Ik weet het eigenlijk niet. Ik doe niet zo heel veel dingen eigenlijk. Beetje rondlopen.. Meestal verstopt zitten op mijn kamer. Dan wist ik zeker dat ik niks verkeerds deed. Vroeger voetbalde ik wel graag. Typisch jongens iets geloof ik,' zei ik met een lachje. Ik keek eventjes naar Rikki en glimlachte toen weer. 'Wat doe jij graag dan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders iets op en begint te lopen, ik vol hem snel.
    "Ik weet het eigenlijk niet. Ik doe niet zo heel veel dingen eigenlijk. Beetje rondlopen... Meestal verstopt zitten op mijn kamer. Dat wist ik zeker dat ik niks verkeerds deed. Vroeger voetbalde ik wel graag. Typisch jongens iets geloof ik." zegt ij met een lachje en ik knik er op. "Wat doe jij graag dan?" vraagt hij en hij kijkt even naar mij met een glimlach.
    "Uh, ik verzamel vlinders." zeg ik blozend. "Maar dat gaat hier niet." vervolg ik mezelf snel. Soms schaam ik me er voor, het is zo'n hobby voor loners.
    "Wat doe je dan als je op je kamer zit? Heb je dan geen hobby zoals gamen enzo?" vraag ik nieuwsgierig. Ik hou de deur open voor Sal en loop daarna achter hem aan naar binnen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Uh, ik verzamel vlinders,' zei ze blozend. 'Maar dat gaat hier niet,' vervolgde ze zichzelf al. Ik lachte zachtjes. Voor het eerst dat ik zo iets hoorde. 'Wat doe je dan als je op je kamer zit? Heb je dan geen hobby zoals gamen enzo?' vroeg ze toen nieuwsgierig. Ze hield de deur voor mij open en zodra ik erdoor heen was volgde zij mij ook. Ik beet eventjes op mijn lip.
    'Wat doe je met die vlinders als je ze gevangen heb?' vroeg ik en ik negeerde haar vraag even. 'Laat je ze dan weer vrij zoals Spongebob en zijn kwallen? Of wat doe je er mee?' Ik keek even de gang door en vroeg me af waar we nu heen moesten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Back! Heb ik belangrijke dingen gemist?:3]


    everything, in time

    [Neh, niet echt.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat doe je met die vlinders als je ze gevangen heb?" vraagt hij, duidelijk mijn vraag negerend. "Laat je ze dan weer vrij zoals Spongebob en zijn kwallen? Of wat doe je er mee?" Nu lach ik zachtjes terwijl hij door de gang heen kijkt.
    "Eigenlijk niet. Het zijn geen kwallen hé. Ik eh... Ze gaan in een lijstje aan de muur." mompel ik een beetje en blijf stil staan. "Maar hé, we kunnen naar muziek luisteren. Of slapen, ik vind slapen ook leuk!" glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Eigenlijk niet. Het zijn geen kwallen hé. Ik eh... Ze gaan in een lijstje aan de muur,' mompelde ze een beetje en ze bleef toen stil staan. 'Maar hé, we kunnen naar muziek luisteren. Of slapen, ik vind slapen ook leuk!' glimlachte ze. Ik lachte zachtjes en begon toen weer te lopen richting de trap.
    'Dat eerste klinkt wel goed, maar jij lijst ze in?' vroeg ik en ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Dat is toch zielig voor die vlinders? Dan gaan ze dood! Waarom?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you