• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ik hoorde geluid achter de deur. Ik bleef kloppen van enthousiasme. De deur ging open. Rikki kwam tevoorschijn in een hempje en een kort broekje. Ik merkte dat ik iets begon te blozen. Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik het matras zag.
    'Ik ga je helpen!' zei ik vastbesloten. Even wreef ik weer in mijn oog en pakte toen het matras beet. 'Zal ik straks terug gaan voor je dekens en kussens?' vroeg ik toen aan haar. Ik merkte dat mijn schouder en hand wel begonnen te steken, maar ik negeerde het. Ik zei dat ik het kon en dat liet ik zien ook! 'Rikki? Heb jij zo iets bij vrienden gedaan? Bij elkaar slapen bedoel ik.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ga je helpen!" zegt hij vastbesloten. Hij wrijft zin ijn oog en pakt het matras beet. "Zal ik straks terug gaan voor je dekens en kussens?" vraagt hij.
    "Nee, de mag je nu wel meenemen. Ik ga het matras verslepen, laat dat ding nu eens los." mompel ik tegen hem terwijl ik nog een ruk aan het matras gaf. Hij geeft mee en komt een paar centimeters naar mij toe, de goede kant op.
    "Rikki? Heb jij zo iets bij vrienden gedaan? Bij elkaar slapen bedoel ik."
    vraagt hij. Ik haal mijn schouders op en ga half aan het wiebelige matras hangen om hem mijn kant op te trekken.
    "Met vriendinnen wel, slaapfeestjes. Maar dat is alweer even geleden." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Met vriendinnen wel, slaapfeestjes. Maar dat is alweer even geleden,' antwoordde ze. Ze had aan het matras getrokken zodat ik hem niet meer vast kon houden. Lichtjes knikte ik op haar antwoord en ging toen aan de andere kant van het matras staan zodat zij mij niet meer kon zien.
    'Hmm, oké. Ga maar vast, ik kom zo met de dekens,' loog ik nog voordat ik verdween achter het matras. Stiekem hielp ik mee en hoopte erop dat ze het niet merkte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes en loopt naar de andere kant toe, waar ik hem niet meer kon zien.
    "Hmm, oké. Ga maar vast, ik kom ze met de dekens." zegt hij en ik glimlach, eindelijk geeft hij toe! Ik blijf aan het zware matras trekken, hij is veel te zwaar en mijn armen doen pijn ervan. Maar toch gaat het ineens heel erg makkelijk.
    "Sal, je bent toch echt de dekens aan het halen hé?" vraag ik voor de zekerheid en iets geïrriteerd als hij er nog niet mee terug is gekomen. "Als dat niet zo is, laat je nu onmiddelijk los en ga je als de verdomde die dekens pakken." grom ik zacht. Ik weet niet hoelang ik het nog ga uithouden met zo'n eigenwijze jongen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Sal, je bent toch echt de dekens aan het halen hé?' vroeg ze iets geïrriteerd. 'Als dat niet zo is, laat je nu onmiddelijk los en ga je als de verdomde die dekens pakken,' gromde ze toen zacht. Ik grinnikte zachtjes, hielp nog steeds mee met het matras tot we vlak bij mijn kamer waren. Ik grinnikte weer eventjes en liet mijn gezicht eventjes zien aan Rikki.
    'Ik zat gewoon te kijken of hij niet omviel!' loog ik en voelde dat ik rood werd. Gauw draaide ik mijzelf om en liep naar haar kamer om de dekens en kussens te halen. De dekens legde ik over mij heen, maar nu zag ik niets. Ik begon te lachen.
    'Rikki!' riep ik lachend. 'De dekens willen spelen! Ik zie niets!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoop maar dat hij nu weg is gegaan, ik wil niet weer al dat bloed zien. Gelukkig zijn we al snel bij zijn kamer, ik ben allang blij dat ik mijn kamer niet aan de andere kant heb liggen. Plotseling zie ik Sal zijn gezicht verschijnen.
    "Ik zat gewoon te kijken of hij niet omviel!" zegt hij en hij word rood. Ik werp hem een boze blik toe en hij draait zich snel om en loopt naaar mijn kamer heen. Ondertussen trek ik het matras moeizaam door de deur. Liegbeest, waarom gaat het ineens zo moeilijk dan?
    "Rikki!" roept hij lachend. "De dekens willen spelen! Ik zie niets!"
    "Zorg er wel voor dat je niet tegen de muur oploopt." roep ik terug. Ik trek het matras helemaal de kamer in en laat hem op de grond ploffen. Daarna loop ik terug naar mijn kamer, waar Sal onder de dekens verstopt zit. Ik til een stukje op zodat ik zijn gezicht zie en glimlach licht.
    "Hé jongeman, het matras ligt in je kamer. Kom jij ook nog?" vraag ik lief. Ik heb wel een beetje gemeen gedaan misschien.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Zorg er wel voor dat je niet tegen de muur oploopt,' riep ze terug. Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. Dat wist ik ook nog niet! Toch lachte ik zachtjes en begon beetje te lopen. Ik hoorde voetstappen, voelde en zag de deken een stukje omhoog en zag een licht glimlachende Rikki.
    'Hé jongeman, het matras ligt in je kamer. Kom jij ook nog?' vroeg ze lief. Ik lachte zachtjes en knikte toen.
    'Ja, maar ik zei al dat de dekens met mij wouden spelen. Ik kon niet verder!' zei ik als excuus. Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd en haalde de dekens van mijn hoofd af. 'Zo'n deken voelt best zwaar op mijn hoofd,' vertelde ik toen ik de kussens oppakte van het bed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en knikt dan. Ik vraag me af of hij door dit logeergedoe terug in zijn kindertijd is beland, een tijd toen het nog goed was, of dingen goed gingen.
    "Ja, maar ik zei al dat de dekens met mij wouden spelen. Ik kon niet verder!" geeft hij op als excuses. Hij krabt lichtjes aan zijn achterhoofd en haalt dan de dekens van zijn hoofd af. Als hij de kussens van het bed haalt praat hij weer verder.
    "Zo'n deken voelt best zwaar op mijn hoofd." vertelt hij. Ik grinnik.
    "Dat is waarschijnlijk ook een reden waarom mensen dekens in hun handen dragen en niet op hun hoofd." verklaar ik nog grinnikend. Als Sal alles bijeen heeft, ga ik hem voor terug naar naar de kamer. Daar kijk ik hoe die twee enorme matrassen in godsnaam naast elkaar moeten passen. Misschien moet ik het bed nog wat verschuiven zelfs... Ik begin gelijk zijn matras van het bed af te duwen en het bed zelf zijwaarts, waardoor er meer ruimte ontstaat.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Dat is waarschijnlijk ook een reden waarom mensen dekens in hun handen dragen en niet op hun hoofd,' verklaarde ze. Ze ging voor mij uit de gang op toen ik alles bij één had.
    'Dat deden de dekens!' riep ik haar achterna en volgde haar naar mijn eigen kamer. Daar begon Rikki de matras en het bed te verschuiven. Ik opende me mond en keek eventjes toe hoe ze dat zo maar deed.
    'Jij bent eigenlijk best sterk weet je,' zei ik met een glimlachje. Ik legde de spullen op haar matras toe en liep naar haar toe. 'Wat deed jij allemaal als je bij iemand logeerde?' vroeg ik toen nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat deden de dekens!" riep hij me nog achterna en ik moet er zacht om lachen. Als ik alles goed heb, begin ik het matras er nog naast te schuiven.
    "Je bent eigenlijk best sterk weet je." zegt Sal met een glimlachje en ik word rood, is dat eigenlijk wel goed voor een meisje. Sal legt zijn spullen op het matras en loopt dan naar mij toe. Ik kijk tevreden naar het resultaat van de matrassen.
    "Wat deed hjij allemaal als je bij iemand logeerde?" vraagt hij nieuwsgierig.
    "In ieder geval geen half-naakt kussengevechten." lach ik zacht. "Gewoon, meidenfilms kijken, praten over jongens, lachen. Toen we ouder waren dronken we stiekem alcohol en dansten we op populaire muziek, soms slopen we om middennacht het huis uit en gingen we uit." Ik glimlach lichtjes om de herinnering. Hoewel ik dit nu geen van alle meer doe, inclusief het alcohol drinken, was het een mooie tijd.
    "Zal ik je shirt losknippen?"


    Your make-up is terrible

    (Kan Niamh wat doen? Ik heb hier ook al te lang niet meer gereageerd, ze is nog steeds in Nightshade's kamer lol.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Uuuhm, ze kan naar Nightshade op de zolder komen?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Hm, oké dan, ik laat haar het huis wel even verkennen.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niamh Raine Pierce.
    Met nog steeds een wazig, duizelig gevoel in mijn hoofd en zwarte vlekken voor mijn ogen lag ik op het bed van Darren, en ook al dwaalden er meerdere vage vragen door mijn hoofd, deed ik mijn best om er geen antwoorden op te zoeken. Ik wist zeker dat ik dan nog meer hoofdpijn zou krijgen.
    Wanneer ik langzaamaan rechtop ging zitten, gleed het washandje, dat in de tussentijd warm was geworden, van mijn voorhoofd af en naast me op het dekbed, waardoor er een natte plek ontstond. Het kon me echter niet zoveel schelen, ik had wel wat anders aan mijn hoofd, waar ik me zorgen over kon maken.
    Misschien was het handig om na het rusten, wat meer als luilakken voelde, wat rond te gaan kijken. Tot nu toe had ik enkel de keuken, tuin, woonkamer en mijn kamer gezien. Nu natuurlijk ook die van Darren, maar verder nog helemaal niets en het leek me wel handig de gangen en kamers uit mijn hoofd te leren. Strompelend liep ik toen vervolgens, langzaam mag ik wel zeggen, naar de deur, opende deze en keek de gang even door. Niemand, een donkere, verlaten gang.
    Ik schudde mijn hoofd en liep zonder er verder bij na te denken een kant op, totdat ik opeens rook mijn neusgaten in voelde dringen. De sterke geur liet mijn neus even rimpelen, dit omdat ik het vies vond ruiken en merkte al gelijk hoe mijn zintuigen wat scherper werden door dit geval. Wie zou er nou in het huis roken? Misschien had diegene wel geen zin om naar buiten te lopen. Wanneer ik de rook volgde, kwam ik uiteindelijk uit op een zolder en mijn ogen wendde zich langzaam aan het donker. Een donker figuur zag ik in een stoel zitten, deze was zeker diegene die voor het roken verantwoordelijk was.
    Mijn ogen kneep ik samen en wanneer ik deze figuur herkende als Darren Shade glimlachte ik vaagjes. “Darren? Geen zin om buiten te roken?” Hij dronk ook wat, merkte ik, maar wat het was kon ik niet achter komen.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 16:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sal Levine

    'In ieder geval geen half-naakt kussengevechten,' lachte ze zacht. Ik keek haar aan en luisterde aandachtig. 'Gewoon, meidenfilms kijken, praten over jongens, lachen. Toen we ouder waren dronken we stiekem alcohol en dansten we op populaire muziek, soms slopen we om middennacht het huis uit en gingen we uit,' vertelde ze verder. Ze glimlachte lichtjes. Hmm, als ze maar niet verwachtte dat ik over jongens ging praten.
    'Zal ik je shirt losknippen?' vroeg ze toen. Ik keek even naar mijn shirt en knikte toen lichtjes naar haar.
    'Half-naakte kussen gevecht?' vroeg ik toen aan haar en deed mijn hoofd een beetje schuin. 'Voor een kussen gevecht hoef je toch niet half naakt te wezen? Of mis ik iets?' Ik fronste iets en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you