• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en loopt richting de trap. Ik volg hem automatisch.
    "Dat eerste klinkt wel goed, maar jij lijst ze in?" vraagt hij en schud licht met zijn hoofd. "Dat is toch zielig voor die vlinders? Dan gaan ze dood! Waarom?" Ik bijt beschaamd op mijn lip en kijk naar mijn voeten als ik loop waardoor ik bijna tegen een stoel opbotst die ik niet zag, met mijn rode hoofd.
    "Omdat ze mooi zo. En ik heb er maar van elke soort één hoor." mompelt ik zacht en beschamend. "Maar we gaan dus muziek luisteren? Dat is leuk, heb jij muziek mee? Anders ik wel hoor. Moet ik het even uit mijn kamer pakken." praat ik er snel en wat onhandig overheen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Bijna liep ze tegen een stoel aan. Ik trok haar ervandaan en lachte zachtjes om haar actie.
    'Omdat ze mooi zo. En ik heb er maar van elke soort één hoor,' mompelde ze zacht en beschamend. 'Maar we gaan dus muziek luisteren? Dat is leuk, heb jij muziek mee? Anders ik wel hoor. Moet ik het even uit mijn kamer pakken,'
    praatte ze er snel en wat onhandig overheen. Ik lachte weer zacht en schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Ik heb niet echt muziek bij mij.. En je doet het maar bij elke vlindersoort maar één keer? Hmm, daar hou ik je dan aan. Als ik er achter kom dat je een dubbele heb! Dan dan dan... Haal ik die eruit en gaan we een begrafenis ervoor regelen, deal?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht weer zachtjes en schud lichtjes met zijn hoofd. Ik heb maar geluk dat hij me net van die stoel wegtrok, anders had ik nu vast een dikke blauwe plek.
    "Ikheb niet echt muziek bij mij.. En je doet het maar bij elke vlindersoort maar één keer? Hmm, daar hou ik je dan aan. Als ik er achter kom dat je een dubbele heb! Dan dan dan... Haal ik die eruit en gaan we een begrafenis ervoor regelen, deal?" Ik lach zenuwachtig.
    "Ja, oké. Dat lijkt me wel eerlijk." antwoord ik en ik gaap eens. "Wow, volgens mij is het al laat. Ik ben echt dood op." mompel ik zacht en ik wrijf even in mijn ogen. Ik heb ook niet echt op de tijd gelet.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ja, oké. Dat lijkt me wel eerlijk,' zei ze na zenuwachtig te hebben gelachen en ze gaapte eens. 'Wow, volgens mij is het al laat. Ik ben echt dood op,' mompelde ze zacht en ik zag dat ze in haar ogen wreef. Ik lachte zachtjes en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Zo te horen ga jij nu liever slapen dan wat anders, of niet?' vroeg ik met een klein lachje. 'Ik kan het je niet kwalijk nemen, ik had dan hetzelfde gekozen.'

    [Sorry dat hij aan de korte kant is]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 22:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Geeft niet.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Zo te horen ga jij nu liever slapen dan wat anders, of niet?" vraagt hij met een klein lachje. "Ik kan het je niet kwalijk nemen, ik had dan hetzelfde gekozen." Ik lach zachtjes.
    "Ik weet het niet hoor. Muziek luisteren met jou lijkt me ook echt leuk." Onbedoeld komt er nog een gaap uit. "Oké, ik ga wel slapen omdat ik jou anders ook moe ga maken met mijn gegaap." lach ik vervolgens als we de trap op aan het lopen zijn.
    "Moet ik je eerst nog helpen met je vest of hoeft dat nog niet?" vraag ik dan wat bezorgt.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik weet het niet hoor. Muziek luisteren met jou lijkt me ook echt leuk,' zei ze en ze gaapte weer. Zacht lachte ik. 'Oké, ik ga wel slapen omdat ik jou anders ook moe ga maken met mijn gegaap,' lachte ze vervolgens toen we de trap aan het op lopen waren. 'Moet ik je eerst nog helpen met je vest of hoeft dat nog niet?' vroeg ze toen bezorgd. Ik beet even op mijn lip en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Ik denk het niet. Ik denk dat ik toch wakker blijf, iets zegt me dat ik niet echt geweldig zal gaan slapen vandaag. Maar ga jij maar lekker slapen Rikki.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nightshade zin om Amy te verkrachten? verveel me dood, inspiratiloos en heb rpg-actie nodig :Y)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    LOLOLOL raeptime.
    Ik ben ivm een logeerpartijtje niet zo actief, maar dat komt nog wel als ik terug ben aant eind van het weekend ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    [Tijd om hier weer een stukje te schrijven :3 Als iemand Parthenope tegen wilt komen: c'est possible!]

    Parthenope
    Ik wreef in mijn ogen en voelde dat mijn benen zwaarder leken te worden. Ik was moe. Kennelijk had ik toch niet zo veel energie in me als gedacht. Duizelig van vermoeidheid liep ik door de gangen. Ik had een plek nodig om te slapen. Een plek waar niemand me zou storen. Maar ja, dat kon nogal lastig zijn in dit huis. Met ingehouden adem legde ik mijn oor tegen een slaapkamerdeur. Ik vloekte zachtjes toen ik gedempte stemmen hoorde. Ik slenterde verder en zag dat mijn zicht ook onduidelijker werd. Ik greep me vast aan lamp die tegen de muur stond en deed mijn best om niet op de grond in elkaar te zakken en in slaap te vallen.


    yeehh

    CottonCloud --> General


    yeehh

    General schreef:
    CottonCloud --> General

    Heb het aangepast voor je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Fucking hel dude, wist niet eens dat er nog een topic was.. Ik dacht al, waarom merk ik er niets meer van? :x
    > Mijn topics-bericht.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kaien >> Soubi]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [whoops mijn topics O.o mag ik een samenvatting?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Geen idee wat ik moet samenvatten xd Ayaki heeft gedwongen seks gehad met Nightshade, omdat hij hem beledigde en onder hypnose dwong dingen over zichzelf te vertellen. Nu is Ayaki op zijn kamer en Nightshade op die van hem. Wat Nikki en Syll doen, geen idee.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.