• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    "Dus ale pijn tegelijk?" vraagt hij voor de zekerheid maar knikt al ter bevestiging. Ik knik ook, terwijl hij het toch al weet. Ik word opnieuw rood en kijk naar mijn handen die met de tape spelen.
    "En je hoeft ze alleen te slikken? Of moet je er ook nog op gaan kauwen of zo?" vraagt hij. Ik probeer mijn blik op zijn gezicht te richten terwijl ik weet hoe rood ik steeds ben. Ik hoop heel erg dat het alweer weggetrokken is.
    "Alleen slikken ja, verder niets. Het is eigenlijk heel erg makkelijk." antwoord ik. "Nou ja, voor mij dan. Ik slik ze vaker." Shit, waarom is het zo lang geleden dat ik een jongen zonder shirt heb gezien die niet op tv is?


    Your make-up is terrible

    Ayaki.

    Ik doe alsof ik Nightshades penetrerende blik niet heb gezien en hou de ogen op de grond gericht. Ik hoor slechts zijn woorden toe, het verzoek aan haar of eender in te stemmen met mijn voorstel of niet.
    “Wat was uw naam ook alweer?” vraagt de jonge vrouw dan. Nu kijk ik op. Het is het meisje waarvan ik heb gedronken. Ze is nog steeds redelijk bleek, maar haar toestand is stabiel genoeg om door het gebouw te kunnen lopen. Nightshade zal haar niet willen vermoorden en om die reden zal ik de facade van oprechte zorgzaamheid op moeten houden.
    'Ik ben Ayaki, aangenaam,' zeg ik met een zachte stem en maak opnieuw een kleine buiging. Nog steeds heb ik Nightshade niet aangekeken. Hoewel ik me heb voorgenomen geen punt te maken van wat er zich tussen ons heeft voorgedaan, is er alsnog dat spokende gevoel van.. schaamte. Ik durf hem niet aan te kijken, concludeer ik.
    “Well, let him be the cute, little gentleman he is. He can come with us.” Ik knik, hopend dat ze beiden de sporen van mijn training niet doorhebben. Hoewel, Nightshade en zijn superieure reuk kennende zal dat out of the question zijn. Ik wissel een korte blik met hem uit, om hem mijn respect te laten zien, waarna ik me weer omdraai.
    'Volgt u mij, alstublieft.' En ik ga zachtjes voor hen de trap af. Haar bloed. God, wat verlang ik naar haar bloed. Maar ik kan niet. Niet.. zonder zijn toestemming.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sal Levine

    'Alleen slikken ja, verder niets. Het is eigenlijk heel erg makkelijk,' antwoordde ze terwijl ze mij aankeek met een rood aangelopen gezicht. 'Nou ja, voor mij dan. Ik slik ze vaker.' Ik knikte lichtjes. Ging het voor mij dan niet moeilijker? Ik krabde iets aan mijn achterhoofd, stond op om het pilletje van bed te halen en ging toen weer terug naar mijn plek.
    'Kan het ook met water?' vroeg ik toen en liet mijn blik gericht op het pilletje. 'En er gebeurd verder niets? De pijn gaat alleen weg?' Ik beet even op mijn lip en legde het pilletje op Rikki's been. 'Hoe ging het bij jou de eerste keer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "Well, let him be the cute, little gentleman he is. He can come with us." antwoordde ze en ik knikte bevestigend. Ik keek Ayaki aan en hij wisselde snel een blik met mij uit. Ik knikte kort naar hem en keek toen naar Niamh. "Laten we maar gaan dan." zei ik met een glimlach.
    "Volgt u mij, alstublieft." zei Ayaki en ik liep achter hem aan terwijl ik Niamh nog steeds vast hield. Langzaam liep Ayaki de trap af en ik volgde hem naar de keuken. Eenmaal daar aangekomen hielp ik Niamh op een stoel en ging er zelf ook op eentje zitten. "Wat kun je ons aanbienden?" vroeg ik met een glimlach aan Ayaki.

    [Sorry voor de korte post, wist niet zoveel meer.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij krabt wat aan zijn achterhoofd, staat op en pakt het pilletje. Daarna komt hij terug naar mij. Ik ben opgelucht dat hij het nu eindelijk gaat doen.
    "Kan het ook met water?" vraagt hij met zijn blik op het roze dingetje. "En er gebeurd verder niets? De pijn gaat alleen weg?" Hij bijt even op zijn lip en legt het pilletje op mijn been. Ik kijk er even naar, waarom op mijn been? Hij moet het slikken, niet ik.
    "Hoe ging het bij jou de eerste keer?" vraagt hij en daardoor moet ik nadenken. Ik haal mijn hand door mijn haar terwijl ik dat doe en kijk hem serieus aan.
    "Het was even onwennig, het duurde ook even voordat hij werkte. Misschien twintig minuten. Daarna was ik verbaasd over het resultaat." Leg ik zelfverzekerd uit. "Ik had trouwens hoofdpijn omdat ik mijn hoofd tegen de traptrede gestoten had, vraag me niet hoe." Ik lach zachtjes en til het pilletje op, waarna ik hem aan Sal wil geven.


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Hij had zijn blik eerst naar de grond gericht, maar wanneer ik hem iets had gevraagd, keek hij op. Ik hoorde hem bijna denken door de blik die hij had, maar nog steeds kon ik er geen vinger op leggen wat ik van hem moest denken. Ik heb hem nog niet eerder gezien, het heeft vast niets te beteken, Niamh. “Ik ben Ayaki, aangenaam.” Vrijwel gelijk wanneer hij zijn naam met een zachte stem zei, verwijdden mijn ogen zich weer, voelde ik mijn hart voor een kleine seconde stoppen. Nog net merkte ik de kleine buiging op die hij alweer deed.
    Ayaki… Het ademhalen werd me iets moeilijker merkte ik, al probeerde ik er niets van te laten merken, ik was te druk bezig met zijn naam en gedachten om er überhaupt ook op te letten of het lukte. Waarschijnlijk niet.
    Ayaki… Het voelde alsof ik ergens in gezogen werd, de zwarte vlekken werden groter, mijn hart klopte harder, maar er kwamen andere beelden op mijn netvlies. Ayaki, hij boog weer, netjes en gereserveerd. Darren, altijd die verleidelijke glimlach op zijn lippen. Ayaki… ‘Ik hoop dat alles nu goed met u gaat…’ had hij gezegd, de eerste woorden van de volgende zin hoorde ik niet, ‘…wat u wenst.’ Ik schudde mijn hoofd, greep naar mijn maag en kneep mijn ogen hard dicht.
    Het voelde niet goed, dit alles en met hun twee, het voelde helemaal niet goed. “Laten we maar gaan dan.” Hoorde ik opeens, de stem van Darren, vaag die door mijn gedachten wurmde. “Volgt u mij, alstublieft.” Onbewust had ik geknikt, maar mijn verwarrende gedachten en de soort van flashback waren nog steeds bij waar ik Ayaki van herkende. Wat had hij gedaan? Had hij überhaupt iets gedaan?
    Langzaam liepen we de trap af en wanneer we eenmaal de keuken in waren gekomen, merkte ik nog vaag dat Darren me op een stoel hielp. Hij ging zelf ook zitten, waardoor ik met een lege blik in mijn ogen naar Ayaki keek. “Wat kun je ons aanbieden?” Mijn mond ging hulpeloos open, ik wist niet eens meer wat ik wilde zeggen, dus slikte ik hoorbaar de brok in mijn keel weg en deed mijn mond weer dicht. De kleur van mijn huid was weer breekbaar wit geworden, omdat ik bij bewustzijn was, helderder na kon denken en hier gebruik van maakte.
    Ik was niet gek, er was iets gebeurd! Bij deze gedachte kreeg ik een felle blik in mijn ogen en die richtte ik op Ayaki.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 21:42 ]


    Sal Levine

    Haar hand haalde ze door haar haren heen en keek mij toen serieus aan.
    'Het was even onwennig, het duurde ook even voordat hij werkte. Misschien twintig minuten. Daarna was ik verbaasd over het resultaat,' legde ze zelfverzekerd uit. 'Ik had trouwens hoofdpijn omdat ik mijn hoofd tegen de traptrede gestoten had, vraag me niet hoe,' lachte ze zachtjes, tilde het pilletje op en wou hem toen aan mij geven. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en stond toen op.
    'Ik denk dat ik er wel water bij wil en aangezien ik hier alleen en gebroken beker heb,' zei ik en krabde iets aan mijn achterhoofd en wou al aanstalten maken om naar de deur te lopen. 'Volgens mij is er nu niemand beneden. Het is al laat. Zullen de rest al slapen eigenlijk?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik wacht wel totdat hij klaar is :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud lichtjes met zijn hoofd en staat op. Ik kijk hem verbaasd aan.
    "Ik denk dat ik er wel water bij wil en aangezien ik hier alleen en gebroken beker heb." zegt hij en krabt iets aan zijn achterhoofd, waarna hij al aanstalten maakt om weg te lopen. "Volgens mij is er nu niemand beneden. Het is al laat. Zullen de rest al slapen eigenlijk?" Ik sta ook snel op en ga voor de deur staan.
    "Nee joh, je hoeft helemaal niet naar beneden. Je hebt trouwens niet eens een shirt aan en laten we ons de moeite besparen om je ergens in te hijzen. Trouwens, ik heb een beker water op je nachtkastje gezet, de vorige keer dat ik je die pil wilde laten nemen." zeg ik snel tegen Sal en ik glimlach wat overhaast.


    Your make-up is terrible

    Klaar. :Y)


    Sal Levine

    Al gauw stond ze op en liep snel naar de deur toe waar ze voor ging staan.
    'Nee joh, je hoeft helemaal niet naar beneden. Je hebt trouwens niet eens een shirt aan en laten we ons de moeite besparen om je ergens in te hijzen. Trouwens, ik heb een beker water op je nachtkastje gezet, de vorige keer dat ik je die pil wilde laten nemen,' zei ze snel tegen mij en glimlachte toen wat overhaast. Ik lachte zachtjes en merkte dat mijn wangen beschamend rood werden.
    'Oh,' zei ik zacht. 'Die was ik al weer helemaal vergeten, maar geen shirt is niet erg als iedereen op bed lig, toch?' vroeg ik en haalde mijn schouder iets op. 'Je ging alleen wel heel gauw voor die deur staan, is er iets Rikki?' vroeg ik toen vervolgens en liep al weer terug, gelijk naar het nachtkastje om het bekertje met water op te pakken.
    'Zal ik eerst schone uit de badkamer halen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en ik zie dat zijn wangen rood worden, beschamend rood.
    "Oh. Die was ik al weer helemaal vergeten, maar geen shirt is niet erg als iedereen op bed lig, toch?" vraagt hij en hij haalt zijn goede schouders iets op. "Je ging alleen wel heel gauw voor die deur staan, is er iets Rikki?" vraagt hij rechtstreeks en loopt alweer terug naar het nachtkastje om het glas water te pakken. Ik word rood en stap weg van de deur. Hij heeft gelijk, waarom doe ik dat nou weer? Ik wil toch niet als een dommerd overkomen?
    "Zal ik eerst schone uit de badkamer halen?" Ik kijk hem aan en knik dan.
    "Ja, dat lijkt me een erg goed idee." antwoord ik zacht. "En ik was bang dat je straks zo naar buiten zou stappen en iedereen je kon zien. Ik weet dat je dat niet prettig zou vinden, gewoon... als voorzorg ofzo." murmel ik en ik laat mezelf op één van de twee matrassen ploffen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ja, dat lijkt me een erg goed idee,' antwoordde ze zacht en ik begon al richting de badkamer toe te lopen. 'En ik was bang dat je straks zo naar buiten zou stappen en iedereen je kon zien. Ik weet dat je dat niet prettig zou vinden, gewoon... als voorzorg of zo,' murmelde ze en ze liet zich zakken op één van de twee matrassen. Ik glimlachte eventjes, liep verder naar de badkamer om vervolgens het bekertje leeg te gooien en nieuwe water erin te doen. Ik liep weer terug en ging weer bij Rikki zitten.
    'Eerlijk gezegd ging ik er niet van uit dat ik iemand tegen zou gaan komen. Ik kan bovendien niet eeuwig hier blijven. Misschien is het wel goed om eens zonder muts weg te gaan, of niet? Beter omdat te doen op een tijdstip dat iedereen slaapt,' zei ik en lachte toen zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    Ik heb de verandering van haar ademhaling gehoord wanneer we de trap af liepen. Ze is nerveus. Ik ruik haar bloed nu nog sterker. Haar hartslag is omhoog gegaan. Is dit wat bloeddorst met me doet? Nu staan we in de keuken. Mijn blik is nog altijd apathisch.
    Nightshade legt de jonge vrouw een plaats voor en gaat vervolgens zelf zitten. Ik zwijg.
    'Wat wil je ons aanbieden?' vraagt hij dan. Hij glimlacht. Hij is dus niet meer boos op me? Na.. wat er gebeurde? Of beter gezegd; na wat er niet gebeurde? Ayaki, verban die gedachte. Ik draai me even om als ik besef dat ik een lichte, nauwelijks zichtbare kleur op mijn gezicht krijg bij de gedachte aan dat.. lichamelijk contact. Ademhalen. Rustig en beheerst.
    Op het moment dat ik wil antwoorden en me naar de koelkast wil draaien, kruisen haar ogen de mijne. Haar blik is ongewoon fel. Ik weet echter mijn kalmte moeiteloos te behouden. Ik blijf timide en zwijgzaam en besluit haar welzijn te peilen.
    'Bent u in orde? Als ik zo vrij mag zijn om me te uiten; u lijkt wat gespannen. Is er iets wat ik voor u kan betekenen? Wat het drinken betreft: er is water, melk, cola en appelsap,' zeg ik als ik het tweetal in me opneem. Ze voelt zich niet op haar gemak bij ons. Haar ogen staan ijzig als ze me aankijkt. Herinnert ze zich.. wat er gebeurde? Nightshade's beet en de mijne? Als dat zo is.. dan moet er wat gebeuren. Ik wil oogcontact met hem uitwisselen, maar doe het niet omdat haar blik op de mijne gefixeerd is. Ik sla de ogen neer, een teken van nederigheid. Als iemand me zo aankijkt, voel ik me wat in verlegenheid gebracht. Ik mag dan misschien een vampier zijn, op dat gebied ben ik nog steeds menselijk. Of waarschijnlijk zelfs.. kinderlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht even, loopt verder naar de badkamer en ik hoor daar het geluid van water. Even later komt Sal terug met een vers bekertje water. Hij loopt weer terug en komt naast mij zitten.
    "Eerlijk gezegd ging ik er niet vanuit dat ik iemand tegen zou gaan komen. Ik kan bovendien niet eeuwig hier blijven. Misschien is het wel goed om eens zonder muts te gaan, of niet? Beter omdat te doen op een tijdstip dat iedereen slaapt." zegt hij en hij lacht zacht.
    "Daar heb je helemaal gelijk in, Sal." antwoord ik wat beschaamd. "Maar misschien slaapt niet iedereen en waren er wel mensen. Wij zijn immers ook nog wakker." Bij de gedachte aan slaap moet ik toch onbewust flink gapen en hou ik mijn hand voor mijn mond.
    "Misschien moeten wij ons ook eens aan slapen wagen, zometeen." zeg ik zacht.


    Your make-up is terrible