• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    [Oooh, ik vind dit zo leuk :9~]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Je gaat haar straks zeker hypnotiseren? 8D)


    [Most likely yes. Wat moet ik anders doen? Nog een vampier erbij is niet handig. Moet ik er twee onder controle houden. Hoeweeel... Ik zou Ayaki kunnen dwingen met Niamh te neuken en uiteindelijk neem ik over.. Nog niet eens zo'n slecht idee. Ghehehe.]

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 15:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (... You know that's not what I meant lollol.)


    [Weet ik, maar ik denk even alle mogelijkheden na. Wil jij eerst reageren of ik eerst?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (I'm waiting for you.)


    [Ik reageer als ik weer thuis ben. Zit nog op school en de leraar komt telkens kijken (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Altijd leuk als ze je continue lopen te controleren. What a joy! (cat))


    Rikki Madeleine Beck

    Sal houd zijn hoofd iets schuin, maar ik ben niet van plan om er iets over te zeggen. Als hij door heeft wat ik bedoelde, schud hij lichtjes met zijn hoofd.
    "Ik kan wel eventjes in deze broek slapen. Ik wil je niet tot last zijn Rikki. Ik ben dat, dat weet ik. Ik houd je wakker, vraag je dingen die jij eigenlijk niet aan kunt. Voorname het gedeelte waar bloed in voorkomt, maar wil ik kunnen slapen.. Moet ik dan nog een pil nemen?" vraagt hij. Ik staar hem iets verbijsterd aan. Ik schud iets met mijn hoofd voordat ik begin met praten.
    "Je bent geen last Sal." herhaal ik mezelf nog maar eens. "Ik dacht, het slaapt vast niet lekker, die broek. Daarom... Ik weet niet of je nog een pil moet, dat moet je echt zelf beslissen. Ik weet het gewoon niet, ik voel jouw pijn niet. En volgens mij kan ik steeds beter tegen bloed hoor." Ik glimlach lichtjes en ga in kleermakerszit zitten. Misschien moet ik hem gewoon helpen ermee, zo erg kan het toch niet zijn? Ik zie toch niets, hij heeft ondergoed aan.


    Your make-up is terrible

    Nightshade

    "Misschien." zei ze. Ik keek haar vragend aan en grinnikte toen. Wat moest ik anders doen. Dit was echt een verneukte situatie. Zou Ayaki ingrijpen. Ik keek hem aan, maar ik kon zijn ogen niet zien doordat hij zich op Niamh concentreerde.
    "Ik zal wat drinken pakken." zei Ayaki uiteindelijk, "Neemt u gerust plaats." Dat laatste was tegen Niamh gericht en ik hoopte dat ze naar hem zou luisteren. Ik zou haar moeten hypnotiseren, maar wanneer en vooral hoe? Ze dacht dat er iets wat met Ayaki en met mij, dat was wel duidelijk. Dus moet haar bij brengen dat ze ons al een keer ontmoet is, op de eerste dag dat ze hier aankwam bijvoorbeeld. 'Dat is een goede reden om ons te kennen!' dacht ik bij mezelf. Ik wachtte totdat Niamh bij me kwam zitten en keek haar toen aan. "Wat is er toch allemaal? Je lijkt zo.. Geen idee. Nerveus?" vroeg ik aan haar, om de werkelijk reden te achterhalen. Ik kon wel gokken, maar als ik de echte reden had, kon ik mijn hypnose daarop afstellen. Dat zou het een stuk geloofwaardiger maken. Ayaki zette het water en de cola voor ons neer en ik knikte dankbaar naar hem. Hopelijk begreep hij wat ik van plan was.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    “Ik uh, als u het niet erg vindt…” zegt hij zacht, terwijl hij aanstalten maakt om de afstand tussen ons te vergroten. Voorzichtig zet hij vervolgens een stap naar opzij, zodat mijn hand uit zijn nek valt en ik deze hulpeloos langs mijn lichaam laat hangen, net zoals mijn andere hand. “Ik zal wat drinken pakken.” Ayaki wend zich tot de koelkast en ik knipper een paar keer met mijn ogen, omdat ik niet zeker ben hoe ik nu tegen hem of Darren moet handelen. “Neemt u gerust plaats.” Ik hoopte alleen maar dat na verloop van tijd mijn geheugen wel weer terug zou komen, want dan kon ik er eindelijk te weten komen wat Ayaki – en Darren – hadden gedaan. Nu moest ik enkel meespelen.
    Voor een kort moment blijf ik nog staan en draai me vervolgens zwijgzaam om, om toch plaats te nemen naast Darren. “Wat is er toch allemaal? Je lijkt zo… Geen idee. Nerveus?” Hierna keek ik hem aan en onderzocht hem. Bloedneus, huh? Volgens mij klopte het allemaal niet, waardoor was ik bijvoorbeeld de hele tijd duizelig en had ik een tijd zwart voor mijn ogen gezien? Ze zeiden dat ik gevallen was, op mijn hoofd, maar… het leek allemaal zo onwaarschijnlijk. Onbewust haalde ik mijn hand door mijn goudblonde krullen en schudde mijn hoofd even om de gedachten in orde te krijgen.
    Ik deed mijn benen over elkaar en keek toe hoe Ayaki cola en water voor ons neer zette, Darren knikte dankbaar naar hem en ik knipoogde grinnikend. Het hoorde bij mijn act, ik moest wel. Hoe zou ik anders er ooit achter kunnen komen? Ayaki leek me ongemakkelijker in dit, Darren zou me meteen doorhebben. Ayaki… “Nerveus?” herhaalde ik vragend, met een klein glimlachje op mijn lippen naar Darren. “Ik denk dat het komt door Ayaki,” sprak ik, mijn ogen weer op Ayaki gericht met een charmante blik erin. Mijn slanke vingers sloten zich om het koele glas met cola.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:12 ]


    [Ivan, jij mag wel eerst :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Mag ik een klein samenvatting van de stukjes tussen; Darren, Niamh & Ayaki?]

    --

    Sal Levine

    Ze staarde me iets verbijsterd aan, schudde iets met haar hoofd voordat ze begon met praten.
    'Je bent geen las Sal,' zei ze, wat ze eerder ook al zei. 'Ik dacht, het slaap vast niet lekker, die broek. Daarom... Ik weet niet of je nog een pil moet, dat moet je echt zelf beslissen. Ik weet het gewoon niet, ik voel jouw pijn niet. En volgens mij kan ik steeds beter tegen bloed hoor.' Ze glimlachte lichtjes en ging in een kleermakerszit zitten. Ik haalde me schouder iets op.
    'Je gezicht word anders wel aldoor gewoon wit,' fluisterde ik zacht. Ik wou haar niet beledigen, maar wel gewoon de waarheid zeggen. 'En met deze broek slapen valt wel mee. Er zijn ergere dingen,' mompelde ik er achteraan. Ik zuchtte zachtjes en keek wat afwezig naar mijn dekens en kussen. 'Hoe lang duurde deze tv serie ook al weer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ze komt er langzaam achter dat er iets mis is met haar geheugen, maar doet alsof er niks aan de hand is. We zitten nu in de keuken en drinken ondertussen wat.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt zijn schouders op. Hij lijkt zo moeilijk te peilen, die lege ogen, het emotieloze gezicht met de gehavende zijkant. Het lijkt me niet alleen moeilijk om hem te zijn maar ook om bij hem te zijn. Ik heb er nu al moeite mee, na een halve dag. Schuldig voel ik me zeker wel.
    "Je gezicht word anders wel aldoor wit." fluistert hij zacht. Nu word ik rood, betrapt. Ik ben allang blij dat hij niet opmerkt dat ik steeds rood word zonder duidelijke aanleiding. Nou, zonder duidelijke aanleiding voor hem, voor mij is die er wel.
    "En met deze broek slapen valt wel mee. Er zijn ergere dingen." mompelt hij er achter aan en hij zucht, waarna hij afwezig naar zijn deken en kussen kijkt. "Hoe lang duurde deze tv serie ook alweer?"
    "Eh... een maand? Veel te lang in ieder geval..." mompel ik, ik vind de eerste dag al te lang duren, het liefst wil ik eruit, met of zonder geld... "Maar ik kan er echt wel beter tegen! Normaal zou ik allang zijn flauwgevallen zijn hoor. Ik ben alleen maar trots dat ik alleen maar wit word en niet meer." Ik kijk naar mijn handen en frummel er wat mee. Jeetje, ik klink bijna als een gek, denk ik. Ik kijk weer op naar Sal en bedenk me hoe ik de volgende woorden moet formuleren.
    "Uh, ook al zijn er ergere dingen, dat betekent niet dat jij je probleem moet negeren. Het kan alsnog erg zijn, snap je?" vraag ik een beetje hakkelend.


    Your make-up is terrible