• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ General
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Ayaki.

    "Wat is er toch allemaal? Je lijkt zo.. Geen idee. Nerveus?" zegt Nightshade om het ijs te breken. Ik heb het drinken voor hen beiden neergezet en heb mezelf voorzien van een glas cola. Ze geeft me een knipoog, waardoor ik de ogen neersla en weer afstand neem. Zwijgend blijf ik staan in het geval dat ze beiden nog een drankje willen. Ik hou de twee geringschattend in de gaten terwijl ik niet afwijk van mijn kalme, beheerste houding.
    "Nerveus? Ik denk dat het komt door Ayaki," zegt ze. Ik buig kort het hoofd en drink van mijn water.
    'Mijn verontschuldigingen. Als u liever heeft dat ik wegga, zeg het gerust. Ik bleef hier enkel staan in het geval u nog wat drinken wil.' Ze gooit een vreemde blik mijn kant toe, iets wat.. romantiek doorschijnt. Ik mag dan wel een paar honderd jaar oud zijn, ik heb nog altijd het lichaam van iemand dat de tienerjaren nog niet is gepasseerd. Is dit niet lichtelijk.. ongepast?
    De gedachte van Nightshade flitst door mijn gedachten. Ik zet alles op alles om te voorkomen dat ik hier en nu ga blozen. Ongepast.. wat is de definitie van ongepast uberhaupt eigenlijk? Iemand als ik heeft geen recht om daar zo makkelijk over te oordelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sal Levine

    'Eh... een maand? Veel te lang in ieder geval...' mompelde ze waarop ik gelijk knikte. 'Maar ik kan er echt wel beter tegen! Normaal zou ik allang flauwgevallen zijn hoor. Ik ben alleen maar trots dat ik alleen maar wit word en niet meer.' Ik zei niets. Ik had niet meer gezien dan dat ze wit werd en zich terug trok. Ze kon net zo goed het flauwval gedeelde gelogen hebben, al leek zij mij niet echt zo iemand.. Ze frummelde aan haar handen, keek mij weer aan en ze leek na te denken.
    'Uh, ook al zijn er ergere dingen, dat betekent niet dat jij je probleem moet negeren. Het kan alsnog erg zijn, snap je?' vroeg ze een beetje hakkelend. Ik fronste iets. Had ze het nou over mijn broek? Even keek ik omlaag naar mijn broek en krab lichtjes aan mijn achterhoofd.
    'Klinkt als het eerste wereldprobleem hoe je het beschrijf,' zei ik met een klein lachje. 'Zo'n probleem is het eigenlijk niet. Het is maar een broek, toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "Nerveus? Ik denk dat het komt door Ayaki," zei ze en ik grinnikte eventjes. Waarom beet ze nou niet? Waarom gaf ze me nou geen antwoord waarmee ik iets kon. "Nou nou, hij is nog zo jong. Jij durft." zei ik toen ik gestopt was met grinniken.
    "Mijn verontschuldigingen. Als u liever heeft dat ik wegga, zeg het gerust. Ik bleef hier enkel staan in het geval u nog wat drinken wil." Ik glimlachte naar hem. Hij bleef perfect in zijn rol en ik wilde hem even laten weten dat hij het goed deed. Misschien was ik nu te aardig, maar altijd gemeen en vernederend zijn is niet altijd even handig. Op dit moment had ik hem nodig. Ik kon haar natuurlijk overmeesteren en haar dan weer een hypnose opdringen, maar die zou na een tijdje ook uitwerken.

    [Ik wist niks meer D:]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Hij fronst iets, kijkt dan omlaag en krabt vergvolgens aan zijn achterhoofd.
    "Klinkt ls het eerste wereldprobleem hoe je het beschrijft." zegt hij met een klein lachje. "Zo'n probleem is het eigenlijk niet. Het is maar een broek, toch?" Ik grinnik zachtjes en schud met mijn hoofd.
    "Normaal zou het inderdaad maar een broek zijn, maar dan kon je hem ook zelf uit doen." zeg ik. "Nu is het een broek, bovenop je schouder en je hand die pijn doen, een extra storingsfactor waardoor je misschien niet kan slapen of slechter slaapt. Ik had alleen de bedoeling om dat te verlichten." antwoord ik met een rode kop omdat ik bang ben dat hij denkt dat ik het doe en erover door ga omdat ik hem graag wil uitkleden of naakt wil zien ofzo. Dit besef ik me nu pas.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Normaal zou het inderdaad maar een broek zijn, maar dan kon je hem ook zelf uit doen,' zei ze. 'Nu is het een broek, bovenop je schouder en je hand die pijn doen, een extra storingsfactor waardoor je misschien niet kan slapen of slechter slaapt. Ik had alleen de bedoeling om dat te verlichten,' vertelde ze verder met een rode kop. Verbaasd keek ik haar aan.
    'I-ik weet niet wat ik er op moet zeggen,' zei ik en ik beet even op mijn lip. Misschien had ze wel gelijk, maar toch.. Ergens vond ik het nog steeds vervelend dat ik nu zo erg afhankelijk ben van anderen. Ik zuchtte weer zachtjes en schudde met mijn hoofd.
    'Kunnen we lopen?' vroeg ik zacht. 'Ik bedoel, ik word nu al beetje gek om soort van opgesloten zitten in deze kamer en het lijkt wel alsof we toch nog lang niet gaan slapen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    Zwijgend blijft Ayaki toekijken, dus richt ik mijn blik nadat ik een slok van de cola had genomen, naar Darren. Doordat ik zo bezig was om mijn geheugen terug te halen, merkte ik de zwarte vlekken niet meer voor mijn ogen. “Nou nou, hij is nog zo jong. Jij durft.” Darren had gegrinnikt, maar ik vroeg me af of ze beide mijn rare gedrag had opgemerkt. “Dat merk je anders niet,” zei ik grinnikend. Ik nam nog een slok van mijn cola en nadat ik het door had geslikt, liet ik een onhoorbare zucht tussen mijn lippen vandaan glippen.
    Mijn blik gaat weer richting Ayaki, zo merk ik dat hij kort zijn hoofd buigt en van zijn water drinkt. “Mijn verontschuldigingen. Als u liever heeft dat ik wegga, zeg het gerust. Ik bleef hier enkel staan in het geval u nog wat drinken wil.” Ik glimlach liefjes naar hem, ook al is hij jong, zijn woordenschat was ruim. Ik vroeg me af hoe hij zo beleefd, gereserveerd, maar tegelijkertijd toch zo kinderlijk kan blijven? Wat waren zijn ouders voor mensen?
    Onbewust waren mijn ogen afgegleden naar de grond, waarna ik zuchtend toch opkeek en mijn blik van Darren naar Ayaki liet glijden, en weer terug. Eigenlijk leken ze best op elkaar, als je ze even bekeek en in je opnam. Ayaki, de jongere versie van Darren. “Blijf,” zei ik enkel, mijn blik op de halfvolle glas cola gericht. Hierna gleed deze langzaam naar Ayaki. “Ik wil dat je bij me blijft.” In mijn ogen was een serieuze, bijna strenge blik te zien, maar op mijn lippen speelde een charmant, verleidelijk glimlach.


    Rikki Madeleine Beck

    "I-ik weet niet wat ik er op moet zeggen." zegt hij en hij bijt op zijn lip. Hij zucht weer zachtjes en schud met zijn hoofd. Shit, hij denkt echt dat ik een pervert ben.
    "Kunnen we lopen?" vraagt hij zacht. "Ik bedoel, ik word nu al beetje gek om soort van opgesloten zitten in deze kamer en het lijkt wel alsof we toch nog lang niet gaan slapen..." Ik spring op en begin mijn bed op te maken, door de dekens uit te slaan en de kussens goed te leggen. Twee grote matrassen, twee grote dekens en vier kussens.
    "Als je wilt slapen, moet je dat zeggen!" zeg ik. "Maar we kunnen natuurlijk ook lopen als je dat liever wilt, waar wil je dan heen gaan? Boven, beneden, deze gang?" ratel ik snel en ik bijt weer op mijn lip. Hij moet me wel zien als een psychisch gestoorde ondertussen...


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze sprong op en ging de bedden opmaken, gauw ging ik aan de kant voordat ik er onder lag.
    'Als je wilt slapen, moet je dat zeggen! Maar we kunnen natuurlijk ook lopen als je dat liever wilt, waar wil je dan heen gaan? Boven, beneden, deze gang?' ratelde ze snel en mijn open ging een stukje open. Waar kwam al dat energie opeens vandaan? Ik stond op en keek even naar de deur.
    'Lopen,' zei ik en haalde mijn schouder iets op. 'Maak mij vrij weinig uit waar, zolang het maar niet in deze kamer is.. Anders heeft het nogal vrij weinig nut lijk mij. Kunnen we op de terug weg droog verband halen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn mond gaat een stukje open, waarna hij op staat en naar de deur kijkt. Ik volg zijn blik even, ik ben een idioot. Natuurlijk wilt hij gewoon lopen, wat denk ik nou? Rare stalker dat ik ben.
    "Lopen." zegt hij en haalt zijn schouders iets op. "Maakt mij vrij weinig uit waar, zolang het maar niet in deze kamer is... Anders heeft het nogal vrij weinig nut lijkt mij. Kunnen we op de terug weg droog verband halen?" Ik glimlach en kom geheel overeind waarna ik naar de deur loop.
    "Maar natuurlijk. Dan moeten we even langs de keuken, neem ik aan?" vraag ik aan hem als een retorische vraag aangezien ik het antwoord al weet. "Ik had mijn pyjama nog niet aan moeten trekken..." murmel ik vervolgens terwijl ik het korte broekje wat verder omlaag trek. Ik voel me ongemakkelijk in de buurt van mensen als ik zo weinig aan heb.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Maar natuurlijk. Dan moeten we even langs de keuken, neem ik aan?' vroeg ze en ze was al naar de deur toe gelopen. Ik knikte iets, al was dat overbodig. 'Ik had mijn pyjama nog niet aan moeten trekken..' murmelde ze toen vervolgens en trok haar broekje wat verder omlaag. Zachtjes lachte ik, opende de deur en liep er doorheen.
    'Volgens mij slaapt iedereen... Maar je kan ook even een lange broek aan doen? Ik wacht hier wel, geen probleem. En eh.. Als je het te ver lopen vind kan je wel ehm eh.. jogging broek van mij lenen? Ligt in de kast.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht, opent de deur en loopt er door heen. Met een rood hoofd kijk ik hem na en loop ik snel achter hem aan. Lacht hij nou om hoe ik doe of om hoe ik eruit zie? Ik word er zo onzeker van.
    "Volgens mij slaapt iedereen... Maar je kan ook even een lange broek aan doen? Ik wacht hier wel, geen probleem. En eh... Als je het te ver lopen vind kan je wel ehm eh... jogging broek van mij lenen? Ligt in de kast." Ik glimlach naar hem.
    "Nee dankje, ik denk niet dat ik daar in pas." zeg ik, doelend op mijn slankje postuur, ranke middel en kortere lengte. "Maar je hebt gelijk, iedereen slaapt vast. Als jij ook zo durft te lopen, waarom ik dan niet?" Ik glimlacht toch wat onzeker naar Sal en kijk de gang door. Het is inderdaad stil, er is niemand. Dat geeft mij toch een beetje extra zekerheid. Ik trek het broekje opnieuw wat omlaag, ik kan er gewoon niet tegen. Toch vertik ik het om een lange broek aan te doen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee dankje, ik denk niet dat ik daar in pas,' zei ze en ik kon het wel begrijpen. Als zij mijn broek aan ging doen verzoop ze erin. 'Maar je hebt gelijk, iedereen slaapt vast. Als jij ook zo durft te lopen, waarom ik dan niet?' zei ze, maar glimlachte toen toch wat onzeker. Ze keek de gang door, waar niemand was. Zacht lachte ik, pakte haar bij de pols en nam haar mee de gang door.
    'En zien we wel mensen.. Dan eh.. Rennen we er gewoon van door,' zei ik met mijn schouder ietjes opgehaald. 'Slim idee, of niet? Waar wou jij allemaal langs?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    Nightshade glimlacht tot mijn verbazing, waarop ik een van mijn zeldzame verlegen glimlachjes laat zien als dankbaarheid. Ik krijg niet het idee dat hij me weg wil, maar als Niamh me liever niet in deze ruimte wil, dan zal ik moeten uitwijken om geen argwaan te wekken.
    'Blijf,' zegt ze dan. Ik kijk licht verrast op door de ietwat strenge toon waarop ze het zegt.
    'Ik wil dat je bij me blijft.' Nu kan ik de verbazing niet verbergen, maar ik buig kort het hoofd en knik.
    'Goed.' De gedachte overvalt me opnieuw om haar proberen te hypnotiseren, maar ik heb zo het vermoeden dat ze al enigszins gealarmeerd en sceptisch is. Maar dat bloed.. dat gelukzalige bloed. Zou Nightshade er plezier in hebben om deze spanning zo lang mogelijk aan te houden? Of zou ik degene moeten zijn om het ijs te breken? Zou die glimlach.. een goedkeuring zijn om mijn vaardigheden te testen? Mijn blik glijdt kort naar Nightshade.
    'Uw geur is aangenaam,' zeg ik dan en voorzie mezelf van een tweede glas water. Misschien had ik dat niet moeten zeggen, misschien wel. Hoe dan ook zal het ijs op een bepaalde manier gebroken worden. Een leugen is het niet; haar geur is inderdaad aangenaam. Specifieker gesproken: de geur van haar bloed. Ze beseft niet hoeveel ik van mijn zelfbeheersing moet opofferen om dat ogenschijnlijk nederige verzoek van haar in te willigen.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Oeeeh, ik ben benieuwd wat Niamh gaat doen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (-grins- Wil jij eerst reageren of moet ik beginnen met typen?)